ik doe zomaar meetvpquote:Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
hoi !!!!!!!!
ik wil even gebruik maken van de gelegenheid om Barra een dikke knuffel te geven !!!
ik wilde in de Aldi voor een papierversnipperaar kijken maar had ineens zin om te vluchtenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Aww, da's minder, maar wat heeft die versnipperaar er mee te maken?
Kan altijd wel iets verzinnen om wat leven in de brouwerij te bezorgen. Niemand kan zoveel conflicten en ruzies genereren als mijquote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef senesta het volgende:
Pff het word weer eens tijd voor een lekkere discussie op fok, iedereen dut in.
Heb jij geen leuke foto's meer Mirage?
Enne die robert van den broeke, doet die niets meer tegenwoordig, leuke graancirkel of zo![]()
En na zo'n opmerking ga je vervolgens weer over op de burgelijke modusquote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Kan altijd wel iets verzinnen om wat leven in de brouwerij te bezorgen. Niemand kan zoveel conflicten en ruzies genereren als mij
Tja wat anders dan. Het karten op de zaak neemt steeds serieuzere proporties in. Vanochtend werd het idee geopperd om nog vaker te rijden het gehele jaar door...trainen op verscheidene banen in het hele land. Dat we onze overalls wegdoen en nieuwe matching outfits gaan halen met tshirts en petjes als we niet aan het racen zijn. Dat het wat professioneler oogt. Een website, sponsoren... Heb vandaag een leverancier voor spul gevonden die bereid is veel korting te geven als we zijn naam op ons shirt laten drukken.
De eerst volgende rit die ik ga doen is er 1 van ontspanning met 3 anderen in Delft. Eerste heat de baan op me gemak verkennen en zal dan zo snel rijden dat ze me nog wel bij houden. Daarna serieus rijden en wegblazen die handel
De race was wel erg leerzaam. Normaal zit je in het stoeltje, vrij relaxed te rijden. Merkte op een gegeven moment dat ik gewoon anders ging zitten en echt begon te trappen waardoor ik opeens 1,5seconden sneller ging per rondje. Dacht dat ik bijna max reed toen ik gewoon zit en schrok me kapot toen ik die tijden opeens zag verschijnen
Verslag van race inclusief foto's 2005.
Verslag van race inclusief foto's 2006
Wel jammer dat ze merendeels de losers en de winnaar vermelden en de kijfhoekers veel minderGelukkig staan wij dan wel meer op de foto's heheh
Als ik een (stukje) bilspleet zie van een leuke dame, heb ik daar helemaal geen moeite mee, als het van een lelijk dik mokkel of een vent is, dan hoef ik het niet te zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef sararaats het volgende:
als er iets is waar ik niet tegen kan, is het wel een mannelijke kontspleet en een rookadem
heb er een degou van
Jouw avatar beweegt precies op de maat van het muziekje dat ik nu heb opstaanquote:
Humor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw avatar beweegt precies op de maat van het muziekje dat ik nu heb opstaan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:
![]()
senesta.... betrapt !
Jij bent gewoon en undercover relgenieter !!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:45 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hmmm, zojuist een plak van stracciatella sinaasappelcake van de Hema op, echt lekker.Vrijdagochtend hebben we hier de traditie om iets te trakteren op de afdeling. Slecht voor de lijn, ondanks dat m'n BMI perfecto mundo is, mag m'n buikje wel verdwijnen van me, maar ik ga geen Cake afwijzen.
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef Mirage het volgende:
ik heb nou al een week een ontstoken vinger
geen idee hoe dat is gekomen en al helemaal niet waarom het zo lang ontstoken blijft.
Ik vraag me af of er niet wat inzit ?
Hij hangt nu maar in een bakje soda water.
ow, het is mijn middelvinger![]()
Hoi Droom!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje!!!!!!!!!!
Lang niet meer gezien hier
Alles okey????
Pas geleden schreef ik nog dat ik je miste hier.
quote:
Een beetje depressief maar daar kom ik wel overheen. Depressief is het juiste woord denk ik, komt zomaar opzetten maar dat gebeurt vaker na een drukke tijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoi Droom!!
tijdje niet gefokt inderdaad. Lief dat je me miste!![]()
Hoe gaat het met jou??
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:06 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hardstikke leuk dat jullie even aan komen waaien![]()
vervelend voor je, maar goed dat je nu wel over het zelfinzicht beschikt om te weten dat je het wel handelen kan en dat het ook weer over gaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een beetje depressief maar daar kom ik wel overheen. Depressief is het juiste woord denk ik, komt zomaar opzetten maar dat gebeurt vaker na een drukke tijd.
Straks zal het weer uitbundige euforie zijn hier![]()
Nu is het doorbijten.
Waar was je al die tijd?
Was je depressief of wat anders? Dus daarom was je niet aanwezig, problemen in het lichaam of het hoofd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vervelend voor je, maar goed dat je nu wel over het zelfinzicht beschikt om te weten dat je het wel handelen kan en dat het ook weer over gaatMaar ik wens je wel sterkte toe
![]()
Heb zelf ook een tijdje gehad waarin ik me niet zo goed voelde, en nauwelijks heb geïnternet.
Nou jaquote:
Geloof me, ik herken veel van wat je zegt. Ik heb zelf ook zo nu en dan een beetje last van depressies inderdaad. Al heel lang en ik weet net als jij dat het ook altijd wel weer beter gaat, maar het blijft lastig somsquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was je depressief of wat anders? Dus daarom was je niet aanwezig, problemen in het lichaam of het hoofd?
Ik dacht al dat je met de noorder-zon verdwenen was
Ik weet inderdaad van mezelf dat iedere depressie wegtrekt weer. Dat heeft het verleden aangetoond.
Even naar buiten. Ik maak er het beste van. Af en toe komen vreemde gedachtes naar voren over de nutteloosheid van het leven in mijn hoofd, en dan denk ik vanzelf van, ik heb geen zin meer erin. Zomaar. Terwijl ik in de zomer gewoon gigantisch veel zin in het leven had.
quote:Enige voordeel is dat je er sterker van word
Mooi zo!quote:En mijn oog is bijna genezen weerNog 1 dag met bril lopen en dan contact-lenzen weer in
heej senestaquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja![]()
![]()
Marietjeswat leuk dat je er weer bent!
En dromenvanger![]()
Ik slik dus anti depressiva zoals ik net al zei, en ik ben toen gestopt een tijdje, wie weet had ik beter niet kunnen stoppen ermee. Kan zijn dat ik het gewoon nodig heb vanwege het serotinine gehalte in de hersens. Ik ben dus nu weer een hele tijd bezig met innemen maar het kan 6 weken duren voordat het opnieuw gaat aanslaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Geloof me, ik herken veel van wat je zegt. Ik heb zelf ook zo nu en dan een beetje last van depressies inderdaad. Al heel lang en ik weet net als jij dat het ook altijd wel weer beter gaat, maar het blijft lastig soms![]()
wat je zelf al zegt, bij sommige mensen is het nu eenmaal zo dat die hele serotoninehuishouding niet goed door het lichaam wordt afgestemd...en dan kunnen antidepressive heel heilzaam zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik slik dus anti depressiva zoals ik net al zei, en ik ben toen gestopt een tijdje, wie weet had ik beter niet kunnen stoppen ermee. Kan zijn dat ik het gewoon nodig heb vanwege het serotinine gehalte in de hersens. Ik ben dus nu weer een hele tijd bezig met innemen maar het kan 6 weken duren voordat het opnieuw gaat aanslaan.
Kreeg vanmorgen gewoon zelf-moordgedachtes in mijn hoofd, onschuldig dan wel maar het was ineens zomaar uit het niets hele zware gedachtes. Gedachtes die zomaar in mijn hoofd kwamen. En dan schrik ik daarvan toch wel. Destructieve gedachtes zijn het, totaal geen eigen waarde meer hebben. Helemaal geen waarde meer hechten aan het bestaan. Het liefst met een auto tegen een boom rijden met 200 KM per uur, alles kapot maken van mijn lichaam. Zo voelt het aan. Om het maar even uit te leggen hoe zo'n gedachte voelt. Meestal komt het naar voren net voor het opstaan. Dus ik hoop dat die anti depressiva snel aanslaat weer.
Ben dus ook gestopt met bier omdat ik me beter wil gaan voelen. Bier zorgt ervoor dat ik me moe voel en bier kan ook depressie in de hand werken.
Dus ik wacht gewoon lekker af totdat de anti depressiva aanslaat. Legale mdma noem ik het vaker.
Volgens mij hebben super veel mensen wel eens last van depressie, bij mij wreet zo'n depressie aan mijn binnenste van mezelf. Als ik depressief ben en ik heb last van depressieve gedachtes dan lijk ik opgegeten te worden.
Maar ik voel me al beter weerOmdat ik weet dat het weer goed komt.
Al moet ik mijn hele leven anti depressiva innemen, alles beter dan depressief zijn. Heb amper bijwerkingen van de anti depressiva. Ik ga alleen gekke visies laten zien ervan
Anti depressiva is voor mij dus echt een soort van drug
Bizar eigenlijk he, als je erover nadenkt. Het toont wel aan hoe relatief 'gelukkig zijn' is, vind ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis dus ook een wereld van verschil tussen depressief zijn en niet depressief zijn. Van zelf-verzekerde persoon tot zwakke persoon. Alsof ik een compleet ander mens ben. Van sociaal tot gesloten. Van introvert tot extrovert en omgekeerd.
En allemaal biologisch van aard in principe.
Denk dat ik over 3 weken weer back on earth ben
Yepquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat je zelf al zegt, bij sommige mensen is het nu eenmaal zo dat die hele serotoninehuishouding niet goed door het lichaam wordt afgestemd...en dan kunnen antidepressive heel heilzaam zijn.
Die zelfmoordgedachtes die zomaar uit het niets in je opkomen, gaan ook vanzelf weer weg...maar dat weet je zelf ook welMaar omdat je dat weet kan het wel helpen die negatieve gedachtes niet al te serieus te nemen denk ik.
Ik hoop dat ze snel weer aanslaan bij je![]()
Splinter-dun is de grens tussen gelukkig zijn en ongelukkig zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he, als je erover nadenkt. Het toont wel aan hoe relatief 'gelukkig zijn' is, vind ik.
da's inderdaad het verneukeratieve van depressief zijn, de goede tijden vergeten of denken dat die niet meer terug komenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is dus inderdaad relatief, ik vergeet dan ook hoe goed ik me kan voelen als ik me niet goed voel. Ik vergeet dan gewoon de goede tijden en denk dat ik me alleen maar slecht kan voelen.
Yep. Je vergeet al het mooie en zegt vervolgens dat het hele bestaan klote is. Als je weet dat het bestaan vroeger mooi was, dan zeg je vanzelf niet zo snel dat het alleen maar klote is. En je weet dan dat het mooi kan worden weer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's inderdaad het verneukeratieve van depressief zijn, de goede tijden vergeten of denken dat die niet meer terug komen![]()
ik denk dat mensen die dat soort dingen beweren gewoon niet beter weten. Ik denk dat die meer de theorie aanhangen dat elke depressie bijvoorbeeld een trauma of een traumatische ervaring als oorzaak heeft, en dat een depressie alleen maar verdwijnt als dat 'trauma' is verwerkt. Bij sommigen kan het inderdaad zo werken, maar bij anderen niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Over mensen die je zwak vinden als je anti depressiva neemt. Ik weet zelf uit ervaring dat je nogmaals moeilijk kunt opboksen tegen chronisch depressieve gedachtes, je bent dan bezig om een stalen muur met een watte-stoker proberen kapot te maken.
Precies, placebo effect of geen placebo effect, het aat om het effectquote:Nu ben ik weer in staat tot relativeren maar dat komt misschien door het placebo effect. Of zal het middel al werken weer?
Life-saversAl is het een placebo-effect.
ik bespeur hier toch wel een bepaalde logicaquote:Als ik me goed voel dan reageer ik me af op die pillen en stop ik met innemen en scheld ik de doktoren uit. En als ik me slecht voel en het helpt dan prijs ik het middel de hemel in![]()
Dat zeg ikquote:Ik kies voor goed voelen in het leven en dan maakt het niet uit hoe dat gebeurt. Mensen die fel tegen anti depressiva zijn die weten niet hoe fijn het is als je geholpen wordt met een middel.
Tot laterquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Ben effe weg vanwege mensen aan mijn bureau, later terug
dat ben ik met 'm eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles draait om gelukkig zijn in het leven. Volgens de Dalai Lama. Ieder mens streeft geluk na
Niksquote:Wat is er nu mooier dan gelukkig zijn? En gelukkig zijn kan al met heel weinig. Gelukkig zijn heb je weinig voor nodig.
uiteraardquote:Alleen andere mensen worden gek van me als ik extroverter ben. Dan praat ik veel. Maar goed, het draait om mij natuurlijk
brainfarts?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat introverte of extroverte even
Ik kan naar een huis kijken of het huis kijkt naar mij, ik kan naar mensen kijken of mensen kijken naar mij, ik kan naar een boom kijken of een boom kijkt naar mij, ik kan naar mijn spiegelbeeld kijken of mijn spiegelbeeld kijkt naar mij.
Als ik introvert ben dan kijkt alles naar mij dus. Ik word moe van die manier van leven. Alles kijkt dan naar mij als het ware. Ik loop rond in de realiteit en wordt dan aangekeken door alles en iedereen. Ik ben dan degeen die alles moet opvangen.
Zodra ik zelf ga kijken en naar buiten ga treden, ben ik de observant in het leven. En niet degeen die geobserveerd wordt. En ik wil dus liever observant zijn
Ik was even het verschil aan het opmerken tussen zelf observeren of geobserveerd worden, en zelf observeren is dus echt veel en veel beter. Het kost minder energie en je hebt niet het idee dat je opgesloten en omringd wordt door van alles en nog wat.
Daarom keer ik dus liever naar buiten. Het kan dan wel zijn dat het dominant kan overkomen als ik de observant ben. Maar goed, ik kies zelf voor een manier die het beste leefbaar is.
Naar buiten treden dus. Niet in mijn schulp gaan zitten want dan kijkt alles en iedereen je aan en dan heb jij alles op te vangen.
Ik kan het even niet uitgebreider uitleggen maar het heeft dus ook te maken met de realiteit meemaken. De realiteit kan zwaar zijn om op te vangen, maar als jij de realiteit laat opvangen is het een wereld van verschil.
Jezelf in het middelpunt zetten als observant, en alles opslurpen, en niet jezelf laten opslurpen door de omgeving en alles.
Is dit een beetje te volgen. Jogy noemt dit brain-farts
Zometeen even in zijn fotoboek zeggen dat dromenvanger weer tot leven aan het komen is
Ik las het net op NU.nl. Vreselijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
Wat een drama weer![]()
Gemaskerde man steekt kind dood op school
Hoogerheide ligt op zes kilometer van de Belgische grens, niet ver van de Antwerpse gemeentes Zandvliet en Essen. Foto MichelinHLN UPDATE 14:20 In de basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in het Nederlandse Hoogerheide, vlakbij de Belgische grens, is vrijdagochtend omstreeks 11 uur een 8-jarige leerling gedood. De toedracht is onduidelijk, maar volgens een ooggetuige zou een gemaskerde man het kind in de klas de keel hebben doorgesneden. Mogelijk gaat het om de vader van het kind.
De politie opende direct een klopjacht op de dader. Daarbij werd onder andere een helikopter ingezet. Om 14 uur maakte een woordvoerder bekend dat de dader is aangehouden. Meer details wil de politie voorlopig niet verstrekken.
Op de school heerstte al snel chaos. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. "Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”, vertelt één van de leerlingen. Klasgenootjes van het vermoordde kind zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.
Volgens burgemeester Pim Meeuwisse zal in de loop van de middag een crisiscentrum worden ingericht in het gemeentehuis. (anp/hln)
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_314520.html?wt.bron=homeArt1
Yep, observeren. Afzonderlijke eenheid zijn en niet 1 zijn met. Afzonderlijk kunnen denken ook. Klinkt misschien vreemd maar zo is het hier wel. Als ik geen afzonderlijke eenheid ben dan lijkt niets van mezelf te zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
brainfarts?![]()
Maar ik kan je verhaal wel volgen hoor. Het beschrijft in ieder geval hoe je op verschillende manieren in de realiteit kan staan, om wat voor reden dan ook
Ben je niet depressief dan wordt je wel depressief van zulke berichtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik las het net op NU.nl. Vreselijk![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik las het net op NU.nl. Vreselijk![]()
zeg dat wel. Er zou in het nieuws veel meer aandacht moeten komen voor goed nieuws, wie weet zouden sommigen daar positief door beinvloed worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben je niet depressief dan wordt je wel depressief van zulke berichten
Ik las het. Dat maakt het zo mogelijk nog gruwelijkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
![]()
De dader schijnt de vader van het jongentje te zijn.![]()
Ooit hoorde ik een nieuws-lezer zeggen dat nieuws gemaakt is om slecht nieuws te verkondigen. Dat is het hoofddoel van het nieuws. Mensen wijzen op het slechte nieuws. Maar wat heb je eraan om te weten dat er slecht nieuws is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zeg dat wel. Er zou in het nieuws veel meer aandacht moeten komen voor goed nieuws, wie weet zouden sommigen daar positief door beinvloed worden.
da's nou precies waar ik op hoop en wat ik ik graag wil gelovenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef TaLoN.NL het volgende:
Jouw bewustzijn is op een hoger niveau ook met dat van mij verbonden, wij zijn allemaal met elkaar verbonden, ik denk zodra de meeste mensen de omslag hebben gemaakt dat je een grote daling zult zien in het aantal delicten dat plaatsvind. Maarja ik ben nog lang niet verlicht genoeg om daarvoor mijn hand in het vuur te steken.![]()
Ik wil dat ook geloven. Maar worden we dan niet allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's nou precies waar ik op hoop en wat ik ik graag wil geloven![]()
ik weet het niet, maar soms lijkt het wel alsof er inderdaad alleen maar slecht nieuws gebracht wordt om mensen 'angstig' en/of depressief te maken en houden. Zolang mensen bang zijn, raken ze niet verlicht ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit hoorde ik een nieuws-lezer zeggen dat nieuws gemaakt is om slecht nieuws te verkondigen. Dat is het hoofddoel van het nieuws. Mensen wijzen op het slechte nieuws. Maar wat heb je eraan om te weten dat er slecht nieuws is?
Dat je zelf moet oppassen voor daders van delicten?
Dat je op de hoede moet blijven?
Inderdaad positieve stemming-makerij inplaats van negatieve stemming-makerij. Maar goed, dat kan ook overkomen als kop in het zand steken. Wie weet is bewust zijn van het negatieve nieuws wel nuttigquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar soms lijkt het wel alsof er inderdaad alleen maar slecht nieuws gebracht wordt om mensen 'angstig' en/of depressief te maken en houden. Zolang mensen bang zijn, raken ze niet verlicht ofzo?
Wat voor mij wel zo is, is dat ik iedere keer als ik al die ellende zie op tv, dat wij maar een stelletje verwende mazzelpikken zijn. Ik kan me daar soms gewoon schuldig over voelen.
Ik denk in ieder geval dat het goed en inspirerend zou kunnen zijn als er meer aandacht zou zijn voor de mooie dingen die gebeuren, want dat zou je soms bijna vergeten in deze wereld, dat er ook goeie dingen gebeuren. Of gedaan worden.
Hey Barraquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey lieve mensen
Zei ik dus ook al, maar na wat suggesties zeggen ze dat ik een stiekeme relgenieter benquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt wel alsof fok! aan het uitsterven is, al zeker 1-2 weken is het erg dood op het hele forum.
Fok! draait niet alleen om het rellen, het gaat hier om discussies en die zijn er helemaal niet meer. Geen enkel gesprek dat meer gevoerd wordt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Zei ik dus ook al, maar na wat suggesties zeggen ze dat ik een stiekeme relgenieter ben![]()
O, ja en ze zeggen ook dat ik te aardig ben om te rellen, en degene die beweren het wel te kunnen hebben andere dingen aan hun hoofd![]()
Wie weet wat gebeurtquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Neeee, Fok blijft nog even hoor![]()
Net nu ik een stem gekregen bij de nominaties als meest impopulairste moderater zou Fok doodbloeden, denk het niet![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Net nu ik een stem gekregen bij de nominaties als meest impopulairste moderater zou Fok doodbloeden, denk het niet![]()
Tsssss....quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:29 schreef sararaats het volgende:
*schopje*
wat is het hier dood zeg
*luidt doodsklokken*
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
sommigen onder ons werken zelfs op zaterdag. Dan staat fok niet echt op het lijstje.
Maar nu ben ik vrij. Eens zien hoe ik weer enige orde in mijn huishouden kan creeeren. is er niet van gekomen de afgelopen tijd.
Daarom heb ik de laatste tijd zo ontzettend geruimd... om eindelijk eens orde in de chaos te krijgen. Ik werd er zelf gek van. k heb nu trouwens een heleboel kasten in huis om uit te komenquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik de laatste tijd zo ontzettend geruimd... om eindelijk eens orde in de chaos te krijgen. Ik werd er zelf gek van. k heb nu trouwens een heleboel kasten in huis om uit te komen
Zijn zelfs de oude kasten van de Villaquote:
en dan nog zo sip kijken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:57 schreef Mirage het volgende:
ik kan wel janken !!
nee sterker nog.. ik heb het net zitten doen...
half dan... want het ging gepaard met een lachbui....
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en dan nog zo sip kijken?
do tell
En het kontje van het 3-jarig jongetje is nu vuurrood?quote:
Zo ken ik een jongetje van toen 2 jaar.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef Mirage het volgende:
Mijn regenboog trap... die trap waar ik zveel moeite in heb gestoken...
*er was eens een jongetje van 3 jaar oud,
er was eens een pot knal oranje verf dat verdwaald op de overloop stond,
ow en er was natuurlijk een regenboog trap waar zijn moeder zeer recent nog een boel werk in heeft gestopt om hem af te schuren, en in alle kleuren van de regenboog te verfen....
inmiddels is de regenboog trap niet meer.
Het oranje in de pot heeft zich enigins verspreid....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*
dag trap, dag mooie regenboog trap.....
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:47 schreef Mirage het volgende:
Iedereen pest mij vandaan...
mijn vent,
mijn kind,
en nu zit nokwanda mij belachelijk te maken in het golden movement topic..
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Grapje.!!!!!
I am the egg man!!!!
Geloof maar dat ik jou in je nek bijtquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dromenvanger heeft Angel ambities ?
[afbeelding]
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geloof maar dat ik jou in je nek bijt
Ik druk je op bed en bijt jou in je nek
Ik kan goed tegen bloed hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....![]()
Mannen en bloed...![]()
Geloof er niks van!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kan goed tegen bloed hoor
Ik drink bloed bij het ontbijt.
Bloed smaakt lekker zoet
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....![]()
Mannen en bloed...![]()
Ik zie nu pas dat ik in Truth zit...quote:
Vraag je om een beet in je nek?????quote:
Wijn? Als in het bloed van Jezus?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vraag je om een beet in je nek?????
Ik bijt je zomaar op een onverwacht moment.
Geloof me maar. Ik drink bloed
Ja en? Je leest hier nog eens watquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik in Truth zit...![]()
Krijg je als je aan het cruisen over fok bent....![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage wil ik dus.......ik wil al haar bloed proeven.......
Nou, ik zie je dan wel aan de overkant...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
I've got poison running through my veins.
Niks, leek me een gezellig topic, maakt niet uit waar het dan staat.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wijn? Als in het bloed van Jezus?![]()
En nee, ik vraag niet om een beet ik mijn nek, sterker nog diegene die aan mijn nek komt is nog niet jarig!![]()
Daarna moet jij leren omgaan met een tandeloos mondje...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn wil is wet.
Als ik jou lekker bijt dan bijt ik jou.
Daarna moet je ermee leren leven dat dromenvanger jou gebeten heeft.
gewoon wachten op de goeie tijd van de maandquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage wil ik dus.......ik wil al haar bloed proeven.......
Ik bijt doorquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarna moet jij leren omgaan met een tandeloos mondje...![]()
En het feit dan je niemand meer kan bijten.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gewoon wachten op de goeie tijd van de maand![]()
Bloody mary topic. Hoef je niet voor naar de kroegquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niks, leek me een gezellig topic, maakt niet uit waar het dan staat.
Ze heeft al een relatiequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gewoon wachten op de goeie tijd van de maand![]()
Weltruste!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:20 schreef Mirage het volgende:
oke mensen,
we gaan er allemaal even tussenuit.
Even een nachtje slapen![]()
lijkt mij beter even.
Morgen bloedvrij verder !
Oh, dat is nou net waar ik geen zin had vandaag, uitgaan...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bloody mary topic. Hoef je niet voor naar de kroeg
Dan bijt je die ook. Trouwens.... die relatie laat binnenkort een smiley voor de zin op zijn bifi tatoeerenquote:
Bloed is goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik bijt door![]()
Ik bijt jou ook als je niet oppast.
Ik bijt iedereen.
asjeblieft niet stappen. Moet er niet aan denken even.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat is nou net waar ik geen zin had vandaag, uitgaan...![]()
Dus lekker even thuis hangen!![]()
Ga jij nog stappen?
Ik wil ook een relatie met jou eigenlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan bijt je die ook. Trouwens.... die relatie laat binnenkort een smiley voor de zin op zijn bifi tatoeeren![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil ook een relatie met jou eigenlijk
Kom maar opquote:
Jij ook al bezetquote:
je vergeet er een.quote:
quote:
uithuilen kan overal wel. Maar van dat neuken komt op deze manier dus helemaal niksquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij ook al bezet![]()
Naar wie kan ik gaan uithuilen nog???????
Jajajajajajaj!!!quote:
*proest....quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
uithuilen kan overal wel. Maar van dat neuken komt op deze manier dus helemaal niks
Ik voel me zo alleen in deze wereldquote:
omdat het de mooiste vrouwen zijn natuurlijk. Of je zoekt er een die TE mooi is. Dat vinden mannen eng en dat durven ze niet aan en diue zijn dan weer niet bezet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij ook al bezet![]()
Naar wie kan ik gaan uithuilen nog???????
Waarom zijn de mooiste vrouwen als eerste bezet?
zolang het bij water blijftquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*proest....
Toen zat er water op mijn tft schermpje...![]()
Verander je naam in vrouwenvanger...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voel me zo alleen in deze wereld![]()
Geen enkele vrouw die me begrijpt.
Ik moet huilen van eenzaamheid. Niemand die begrijpt wat dromenvanger moet ondergaan.
Alles gaat door, en dromenvanger blijft alleen achter![]()
Neem je mij serieus dan ???quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
uithuilen kan overal wel. Maar van dat neuken komt op deze manier dus helemaal niks
zie je nou... uithuilen kan WELquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voel me zo alleen in deze wereld![]()
Geen enkele vrouw die me begrijpt.
Ik moet huilen van eenzaamheid. Niemand die begrijpt wat dromenvanger moet ondergaan.
Alles gaat door, en dromenvanger blijft alleen achter![]()
Hè ja gezellig! Thuis drinken!quote:
Met jou wil ik wel een keer ontbijten Nokje.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
omdat het de mooiste vrouwen zijn natuurlijk. Of je zoekt er een die TE mooi is. Dat vinden mannen eng en dat durven ze niet aan en diue zijn dan weer niet bezet.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Neem je mij serieus dan ???
Ik wil jou beter leren kennen Nokje....en daarna wil ik met jou het bed induiken.
Eerst beter leren kennen uiteraard.
Ik wil geen misbruik maken van de situatiequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Verander je naam in vrouwenvanger...![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:32 schreef senesta het volgende:
Pff van de week vraag ik om sensatie, en nu gaan jullie sensatie maken als ik er niet ben![]()
En nu is dromenvanger alweer aan het afzwakken![]()
GO DROMENVANGER![]()
![]()
![]()
Jaha, maar begrijp je hem dan ook?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zie je nou... uithuilen kan WEL
Wil je dat echt???????quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
bezetbezetbezet...offlimits.
ikbeneentrouwmeisje
Dat doe ik dan weer wel af en toe. Als ik in de bui ben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hè ja gezellig! Thuis drinken!Not!
Nooit gedaan eigenlijk....
*sipje neemt van glaasje water...
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer wel af en toe. Als ik in de bui ben.
Kan soms ook maanden niet voorkomen en dan ineens een of twee borreltjes op een avond. Nu niet trouwens. Ik heb het iig niet nodig om een mafkees te zijn.
Dromenvanger wilt kennis maken met jou vrouwelijkheidquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Dromenvanger is op dreef..
Dromenvanger laat ons kennismaken met zijn mannelijkheid.
Ze heeft het over mijquote:
ik ben een beetje door de wol geverfd helaas. Ik weet dat je moet oppassen soms als een man wil uithuilen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jaha, maar begrijp je hem dan ook?![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:
ik neem in ieder geval een heerlijk rood wijntje...
het lijkt op bloed.
![]()
You hard womanquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ben een beetje door de wol geverfd helaas. Ik weet dat je moet oppassen soms als een man wil uithuilen.
Opeens zijn er overal handjes en ben je voor je het weet ben je vloekend aan het jumpen omdat dat nou net de bedoeling niet was. been there, done that.
*schouderklopje geeft en een glaasj3e water aanreikt*![]()
Oh, thanks!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ben een beetje door de wol geverfd helaas. Ik weet dat je moet oppassen soms als een man wil uithuilen.
Opeens zijn er overal handjes en ben je voorje het weet vloekend aan het jumpen omdat dat nou net de bedoeling niet was. been there, done that.
*schouderklopje geeft en een glaasj3e water aanreikt*
o nee hoor. Jij hebt het ook niet nodig om een mafkees te zijnquote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o nee hoor. Jij hebt het ook niet nodig om een mafkees te zijn![]()
maar er zijn heel veel mensen die heel gereserveerd zijn zonder en ineens totaal losbarsten met alcohol
Lach maar....quote:
Wat je altijd doet, lekker posten!quote:
maar ik doe niet eens alsof ik niet geil ben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lach maar....
Zo leuk is het niet
Geile vrouwen die net doen alsof ze niet geil zijn
Nokwanda heeft daar dus een handje aan.
Die vrouw is te geil voor woorden en ze doet net alsof het haar niets doet
en jezelf zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat je altijd doet, lekker posten!![]()
Jij bent toch ook een leuke jonge vrouw?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, arme Dromenvanger.
Maar ik wil het bed induiken nuquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat je altijd doet, lekker posten!![]()
quote:en jezelf zijn.
want die is top
"Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem
niet zo laten."
Wat let je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar ik wil het bed induiken nu
Ik ga naar bed jah.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Moest even lachen om je quote Mirage, met je onderschrift erbij...![]()
[..]
![]()
nee meid, je begrijpt het niet..quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:
dan ga ik dood want ik benmaar klein en dan krijg ik bloedarmoede en dan stort ik neer en dan ben ik dood
je wordt.....?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Jij bent gewoon geil, dromenvanger...![]()
Opeens weet je het...![]()
Nee, opeens weet je dat hij het is, die geil is...quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, opeens weet je dat hij het is, die geil is...![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:
en net nu zit er iemand in mijn nek...een klein dik poesje. Ik krijg net een knufattack van Purrr
die zuigt ook. Mijn nieuwe badjas voelt blijkbaar aan als moederpoes die ze nooit gehad heeft want ze zoekt een puntje en zuigt terwijl ze met haar voorpootjes op en neer trommelt om de melk op gang te brengen. En dat allemaal op mij in mijn badjas
Veel plezier!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:04 schreef nokwanda het volgende:
Maar menskens.... alle geilheid op een stokkie....
ik ga al bankhangend een boek lezen.
Heb er net een waar ik al dagen te moe voor ben om er echt in te duiken en ik heb er zo'n zin in.
Diana Gabaldon
quote:
quote:Be good...![]()
Ik heb gisteren mijn surprise gemaakt, heb je al een idee?quote:Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef Metro2005 het volgende:
hallo, heb vandaag even mijn lui zijn dagje. Straks surprise maken voor sinterklaas () en de te koop bordjes weer in de xantia hangen, verder heb ik niks gepland voor vandaag
even een dagje rust is ook wel eens lekker.
quote:Op zondag 3 december 2006 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn surprise gemaakt, heb je al een idee?
Ik heb een idee op internet gevonden:
http://www.knutselidee.nl/
De beertender![]()
neee, stiekem uit de kast gehaald toen de oudste twee sliepen en het beertje heerlijk bij mijn kleine hummeltje gelegd.quote:Op zondag 3 december 2006 12:42 schreef senesta het volgende:
Ja precies, Samara heeft er als enige een poosje ingezeten maar ook inderdaad korte periodes en alleen als ik erbij was.
Maar heb je het als in de schoen gefrummeld of hebben jullie gewoon al gevierd?
Oh dat gebrabbel, heerlijk hequote:Op zondag 3 december 2006 12:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
neee, stiekem uit de kast gehaald toen de oudste twee sliepen en het beertje heerlijk bij mijn kleine hummeltje gelegd.
Hij begon heerlijk te stralen enmeteen te pulken in het gezichtje van de winnie de poeh en heerlijk terug te brabbelen.
Na een kleine 20 minuten had hij al uitgevonden dat als het gezichtje stopt met gloeien en het deuntje afgelopen is je op het buikje moet drukken om het opnieuw te laten beginnen.
quote:Op zondag 3 december 2006 12:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
neee, stiekem uit de kast gehaald toen de oudste twee sliepen en het beertje heerlijk bij mijn kleine hummeltje gelegd.
Hij begon heerlijk te stralen enmeteen te pulken in het gezichtje van de winnie de poeh en heerlijk terug te brabbelen.
Na een kleine 20 minuten had hij al uitgevonden dat als het gezichtje stopt met gloeien en het deuntje afgelopen is je op het buikje moet drukken om het opnieuw te laten beginnen.
Ja had al een idee, hij is intussen al af ookquote:Op zondag 3 december 2006 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn surprise gemaakt, heb je al een idee?
Ik heb een idee op internet gevonden:
http://www.knutselidee.nl/
De beertender![]()
40 minuten... dan val ik in slaap op het momentquote:Op zondag 3 december 2006 20:01 schreef Ashavan het volgende:
Kwam zaterdag bij Starseed's huis aan, maar er was niemand. Had wel sms gekregen dat ze in de file stonden. Besloot toen bij de voordeur op een stoep te zitten aan de waterkant. Ben gaan mediteren en tussen door kwam er een kat naar me toe die me jas aan de kant duwde en zo achter me rug langs kroop. Hij kwam schuilen voor de regen en heb hem even achter de oren gekriebeld alvorens ik verder ging met de meditatie. Heb daar zo'n 40minuten gezeten in de regen. Ben veel te geduldig for my own good.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:09 schreef Ashavan het volgende:
Was ook maar per "toeval" dat ik me ogen toen open deed en beweging in het huis zag om vervolgens aan te bellen anders had ik er nog langer gezeten :S
Ik wilde even geen foto erbij vanwege een paar berichten van mij. Als ik ontspoor in het posten op fok dan haal ik alles weg dat met mij te maken heeft. Ik haal dan ook mijn achternaam weg uit het profiel. Ik kan me schamen als ik niet goed post.quote:Op zondag 3 december 2006 19:59 schreef Mirage het volgende:
oef...dat is lekker dan
Waarom heb jij de foto's uit je fotoalbum gehaald ?
Het plaatje dat er nu staat is ook echt " jij " daar niet van, maar ik vroeg het mij af.
Die intens blauwe kijkers stonden er goed hoor !
Leuk dat je bij je oma bent geweest.
Zal ze fijn hebben gevonden, jij in ieder geval wel zo te lezen.
en die er echt mag wezen !quote:Hoe meer ik richting de toekomst ga des te meer ik van mezelf te zien krijg. En dan mijn echte ik. Geen dromenvanger die gedrag toont dat niet van dromenvanger is. Een dromenvanger die zichzelf is.
Lieverd, je bent nu waarschijnlijk al verder dan veel andere mensen..quote:En dromenvanger is rustig en niet gestressed van nature. Dromenvanger is bescheiden en sociaal maar geloofd wel in zichzelf. En dromenvanger is niet verlegen zoals hij altijd was voorheen. Dromenvanger praat met alles en iedereen. Zelfs met dieren als het ff kan
een mooi streven... is ook iets waar jij recht op hebt.quote:Ik was vroeger een wrak. Een sociaal wrak. En dat heeft ook veel te maken gehad met het opgroeien. Als kind onzeker zijn en dan blijft dat soms eens te lang aanwezig. En dan moet je daar overheen groeien.
Ik schrijf het dus wederom ook op om mezelf op gang te brengen weer. Mezelf richting de toekomst plaatsen.
Een plek veroveren die van mij is. In de toekomst is er een plekje voor mij gereseveerd waar ik 100 procent mezelf ben.
Dat is inderdaad belangrijk...quote:En mezelf zijn is dus ook een beetje schijt hebben aan wat anderen van me denken.
Vroeger maakte ik me teveel druk over wat anderen van me dachten. En dan gaat je hele gedrag naar de klote.
Even mail checken zometeenquote:Op zondag 3 december 2006 20:41 schreef Mirage het volgende:
ow en DV.... ga jij eens je mail checken
quote:Op zondag 3 december 2006 21:22 schreef Ashavan het volgende:
Als ik dit soort zaken hoor vraag ik me altijd af hoe psychiaters zouden reageren als ik vertel wat ik allemaal doe en dan alsnog als "normaal" wegloop. Of dat ze mij gewoon in een witte kamer plaatsen met allerlei medicaties waar je niks aan heb.
Inderdaad. Je hebt ook ongewenste hulp en dat zal ik daar nog gaan aankaarten een keer.quote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Mirage het volgende:
De dingen die je opnoemt zijn idd zaken die je toch echt zelf moet invullen...
Ik vind het ontzettend knap van je dat je zo duidelijk weet te stellen wat je wel en niet wil.
En wat je lekker zelf uit wil zoeken.
Laat ze je helpen, maar niet breken Dromenvanger !
Voordat je daar belandt moet je eerst zelf aangeven dat je hulp nodig hebt dus. Ik ben naar de hulp gegaan in 2000 omdat ik weg van planet earth was. Ik stond op het punt een andere realiteit in te stappen en dat was even te heftig.quote:Op zondag 3 december 2006 21:22 schreef Ashavan het volgende:
Als ik dit soort zaken hoor vraag ik me altijd af hoe psychiaters zouden reageren als ik vertel wat ik allemaal doe en dan alsnog als "normaal" wegloop. Of dat ze mij gewoon in een witte kamer plaatsen met allerlei medicaties waar je niks aan heb.
Economische vakken als hoofdvakken. Administratieve mbo opleiding en toen accountancy op de heao. De politie agent worden van de financiele bedrijven wilde ik. Verslag leggen en nog meer. Maar ook die opleiding paste niet helemaal bij mij. Ik dacht dat ik zakelijk was maar ik ben helemaal niet zo zakelijkquote:Op zondag 3 december 2006 21:22 schreef Mirage het volgende:
jeetje Dromenvanger..
dat zal niet leuk geweest zijn.
Angstaanjagend en verwarrend... chaotisch... en de grip helemaal kwijt.
Wat heb jij eigenlijk voor school of opleiding gedaan ?
Heb jij het een of ander gedaan ?
(ook omdat je frans denkt te kunnen horen? Kan je het ook verstaan ?)
Dune is mijn broer fan vanquote:Op maandag 4 december 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
goood meurning
Gister de film 'DUNE" gekekenwat een geweldige film is het toch ook
![]()
Goedemorgenquote:
Dune is ook een groep in de happy hardcore.quote:Op maandag 4 december 2006 11:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Bij DUNE denk ik aan een niet zo'n lekkere eau de toilette![]()
Dat dacht ik al, toen ik net terug las, dat je niet hebt geslapen vannacht...nouja, dan zal je vanavond wel lekker pittenquote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat het voor mij is weet ik niet nu
Ik heb niet geslapen en ben constant door gegaan, volgens mij bestaat het nog niet waar ik nu in leef.
Of heet het insomnia? Insomnia is toch als je in bed ligt op proberen te slapen of niet?
Vanavond ga ik wel proberen te slapen. Ik ga geen slaappil pakken omdat ik het in slaap vallen met temazepam niet okey vindt. Bij slaappillen val ik te snel in slaap en lijkt het net alsof ik te diep in slaap val.
Dus ik wil natuurlijk in slaap vallen
Moet nog de medicatie innemen. Heb geen zin maar goed, ik ga stoppen onder begeleiding als ik stop. Vorige keer gestopt zonder begeleiding en toen kreeg ik kort-sluiting overal.
Ik ga de volgende keer aankaarten over stoppen met medicatie en de mogelijkheid daartoe. Ik wil eens zien hoe ze reageren dus.
Of ze hysterisch reageren daar of dat ze eens kalm blijven.
Of ze meteen beweren dat ik niet zonder medicatie kan leven. Dat ze medicatie als red-middel zien.
Ik word manisch met medicatie en ik word depressief met medicatie. Ik kan zelfs psychotisch worden met medicatie. Dus wat voeg de medicatie toe?
Ik heb het allemaal zelf in de hand de laatste tijd.
Bij psychose heb je jezelf niet meer in de hand. Je hebt te weinig controle op je psychose dus.
Als je eenmaal begrijpt hoe het werkt allemaal, dan zul je nooit psychostisch worden.
Maar als je dat gaat beweren dan ben je dus gek
Je bent gek als je zegt dat je je eigen denken kunt bepalen als mens. Dat je invloed kunt hebben op je eigen denken. Wat is gek aan die gedachte? Wederom klinkt het voor mij logisch dat je invloed hebt op je denken.
Als je weet hoe je denken werkt sowieso.
En dan een beetje rekening houden met overbelasting. Maar ook dat heb je zelf in de gaten. Hoe je niet eens moeite voor te doen omdat het lichaam aangeeft wanneer het rust nodig heeft.
Als ik daar dus praat over hoe denken werkt dan praat ik tegen de muren. Ze ontwijken dat gesprek dus ook omdat ze misschien niet begrijpen waar ik over praat.
Het is daar medicatie geven. Medicatie om het probleem op te lossen. Maar ze verdoven het probleem dus.
Ze maken je minder bewust.
Maar goed, ik sta op dit moment boven de medicatie![]()
Medicatie is een mentos fruit voor mij![]()
Denken leren doorgrondenquote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, toen ik net terug las, dat je niet hebt geslapen vannacht...nouja, dan zal je vanavond wel lekker pitten
Als je echt met je medicijnen wilt stoppen lijkt het me inderdaad wel zo verstandig om dat onder begeleiding te doen.
En ik vind het niet gek hoor, als je zegt dat je je eigen denken kunt beinvloeden. Ik denk ook dat dat kan. Alleen lukt het me niet altijd![]()
quote:
Een denkbeeldige beetquote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef nokwanda het volgende:
Dune... film nooit gezien. Ooit wel de boeken gelezen. Mijn pa was/is SF fan en we deelden elkaars boeken vaak. Maar ik kijk haast nooit boekverfilmingen.
DV...volle maan? en dat met jouw bijtneigingen de laatste tijd. Linke soep.
Goede keuze!quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef sararaats het volgende:
ik heb een nieuwe mp3 speler
een roze, 512mb van Creative Labs
Volgens mij komt dat ieder jaar voor in een bepaalde periode (weet niet meer welke).quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Ashavan het volgende:
Zag laatst de maan en zon. Vroeg me af sinds wanneer we beiden over dag zien. Dat is niet sinds de afgelopen 4-5 jaar ofzo geloof ik.
De zon en de maan tegelijk inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Ashavan het volgende:
Zag laatst de maan en zon. Vroeg me af sinds wanneer we beiden over dag zien. Dat is niet sinds de afgelopen 4-5 jaar ofzo geloof ik.
Kreeg mail van de Ipod Repair. Blijkt er niets mee te zijn en werkt perfect bij hen. Vage shit.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Om half 5 ?!
*kijkt even naar buiten*
Verrek, en 't is nog een volle ook.
Ik heb een trekstor van 1 GB. Die gebruik ik dus ook liever dan die philips van 30 GB.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mooi he
![]()
![]()
zucht
en creative mp3 spelersik heb er ook een, maar dan al een oudje een 256mb muvo maar het ding speelt nog prima
en extreem zuinig met het aaa batterijtje wat erin gaat (14-20 uur)
ws_ftpquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb een trekstor van 1 GB. Die gebruik ik dus ook liever dan die philips van 30 GB.
Ook daar gaat een kleine baterij in. 1 kleine batterij en dan 5 uur luisteren ongeveer. Die mp3 speler die weegt ook niets. Apart materiaal.
En hij is waterdicht![]()
Ik had hem een keer buiten laten liggen per ongeluk en toen ging het stort regenen, de dag erna probeer ik uit en hij deed het nog.
Walk on water stond hij op toen ik hem aanzette. Aantal minuten en secondes van het nummer weet ik niet meer
Wat is het beste FTP programma? Het liefst freeware?
Thanksquote:
Dune2, C&C1 en RA zijn mijn favorieten, in RA2 zitten gewoon te sterke WMD's.quote:Op maandag 4 december 2006 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dune is mijn broer fan van
Hij heeft de boeken van dune, hij speelde het spel van dune en heeft ook de film van dune
Zelf heb ik ook een tijd dune gespeeld maar red alert vond ik spannender.
Red alert vond ik super als spel![]()
Red alert 2 volgens mij. Heb dat spel ergens liggen nog origineel. Misschien een keer spelen voor de gein. Die nieuwe red alert vond ik minder, de tanks waren te groot bij de nieuwe red alert.
Ik vond de voortuigen en gebouwen mooier bij red alert 2.
Nieuwe red alert was iets alsof het donald duck achtig was. Het had iets kinderachtigs over zich wat ik niet in verband kon brengen met strategisch oorlog voeren.
woei, ik lees dit en er komt een droom voorbij die ik had deze week. Gister was het. Een vergeten detail van een andere droom waarin ik een heel mooi uitzicht had vanuit een zolderraam.quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Ashavan het volgende:
Kreeg mail van de Ipod Repair. Blijkt er niets mee te zijn en werkt perfect bij hen. Vage shit.
Mijn kleur is het niet maar goed, ieder zijn eigen smaakquote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef sararaats het volgende:
m'n vorige mp3 speler was een Packard Bell Audiodream
ik weet niet wat daarmee aan de hand is. als er liedjes opstaan springt die niet meer op
bluh, ik ga heel voorzichtig zijn met m'n Creative Labs mp3 speler
effe plaatje pikken van internet:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |