Hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Cee het volgende:
Zo, bekeken en ja hoor: exacte kopie van de BBC serie!
- De sloveense gaat door maar wordt uiteindelijk bekritiseerd voor haar gebrekkig nederlands (BBC versie: er zat een roemeense in waarover men twijfels had maar die toch de liveshows haalde en vervolgens de raarste engelse uitspraken had)
- Een jong, onervaren ding gaat steeds met hakken over de sloot door naar de volgende show maar haalt de top 3 niet
- De understudy wint.
Maakt allemaal niet uit, want waar ik naar uitkijk is de manier waarop ze het 'afscheidsnummer' straks gaan doen bij de liveshows. Die van de zoektocht naar Maria op de BBC was briljant.
Zij speelt toch ook in Tarzan ofzo nu?? Als vervangster voor Chantal Jansen oid. Dus dan is het ook wel logisch dat ze dit kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Cee het volgende:
Gezien het feit dat zelfs het logo (de E met de vraagteken) overgenomen is en de aftiteling vermeldde dat het programma is gebaseerd op de BBC versie, ben ik er haast zeker van dat we ook in 'onze' versie kunnen smullen van zo'n gezellig uitzwaai nummer!
De understudy die gaat winnen is dat meisje met de korte haren die in de kleedkamer een boek aan het lezen was omdat ze al had ingezongen.
Veel LUID ZINGEN vooral. En dan vals luid. En de jury was blijkbaar van mening "goh, als je zo hard kunt zingen, dan maken noten niet meer uit en is het automatisch fantastisch."quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef Hapertje het volgende:
Weinig soeps gehoord... totaal emotieloos gezang. Volgende week misschien beter?
Tja, dat is het moderne musicalzingen hè - wie het hardst kan schreeuwen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel LUID ZINGEN vooral. En dan vals luid. En de jury was blijkbaar van mening "goh, als je zo hard kunt zingen, dan maken noten niet meer uit en is het automatisch fantastisch."![]()
Zoals die zanglerares. Leuk hoor, maar Evita? Daarvoor is ze echt te dik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Er waren maar weinig meisjes in wie ik een Evita zag. Waaronder het meisje uit Slovenië. En ik vond die dramkont maar irritant, trouwens. Anderen kunnen die vasthoudendheid misschien waarderen, maar ik vond het nogal wanhopig overkomen. Het panel had moeten zeggen: "WIJ bepalen wel of je talent hebt".
Ik heb het later nog gekeken via uitzendinggemistquote:
Wow Troel, wat leuk om bij de opname bij te zijn. Veel plezier alvast.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef Troel het volgende:
Ik ga volgende week zondag naar de opnamen
www.buzzer.nlquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je als buzzer ? Ja, iedereen kan gaan dat klopt.
Dankje ik heb de site bekeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef Troel het volgende:
[..]
www.buzzer.nl
Ik ben al tijden daar aangemeld en buzz dus regelmatig producten (van kauwgom tot drop tot muziek en dergelijke)
Musical Evita voor doven en slechthorenden bedoel je dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Als ik een Nederlandse actrice moet kiezen om Evita te spelen, ga ik voor Elle van Rijn. Maar goed, die overkill aan nieuwe formats tegenwoordig kan mij weinig enthousiast maken.
Ik ben ook uitgenodigd, maar ik vertik het om een tientje te betalen voor iets waar zij voor betaald krijgen, dus dat kunnen ze vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:38 schreef Troel het volgende:
Er zijn kaartjes te koop overigens, dus het is voor iedereen mogelijk, maar ik ga als buzzer en mag dus straks ook iedereen gaan vertellen hoe gaaf het was
Mijn neef gaat met me mee, die is misschien nog wel gekker van musicals
Ja geweldig was zij als Amneris. Ze zou ook echt wel een goede Evita zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet wel zeker dat die gaat winnen.
Marleen van der Loo doet trouwens ook mee, ook zeker geen onbekende in musicalland. Die zag ik een jaar of 5 geleden nog als understudy van Antje Monteiro (Amneris) in Aida.
Marleen van der Loo is een goede vriendin van Pia Douwes zeiden ze gisteren bij SBS 6 shownieuws. Dus zij maakt misschien kans (volgens shownieuws)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet wel zeker dat die gaat winnen.
Marleen van der Loo doet trouwens ook mee, ook zeker geen onbekende in musicalland. Die zag ik een jaar of 5 geleden nog als understudy van Antje Monteiro (Amneris) in Aida.
Ik zat me ook te verbazen over het feit dat de jury blijkbaar naar een andere Suzan zat te kijken dan ik op tv. Wat een krijserd.quote:Op maandag 3 september 2007 03:32 schreef Hapertje het volgende:
Brigiite was VEEL te netjes bezig, bah... dat nummer moet spatten! Ik vond Marleen de beste! Suzanne, die zo opgehemeld werd, vond ik het nummer van Kelly Clarkson simpelweg verkrachten!
Wat slaat dat op..Die waren ook niet het beste.quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Het viel me op dat het precies de twee (visueel) meest 'uitdagende' acts waren die het laagst eindigden. Met sexy dans e.d..
Misschien kan het gemiddeld genomen relatief oude Nederland 1-publiek er niet zo goed tegen.![]()
Ja, maar niet zo heel dichtbij, had niet echt zin om me tussen al die mensen te begeven, maar het kon wel. De laatste kandidate was Suzan volgens mij, die met Because of You.quote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Troel, jij hebt volgens mij een fantastische avond gehad.
Zal er ook bij willen zijn.
Heb je Willem Nijholt van dichtbij gezien ?
Ik vond die Sanne of Sabine dat meisje in die paarse jurk erg goed.
Ze moest als laatste kandidate optreden.
Als jij zo'n uitdagende act hebt, dan moet je je ook zo uitdagend voelen. Dat hadden ze allebei niet echt in mijn optiek en ik heb er dan nog niet eens echt kijk op.quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Het viel me op dat het precies de twee (visueel) meest 'uitdagende' acts waren die het laagst eindigden. Met sexy dans e.d..
Misschien kan het gemiddeld genomen relatief oude Nederland 1-publiek er niet zo goed tegen.![]()
Die speelt in Tarzan als de stiefvader van Tarzan.quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo heel dichtbij, had niet echt zin om me tussen al die mensen te begeven, maar het kon wel. De laatste kandidate was Suzan volgens mij, die met Because of You.
En het was echt super! Jeroen Pfaff was er ook nog
Dat deed Björk ook en alleen op het moment dat het moest, niet het hele nummer door zoals Suzan. Ik vond Brigitte, Marleen en Anne de beste kandidaten van gisteren. En een eervolle vermelding voor Sabina, leuk nummer en ik vond het goed uitgevoerd.quote:Op maandag 3 september 2007 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens Brigitte schreeuwde ook.
Wat scheelt er dan?quote:Op maandag 3 september 2007 17:11 schreef Troel het volgende:
Het scheelt overigens ook heel erg of je de jury het hele optreden kan zien
Is toch rechtstreeks of semi live ?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
Op tv wordt er geknipt en worden er bepaalde dingen neergezet, als je in de zaal zit kun je zien hoe de jury het hele nummer door reageert, dat is echt niet constant zo overdreven
Daar was ik ook verbaast over. Erg kinderachtig ook dat ze dat goodbye liedje stonden te zingenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:55 schreef ihugster het volgende:
Wat ik ook wil opmerken is dat goodbye nummer wanneer een kandidaat afvalt. Ik vind dat zo stom en triest en net een soort openbare trap na om iemand zo afscheid te laten nemen op een podium en ter overstaan van het tv-publiek dat ik niet kan begrijpen dat de kandidaten zich dat laten aanpraten om uit te gaan voeren.![]()
Hoort bij de formule van het programma. Persoonlijk vind ik het altijd het hoogtepunt maar ik ben gemeen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar was ik ook verbaast over. Erg kinderachtig ook dat ze dat goodbye liedje stonden te zingen![]()
Jammer van het programma..
Jazeker is het van groot belang..en vooral als je zelf naar Evita toe gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heb ik ook kaartjes voor Evita besteld![]()
Shit, de uitslag van deze wedstrijd is van groot belang!
Haha inderdaad, ik ga in Aprilquote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heb ik ook kaartjes voor Evita besteld![]()
Shit, de uitslag van deze wedstrijd is van groot belang!
Ik ook maar dan 3 meiquote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga ook naar Evita 4 mei pas in Oss![]()
Aan de ene kant wel lomp, aan de andere kant kun je dan wel laten zien wat je in huis hebt, dat je zelfs dan nog kunt zingen. Ze wordt dan wel geen Evita maar het is denk ik wel goed voor je verdere carrierequote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef Joepie het volgende:
Ha ik zap net vanaf voetbal insite naar ned 1 en zie dit voor het eerst.
Maar welke sadist heeft verzonnen dat je nog een nummer moet zingen als je afgevallen bent?
Ik vond haar idd ook beter dan Anne tijdens de sing-off en tijdens de show vond ik haar ook erg goed. Ik vond dit niet de twee slechtsten. Maar ik vind het heel moeilijk, zoals ik al zei, Babette vind ik het minste, leuk om een keer naar te luisteren maar niet echt supermooi. De stemmen van de andere meiden vind ik veel beter bij musicals passen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat liedje waarbij ze dat koffertje in d'r handen krijgt gedouwd is inderdaad wel cru
maar ook zwaar onterecht dat die blonde eruit ligt, ze zong die ander helemaal weg bij die sing-off... heb er verder niks van gezien maar waren dit terecht de twee slechtsten
en ik vind Pia echt fantastisch, als zangeres en als mens![]()
![]()
Ook in Oss ?quote:
Pia is een grote vakvrouwquote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
en ik vind Pia echt fantastisch, als zangeres en als mens![]()
![]()
jaquote:
Het is niet erg groot Lievekamp in Ossquote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja![]()
ben benieuwd ben naar Beauty en the beast in Breda geweest dus weet niet hoe zo'n musical in De Lievekamp is
Idd, mee eens met jou !!quote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef Hapertje het volgende:
Babette had eruit gemoeten!
In de Vereeniging? Daar ga ik naar Evita, zit op de 5e rij, lekker vooraanquote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is niet erg groot Lievekamp in Oss![]()
Beauty en the Beast ben ik vorig jaar geweest in Nijmegen.
Nee, ik was naar de schouwburg geweest in Nijmegenquote:Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
In de Vereeniging? Daar ga ik naar Evita, zit op de 5e rij, lekker vooraan
Ik vond het best wel een kutstreek. Het was dan wel een afscheid in stijl, maar op zo'n moment ren je het liefst zo snel mogelijk van het podium om uit te huilen bij je familie en vrienden.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:55 schreef ihugster het volgende:
Ik blij trouwens bij mijn standpunt dat die Belgische? Brigitte? de lekkerste, jongste en beste papieren heeft niet alleen vanwege haar uiterlijk (beetje type Elsemieke Havinga) maar ook vanwege haar stage-presence en vocale kwaliteiten.
Wat ik ook wil opmerken is dat goodbye nummer wanneer een kandidaat afvalt. Ik vind dat zo stom en triest en net een soort openbare trap na om iemand zo afscheid te laten nemen op een podium en ter overstaan van het tv-publiek dat ik niet kan begrijpen dat de kandidaten zich dat laten aanpraten om uit te gaan voeren.![]()
Zij zou meer in aanmerking komen voor de rol van gouvernante Maria in Sound of Musicquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel goed dat dit meisje eruit ging (weet haar naam niet meer). Ze was wel goed hoor, maar ik vond haar echt geen evita type. Ze zou meer iets voor een wat grappigere rol zijn.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 september 2007 21:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat Sabina een soort Simone Kleinsma is. Ik vond haar wel echt leuk, maar inderdaad geen Evita. Die carrière komt er wel voor haar!
Dat zijn ook mijn 2 favorietenquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel goed dat dit meisje eruit ging (weet haar naam niet meer). Ze was wel goed hoor, maar ik vond haar echt geen evita type. Ze zou meer iets voor een wat grappigere rol zijn.
Die babette vond ik ook vreselijk, zij mag er van mij de volgende keer wel uit. En dat meisje met die donkere krullen (met geel jurkje) vind ik ook niet zo geweldig.
Dat afscheidsnummer is idd wel lullig, vind het net iets uit de sound of music ofzo, ook zo kinderachtig met die tas erbij. Maar ja, het hoort erbij.
Ben benieuwd wie het uiteindelijk word, ik ben nog steeds voor Marleen, of ander Brigitte.
Ik wilde net hetzelfde typen....wat hebben we toch ongelofelijk veel talent in Nederlandquote:Op zondag 16 september 2007 20:58 schreef evert het volgende:
sowieso is de muzikale kwaliteit wel erg hoog bij dit programma
Sophie zong vanavond een moeilijke lied.quote:Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom Babette telkens niet in de sing-off terecht komt is mij een raadsel.
Jammer voor Sophie, ik vind haar erg goed maar ze is wel te jong om Evita te spelen.
Ja dat is tig jaren zo dat wij talent hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen....wat hebben we toch ongelofelijk veel talent in Nederland![]()
3 GOOISCHE VROUWEN 1.475.000quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat is tig jaren zo dat wij talent hebbenIk vind dit een leuk programma.
Zal helaas niet zoveel kijkers hebben als GV vrees ik![]()
Ja gelukkig wel hé.quote:Op maandag 17 september 2007 10:28 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
3 GOOISCHE VROUWEN 1.475.000
4 MOOI WEER DE LEEUW THE DAY AFTER 1.468.000
5 OP ZOEK NAAR EVITA 1.235.000
Het valt mee.
Ik denk dat je het over Suzan hebt i.p.v. Sabin (die is er een week eerder al uit gegaan). En daar werd inderdaad datgene over gezegd van die neonlichten boven het theater.quote:Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Sabin is niet irritant![]()
Marleen zal heus wel winnen.
Ik ben met Erwin eens dat Sabin een goeie Evita zal kunnen zijn.
Ik denk ook niet dat Marleen het haalt ivm haar leeftijd. Zeker als het om populariteit gaat met het smsen en bellen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef female81 het volgende:
[..]
En of Marleen wint weet ik niet. Ze is voor deze rol aan de oude kant, en ik denk dat ze nogal veel concurrentie heeft van Wieneke. Die lijkt zowel qua uiterlijk als performance nogal op haar. Maar dan jaren jonger, dus ze kan nog wat langer mee in het wereldje. Ook wel zo handig op het moment dat de musical Evita stopt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Brigitte, Marleen en Wieneke zijn wel de kanshebbers inderdaad. De frisse uitstraling van Brigitte doet me het meest.
je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.quote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Marleen het haalt ivm haar leeftijd. Zeker als het om populariteit gaat met het smsen en bellen.
Wieneke en Brigitte zijn mijn favorieten nu. Ik vind Marjolein tegen vallen.
Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef leichje het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.
En Marleen oke ze is de oudste maar wel een vrouw met onwijs vel ervaring en als ze in de zaal zit zie echt niet meer of iemand 25 0f 35 is in het echt LEVE DE MAKE-UP.
Mijn favorieten zijn Brigitte en Marleen,he is wel zo dat ik vind dat het concept van het programma niet klopt.
Het ging om het vinden van "een ruwe diamant die geslepen kon worden"en dat gaat niet echt op als je ziet
dat de meeste al volop ervaring hebben.Wienneke heeft al een J Kraaykamp musical award gewonnen voor de
hoofdrol in Rembrand en Suzan(die kleine) heeft de rol in My fair lady overgenomen hoorde ik.
Dus de diamanten zijn niet zo erg ruw als ik had willen zien.
Je hoorde d'r nog zeggen dat dit een kutdag was geweest..quote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Wieneke in de sing-off stondZe had het best moeilijk mee, zag ik, toen het programma bijna afgelopen was.
Ja zeg van welquote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
wat doet Marjolein daar in hemelsnaam nog
Ik vond Marjolein gisteren erg goed. Ik had het niet terecht gevonden als zij gisteren in de sing-off had gestaan. Dan was Marleen eerder een sing-off kandidaat want ik vond haar gisteren niet zo goed.quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zeg van welIk dacht echt dat zij in de sing-off zou eindigen.
Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.
Ik denk dat dan snel de voorkeur uit gaat naar Wieneke, die vergelijkbaar is met Marleen maar een stukje jonger.
Ja, dat wist ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??
Toen Pia uit de nederlandse productie vertrok werd zijn understudy. Dus ze heeft ook de 16 jarige elisabeth gespeeld.
En het nummer "mijn Pakkie an" (wat het ensable nummer was vorige week) heeft Marleen ook een paar dagen in de week als understudy van Antje gezongen"
Dus voor mij kan ze zeker Evita spelen. En ik vind dat ze na al die bijrollen, en understudyrollen voor ome Joop een hoofdrol verzient heeft!
quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Net een stukje gezien ik kwam niet meer bij. Wat een non-talenten. Het galmt en het gilt. Maar zingen hoor je ze niet. Ze trekken wel erg serieuse gezichten om net te doen alsof ze het menen. Maar zeggen jullie nou eens zelf dit is toch wanstaltelijk ?
dat vond ik dus ook maar ben er ook nog niet achter op wie ze lijktquote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef BVO het volgende:
Is die Brigitte een zus van een BN'ster? Qua blik en stem lijkt ze heel erg op iemand, kan alleen niet erop komen wie![]()
.
Van jou Marloes ?quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Brigitte is familie, dus als iemand nog wat wil weten!
Ja dat is elke keer naar afloop dat ze dat liedje moeten zingenquote:wat cru, zo'n nummer nog moeten zingen na je afscheid, is dat elke keer?
Aan wie ze me doet denkenquote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Brigitte is familie, dus als iemand nog wat wil weten!
Marieke van Ginneken een beetjequote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan wie ze me doet denken.
Volgens mij is het niet Chantal Janzen. Maar wie dan wel.
dat komt vooral door het kapsel geloof ikquote:Op zondag 30 september 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Marieke van Ginneken een beetje
[afbeelding]
Anouk van Nes. Zij staat in Cats de musical..quote:Op zondag 30 september 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat komt vooral door het kapsel geloof ik
Ze heeft ook nog wel iets van deze dame
[afbeelding]
ik kan je mening goed delen jahquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
De enige die ik nu niet meer leuk vind is Anne, wordt echt moeilijk nu!
Suzan was erg goedquote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef Ynske het volgende:
Ik blijf erbij dat ik Suuseen schatje vind
en Marleen ook heel tof.
De nederlandse versie ('Heel Alleen') was vorige week of die week daarvoor het liedje van de sing-off.quote:Op zondag 30 september 2007 23:12 schreef Maartel het volgende:
Heeft één van de dames zich toevallig al gewaagd aan On My Own uit Les Mis' ?![]()
Nee!quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige dieSuzan
?
Dom schel popperig manisch ding.
Nee. Dat denk ik ook elke keer als ik naar haar kijk. Dom lijkt ze me niet, met de rest van je woorden ben ik het eens. Die gilstem van haar trekt m'n tenen krom.quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige dieSuzan
?
Dom schel popperig manisch ding.
De echte van WWRY is zo mooi! Brigitte verneukt hem hard op het moment, zondequote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Somebody to love... wat een draak van een versie!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Somebody to love... wat een draak van een versie!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:56 schreef Hapertje het volgende:
En dan Pia Douwes die als een koningin haar commentaar geeft. Ik vond persoonlijk de zoektocht naar Joseph op de BBC een heel stuk professioneler!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Eensch is!
Ik ga volgende week Ben, Lee en Daniel zien.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ga je naar de musical? Zit Ben daar ook in? Oh... ik was zo voor Ben. Ik was twee weken geleden in Londen. Niet gegaan, ik wil als er andere Joseph is! Ik had het zo op Lee!
Brigitte is erg goed. Marjolein en Suzan vind ik ook niet slecht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
Brigitte blijft nog steeds mijn favoriet. De versie van somebody to love vond ik niet leuk maar ze heeft gewoon een prachtige stem en ik kijk met plezier naar haar![]()
Dat Pia steeds Marleen zo goed vind is opzich ook wel opvallend ja.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef Honeymooner het volgende:
Ik vind het te toevallig dat geen van de andere juryleden erg fan is van Marleen, maar dat Pia haar als 'haar' Evita blijft zien..
Ik vond Anne wel erg goed, zeker voor iemand zonder echte musicalervaring en denk dat ze gewoon nog te weinig musicalvriendjes had die op haar stemden..
Brigitte voorspel is wordt de winnaar van deze contest. Ze heeft alles. looks,uitstraling,leeftijd en overall groeimogelijkheden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef floris.exe het volgende:
Mijn twee voorkeuren zijn:
1. Marjolein
2. Suzan
Toegegeven, niet alleen vanwege hun prestaties, maar ook vanwege hun uitstraling. Brigitte vind ik te arrogant ogen en Marleen te oud.
Ik denk dat of Marjolein of Suzan het wordt en dat zou meer terecht zijn dan wanneer Brigitte het wintquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:22 schreef sgt. het volgende:
[..]
Brigitte voorspel is wordt de winnaar van deze contest. Ze heeft alles. looks,uitstraling,leeftijd en overall groeimogelijkheden.
Niet, ze stopt gewoon met Ciske de Rat. Gebeurt wel vaker (Pia Douwes is eerder gestopt met Chicago omdat ze Elisabeth ging doen bijv.).quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat Brigitte wint en dat gaat ook wel gebeuren, denk ik. Hoe wil Marleen haar hoofdrol in Evita combineren met Ciske de Rat?
zij is voor mij juist net iets beter dan de restquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
T zijn idd allemaal mensen die iets neer kunnen zetten, maar vind dat Brigitte de slechtste is van wat over is.
Niet verwondelijk aangezien die 2 beste vriendinnen zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat Pia steeds Marleen zo goed vind is opzich ook wel opvallend ja.
ik neem aan dat ze allebei professioneel genoeg zijn om zich hier niet door te laten leiden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:15 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Niet verwondelijk aangezien die 2 beste vriendinnen zijn.
Pia was zelfs ceremonie meester op de bruiloft van Marleen.
Is eigenlijk wel de bedoeling anders zijn Pia en Marleen onsportief.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze allebei professioneel genoeg zijn om zich hier niet door te laten leiden.
Willem kijkt Frits soms geirriteerd aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Aarti het volgende:
volgens mij kunnen willem nijholt en frizzlesissle of hoe die presentator ook heet, het echt niet met elkaar vinden
De vier die nu overzijn zijn allemaal eigenlijk hartstikke goed, moeilijk hoor!!
ja, vooral als frizzle van die kansloze opmerkingen maakt dat Willem wel met die dansers zou willen dansen, wordt Willem geirriteerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Willem kijkt Frits soms geirriteerd aan.
Vooral als Frits zegt niet lang Willem, ja dat dacht ik al van zoiets zei Willem.
Wat is Willem een vakman hé![]()
Willem is dan wel homo maar dat terzijde...quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, vooral als frizzle van die kansloze opmerkingen maakt dat Willem wel met die dansers zou willen dansen, wordt Willem geirriteerd.
En terecht!!
Pia is wel een groot talent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Pia echt zo godsgruwelijk irritant, maakt ze een opmerking en lacht ze keihard in d'r eentje terwijl niemand het leuk vind. Iehlw.
Wat is er zo bijzonder aan die Brigitte? Ik vind het echt helemaal niets. En wat is er irritant aan Marjolein en Suzan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:56 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Marjolein en Suzan echt heel irritant, dus zij mogen er wel uit. Dus dan gaat het tussen Marleen en Brigitte, en dan wint Brigitte uiteraard
Ik wil een van die twee Brigitte of Suzanquote:Ik vind Brigitte wel leuk, maar een echte Evita, mwah. Nee ik stem voor Suzan![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, vooral als frizzle van die kansloze opmerkingen maakt dat Willem wel met die dansers zou willen dansen, wordt Willem geirriteerd.
En terecht!!
en toch is er iets aan haar waar ik erg nerveus van word, vooral wanneer ze die "grappige" nummers doetquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef Troel het volgende:
Suzan heeft haar lengte, postuur en stem mee. Duidelijk
Mee eens. Die constante jodel in d'r stem en dat über-vrolijke, aan het hysterisch grenzende gedrag. Ja ik weet het, het is beter dan een chagerijnig mormel maar ik kan dit ook echt niet hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
en toch is er iets aan haar waar ik erg nerveus van word, vooral wanneer ze die "grappige" nummers doet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
en toch is er iets aan haar waar ik erg nerveus van word, vooral wanneer ze die "grappige" nummers doet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Marloes het volgende:
Ik kijk nu Evita extra en Suzan zegt ''ja ik ben ook heel blij dat ze er is met de finale'' (haar zus)
Sowieso is de make-up in het programma heel erg slecht, juist de minpunten van elke Evita worden enorm naar boven gehaald. Ook de kleuren van de jurkjes zijn heel slecht afgestemd op bijvoorbeeld de haarkleur van de dames (bijvoorbeeld Wieneke: met lichtblond haar en zo'n lichte huid moet je geen lichtblauwe jurk aantrekken, dan lijk je ijzig en afstandelijk). Lippenstift waardoor hun tanden geler lijken (Marleen), wenkbrauwen slecht geplukt en in de verkeerde kleur bijgetekend, het haar zit ook altijd helemaal verkeerd (Marjolein heeft al zo'n vierkante kop en dan trekken ze het strak naar achter zodat dat geaccentueerd wordt), de foundation van het gezicht klopt niet bij de nek.. Zo zonde! In de interviewtjes die tijdens de voorbereiding gemaakt worden - met hun eigen make-up en kleding enzo - zien ze er altijd veel beter uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef Honeymooner het volgende:
Marjolein vond ik eerst irritant, maar vind ik inmiddels de beste geloof ik. Haar gezicht is ook wat anders geworden, misschien anders opgemaakt ofzo..
Idd, Marjolein is ook best bleek en dan heeft ze ook nog elke keer weer gele jurken aan. Zonde.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Sowieso is de make-up in het programma heel erg slecht, juist de minpunten van elke Evita worden enorm naar boven gehaald. Ook de kleuren van de jurkjes zijn heel slecht afgestemd op bijvoorbeeld de haarkleur van de dames (bijvoorbeeld Wieneke: met lichtblond haar en zo'n lichte huid moet je geen lichtblauwe jurk aantrekken, dan lijk je ijzig en afstandelijk). Lippenstift waardoor hun tanden geler lijken (Marleen), wenkbrauwen slecht geplukt en in de verkeerde kleur bijgetekend, het haar zit ook altijd helemaal verkeerd (Marjolein heeft al zo'n vierkante kop en dan trekken ze het strak naar achter zodat dat geaccentueerd wordt), de foundation van het gezicht klopt niet bij de nek.. Zo zonde! In de interviewtjes die tijdens de voorbereiding gemaakt worden - met hun eigen make-up en kleding enzo - zien ze er altijd veel beter uit.
Ben ik met je eens. Vind trouwens dat Suzan dr stem ook heel lelijk overslaat zodra ze harder gaat, vandaar dat ik ook graag zou zien dat ze vanavond moet vertrekken. Maar ze is zo geliefd bij de juryquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:28 schreef DaDude1987 het volgende:
Brigitte en Suzan zijn de beste, Marjolein klinkt echt schreeuwerig als ze hard moet zingen.
Ik ben het echt helemaal met jou eens over Susan en haar stem en de jury!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Vind trouwens dat Suzan dr stem ook heel lelijk overslaat zodra ze harder gaat, vandaar dat ik ook graag zou zien dat ze vanavond moet vertrekken. Maar ze is zo geliefd bij de juryIk gok dat Marleen eruit moet, al is ze zeer goed!
Brigitte heeft ook Tarzan nog, maar ik hoop toch van harte dat zij het wordt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Ynske het volgende:
eigenlijk wel fair dat Marleen nu moet stoppen, zij heeft Ciske nog altijd.
Pia is een vriendin van Marleen vandaar haar tranen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Pfff.... dat eindlied en de tranen van Pia
Kippenvel
Suzan 26 jaar???? Jeetje, ik had haar veel ouder geschat. Een jaar of 35 ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Suzan is 26 jr, Marjolein 27 jr, Brigitte 28 jr en Marleen 37 jr
marjolein speelde toch als understudy van de hoofdrolspeelster van tarzan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:59 schreef booo het volgende:
[..]
Brigitte heeft ook Tarzan nog, maar ik hoop toch van harte dat zij het wordt.
Brigitte is understudy van Chantal Janzen in Tarzan. Marjolein heeft sinds kort in Cats gespeeld maar dat is afgelopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
marjolein speelde toch als understudy van de hoofdrolspeelster van tarzan?
Aha, maar Pia is sowieso een geweldig mensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pia is een vriendin van Marleen vandaar haar tranen..
Ik vond Marleen vanavond wel goed, zeker toen ze dat liedje moest zingen dat de panelleden hebben gekozen.
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha, maar Pia is sowieso een geweldig mens![]()
![]()
![]()
Deze show zag ze er juist wel mooi uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:17 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Trouwens, die jurk van Marleen, is die anders dan van de anderen? Het lijkt altijd alsof ze zulke grote hangtieten heeft, en die anderen niet ..Lijkt me dat ze daar best wel wat aan kunnen doen..
Yepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
Wie heeft de beslissende stem, het publiek?
Ik ga ook smsen denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk dat ook wel Marjolein wordt, alhoewel Susan en Brigitte goed kunnen zingen.
Ik ga zondag voor het eerst stemmen sms'en![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik stem iig voor twee van de damesJa was het maar zondag maar naar zondag is het afgelopen
!
Ik ga 4 mei naar Evitaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]Dat is waar! Kon het nog maar doorgaan!
Maar gelukkig heb ik dan nog de musical zelf in het vooruitzicht![]()
Ik vergiste me: 30 Maart. In Heerlen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook in Oss ?
Ja ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef eefj het volgende:
[..]
Ik vergiste me: 30 Maart. In Heerlen!
heb der echt super veel zin in natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |