abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44055715
Vervolg van Kind gedood op basisschool
quote:
Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in de Brabantse plaats Hoogerheide is vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur een jongetje om het leven gekomen door een geweldsdelict. De politie heeft dat bekendgemaakt.

Over zijn leeftijd en de toedracht doet de politie nog geen mededelingen. Het is eveneens onduidelijk of het in een klaslokaal is gebeurd. Voor zover bekend waren er geen kinderen in de buurt, aldus een woordvoerder. De politie heeft een verdachte aangehouden. De jongen zat in groep 4.

Volgens Omroep Brabant gaat het om een 9-jarige jongen. Hij zou met een mes zijn neergestoken door een man met een bivakmuts die de school zou zijn binnengedrongen. Volgens een buurtbewoonster wordt gezegd dat de dader de vader van het kind zou zijn, zo verklaarde ze op Radio 1.

De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen. In het gemeentehuis van Hoogerheide is een crisiscentrum ingericht.

Geschokt
Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd op het nieuws. "Het is vreselijk wat er is gebeurd"', aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.

De politie geeft vrijdagmiddag om 15.30 meer informatie tijdens een persconferentie.
bron
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:43:37 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44055771
erg
pi_44055784
Als je op de website van de school kijkt, zie je op het eerste gezicht in groep 4 geen moslim-kinderen. Uiterlijk zegt natuurlijk niet alles maar...
Bizar trouwens dat wij nu dus al die kinderen gewoon op internet kunnen zien
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:44:05 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44055788
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow wacht, je bedoelt zijn zinnetje ík vind de berichtgeving wat mager' waar je vervolgens als een bok op een haverkist op dook. En dat zie je nu als sneer naar vermeende linkse media.

Hmz...
Of je leest nog even verder

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:44:12 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_44055794
Jouwe is ouder schatje, maar die andere heeft een completere OP.

Hier maar verder?
Kind afgeslacht op basisschool [2]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_44055813
Ja, dat wilde ik ook voorstellen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:45:29 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_44055838
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:44 schreef schatje het volgende:
Ja, dat wilde ik ook voorstellen.
Tof. Maar zo ben je.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')