quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:00 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ga je naar de musical? Zit Ben daar ook in? Oh... ik was zo voor Ben. Ik was twee weken geleden in Londen. Niet gegaan, ik wil als er andere Joseph is! Ik had het zo op Lee!
Brigitte is erg goed. Marjolein en Suzan vind ik ook niet slecht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
Brigitte blijft nog steeds mijn favoriet. De versie van somebody to love vond ik niet leuk maar ze heeft gewoon een prachtige stem en ik kijk met plezier naar haar![]()
Dat Pia steeds Marleen zo goed vind is opzich ook wel opvallend ja.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef Honeymooner het volgende:
Ik vind het te toevallig dat geen van de andere juryleden erg fan is van Marleen, maar dat Pia haar als 'haar' Evita blijft zien..
Ik vond Anne wel erg goed, zeker voor iemand zonder echte musicalervaring en denk dat ze gewoon nog te weinig musicalvriendjes had die op haar stemden..
Brigitte voorspel is wordt de winnaar van deze contest. Ze heeft alles. looks,uitstraling,leeftijd en overall groeimogelijkheden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef floris.exe het volgende:
Mijn twee voorkeuren zijn:
1. Marjolein
2. Suzan
Toegegeven, niet alleen vanwege hun prestaties, maar ook vanwege hun uitstraling. Brigitte vind ik te arrogant ogen en Marleen te oud.
Ik denk dat of Marjolein of Suzan het wordt en dat zou meer terecht zijn dan wanneer Brigitte het wintquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:22 schreef sgt. het volgende:
[..]
Brigitte voorspel is wordt de winnaar van deze contest. Ze heeft alles. looks,uitstraling,leeftijd en overall groeimogelijkheden.
Niet, ze stopt gewoon met Ciske de Rat. Gebeurt wel vaker (Pia Douwes is eerder gestopt met Chicago omdat ze Elisabeth ging doen bijv.).quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat Brigitte wint en dat gaat ook wel gebeuren, denk ik. Hoe wil Marleen haar hoofdrol in Evita combineren met Ciske de Rat?
zij is voor mij juist net iets beter dan de restquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
T zijn idd allemaal mensen die iets neer kunnen zetten, maar vind dat Brigitte de slechtste is van wat over is.
Niet verwondelijk aangezien die 2 beste vriendinnen zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat Pia steeds Marleen zo goed vind is opzich ook wel opvallend ja.
ik neem aan dat ze allebei professioneel genoeg zijn om zich hier niet door te laten leiden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:15 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Niet verwondelijk aangezien die 2 beste vriendinnen zijn.
Pia was zelfs ceremonie meester op de bruiloft van Marleen.
Is eigenlijk wel de bedoeling anders zijn Pia en Marleen onsportief.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze allebei professioneel genoeg zijn om zich hier niet door te laten leiden.
Willem kijkt Frits soms geirriteerd aan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Aarti het volgende:
volgens mij kunnen willem nijholt en frizzlesissle of hoe die presentator ook heet, het echt niet met elkaar vinden
De vier die nu overzijn zijn allemaal eigenlijk hartstikke goed, moeilijk hoor!!
ja, vooral als frizzle van die kansloze opmerkingen maakt dat Willem wel met die dansers zou willen dansen, wordt Willem geirriteerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Willem kijkt Frits soms geirriteerd aan.
Vooral als Frits zegt niet lang Willem, ja dat dacht ik al van zoiets zei Willem.
Wat is Willem een vakman hé![]()
Willem is dan wel homo maar dat terzijde...quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, vooral als frizzle van die kansloze opmerkingen maakt dat Willem wel met die dansers zou willen dansen, wordt Willem geirriteerd.
En terecht!!
Pia is wel een groot talent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Pia echt zo godsgruwelijk irritant, maakt ze een opmerking en lacht ze keihard in d'r eentje terwijl niemand het leuk vind. Iehlw.
Wat is er zo bijzonder aan die Brigitte? Ik vind het echt helemaal niets. En wat is er irritant aan Marjolein en Suzan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:56 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Marjolein en Suzan echt heel irritant, dus zij mogen er wel uit. Dus dan gaat het tussen Marleen en Brigitte, en dan wint Brigitte uiteraard
Ik wil een van die twee Brigitte of Suzanquote:Ik vind Brigitte wel leuk, maar een echte Evita, mwah. Nee ik stem voor Suzan![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, vooral als frizzle van die kansloze opmerkingen maakt dat Willem wel met die dansers zou willen dansen, wordt Willem geirriteerd.
En terecht!!
en toch is er iets aan haar waar ik erg nerveus van word, vooral wanneer ze die "grappige" nummers doetquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef Troel het volgende:
Suzan heeft haar lengte, postuur en stem mee. Duidelijk
Mee eens. Die constante jodel in d'r stem en dat über-vrolijke, aan het hysterisch grenzende gedrag. Ja ik weet het, het is beter dan een chagerijnig mormel maar ik kan dit ook echt niet hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
en toch is er iets aan haar waar ik erg nerveus van word, vooral wanneer ze die "grappige" nummers doet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
en toch is er iets aan haar waar ik erg nerveus van word, vooral wanneer ze die "grappige" nummers doet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Marloes het volgende:
Ik kijk nu Evita extra en Suzan zegt ''ja ik ben ook heel blij dat ze er is met de finale'' (haar zus)
Sowieso is de make-up in het programma heel erg slecht, juist de minpunten van elke Evita worden enorm naar boven gehaald. Ook de kleuren van de jurkjes zijn heel slecht afgestemd op bijvoorbeeld de haarkleur van de dames (bijvoorbeeld Wieneke: met lichtblond haar en zo'n lichte huid moet je geen lichtblauwe jurk aantrekken, dan lijk je ijzig en afstandelijk). Lippenstift waardoor hun tanden geler lijken (Marleen), wenkbrauwen slecht geplukt en in de verkeerde kleur bijgetekend, het haar zit ook altijd helemaal verkeerd (Marjolein heeft al zo'n vierkante kop en dan trekken ze het strak naar achter zodat dat geaccentueerd wordt), de foundation van het gezicht klopt niet bij de nek.. Zo zonde! In de interviewtjes die tijdens de voorbereiding gemaakt worden - met hun eigen make-up en kleding enzo - zien ze er altijd veel beter uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef Honeymooner het volgende:
Marjolein vond ik eerst irritant, maar vind ik inmiddels de beste geloof ik. Haar gezicht is ook wat anders geworden, misschien anders opgemaakt ofzo..
Idd, Marjolein is ook best bleek en dan heeft ze ook nog elke keer weer gele jurken aan. Zonde.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Sowieso is de make-up in het programma heel erg slecht, juist de minpunten van elke Evita worden enorm naar boven gehaald. Ook de kleuren van de jurkjes zijn heel slecht afgestemd op bijvoorbeeld de haarkleur van de dames (bijvoorbeeld Wieneke: met lichtblond haar en zo'n lichte huid moet je geen lichtblauwe jurk aantrekken, dan lijk je ijzig en afstandelijk). Lippenstift waardoor hun tanden geler lijken (Marleen), wenkbrauwen slecht geplukt en in de verkeerde kleur bijgetekend, het haar zit ook altijd helemaal verkeerd (Marjolein heeft al zo'n vierkante kop en dan trekken ze het strak naar achter zodat dat geaccentueerd wordt), de foundation van het gezicht klopt niet bij de nek.. Zo zonde! In de interviewtjes die tijdens de voorbereiding gemaakt worden - met hun eigen make-up en kleding enzo - zien ze er altijd veel beter uit.
Ben ik met je eens. Vind trouwens dat Suzan dr stem ook heel lelijk overslaat zodra ze harder gaat, vandaar dat ik ook graag zou zien dat ze vanavond moet vertrekken. Maar ze is zo geliefd bij de juryquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:28 schreef DaDude1987 het volgende:
Brigitte en Suzan zijn de beste, Marjolein klinkt echt schreeuwerig als ze hard moet zingen.
Ik ben het echt helemaal met jou eens over Susan en haar stem en de jury!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Vind trouwens dat Suzan dr stem ook heel lelijk overslaat zodra ze harder gaat, vandaar dat ik ook graag zou zien dat ze vanavond moet vertrekken. Maar ze is zo geliefd bij de juryIk gok dat Marleen eruit moet, al is ze zeer goed!
Brigitte heeft ook Tarzan nog, maar ik hoop toch van harte dat zij het wordt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Ynske het volgende:
eigenlijk wel fair dat Marleen nu moet stoppen, zij heeft Ciske nog altijd.
Pia is een vriendin van Marleen vandaar haar tranen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Pfff.... dat eindlied en de tranen van Pia
Kippenvel
Suzan 26 jaar???? Jeetje, ik had haar veel ouder geschat. Een jaar of 35 ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Suzan is 26 jr, Marjolein 27 jr, Brigitte 28 jr en Marleen 37 jr
marjolein speelde toch als understudy van de hoofdrolspeelster van tarzan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:59 schreef booo het volgende:
[..]
Brigitte heeft ook Tarzan nog, maar ik hoop toch van harte dat zij het wordt.
Brigitte is understudy van Chantal Janzen in Tarzan. Marjolein heeft sinds kort in Cats gespeeld maar dat is afgelopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
marjolein speelde toch als understudy van de hoofdrolspeelster van tarzan?
Aha, maar Pia is sowieso een geweldig mensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pia is een vriendin van Marleen vandaar haar tranen..
Ik vond Marleen vanavond wel goed, zeker toen ze dat liedje moest zingen dat de panelleden hebben gekozen.
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha, maar Pia is sowieso een geweldig mens![]()
![]()
![]()
Deze show zag ze er juist wel mooi uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:17 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Trouwens, die jurk van Marleen, is die anders dan van de anderen? Het lijkt altijd alsof ze zulke grote hangtieten heeft, en die anderen niet ..Lijkt me dat ze daar best wel wat aan kunnen doen..
Yepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
Wie heeft de beslissende stem, het publiek?
Ik ga ook smsen denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk dat ook wel Marjolein wordt, alhoewel Susan en Brigitte goed kunnen zingen.
Ik ga zondag voor het eerst stemmen sms'en![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik stem iig voor twee van de damesJa was het maar zondag maar naar zondag is het afgelopen
!
Ik ga 4 mei naar Evitaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]Dat is waar! Kon het nog maar doorgaan!
Maar gelukkig heb ik dan nog de musical zelf in het vooruitzicht![]()
Ik vergiste me: 30 Maart. In Heerlen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook in Oss ?
Ja ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef eefj het volgende:
[..]
Ik vergiste me: 30 Maart. In Heerlen!
heb der echt super veel zin in natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |