Zolang zij minister is kan zij die verwerpen. En dat gaat zij gewoon doen hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een onzin van Verdonk. Er is toch een nieuw kamer en blijkbaar ook een meerderheid voor een generaal pardon, waarom zouden zij dan niet voor een bepaald beleid mogen stemmen. Wat houdt je dan tegen om het in te voeren?
Helaas voor je.... Zoals uitgelegd kan dit wel ten positieve van individueen, maar niet ten negatieve. Sorry.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Misschien kan het ambtenaren apparaat de boel 4 jaar rekken om de illegalen over 4 jaar bij een rechtse meerderheid het land uit te zetten. Democratisch toch.
En dan stuurt de kamer haar gewoon weg...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:45 schreef nikk het volgende:
Zolang zij minister is kan zij die verwerpen. En dat gaat zij gewoon doen hoor.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een onzin van Verdonk. Er is toch een nieuw kamer en blijkbaar ook een meerderheid voor een generaal pardon, waarom zouden zij dan niet voor een bepaald beleid mogen stemmen. Wat houdt je dan tegen om het in te voeren?
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:19 schreef Arcee het volgende:
Dat wou links toch ook zo graag? Doodsbenauwd dat dat vervelende rechtse kabinet nog vervelende rechtse plannetjes zou uitvoeren.
Ze zal er ook best uitvoering aan geven. Als dat is wat de volksvertegenwoordiging wil dan is het aan het kabinet om op een nette manier uitvoering te geven aan de wensen van die volksvertegenwoordiging.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Ludacriss het volgende:
Jij slaat de plank mis.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis, het zijn geen spelletjes. Een meerderheid van de kiezers heeft gekozen voor politieke partijen die voor een generaal pardon zijn. En die politieke partijen grijpen hun kans dat generaal pardon (of eigenlijk een aanzet daartoe) te regelen. Democratischer kan het niet.
Een kijken of je zus ook zo blij zal zijn als ze verkracht wordt door zon gastquote:
Hmmm, wie zegt dat ze de wetgeving niet respecteren?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Noem eens een positief effect van 26000 extra niet-westerse allochtonen in Nederland met minimale kans op een baan die al 6 jaar de nederlandse wetgeving niet respecteren?
Prima zolang deze stupide motie maar niet wordt uitgevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef cyberpope het volgende:
[..]
En dan stuurt de kamer haar gewoon weg...zeer zinvol. Hou dan meteen de eer aan jezelf.
Ik heb geen zus..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Een kijken of je zus ook zo blij zal zijn als ze verkracht wordt door zon gast
Dan wordt hij nog steeds uitgevoerd hoor...... Beleid is niet van 1 persoon afhankelijk. Of wordt jou werk ook niet meer uitgevoerd nadat jij ontslagen zou worden??quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Prima zolang deze stupide motie maar niet wordt uitgevoerd.
Kan me ook niet voorstellen dat Verdonk hiermee akkoord gaat.
Ze hebben hun woning altijd met voorrang gekregen en als ze straks met een verblijfsvergunning bij gemeenten aankloppen komen ze hoogstwaarschijnlijk bovenaan de wachtlijst.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Onjuist.
Vele van deze mensen hebben reeds een woning (de oude ROA-klanten, mensen met een tijdelijke vergunning die verlopen is) die omgeklapt kan worden. Verder hebben ze op dit moment ook een woning, anders komen ze gewoon de wachtlijst net als andere mensen.
Is dat nu nog steeds zo dat ze over het hele land verspreid worden?quote:Verder is op de hoogste punt van de instroom, toen er 10.000 per jaar opgenomen werden uitgerekend hoeveel effect dit op de gemiddelde wachttijd had.. dat was 4 dagen. Je moet het immers over heel nederland bekijken. Statushouders krijgen een woning aangeboden en dienen deze te accepteren. In welk achterlijk klein gat dit ook is. Je moet dus per gemeente gaan kijken en dan is het effect zeer klein.
Ok, slordigheidje van mijn kant, ongeveer 31.000 - 10.000 = 21.000, dus minder dan 10.000 woningen, maar nog steeds heel veel.quote:En de vraag is of we het over 30.000 hebben. Dat is een getal waar Verdonk plots mee op de proppen kwam, terwijl het een paar maanden geleden nog enkele 100tal waren die nog geen beslissing gehad hadden en 10.000 die afgewezen waren.
Ach jongen... als het allemaal zo vreselijk is, ga je zelf toch de politiek in om het beter te doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij slaat de plank mis.
Het zijn altijd spelletjes en egootjes.
De verkiezingen zijn spelletjes, ineens staan ze allemaal te minigolfen of handjes e schudden in een winkelcentrum, terwijl ze je de 4 jaar daarvoor niet eens aankeken, spelletjes, slijmen.
En dit zijn ook spelletjes, persoonlijke wraak spelletjes, ze kunnen er gewoon niet tegen als er wel iemand is die zijn of haar werk goed doet, want dan zou het wel eens kunnen gaan opvallen dat ze zelf bezig zijn met pappen en nathouden en dat kunnen we niet hebben he?
Oo al zouden ze het eens zijn met Verdonk dan is het nog "not done"om dat openlijk toe te gevenen dus ga je er maar weer tegenin, wat zullen anders je linkse vriendjes wel niet denken?
Nadenken is soms ook moeilijk... Je denkt dat het kabinet deze motie zal uitvoeren? Al dan niet met een (gedwongen) vertrek van Verdonk?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Dan wordt hij nog steeds uitgevoerd hoor...... Beleid is niet van 1 persoon afhankelijk. Of wordt jou werk ook niet meer uitgevoerd nadat jij ontslagen zou worden??
Zwak antwoord...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Ach jongen... als het allemaal zo vreselijk is, ga je zelf toch de politiek in om het beter te doen?![]()
Pure onzin. Anders moet je SP gaan stemmen. Die zijn zo principeel dat ze de helft van hun salaris inleveren. Kun je moeilijk zeggen dat je het dan uit puur eigen belang doet (ik zou het niet doen in elk geval. Stuk het mooi in mijn eigen zak).
Ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef rebel6 het volgende:
Is dat nu nog steeds zo dat ze over het hele land verspreid worden?
En daarbij moet je alle mensen die nu op dit moment nog in huizen wonen vanaf tellen. Zeg over heel nederland heb je het dan over 5000 huizen. Dan merk je amper. Het effect van de bouw die een voordeel hebben bij een lager bouwvolume (opdrijven huizen prijzen) is veel groter.quote:Ok, slordigheidje van mijn kant, ongeveer 31.000 - 10.000 = 21.000, dus minder dan 10.000 woningen, maar nog steeds heel veel.
Wat het een vraag dan?? Volgens mij was het alleen een niet onderbouwde klaag zang. Van mensen die aan de kant staan overal commentaar op geven, maar zelf er geen flikker aan doen om iets te veranderen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Kanjer het volgende:
Zwak antwoord...
Oke, even goede vrienden, je komt er niet meer uit dus gaan we met algemeenheden strooien, wat jij wil.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Wat het een vraag dan?? Volgens mij was het alleen een niet onderbouwde klaag zang. Van mensen die aan de kant staan overal commentaar op geven, maar zelf er geen flikker aan doen om iets te veranderen.
God dat ik nog ooit als links versleten zou worden...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oke, even goede vrienden, je komt er niet meer uit dus gaan we met algemeenheden strooien, wat jij wil.
Typisch links gedrag.
Jij jouw mening ik de mijne .
Om over je rest van je post maar te zwijgen... Of te wel.. Alle politici zijn evil, behalve waar ik voor ben.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef Kanjer het volgende:
Het zijn altijd spelletjes en egootjes.
De verkiezingen zijn spelletjes, ineens staan ze allemaal te minigolfen of handjes e schudden in een winkelcentrum, terwijl ze je de 4 jaar daarvoor niet eens aankeken, spelletjes, slijmen.
Ja. Het is aangenomen door de 2de kamer. Het hoogste orgaan in het land, dus zal hij uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef nikk het volgende:
Nadenken is soms ook moeilijk... Je denkt dat het kabinet deze motie zal uitvoeren? Al dan niet met een (gedwongen) vertrek van Verdonk?
Verleden of heden maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Ja.
[..]
En daarbij moet je alle mensen die nu op dit moment nog in huizen wonen vanaf tellen.
Zeg over heel nederland heb je het dan over 5000 huizen. Dan merk je amper. Het effect van de bouw die een voordeel hebben bij een lager bouwvolume (opdrijven huizen prijzen) is veel groter.
Opzich best knap, hoe zelfvoldaan moet je je zelf wel voelen om zo van start te gaan?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef franske19 het volgende:
Goh ze zijn één dag onderweg en hebben al een flinke stap gezet in de afbraak van ons land. Bravo!
En een slechte voor de rechtsstaat?quote:
Dag 2, legalen illegaliseren. Iedereen die rechts van de PvdA heeft gestemd op de trein naar Siberië.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef nikk het volgende:
Dag 1, illegalen legaliseren. Ben benieuwd wat dag 2 brengt.
Sssssttttttt !!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:05 schreef TranceAction het volgende:
Dit is nog maar het begin mensen. En dan hebben we het nog niet over de extra criminaliteit die die lui met zich mee brengen (ja ja links, allochtonen zijn crimineler dan autochtonen).
BEDANKT IEDEREEN DIE LINKS HEEFT GESTEMD
Komt je IQ boven je schoenmaat uitquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:06 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Dag 2, legalen illegaliseren. Iedereen die rechts van de PvdA heeft gestemd op de trein naar Siberië.
Kun je je het debat nog herinneren van Verdonk over Ayaan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef Taurus het volgende:
Weet iemand of 't debat ergens nog terug te zien valt?? En zo ja, waar?![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef Cheiron het volgende:
Getsie, als ik dan Halsema en Bos hoor en zie kan ik wel janken. Ik mag dan ook van harte hopen dat dit geen voorbode is voor een coalitie.
Yep, maar niet voordat we het geld van die rechtse balletjes op onze eigen rekeningen hebben gestort natuurlijk..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:06 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Dag 2, legalen illegaliseren. Iedereen die rechts van de PvdA heeft gestemd op de trein naar Siberië.
Joepie!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef Genverbrander het volgende:
JAAAAAAAHOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
HOERA!!!![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk, wat zullen al die mensen blij zijn!![]()
Sorry gokte dat de overgebleven fortuynisten niet zo goed waren in sarcasme.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef Rechtsliberaal het volgende:
@ du_ke
Heb jij ooit van sarcasme gehoord? Zo nee, dan is dat wellicht een teken van een laag IQ.
![]()
En hoe zit het met gouden tanden?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep, maar niet voordat we het geld van die rechtse balletjes op onze eigen rekeningen hebben gestort natuurlijk..![]()
Ehh, we zijn sociaal hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:29 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
En hoe zit het met gouden tanden?
Persoonlijk heb ik geen gouden tanden, maar toch interessant om te weten. Goud zat natuurlijk, daar in de goudmijnen van Siberië waar 'rechtsen' komen te werken. 'Rechtsen' op de heenweg in de trein, goud op de terugweg in de trein. Da's logisch.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ehh, we zijn sociaal hoordie gouden tanden mag je houden..
![]()
Daar komt de ondernemingsgeest weer naar boven he..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:35 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik geen gouden tanden, maar toch interessant om te weten. Goud zat natuurlijk, daar in de goudmijnen van Siberië waar 'rechtsen' komen te werken. 'Rechtsen' op de heenweg in de trein, goud op de terugweg in de trein. Da's logisch.
Ik neem aan dat je mijn post niet wilde quotenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kun je je het debat nog herinneren van Verdonk over Ayaan?
Dat het weinig scheelde of ze hadden erbij gehaald dat ze met de auto verkeerd geparkeert stond en dat ze daarom geen gelijk had?
Nou , zoiets, maar iets minder heftig, al was het een vorm van een staatsgreep door aasgieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |