ik doe zomaar meetvpquote:Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef Mirage het volgende:
hoi !!!!!!!!
ik wil even gebruik maken van de gelegenheid om Barra een dikke knuffel te geven !!!
ik wilde in de Aldi voor een papierversnipperaar kijken maar had ineens zin om te vluchtenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Aww, da's minder, maar wat heeft die versnipperaar er mee te maken?
Kan altijd wel iets verzinnen om wat leven in de brouwerij te bezorgen. Niemand kan zoveel conflicten en ruzies genereren als mijquote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef senesta het volgende:
Pff het word weer eens tijd voor een lekkere discussie op fok, iedereen dut in.
Heb jij geen leuke foto's meer Mirage?
Enne die robert van den broeke, doet die niets meer tegenwoordig, leuke graancirkel of zo![]()
En na zo'n opmerking ga je vervolgens weer over op de burgelijke modusquote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Kan altijd wel iets verzinnen om wat leven in de brouwerij te bezorgen. Niemand kan zoveel conflicten en ruzies genereren als mij
Tja wat anders dan. Het karten op de zaak neemt steeds serieuzere proporties in. Vanochtend werd het idee geopperd om nog vaker te rijden het gehele jaar door...trainen op verscheidene banen in het hele land. Dat we onze overalls wegdoen en nieuwe matching outfits gaan halen met tshirts en petjes als we niet aan het racen zijn. Dat het wat professioneler oogt. Een website, sponsoren... Heb vandaag een leverancier voor spul gevonden die bereid is veel korting te geven als we zijn naam op ons shirt laten drukken.
De eerst volgende rit die ik ga doen is er 1 van ontspanning met 3 anderen in Delft. Eerste heat de baan op me gemak verkennen en zal dan zo snel rijden dat ze me nog wel bij houden. Daarna serieus rijden en wegblazen die handel
De race was wel erg leerzaam. Normaal zit je in het stoeltje, vrij relaxed te rijden. Merkte op een gegeven moment dat ik gewoon anders ging zitten en echt begon te trappen waardoor ik opeens 1,5seconden sneller ging per rondje. Dacht dat ik bijna max reed toen ik gewoon zit en schrok me kapot toen ik die tijden opeens zag verschijnen
Verslag van race inclusief foto's 2005.
Verslag van race inclusief foto's 2006
Wel jammer dat ze merendeels de losers en de winnaar vermelden en de kijfhoekers veel minderGelukkig staan wij dan wel meer op de foto's heheh
Als ik een (stukje) bilspleet zie van een leuke dame, heb ik daar helemaal geen moeite mee, als het van een lelijk dik mokkel of een vent is, dan hoef ik het niet te zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef sararaats het volgende:
als er iets is waar ik niet tegen kan, is het wel een mannelijke kontspleet en een rookadem
heb er een degou van
Jouw avatar beweegt precies op de maat van het muziekje dat ik nu heb opstaanquote:
Humor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw avatar beweegt precies op de maat van het muziekje dat ik nu heb opstaan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:
![]()
senesta.... betrapt !
Jij bent gewoon en undercover relgenieter !!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:45 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hmmm, zojuist een plak van stracciatella sinaasappelcake van de Hema op, echt lekker.Vrijdagochtend hebben we hier de traditie om iets te trakteren op de afdeling. Slecht voor de lijn, ondanks dat m'n BMI perfecto mundo is, mag m'n buikje wel verdwijnen van me, maar ik ga geen Cake afwijzen.
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef Mirage het volgende:
ik heb nou al een week een ontstoken vinger
geen idee hoe dat is gekomen en al helemaal niet waarom het zo lang ontstoken blijft.
Ik vraag me af of er niet wat inzit ?
Hij hangt nu maar in een bakje soda water.
ow, het is mijn middelvinger![]()
Hoi Droom!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Marietje!!!!!!!!!!
Lang niet meer gezien hier
Alles okey????
Pas geleden schreef ik nog dat ik je miste hier.
quote:
Een beetje depressief maar daar kom ik wel overheen. Depressief is het juiste woord denk ik, komt zomaar opzetten maar dat gebeurt vaker na een drukke tijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoi Droom!!
tijdje niet gefokt inderdaad. Lief dat je me miste!![]()
Hoe gaat het met jou??
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:06 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hardstikke leuk dat jullie even aan komen waaien![]()
vervelend voor je, maar goed dat je nu wel over het zelfinzicht beschikt om te weten dat je het wel handelen kan en dat het ook weer over gaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een beetje depressief maar daar kom ik wel overheen. Depressief is het juiste woord denk ik, komt zomaar opzetten maar dat gebeurt vaker na een drukke tijd.
Straks zal het weer uitbundige euforie zijn hier![]()
Nu is het doorbijten.
Waar was je al die tijd?
Was je depressief of wat anders? Dus daarom was je niet aanwezig, problemen in het lichaam of het hoofd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vervelend voor je, maar goed dat je nu wel over het zelfinzicht beschikt om te weten dat je het wel handelen kan en dat het ook weer over gaatMaar ik wens je wel sterkte toe
![]()
Heb zelf ook een tijdje gehad waarin ik me niet zo goed voelde, en nauwelijks heb geïnternet.
Nou jaquote:
Geloof me, ik herken veel van wat je zegt. Ik heb zelf ook zo nu en dan een beetje last van depressies inderdaad. Al heel lang en ik weet net als jij dat het ook altijd wel weer beter gaat, maar het blijft lastig somsquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Was je depressief of wat anders? Dus daarom was je niet aanwezig, problemen in het lichaam of het hoofd?
Ik dacht al dat je met de noorder-zon verdwenen was
Ik weet inderdaad van mezelf dat iedere depressie wegtrekt weer. Dat heeft het verleden aangetoond.
Even naar buiten. Ik maak er het beste van. Af en toe komen vreemde gedachtes naar voren over de nutteloosheid van het leven in mijn hoofd, en dan denk ik vanzelf van, ik heb geen zin meer erin. Zomaar. Terwijl ik in de zomer gewoon gigantisch veel zin in het leven had.
quote:Enige voordeel is dat je er sterker van word
Mooi zo!quote:En mijn oog is bijna genezen weerNog 1 dag met bril lopen en dan contact-lenzen weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |