Wanneer ik één, twee boeken van hem heb gelezen, dan heb ik mijn buik meestal wel weer vol voor de komende tijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Stiekem heb ik het afgelopen jaar toch een boek of tien gelezen van deze ultraproductieve Vlaming. Je gaat er als een raket doorheen en zijn grapdichtheid en stijl kennen hun weerga nauwelijks. Pitface vond ik verreweg zijn minste boek (ineens wilde hij Bukowski zijn of zo?), dagboek van een vermoeide egoist wellicht zijn beste.
Welaan, ik ben altijd met een paar boeken tegelijk bezig, en als ik daar dan af en toe een Brusselmans tussendoor lees is dat aangenaam. Maar elke twee weken trek ik ook niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef Fargo het volgende:
Dat is zeker. Overdaad schaadt, zeker wat Brusselmans betreft. Het geniaal grappige gaat er vanaf als je iedere twee weken een nieuw boek van hem openslaat.
Het boekje heet 'Over mijn vrouw' en het zit bij de laatste Viva, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hij heeft voor de Viva een boekje geschreven. Niet onaardig.
Ex-drummer!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef Roi het volgende:
Wat is een mooi boek van hem om mee te beginnen ?
Ik ben op de helft nu. Het is wel weer droge humor, vooral wanneer hij uit eten gaat met een vrouw uit een inrichting. Het enige nadeel van het boek is, dat het zo kort is. Binnen 2 uurtjes zat ik al op de helft.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat vinden we van z'n nieuwe boek?
Leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat vinden we van z'n nieuwe boek?
Bedankt voor deze inhoudelijke bijdrage aan dit topic!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef Mainport het volgende:
Als geen enkele kenner het waagt zich hier te begeven moet ik dat maar doen: wat een STUPIDE schrijver.
Hij wordt wel genoemd in z'n laatste boek.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja ik ga binnenkort ook weer meer boeken van hem kopen, jammer alleen dat veel van z'n boeken zo dun zijn. Ik ben een snelle lezer dus ik vind het dan altijd zonde als ik zo'n boek koop en dezelfde avond alweer uit is.
Iemand die meer weet over boeken van de Vlaamse schrijver Dimitri Verhulst? Die schijnt ook hilarisch te schrijven, en in een interview bij DWDD deed hij mij erg aan Herman Brusselmans denken qua stijl.
Wat vond je niet goed aan de boeken (welke?) die je gelezen hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef Mainport het volgende:
Als geen enkele kenner het waagt zich hier te begeven moet ik dat maar doen: wat een STUPIDE schrijver.
Dit weekend gelezen...briljante opening! Voor de rest leuk om even ruim een half uurtje te lezen....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hij heeft voor de Viva een boekje geschreven. Niet onaardig.
Hij schrijft niet per se hilarisch, maar wel ontzettend goed. Brusselmans doet altijd een beetje badinerend over Verhulst, dat is een beetje een running gag geworden, maar los daarvan schrijft Verhulst zowat de mooiste boeken die er dit decennium in ons taalgebied gemaakt worden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand die meer weet over boeken van de Vlaamse schrijver Dimitri Verhulst? Die schijnt ook hilarisch te schrijven, en in een interview bij DWDD deed hij mij erg aan Herman Brusselmans denken qua stijl.
Ik identificeer mij NU al met de hoofdfiguurquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de titels worden er niet beter op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |