ben je niet lief genoeg geweest voor een scorende spitsquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn schoentje al gezet met daarin een verlanglijstje: een nieuwe rechtbuiten voor Ajax.![]()
040. (039) 03680 (0259) Bluezzquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
als hij dan al niet vrij is wegens 'goed gedrag'quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik nword gewoon misselijk van dat nieuws uit Hoogerheide![]()
![]()
Wat voor een totaal gestoorde idioot moet je zijn om zoiets te doen?
En over 5 jaar zal ie wel weer ontsnappen tijdens een proefverlofje....
Hey, ben je het traangas al een beetje kwijt uit je systeem?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoi!
Wat een teringspul, en ik stond er nog redelijk ver vandaan. Was meteen weer nuchter!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
Hey, ben je het traangas al een beetje kwijt uit je systeem?![]()
netjes de boel mee opgeruimd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een teringspul, en ik stond er nog redelijk ver vandaan. Was meteen weer nuchter!
Beetje ave-rechts effect. Oudjes gingen voor de vlakte, zelfs de spelers hadden er last van. Niet dat ze gewoon wat gasten neerrammen, iedereen deinsde terug, en meteen dat spul door de tent!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
netjes de boel mee opgeruimd?
heel naar nieuws inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik nword gewoon misselijk van dat nieuws uit Hoogerheide![]()
![]()
Wat voor een totaal gestoorde idioot moet je zijn om zoiets te doen?
En over 5 jaar zal ie wel weer ontsnappen tijdens een proefverlofje....
Ach een beetje F'noorder is toch wel gewend aan insecticide?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Beetje ave-rechts effect. Oudjes gingen voor de vlakte, zelfs de spelers hadden er last van. Niet dat ze gewoon wat gasten neerrammen, iedereen deinsde terug, en meteen dat spul door de tent!
Gatver!
Aan de hoogste boom.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
die gast uit hoogerheide moeten ze ophangen
Ik lees het net....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:41 schreef Againzender het volgende:
heel naar nieuws inderdaad
Eerst denk je nog een geflipte vader, maar de dader is 22, en het slachtoffer 8, dus dat lijkt mij sterk
Het is allemaal de schuld van de linkse meerderheid, althans volgens deze debiel:quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik lees het net....
Ik zeg WHTFCK? Waar gaat het heen met Nederland?
Welke?quote:
The Automatic - Monsterquote:
Erg lage manier van provoceren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de linkse meerderheid, althans volgens deze debiel:
Vijftig jaar geleden linkse lente op Cuba
![]()
Als ze een pakje sigaretten is gaan halen, dan mag je wel uitkijkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo lekker in bad gelegen.. ik kan er weer tegen aan...
Wel grappig ik ben dus bij mijn vriendin... maar iedereen is weg.
Geen idee waar ze naar toe zijn gegaan..
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ze een pakje sigaretten is gaan halen, dan mag je wel uitkijken![]()
Wat een haast ineens ... heeft ze haar Sinterklaas-lingerie aan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar daar komt ze weer binnenlopen
En ik ga vervroegd sinterklaas vieren
Laat je je 'staf' even fijn verwennen door haar?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef appelsientje het volgende:
maar daar komt ze weer binnenlopen
En ik ga vervroegd sinterklaas vieren
en strooi dan met wat suikergoedquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat je je 'staf' even fijn verwennen door haar?![]()
Die draaien ze al nonstop, vroeg er van de week ook al naar hierquote:
De zak van appelsien, appelsien, appelsien .....quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en strooi dan met wat suikergoed![]()
jij kan echt geen normale vrouwen uitzoeken he???quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Ik word gek van 1 meid. Vorige week heb ik met die staan zoenen, maar ik wil niks van d'r
Nou 't is nu eigenlijk me eigen schuldquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
jij kan echt geen normale vrouwen uitzoeken he???![]()
![]()
Mis je en hou van je na 1x zoenen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou 't is nu eigenlijk me eigen schuld
Blijf nu wel de hele tijd sms'jes krijgen 'mis je' 'hou van je' en 'waarom laat je niks van je horen'. Volgende keer eens wat minder drinken misschien
Jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mis je en hou van je na 1x zoenen?
Neequote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou 't is nu eigenlijk me eigen schuld
Blijf nu wel de hele tijd sms'jes krijgen 'mis je' 'hou van je' en 'waarom laat je niks van je horen'. Volgende keer eens wat minder drinken misschien
De knapste man van de Benelux en omstrekenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:12 schreef Eilanden het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat DarkShine de sexgod van Limburg is
Dat begrijp ik dan weer welquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan ook gelijk je nummer geven
Die heeft ze niet van mij, maar van een vriendin van mequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan ook gelijk je nummer geven
van je vrienden moet je het hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die heeft ze niet van mij, maar van een vriendin van me
Sinds ik een relatie heb heeft ie idd de scepter overgenomen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:12 schreef Eilanden het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat DarkShine de sexgod van Limburg is
Oeh, welke zender is Road Trip?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:17 schreef VoreG het volgende:
20:30
Road trip
22:20
Dit was het nieuws
Precies op elkaar afgesteld
Je noemt je kind toch geen Jihadquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Sandman, ken je Jihad Azzagari?
Okee. Een Zeeuw die zeer vermoedelijk bij ons komt spelen vanaf januari. Oud-Kloetinge, zat bij de voetbalschool van de De Nooijers, Excelsior en Club Brugge.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je noemt je kind toch geen Jihad.
Maar nee dus...
Club Brugge.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar moet ie nu vandaan komen dan?
Ah, nu je het zegt, wel al eens van hem gehoord...quote:
Altijd de 1e met nieuwe muziek? Dat nummer is al maaaaaaaanden oud.quote:
Van Club naar ASWH?quote:
De jeugd natuurlijk. En dat mag niet van ome DAM. Gaat ie weer zeuren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van Club naar ASWH?
Kan dat niet in het voorspel grote transfers topic?
Voor jullie is dat een grote transfer andersquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
De jeugd natuurlijk. En dat mag niet van ome DAM. Gaat ie weer zeuren.
Maar leuk dat Sand er wel van gehoord heeft.
Ja, maar DAM weet te weinig van voetbal om dat te snappen helaas. Dus houden we hem lekker in de echt toffe topics.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor jullie is dat een grote transfer anders
af en toe zijn zulke films wel leuk, normaal ligt de kwaliteit wat hoger bij mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
die film lijkt me dus echt geen reet aan he
Jihad is dus een vrij normale naam in moslim landenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je noemt je kind toch geen Jihad.
Maar nee dus...
Ja mooi was datquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
prachtig, tussen alle historische beelden bij de opening van dat Televisie experience museum gebeuren beelden van Rage Against The Machine
en dan nog met de meest romantische regel uit dat liedjequote:
idd geweldige commentator.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Reitsma is goed hoor.
Ik was 10 jaar en op vakantie. Pas later begreep ik wat ze nou eigenlijk gepresteerd had...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd geweldige commentator.
Weer kippenvel bij Ellen van Lange, gods wat heb ik toen staan schreeuwen hier in de kamer
de beelden daarna in het interview dat ze naar huis belde met een enorm logge mobiele telefoon van de verslaggever... dat werd ook legendarischquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was 10 jaar en op vakantie. Pas later begreep ik wat ze nou eigenlijk gepresteerd had...
al renners die totaal verslagen op de grond zakten na de finnishquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Och Kneet.
En Breukink's reactie op het nieuws van Casartelli was ook indrukwekkend...
Ja geweldig was datquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de beelden daarna in het interview dat ze naar huis belde met een enorm logge mobiele telefoon van de verslaggever... dat werd ook legendarisch
hoi ik internet nu ook op jou verbindingquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:18 schreef Bjoro het volgende:
Heeeee...ik heb het voor mekaar .... ik ben draadloos
zien jullie het aan me ?
JIJ mag dat Passie...dat weet jequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoi ik internet nu ook op jou verbinding
Zitten er al een pagina lang over te babbelen hierquote:
Wij gaan er binnenkort eens een kijkje nemen.quote:
Mag ik niet meebabbelen dan ? En mijn link gaat niet over het TV-programma maar over het instituut zelf.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zitten er al een pagina lang over te babbelen hier.
Ja daarom juist...quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik niet meebabbelen dan ? En mijn link gaat niet over het TV-programma maar over het instituut zelf.
ik ook in de kerstvakantiequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan er binnenkort eens een kijkje nemen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:52 schreef borisz het volgende:
straks Ronald Koeman in de TV show
Vaduz speelde zeker met Bayern Munchen of AC Milan ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:01 schreef RayMania het volgende:Avond. Net drie potjes Fifa gespeeld met Vaduz, 1-2 eindstand
.
In de verlenging van de derde match werd de 1-2 gescoord in de 108'.
Jaaaaaaa, wat heb je mooie uiteindjesquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:18 schreef Bjoro het volgende:
Heeeee...ik heb het voor mekaar .... ik ben draadloos
zien jullie het aan me ?
jij heb ook een zalig uiteindequote:
Arsenal - Barcelonaquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vaduz speelde zeker met Bayern Munchen of AC Milan ?
en dus de winnende in de 108e min.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Arsenal - Barcelona
Napoli - Barcelona
Palermo - Milan
Ik liep haar laatst nog bijna omver in het Vondelpark. Ik mompelde nog iets van: 'Kut, loop ik daar ff bijna een Olympisch kampioen omver.'quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weer kippenvel bij Ellen van Lange, gods wat heb ik toen staan schreeuwen hier in de kamer
het werd ook zo tactisch gevraagd door de verslaggever:quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En Breukink's reactie op het nieuws van Casartelli was ook indrukwekkend...
Het enige dat Breukink uit kon brengen was een welgemeend 'godver'...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik liep haar laatst nog bijna omver in het Vondelpark. Ik mompelde nog iets van: 'Kut, loop ik daar ff bijna een Olympisch kampioen omver.'
[..]
het werd ook zo tactisch gevraagd door de verslaggever:
- Dus je hebt nog niet gehoord van het overlijden van Casartelli?
-![]()
![]()
Jammer dat ik het niet gezien heb vanavond, zaten indrukwekkende beelden tussen zo te horen.
het was vooral zijn blik die mij bijstaat, maar nu je het zegt, een korte vloek kwam er ook uit....quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige dat Breukink uit kon brengen was een welgemeend 'godver'...
Wie kijkt daar dan ook naar ?quote:
hij heeft hem in ieder geval zien vallen, dus zou best kunnenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij had zijn laatste kreet nog gehoord meen ik me te herinneren...
quote:
Terwijl er gewoon Jensen op het andere net isquote:
Ik was Milanquote:
Ik zapte er langs en zag al die idioten dan blijf je wel hangen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Terwijl er gewoon Jensen op het andere net is![]()
In afwachting van P&W laatste stukje meegepikt.quote:
dan had je Tomasson zeker niet ingebracht in de 83e minuut ?quote:
Wil je het daar niet over hebben...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan had je Tomasson zeker niet ingebracht in de 83e minuut ?
Het grote zwaaitopic...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Er zijn momenteel geen voetbalmodjes aanwezig.
Pffffffff alweer dicht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Er zijn momenteel geen voetbalmodjes aanwezig.
Wat heb je allemaal gekregen van de sint?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef appelsientje het volgende:
Mooi... dat was de eerste sinterklaas viering...
Lekker gegeten
Zak hamkaas en een chocolade letterquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekregen van de sint?
is dat nou TerroRobbie ??????quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De zak van appelsien, appelsien, appelsien .....![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:24 schreef appelsientje het volgende:
Zak hamkaas en een chocolade letter
volgens mij was ik niet zo braaf
Geen enkeltje Spanje?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zak hamkaas en een chocolade letter
volgens mij was ik niet zo braaf
Filmpie op 2quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch nog maar een aflevering Dexter kijken.
is dat met dat lab en deedee?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch nog maar een aflevering Dexter kijken.
Haha nee, iets heel andersquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
is dat met dat lab en deedee?
Mijn kids keken er graag naar
Omlet Du Fromage!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
At last! My greatest invention!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef popolon het volgende:
Dat was dus een sneeuwstorm, al m'n siergrassen liggen plat.
staat nog niet op het programma, maar het zal nu wel uitverkocht zijn of niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bloc Party komt 28 april in utrecht, ga jij daar ook nog heen toevallig?
nu niet nee; met al die sneeuw erop!quote:
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu niet nee; met al die sneeuw erop!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Ik ga morgen zo'n sneeuwschuiver op benzine kopen, lekker rondrijden hier in de buurt.
neuh morgen vandaag begint de verkoop pasquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat nog niet op het programma, maar het zal nu wel uitverkocht zijn of niet?
Yeehoooooooquote:
je gaat gewoon alle sneeuw uit de buurt bij de buren op het gazon werken?quote:
't Leuke is, veel mensen hebben als tweede auto een pickup: Sneeuwschuiver ervoor en gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat gewoon alle sneeuw uit de buurt bij de buren op het gazon werken?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
't Leuke is, veel mensen hebben als tweede auto een pickup: Sneeuwschuiver ervoor en gaan.
Ik kwam thuis en m'n hele oprit was schoon.Wat lief van ze he?
quote:
het zijn net mensenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Sommige zijn heel lief, sommige ook niet.
't Is eigenlijk hetzelfde als met Nederlanders.
Je gaat niet eng doen he?quote:
niet enger dan andersquote:
Neequote:Op zaterdag 2 december 2006 02:06 schreef dndiek het volgende:
Hoorde Dexter niet bij Felix the Cat?
Die jij weer verward met :quote:Dexter's Laboratory, of kort Dexter's Lab (Engels voor Dexters Laboratorium) gaat over een jongen genaamd Dexter die een genie is en een geheim lab heeft op z'n kamer, achter zijn boekenkast. Alleen zijn ouders mogen het niet weten, maar zijn zusje Dee Dee weet het wel en probeert van Dexters lab steeds weer een puinhoop te maken. De animatie is gemaakt door Genndy Tartakovsky en de serie wordt uitgezonden op Cartoon Network.
Tusten!quote:
Weltruste weledele heerquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
Jimmie een nieuwe Hooler![]()
Ik ging slapen
Is Detroit aan het winnen dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:48 schreef popolon het volgende:
Goedenavond is een geode benaming.
41-41 tegen de Knicks, leuke wedstrijd.quote:
Ik heb geen sport 1 meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
41-41 tegen de Knicks, leuke wedstrijd.
Ik vond hem ook zeer zeker goed..quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:01 schreef Ambrosius het volgende:
De nieuwe Bond was, daarna was iedereen meteen in de stemming voor poker, dus dat nog maar wat uurtjes gedaan
.
Moet jij niet ergens in een topic een beetje recalcitrant zijn?quote:
Moeten ze ons niet zonder reden lastig vallen als wij gewoon richting auto lopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 05:22 schreef Superheld het volgende:
hooligan
2-1 voor Waalwijk, winnende goal in de 88ste minuutquote:Op zaterdag 2 december 2006 05:23 schreef Superheld het volgende:
hoeveel is sparta geworden?
Waar precies als ik mag vragen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
En morgen ga ik een pokertoernooitje spelen ergens in Almere!
Ach heb een windows bak een een applequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
FM07 was voor de Mac niet te krijgen hier in nederland
Same herequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach heb een windows bak een een apple
2 walletjes eten heet zoiets
Ik ben er afgelopen zomer ook even geweest!quote:
Da's alweer de tweede keer tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:24 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Benjamin Martha.
Dat probleem ken ik....quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Same hereAlleen heeft gf de powerbook nu mee
![]()
Ach ik heb er op dit moment toch niets aan sinds ik verslaafd ben aan FM07quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik....
mijn vriendin zit ook steeds achter mijn MacBook... begrijpelijk wat het is gewoon een mooie laptop
Nou, nog wel meer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's alweer de tweede keer toch?
Maar hoe moet wel na gisteren.
dus ze valt op uiterlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik....
mijn vriendin zit ook steeds achter mijn MacBook... begrijpelijk wat het is gewoon een mooie laptop
vanavond even een extra maandsalarisje verliezen of winnenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:35 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt weer een branddagje, krijg je als je alles opspaart.
Poeh, grote inzet dus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
vanavond even een extra maandsalarisje verliezen of winnen![]()
En tegen Fred Grondman die 5 jaar ons heeft gecoached.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
Tegen de Van Baarlen tweeling tong. Die kan je niet uit elkaar houden.
Heb gelukkig zelf ook tijd over nu om even te Fok!-enquote:
en dan ook nog naar Frans Bauer, het zit ze niet meequote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb gelukkig zelf ook tijd over nu om even te Fok!-en
M'n ouders hadden kaarten voor Frans Bauer in Ahoy. Op zaterdag 9 december. En nu is het omgeboekt naar een woensdag, vanwege die longproblemen van Frans.
Wat een baggeravond, woensdag.
Bauer heeft inderdaad een poliep en zal toch ook geopereerd moeten worden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:58 schreef Eilanden het volgende:
Had Bauer geen poliep ofzo en had Rene Froger juist geen longproblemen? Of haal ik nu weer zaken door elkaar
kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:58 schreef Eilanden het volgende:
Had Bauer geen poliep ofzo en had Rene Froger juist geen longproblemen? Of haal ik nu weer zaken door elkaar
Een werkendammer die BB wint?? mag dat wel van de kerkquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Ook leuk!
Vandaag in de krant die knul die BB gewonnen heeft. Een Werkendammer.
Op zondag deed ie gewoon niks. Hij wil contact houden met ene Milica. Is dat wat tong?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een werkendammer die BB wint?? mag dat wel van de kerk![]()
Ik heb hem net gekocht. Weer een cadeautje erbij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal bij het NRC Handelsblad krijg je vandaag gratis een DVD van Une Giornato Particulare.
stuur maar op danquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal bij het NRC Handelsblad krijg je vandaag gratis een DVD van Une Giornato Particulare.
Ken die artisten allemaal niet uit elkander houden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:58 schreef Eilanden het volgende:
Dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef DarkShine het volgende:
Heb een dikke kater, en zometeen alweer verder zuipen in de bus naar Almelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |