abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2007 @ 16:28:54 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53227360
Het is begonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_53227426
Ik ben nog niet zo bekend met de namen maar die eerste kon er mee door

edit: Dat meisje, Brigitte ofzo, dat Marco Borsato zingt: WOW
  zondag 16 september 2007 @ 20:58:46 #104
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_53228037
sowieso is de muzikale kwaliteit wel erg hoog bij dit programma
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_53228111
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:58 schreef evert het volgende:
sowieso is de muzikale kwaliteit wel erg hoog bij dit programma
Ik wilde net hetzelfde typen....wat hebben we toch ongelofelijk veel talent in Nederland
pi_53228372
Wel een beetje jammer die keuze voor I will always love you.... da's zo'n afgekloven nummer daarmee kun je je nauwelijks onderscheiden...
pi_53228541
jezus wat een niveau hebben die meiden, schiet mij maar lek, zou niet weten wie er uit moet
  Trouwste user 2022 zondag 16 september 2007 @ 21:24:51 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_53228799
Net een stukje gekeken. Wat een gegalm en geschreeuw. Mijn oren suizen nu nog.

Je zal daar maar een hele avond naar moeten luisteren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53231005
Sophie dus eruit...dat eindnummer is cru en ontroerend tegelijk... ik had kippenvel
pi_53231098
Waarom Babette telkens niet in de sing-off terecht komt is mij een raadsel.
Jammer voor Sophie, ik vind haar erg goed maar ze is wel te jong om Evita te spelen.
  zondag 16 september 2007 @ 23:17:00 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53231774
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef --Globe-- het volgende:
Waarom Babette telkens niet in de sing-off terecht komt is mij een raadsel.
Jammer voor Sophie, ik vind haar erg goed maar ze is wel te jong om Evita te spelen.
Sophie zong vanavond een moeilijke lied.
Maar ze is zoals Willem zei te jong voor Evita.
Babette of Marjolein hadden van mij naar huis gemogen
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik wilde net hetzelfde typen....wat hebben we toch ongelofelijk veel talent in Nederland
Ja dat is tig jaren zo dat wij talent hebben Ik vind dit een leuk programma.
Zal helaas niet zoveel kijkers hebben als GV vrees ik
pi_53238114
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:

Ja dat is tig jaren zo dat wij talent hebben Ik vind dit een leuk programma.
Zal helaas niet zoveel kijkers hebben als GV vrees ik
3 GOOISCHE VROUWEN 1.475.000
4 MOOI WEER DE LEEUW THE DAY AFTER 1.468.000
5 OP ZOEK NAAR EVITA 1.235.000

Het valt mee.
  maandag 17 september 2007 @ 10:40:35 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53238377
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:28 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

3 GOOISCHE VROUWEN 1.475.000
4 MOOI WEER DE LEEUW THE DAY AFTER 1.468.000
5 OP ZOEK NAAR EVITA 1.235.000

Het valt mee.
Ja gelukkig wel hé.
Niet slecht voor het programma Evita
pi_53238831
Ik vond het echt weer leuk! Ik had het idee dat ze het allemaal een stuk beter deden vandaag!
Al snap ik idd ook niet waarom Babette niet in de singoff terecht komt, zij is zo slecht! En Marjolein vind ik toch ook echt niet goed, zodra ze gaat dansen enzo zingt ze niet meer goed (en ik vind haar een beetje irritant met dat "marjolein houdt marjolein tegen".
Er is er nog een die ik irritant vind maar ik weet niet meer hoe ze heet. Waar dat ene jurylid van zei dat haar naam in neon lichten boven een theater zou hangen, en waarschijnlijk voor het eerst bij Evita. Niet dat ze vals/lelijk zingt ofzo, maar zodra ze begint te praten irriteer ik me rot!
En natuurlijk was Marleen weer mijn favoriet, gevolgd door Brigitte!
Sms'en jullie eigenlijk ook? Ik wel! Erg he haha! Dit is het enige programma waarbij ik dat ooit gedaan heb (voor marleen)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 17 september 2007 @ 11:12:16 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53239184
Sabin is niet irritant
Marleen zal heus wel winnen.
Ik ben met Erwin eens dat Sabin een goeie Evita zal kunnen zijn.
  maandag 17 september 2007 @ 11:13:07 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53239252
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Sabin is niet irritant
Marleen zal heus wel winnen.
Ik ben met Erwin eens dat Sabin een goeie Evita zal kunnen zijn.
Ik denk dat je het over Suzan hebt i.p.v. Sabin (die is er een week eerder al uit gegaan). En daar werd inderdaad datgene over gezegd van die neonlichten boven het theater.

Zelf vind ik Suzan een beetje te 'girl next door' voor Evita. Erg onschuldig, haast meisjesachtig. Meer een type voor als ze nog ooit eens een Disney-film op de planken gaan brengen. Bij Evita stel ik me meer een vamp voor. Haar stem irriteert me trouwens ook. Het zal technisch gezien wel goed zitten, maar het gaat bij mij op een verkeerde manier door merg en been. Maar de jury vindt haar ge-wel-dig.

En of Marleen wint weet ik niet. Ze is voor deze rol aan de oude kant, en ik denk dat ze nogal veel concurrentie heeft van Wieneke. Die lijkt zowel qua uiterlijk als performance nogal op haar. Maar dan jaren jonger, dus ze kan nog wat langer mee in het wereldje. Ook wel zo handig op het moment dat de musical Evita stopt.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2007 11:29:45 ]
  maandag 17 september 2007 @ 11:18:51 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53240544
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef female81 het volgende:

[..]

En of Marleen wint weet ik niet. Ze is voor deze rol aan de oude kant, en ik denk dat ze nogal veel concurrentie heeft van Wieneke. Die lijkt zowel qua uiterlijk als performance nogal op haar. Maar dan jaren jonger, dus ze kan nog wat langer mee in het wereldje. Ook wel zo handig op het moment dat de musical Evita stopt.
Ik denk ook niet dat Marleen het haalt ivm haar leeftijd. Zeker als het om populariteit gaat met het smsen en bellen.
Wieneke en Brigitte zijn mijn favorieten nu. Ik vind Marjolein tegen vallen.
  maandag 17 september 2007 @ 14:53:38 #120
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_53244340
Mijn favorieten zijn Wieneke, Suzan en Marleen, en als ik zou moeten kiezen daaruit zou ik Suzan kiezen.

Marjolein vind ik heeeeeel erg vervelend, hoewel ik wel bewondering had voor het feit dat ze kon blijven zingen terwijl ze gelift werd.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  Trouwste user 2022 maandag 17 september 2007 @ 18:54:53 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_53250335
Ze kunnen geen van allen zingen. Het is geschreeuw. Zingen doe je anders

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53250530
De kaartjes voor de musical had ik al voor het programma startte, dus ik heb het helemaal gevolgd. In het begin was mijn favoriet Brigitte, doordat ze zo levendig kan kijken en natuurlijk goed zingt. Marleen en Wieneke horen daar nu bij omdat ze allebij, misschien, qua zang nog net iets beter zijn dan Brigitte en me daarmee best kunnen raken. Ik wil namelijk ook eens lekker kunnen huilen tijdens deze musical. Daar zijn wel wat nummers voor beschikbaar.
Van mij mag Babette er ook snel uit. Ze zingt helaas voor haar niet zuiver.
pi_53268654
Brigitte, Marleen en Wieneke zijn wel de kanshebbers inderdaad. De frisse uitstraling van Brigitte doet me het meest.
That's all folks!
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:13:14 #124
2735 Aarti
pi_53268716
Brigitte heeft prachtige ogen, WAUW!
En het nummer van Annie MG Schmidt dat ze zong, dat kreeg me echt aan het huilen, zo mooi en krachtig
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:08:45 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53272863
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Brigitte, Marleen en Wieneke zijn wel de kanshebbers inderdaad. De frisse uitstraling van Brigitte doet me het meest.
Met Suzan erbij die vier
pi_53273844
Het wordt sowieso een spannende finale straks. Het niveau ligt dicht bij elkaar.
pi_53381271
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Marleen het haalt ivm haar leeftijd. Zeker als het om populariteit gaat met het smsen en bellen.
Wieneke en Brigitte zijn mijn favorieten nu. Ik vind Marjolein tegen vallen.
je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.
En Marleen oke ze is de oudste maar wel een vrouw met onwijs vel ervaring en als ze in de zaal zit zie echt niet meer of iemand 25 0f 35 is in het echt LEVE DE MAKE-UP.
Mijn favorieten zijn Brigitte en Marleen,he is wel zo dat ik vind dat het concept van het programma niet klopt.
Het ging om het vinden van "een ruwe diamant die geslepen kon worden"en dat gaat niet echt op als je ziet
dat de meeste al volop ervaring hebben.Wienneke heeft al een J Kraaykamp musical award gewonnen voor de
hoofdrol in Rembrand en Suzan(die kleine) heeft de rol in My fair lady overgenomen hoorde ik.
Dus de diamanten zijn niet zo erg ruw als ik had willen zien.
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:18:19 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53382718
Brigitte is understudy van Chantal Janzen in Tarzan.
pi_53389636
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef leichje het volgende:

[..]

je moet niet vergeten dat de rol van Evita begint op het moment dat Evita ergens in de 20 is (geloof 25) en eindigt als ze sterft en dan is ze 35.
En Marleen oke ze is de oudste maar wel een vrouw met onwijs vel ervaring en als ze in de zaal zit zie echt niet meer of iemand 25 0f 35 is in het echt LEVE DE MAKE-UP.
Mijn favorieten zijn Brigitte en Marleen,he is wel zo dat ik vind dat het concept van het programma niet klopt.
Het ging om het vinden van "een ruwe diamant die geslepen kon worden"en dat gaat niet echt op als je ziet
dat de meeste al volop ervaring hebben.Wienneke heeft al een J Kraaykamp musical award gewonnen voor de
hoofdrol in Rembrand en Suzan(die kleine) heeft de rol in My fair lady overgenomen hoorde ik.
Dus de diamanten zijn niet zo erg ruw als ik had willen zien.
Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.
Ik denk dat dan snel de voorkeur uit gaat naar Wieneke, die vergelijkbaar is met Marleen maar een stukje jonger.
  zondag 23 september 2007 @ 12:20:55 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53405766
Jammer dat ik niet kan zingen anders kon ik gewoon mezelf spelen
pi_53411034
Vanavond weer
Ik ben benieuwd! Brigitte, Marleen, Suzan en Wieneke zijn mijn favorieten. Maar dat is inmiddels als meer dan de helft van de meiden dus het wordt moeilijk!

Babette vond ik vorige week beter dan voorheen maar ik vind haar alsnog niet echt geschikt. Ook Marjolein vond ik het beter doen maar die 2 zie ik toch echt niet in de rol van Evita. Anne vind ik er qua uitstraling wel bij passen maar ik vind haar stem niet mooi. Als 1 van die 3 er vanavond uit gaat zal ik er niet echt rouwig om zijn.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 september 2007 @ 18:12:38 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53411299
Heb ik dezelfde favorieten als jij.
Ik heb weer zin om te kijken
pi_53416839
Brigitte was fantastisch vanavond. Verder vond ik Wieneke erg goed.
Hopelijk is het vanavond exit Babette.
pi_53419495
Brigitte! Zij is nu toch wel heel erg mijn nummer 1 aan het worden! De rest van mijn favorieten deden het wat minder vanavond maar zij, prachtig weer!

Byebye Babette, ze was niet slecht maar zeker niet goed genoeg
Feauteaux
pi_53419590
Ik vond de vorige afvallers stuk voor stuk beter dan Babette. Vocaal vond ik haar niet goed.
Verrassend dat Wieneke in de sing-off stond vond ik.
pi_53419825
Vond ik ook van Babette, het verbaasde mij dat ze er niet eerder uit was.

De sing-off had ik ook niet echt verwacht voor Wieneke, ook al was ze niet zo goed als ze kan zijn. Ik had Anne er eigenlijk weer in verwacht.
Feauteaux
  zondag 23 september 2007 @ 23:21:39 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53419978
Jammer dat Wieneke in de sing-off stond Ze had het best moeilijk mee, zag ik, toen het programma bijna afgelopen was.
Anne vond ik deze keer wel goed !
Voor mij had Marjolein in de sing-off gemogen samen met Babette..
Brigitte vond ik ook het beste
pi_53421218
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Wieneke in de sing-off stond Ze had het best moeilijk mee, zag ik, toen het programma bijna afgelopen was.
Je hoorde d'r nog zeggen dat dit een kutdag was geweest..

Mijn favoriet is ook Brigitte, maar dat was ze al nadat we haar als Jane in Tarzan zagen.
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 24 september 2007 @ 09:39:39 #140
2735 Aarti
pi_53425036
wat doet Marjolein daar in hemelsnaam nog
  maandag 24 september 2007 @ 10:57:54 #141
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53426541
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
wat doet Marjolein daar in hemelsnaam nog
Ja zeg van wel Ik dacht echt dat zij in de sing-off zou eindigen.
pi_53431340
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja zeg van wel Ik dacht echt dat zij in de sing-off zou eindigen.
Ik vond Marjolein gisteren erg goed. Ik had het niet terecht gevonden als zij gisteren in de sing-off had gestaan. Dan was Marleen eerder een sing-off kandidaat want ik vond haar gisteren niet zo goed.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:50:32 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53511086
Wat grappig, dat afscheidslied.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:03:00 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53513166
Ik vind Brigitte echt prachtig . Ze leek op de laatste uitzending op Maxima (en dat is goed, want dan kan ze er kennelijk Argentijns uit zien ... en al met al is ze gewoon geknipt voor de rol .

In Marleen zie ik in ieder geval geen Evita en in Wieneke ook niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_53515933
Brigitte zingt fantastisch maar werkt op de 1 of andere manier ERNSTIG op mijn zenuwen. Ik heb soms het gevoel alsof ze heel erg technisch zingt en minder uit gevoel.

Maar toch denk ik dat zei het wordt...of Marleen.

Marleen vond ik minder deze keer..ze speelt bovendien een hoofdrol in Ciske de Rat die begin oktober in premiere gaat...dus ben benieuwd hoe ze dat oplost. Verder wel een prachtig mens. En te oud? Madonna was 38 toen ze Evita in de film speelde..Iemand enig idee of You Must Love Me ook in de musical komt? Ik had een website over Evita gebouwd op geocities..the evita experience en kwam zo in contact met Tim Rice die per mail vroeg hoe we aan bepaalde foto's waren gekomen.:) Hij heeft ons toen de tekst van You Must Love Me gegeven Uiteindelijk heb ik via hem 2 vipkaarten voor de premiere in London gekregen waarbij Madonna op 2 meter afstand voorbij ons liep hahaha. Pas in een later bezoek aan London heb ik hem ontmoet samen met een Canadese vriendin en hij was zo vriendelijk en galant. Hij vond de film mwah hij vond Madonna echter fantastisch en vertelde een verhaal dat ze supernerveus was toen ze voor hem en Lloyd Webber in de studio moest zingen. Zijn dochter heet overigens Eva:) jups naar Evita.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_53523666
Volgens mij vergeten heel veel mensen dat Evita Peron in het echt gewoon Eva heette. Evita was haar kossnaam. Evita betekent nl kleine Eva en sterkte, strijdbare vrouw.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:32:15 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53524308
Dat lijkt me algemeen bekend, ferrari_rood (behalve de betekenis van Evita ).
Zit Marleen in Ciske de Rat? Welke rol dan? Dat zou dan de vrouw van meester Bruis zijn?

-edit- ja dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_53524475
Daarom ik word nl doodziek van de vraag of ik naar Evita Peron vernoemd ben. Aangezien zij gewoon Eva heette en niet iedereen die Eva heet is naar haar vernoemd.
pi_53541346
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:00 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Ik vind Marleen heel goed, maar ik vind niet dat zij nog kan overkomen als iemand van 20 in het begin van de show. Ik heb een paar jaar geleden Pia Douwes gezien als Elisabeth en in het begin van die musical is Elisabeth rond de 16 jaar. Pia kon dit erg goed spelen, maar Marleen zie ik dit eerlijk gezegd niet doen.
Ik denk dat dan snel de voorkeur uit gaat naar Wieneke, die vergelijkbaar is met Marleen maar een stukje jonger.
Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??

Toen Pia uit de nederlandse productie vertrok werd zijn understudy. Dus ze heeft ook de 16 jarige elisabeth gespeeld.

En het nummer "mijn Pakkie an" (wat het ensable nummer was vorige week) heeft Marleen ook een paar dagen in de week als understudy van Antje gezongen"

Dus voor mij kan ze zeker Evita spelen. En ik vind dat ze na al die bijrollen, en understudyrollen voor ome Joop een hoofdrol verzient heeft!
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_53541911
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Flurrie het volgende:

[..]

Wist je trouwens dat marleen ook de rol van Elisabeth heeft gespeeld??

Toen Pia uit de nederlandse productie vertrok werd zijn understudy. Dus ze heeft ook de 16 jarige elisabeth gespeeld.

En het nummer "mijn Pakkie an" (wat het ensable nummer was vorige week) heeft Marleen ook een paar dagen in de week als understudy van Antje gezongen"

Dus voor mij kan ze zeker Evita spelen. En ik vind dat ze na al die bijrollen, en understudyrollen voor ome Joop een hoofdrol verzient heeft!
Ja, dat wist ik. Mijn punt is alleen dat ík haar niet een jonge Evita zie spelen, ook al heeft ze dat misschien al wel gedaan. Maar misschien kan ze me verrassen.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:02:34 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_53541987
Nou volg ik dit programma niet maar zag ik vorige week...of die week daarvoor een stukje. Een meisje met donker lang haar. Aardig knap moet ik zeggen verloor van een ander meisje. Ze had een dramatische timing enzo maar volgens mij zat er in principe meer talent in als bij dat andere middelmatige meisje.

Maar goed ze zong gewoon slecht qua timing etc. Dan komt er een afscheidsliedje van haar ofzo ( ) in het Nederlands.....en ineens zingt ze prachtig en timed ze alles goed.

Vage shit
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:12:11 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53563632
Op zoek naar Evita nu ook live op internet

De komende zondagen gaat het AVRO -programma Op zoek naar Evita tussen de live-show en de uitslag daarvan door op internet. Evita Extra, de naam van het internetprogramma, wordt tussen 21.25 en 22.30 uur gepresenteerd door Renate Schutte. In Evita Extra worden ook kaarten weggegeven voor de inmiddels uitverkochte liveshows in studio 24 in Hilversum. “Een extra reden om naar evita.avro.nl te gaan tussen de twee uitzendingen door“, aldus een zegs- vrouw van de omroep.

Op dit moment zijn er nog zes kandidaten die strijden om de hoofdrol in de musical Evita: Marjolein, Marleen, Anne, Wieneke, Suzan en Brigitte. Hun omgeving staat komende zondag centraal bij evita.avro.nl. Van elke Evita wordt een vriendin uitgenodigd. Volgende week krijgen bezoekers nog meer te horen over degenen die deze ronde overleven. Daarnaast komen ook de afvallers in de studio van evita.avro.nl langs. Aanstaande zondag is de eerste afvaller aanwezig: Tineke.

Het programma Op zoek naar Evita is gebaseerd op het zeer succesvolle BBC-programma How Do You Solve A Problem Like Maria, waarin werd gestreden om de hoofdrol van Maria in Andrew Lloyd Webber’s musical The Sound of Music.

Op zoek naar Evita is iedere zondag om 20..30 uur te zien op Nederland 1. De uitslag volgt om 22.20 uur. Evita Extra is tussen de uitzendingen te zien op internet.

Bron
Ik ben benieuwd wat je op internet krijgt te zien aan extra
pi_53599617
Anne vind ik weinig meer aan, ik vind haar stem niet echt mooi ofzo, ik weet niet precies wat het is maar zij mag best weg van mij.
Marjolein daarentegen vind ik steeds beter worden. Ben benieuwd wie er dit keer weg moet!
Feauteaux
  zondag 30 september 2007 @ 20:58:27 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53599920
Is die Brigitte een zus van een BN'ster? Qua blik en stem lijkt ze heel erg op iemand, kan alleen niet erop komen wie .
  Trouwste user 2022 zondag 30 september 2007 @ 21:00:34 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_53599991
Net een stukje gezien ik kwam niet meer bij. Wat een non-talenten. Het galmt en het gilt. Maar zingen hoor je ze niet. Ze trekken wel erg serieuse gezichten om net te doen alsof ze het menen. Maar zeggen jullie nou eens zelf dit is toch wanstaltelijk ?

pi_53600043
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Net een stukje gezien ik kwam niet meer bij. Wat een non-talenten. Het galmt en het gilt. Maar zingen hoor je ze niet. Ze trekken wel erg serieuse gezichten om net te doen alsof ze het menen. Maar zeggen jullie nou eens zelf dit is toch wanstaltelijk ?

Feauteaux
pi_53601663
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef BVO het volgende:
Is die Brigitte een zus van een BN'ster? Qua blik en stem lijkt ze heel erg op iemand, kan alleen niet erop komen wie .
dat vond ik dus ook maar ben er ook nog niet achter op wie ze lijkt
pi_53601864
Ze heet Brigitte Heitzer; ik zou niet weten welke BN-er daarvan familie is?
http://www.brigitteheitzer.nl/
  zondag 30 september 2007 @ 22:25:01 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53602733
Suzan, Marjolein en Brigitte komen in de finale.
  zondag 30 september 2007 @ 22:25:38 #160
57434 Marloes
Digital Love
pi_53602755
Brigitte is familie, dus als iemand nog wat wil weten!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 30 september 2007 @ 22:35:33 #161
57434 Marloes
Digital Love
pi_53603065
Ik heb van m'n oma ook allemaal posters gekregen, en kleintjes voor in de auto
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 30 september 2007 @ 22:42:51 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53603284
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Van jou Marloes ?
pi_53603315
Terwijl dit zó mijn soort programma is zie ik het nu pas voor het eerst..
zo op het eerste gezicht:
- die Marjolein gaat het volgens mij worden, moet alleen nog even zien of ze de statige, nette kant van Evita ook neer kan zetten...
- Marleen sprong er voor mij (nog voor ik iemand hoorde zingen) uit, omdat ik 'r qua uitstraling het meest in de buurt van Madonna/Pia vind komen...
- Anne is ook buiten haar optredens wel érg theatraal

wat cru, zo'n nummer nog moeten zingen na je afscheid, is dat elke keer?
  zondag 30 september 2007 @ 22:52:55 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53603596
quote:
wat cru, zo'n nummer nog moeten zingen na je afscheid, is dat elke keer?
Ja dat is elke keer naar afloop dat ze dat liedje moeten zingen
  zondag 30 september 2007 @ 23:00:32 #165
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53603809
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Aan wie ze me doet denken .
Volgens mij is het niet Chantal Janzen. Maar wie dan wel .
pi_53604112
Heeft iemand ergens een lijst van optredens tot nu toe?
Heeft één van de dames zich toevallig al gewaagd aan On My Own uit Les Mis' ?
pi_53604126
Wie is er uit?
Marjolein moet het echt níet worden trouwens, haar gezicht staat me niet zo aan.. beetje nare uitstraling.
Brigitte is goed, maar ik zie geen Evita in haar. In Suzan weer wel, maar die schreeuwt zo met het zingen.. daarom houd ik dus niet van musicals . Op de Disney's na dan, die zijn lief en meer ingetogen .
pi_53604180
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Aan wie ze me doet denken .
Volgens mij is het niet Chantal Janzen. Maar wie dan wel .
Marieke van Ginneken een beetje
  zondag 30 september 2007 @ 23:16:16 #169
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53604189
Wiewiewieneke!

Ik vond Marjolein vandaag wel erg goed. Ik word alleen zo onpasselijk van dat huppelige vrolijke excentrieke gedoe van sommigen .

edit: Lijkt ze ook op, maar die ik bedoel is blik + stem geloof ik .
pi_53604308
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Marieke van Ginneken een beetje
[afbeelding]
dat komt vooral door het kapsel geloof ik
Ze heeft ook nog wel iets van deze dame
  zondag 30 september 2007 @ 23:23:11 #171
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53604384
Wieneke verlaat strijdtoneel Evita

AMSTERDAM - Wieneke Remmers heeft zondagavond de sing off van Avro's Op zoek naar Evita niet 'overleefd'. De musicalster nam het tijdens het nummer 'Thuis' uit The Wiz op tegen Anne maar moest het onderspit delven.

Het was de moeilijkste beslissing die juryvoorzitter Willem Nijholt tot nu toe moest nemen. De nestor van de Nederlandse musical stuurde met pijn in zijn hart Wieneke naar huis. 'Ik wist dat het moeilijk zou worden, want ik vind zowel Anne als Wieneke een potentiële Evita. Desalniettemin moet ik kiezen en laat ik het meisje van wie ik eerder vanavond onder de indruk was, namelijk Anne, doorgaan.'

Wieneke reageerde onthutst op haar vertrek uit de wedstrijd om de hoofdrol in Evita de musical. 'Ik wilde zo graag... Ik weet niet wat ik voel. Het is vreselijk.'

Evita
  zondag 30 september 2007 @ 23:27:14 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53604490
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

dat komt vooral door het kapsel geloof ik
Ze heeft ook nog wel iets van deze dame
[afbeelding]
Anouk van Nes. Zij staat in Cats de musical..
Bij de tv is zij beter bekend als Roxy Belafante in GTST
  zondag 30 september 2007 @ 23:47:52 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53604980
Ja, ik weet het! .
Do . Vooral pratend is de stem echt hetzelfde, en die blik herken ik ook .
Nou, ik kan weer rustig slapen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 september 2007 @ 23:51:11 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53605048
Ik blijf erbij dat ik Suus een schatje vind
en Marleen ook heel tof.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53605320
De enige die ik nu niet meer leuk vind is Anne, wordt echt moeilijk nu!
Feauteaux
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 oktober 2007 @ 00:07:13 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53605520
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
De enige die ik nu niet meer leuk vind is Anne, wordt echt moeilijk nu!
ik kan je mening goed delen jah
ben echt benieuwd wie uiteindelijk overblijft.
of dat ze niet zeggen straks dat de laatste twee of drie samen de rol van Evita gaan vertolken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:28:34 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53606268
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef Ynske het volgende:
Ik blijf erbij dat ik Suus een schatje vind
en Marleen ook heel tof.
Suzan was erg goed
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2007 @ 07:39:14 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_53608578
Ben ik de enige die Suzan ?
Dom schel popperig manisch ding.
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2007 @ 07:42:36 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_53608592
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:12 schreef Maartel het volgende:
Heeft één van de dames zich toevallig al gewaagd aan On My Own uit Les Mis' ?
De nederlandse versie ('Heel Alleen') was vorige week of die week daarvoor het liedje van de sing-off.
pi_53608838
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Nee!
Ik vind haar absoluut geen Evita en heb een hekel aan haar gilletjes die ze maakt als ze zingt.
En ze heeft in de 1e liveshow het nummer van kelly clarkson verneukt en dat heb ik haar nog steeds niet kunnen vergeven
pi_53609156
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Nee. Dat denk ik ook elke keer als ik naar haar kijk. Dom lijkt ze me niet, met de rest van je woorden ben ik het eens. Die gilstem van haar trekt m'n tenen krom.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2007 08:52:27 ]
pi_53611052
Wieneke eruit . Hoe durft ie nog een keer voor Anne te kiezen, zij is echt de minste van het stel.
Ik zie in Suzan ook geen Evita, veel te huppelig typje.
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:51:53 #183
2735 Aarti
pi_53616228
Jammer van Wieneke, zij is erg goed. maar ik heb in haar nooit een evita gezien. Marjolein vind ik echt vreselijk, met haar vertrokken krampachtige gezichtsuitdrukkingen. Anne mag van mij ook weg.
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:54:24 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53616302
Marjolein vind ik ook niks Ja, ik snapte ook niet dat Willem Wieneke liet gaan en niet Anne. Vreemd !
pi_53616694
Ik vind Marleen een echte Evita
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:09:52 #186
2735 Aarti
pi_53616766
Bij Marleen twijfel ik of ze wel een jonge, springerige Evita kan neerzetten? De volwassen Evita is marleen, zonder twijfel.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:10:11 #187
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53616776
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef avo het volgende:
Ik vind Marleen een echte Evita
Die gaat een rol spelen in Ciske de musical, dat vrijdag in premiere gaat
pi_53635807
Ik keek weer eens zondag. Deden ze eindelijk een nummer uit Evita... nou, sindsdien vind ik ze allemaal ruk! De ene fluistert bijna, de andere schreeuwen of zingen zo keurig... het is echt drie keer niks!
Nothing takes the past away like the future!
pi_53645295
tvp
Zo niet.. dan toch!
  ESF Reporter zondag 7 oktober 2007 @ 20:42:52 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_53774259
Mijn grote God wat is die Susan toch onuitstaanbaar om aan te zien en te horen. Ik geef m'n kaartje gratis weg als die wint.
pi_53774306
Suzanne klinkt eigenlijk qua zang en stemgeluid precies zoals Pia Douwes... en daar heb ik toch zo'n hekel aan! Marleen vind ik altijd te veilig in haar keuzes, Marjolein een vreselijk kind, Brigit verwaand en Anne fluistert. Ach weet je... ik ga wel niet naar Evita en zet gewoon de DVD weer op!
pi_53774432
Suzan en Marjolein zijn zó verschrikkelijk. Ik snap niet dat zij zo aanbeden worden door de jury, bahbah.
pi_53774598
Somebody to love... wat een draak van een versie!
pi_53774628
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Hapertje het volgende:
De echte van WWRY is zo mooi! Brigitte verneukt hem hard op het moment, zonde Vind haar over het algemeen toch wel heel goed.
  ESF Reporter zondag 7 oktober 2007 @ 20:55:21 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_53774666
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Hapertje het volgende:

Mijn favoriete nummer ooit, ach, ik heb betere versies gehoord en deze zal niet in m'n geheugen blijven gegrifd. Ctrl-alt-del zeggen we maar.
pi_53774699
En dan Pia Douwes die als een koningin haar commentaar geeft. Ik vond persoonlijk de zoektocht naar Joseph op de BBC een heel stuk professioneler!
pi_53774765
Maar Willem Nijholt is en blijft een held!
  ESF Reporter zondag 7 oktober 2007 @ 20:58:16 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_53774774
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:56 schreef Hapertje het volgende:
En dan Pia Douwes die als een koningin haar commentaar geeft. Ik vond persoonlijk de zoektocht naar Joseph op de BBC een heel stuk professioneler!

Eensch is!
Ik ga volgende week Ben, Lee en Daniel zien.
pi_53774805
Bernstein??? Dat spreek je uit als BernstIEn ... met IE Frits! Foei!
pi_53774862
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Eensch is!
Ik ga volgende week Ben, Lee en Daniel zien.

Ga je naar de musical? Zit Ben daar ook in? Oh... ik was zo voor Ben. Ik was twee weken geleden in Londen. Niet gegaan, ik wil als er andere Joseph is! Ik had het zo op Lee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')