Hmmm, ik was van plan om te gaan stemmen als er nog 4 evita's over waren. En nu die tijd is aangebroken, weet ik niet meer op wie. Ze zijn bijna allemaal op een andere manier goed. Marleen heeft met Whatever Lola Wants me onwijs laten lachen en een deel van Evita laten zien, wat ik nog niet van haar kende. Willem vind die stukken ook leuk, ik zie hem altijd grijnzen.
![]()
Haar ballades vond ik altijd al mooi.
Brigitte is naar mijn mening minder gaan presteren, maar nog steeds een topper. Somebody to love was minder omdat ze voor te veel lage noten koos. Vanaf de eerste keer dat ze 'somebody to love' zong. Snappie? Ik begrijp niet waarom ze daarvoor gekozen heeft.
Marjolein is ook goed. De man van la mancha was haar uitblinker en dat mag ze volhouden. Lekker veel temprament. Het viel me op dat ze veel met haar en anderen gaan 'jongleren' en dat is knap, maar voor deze rol niet nodig.
!!!!! Wat ik wel een keer wil zien programmamakers: Laat de Evita's een keer een flink stuk Argentijnse tango doen, dat is wel belangrijk bij Evita. !!!!
Anne doet niet meer mee, maar ik vond haar versie van Mannen heerlijk.
Dan de minpuntjes. Suzan is goed, maar geen Evita. Enthousiasme is goed, maar haar manier van is niet als die van Evita. Evita's power komt van negatieve energie omgezet in iets positiefs. En Suzan brengt haar stukken voor mij iets te ehhhm....... guppig.
Veel mensen kijken naar het uiterlijk van de evita's. Ik ben dan ook blij dat niet alle blonde dames zijn gebleven ofzo. Met pruiken, make up en dergelijke kan je veel doen. Als iemand echt goed kan acteren, zingen en dansen maakt het voor mij niet meer uit hoe die persoon eruit ziet.
Verder denk ik dat ik veel mis, of dingen heel anders overkomen zo op tv dan in het echt. En daarom is het jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maar daar hebben we de jury voor. Dan vraag ik me nog af op wie ik zondag ga stemmen???