ben je niet lief genoeg geweest voor een scorende spitsquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn schoentje al gezet met daarin een verlanglijstje: een nieuwe rechtbuiten voor Ajax.![]()
040. (039) 03680 (0259) Bluezzquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
als hij dan al niet vrij is wegens 'goed gedrag'quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik nword gewoon misselijk van dat nieuws uit Hoogerheide![]()
![]()
Wat voor een totaal gestoorde idioot moet je zijn om zoiets te doen?
En over 5 jaar zal ie wel weer ontsnappen tijdens een proefverlofje....
Hey, ben je het traangas al een beetje kwijt uit je systeem?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoi!
Wat een teringspul, en ik stond er nog redelijk ver vandaan. Was meteen weer nuchter!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
Hey, ben je het traangas al een beetje kwijt uit je systeem?![]()
netjes de boel mee opgeruimd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een teringspul, en ik stond er nog redelijk ver vandaan. Was meteen weer nuchter!
Beetje ave-rechts effect. Oudjes gingen voor de vlakte, zelfs de spelers hadden er last van. Niet dat ze gewoon wat gasten neerrammen, iedereen deinsde terug, en meteen dat spul door de tent!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
netjes de boel mee opgeruimd?
heel naar nieuws inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik nword gewoon misselijk van dat nieuws uit Hoogerheide![]()
![]()
Wat voor een totaal gestoorde idioot moet je zijn om zoiets te doen?
En over 5 jaar zal ie wel weer ontsnappen tijdens een proefverlofje....
Ach een beetje F'noorder is toch wel gewend aan insecticide?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Beetje ave-rechts effect. Oudjes gingen voor de vlakte, zelfs de spelers hadden er last van. Niet dat ze gewoon wat gasten neerrammen, iedereen deinsde terug, en meteen dat spul door de tent!
Gatver!
Aan de hoogste boom.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
die gast uit hoogerheide moeten ze ophangen
Ik lees het net....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:41 schreef Againzender het volgende:
heel naar nieuws inderdaad
Eerst denk je nog een geflipte vader, maar de dader is 22, en het slachtoffer 8, dus dat lijkt mij sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |