Ja, daar moet je wel mee oppassen.quote:Dat is dus het probleem, het zijn nog maar geruchten. Vandaar dat ik ook geen naam wil vertellen hier. Straks ga je iemand beschuldigen, die er misschien helemaal niks mee te maken heeft...
Het is 't Heike toch niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
met deze opsommingen kan ik niet weten wie de dader is eerlijk gezegd, aangezien er hier wel meer mannen zijn die 22 zijn en bekenden van de politie....dat zegt misschien veel over een dorp als Hoogerheide![]()
quote:
Is het Maarten !!!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, met een M....nu heb ik nog meer gezegd dan ik wilde zeggen, maar goed...
neequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef webtv het volgende:
He Bamba over dat gerucht, die achternaam een n...?
10 uur journaal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef JeroenV het volgende:
Waar komt vandaan dat het een bekende is van de politie?
Nou dat moet toch bijna een makkie wordne vanavond.......Wie o wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:27 schreef webtv het volgende:
[..]
10 uur journaal.
- 22 jaar
- afkomstig uit Hoogerheide
- bekende van politie
Megatriest incident.quote:Vermoedelijke dader komt uit lokale gemeenschap
HOOGERHEIDE (ANP) - De 22-jarige man die wordt verdacht van de moord op Jesse Dingemans, is woonachtig in de lokale gemeenschap. Dat heeft de politie vrijdagavond bevestigd.
Nu al ja?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me nu wel af wat het motief is.
Dat vraag ik me dus af. Omdat het een jongen uit de buurt is, ligt een ander motief behalve 'een compleet gestoord individu' ook voor de hand. Inderdaad misschien ivm het werk van de vader, of onenigheid tussen families ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef giscard het volgende:
Is er een motief dan?
nog niet bekend.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef giscard het volgende:
Is er een motief dan?
Hij liet zich zonder weerstand oppakken, dus dat zegt ook wat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef webtv het volgende:
Verdachte is "zeer serieus" aldus de burgermeester. Ze hebben dus voor meer dan 90% zekerheid dat ze de juiste persoon te pakken hebben.
wat zit je nou stront te praten man?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er zijn maar weinig tot geen Nederlanders die dit willen doen/durfen doen/kunnen doen. Imo klinkt het allemaal als eerwraak..
Ja maaaaaaaaaar. Als je een grudge tegen iemand of iets hebt, dan ga je toch niet met een kind in de auto daarheen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Omdat het een jongen uit de buurt is, ligt een ander motief behalve 'een compleet gestoord individu' ook voor de hand. Inderdaad misschien ivm het werk van de vader, of onenigheid tussen families ofzo.
De dader blijft compleet gestoord natuurlijk.
Dat hij een kind bij zich had is 100% zeker waar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Of is dat kind niet meer waar
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat hij een kind bij zich had is 100% zeker waar.
Toen hij gearresteerd werd had hij een kind bij zich.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoe bedoel je een kind bij zich had?
Ongelofelijk........quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toen hij gearresteerd werd had hij een kind bij zich.
weinig nieuws hieroiver; politie laat niets los.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Staat het hele verhaal ook ergens? Ik snap er zo niks van
Geen idee, mijn ouders waren getuigen van de arrestatie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Staat het hele verhaal ook ergens? Ik snap er zo niks van
Kennen jouw ouders de vedachte?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Geen idee, mijn ouders waren getuigen van de arrestatie.
Nee anders hadden ze me dat wel verteld. Ik zou heel graag in hun gedachten kijken op dit moment.quote:
Anders ik wel....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee anders hadden ze me dat wel verteld. Ik zou heel graag in hun gedachten kijken op dit moment.
Vaag, iemand van 22 uit hetzelfde dorpquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:01 schreef DRALLA69 het volgende:
Is er al bekend wat voor persoon de dader is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |