brainfarts?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat introverte of extroverte even
Ik kan naar een huis kijken of het huis kijkt naar mij, ik kan naar mensen kijken of mensen kijken naar mij, ik kan naar een boom kijken of een boom kijkt naar mij, ik kan naar mijn spiegelbeeld kijken of mijn spiegelbeeld kijkt naar mij.
Als ik introvert ben dan kijkt alles naar mij dus. Ik word moe van die manier van leven. Alles kijkt dan naar mij als het ware. Ik loop rond in de realiteit en wordt dan aangekeken door alles en iedereen. Ik ben dan degeen die alles moet opvangen.
Zodra ik zelf ga kijken en naar buiten ga treden, ben ik de observant in het leven. En niet degeen die geobserveerd wordt. En ik wil dus liever observant zijn
Ik was even het verschil aan het opmerken tussen zelf observeren of geobserveerd worden, en zelf observeren is dus echt veel en veel beter. Het kost minder energie en je hebt niet het idee dat je opgesloten en omringd wordt door van alles en nog wat.
Daarom keer ik dus liever naar buiten. Het kan dan wel zijn dat het dominant kan overkomen als ik de observant ben. Maar goed, ik kies zelf voor een manier die het beste leefbaar is.
Naar buiten treden dus. Niet in mijn schulp gaan zitten want dan kijkt alles en iedereen je aan en dan heb jij alles op te vangen.
Ik kan het even niet uitgebreider uitleggen maar het heeft dus ook te maken met de realiteit meemaken. De realiteit kan zwaar zijn om op te vangen, maar als jij de realiteit laat opvangen is het een wereld van verschil.
Jezelf in het middelpunt zetten als observant, en alles opslurpen, en niet jezelf laten opslurpen door de omgeving en alles.
Is dit een beetje te volgen. Jogy noemt dit brain-farts
Zometeen even in zijn fotoboek zeggen dat dromenvanger weer tot leven aan het komen is
Ik las het net op NU.nl. Vreselijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
Wat een drama weer![]()
Gemaskerde man steekt kind dood op school
Hoogerheide ligt op zes kilometer van de Belgische grens, niet ver van de Antwerpse gemeentes Zandvliet en Essen. Foto MichelinHLN UPDATE 14:20 In de basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in het Nederlandse Hoogerheide, vlakbij de Belgische grens, is vrijdagochtend omstreeks 11 uur een 8-jarige leerling gedood. De toedracht is onduidelijk, maar volgens een ooggetuige zou een gemaskerde man het kind in de klas de keel hebben doorgesneden. Mogelijk gaat het om de vader van het kind.
De politie opende direct een klopjacht op de dader. Daarbij werd onder andere een helikopter ingezet. Om 14 uur maakte een woordvoerder bekend dat de dader is aangehouden. Meer details wil de politie voorlopig niet verstrekken.
Op de school heerstte al snel chaos. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. "Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”, vertelt één van de leerlingen. Klasgenootjes van het vermoordde kind zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.
Volgens burgemeester Pim Meeuwisse zal in de loop van de middag een crisiscentrum worden ingericht in het gemeentehuis. (anp/hln)
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_314520.html?wt.bron=homeArt1
Yep, observeren. Afzonderlijke eenheid zijn en niet 1 zijn met. Afzonderlijk kunnen denken ook. Klinkt misschien vreemd maar zo is het hier wel. Als ik geen afzonderlijke eenheid ben dan lijkt niets van mezelf te zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
brainfarts?![]()
Maar ik kan je verhaal wel volgen hoor. Het beschrijft in ieder geval hoe je op verschillende manieren in de realiteit kan staan, om wat voor reden dan ook
Ben je niet depressief dan wordt je wel depressief van zulke berichtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik las het net op NU.nl. Vreselijk![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik las het net op NU.nl. Vreselijk![]()
zeg dat wel. Er zou in het nieuws veel meer aandacht moeten komen voor goed nieuws, wie weet zouden sommigen daar positief door beinvloed worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben je niet depressief dan wordt je wel depressief van zulke berichten
Ik las het. Dat maakt het zo mogelijk nog gruwelijkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
![]()
De dader schijnt de vader van het jongentje te zijn.![]()
Ooit hoorde ik een nieuws-lezer zeggen dat nieuws gemaakt is om slecht nieuws te verkondigen. Dat is het hoofddoel van het nieuws. Mensen wijzen op het slechte nieuws. Maar wat heb je eraan om te weten dat er slecht nieuws is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zeg dat wel. Er zou in het nieuws veel meer aandacht moeten komen voor goed nieuws, wie weet zouden sommigen daar positief door beinvloed worden.
da's nou precies waar ik op hoop en wat ik ik graag wil gelovenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef TaLoN.NL het volgende:
Jouw bewustzijn is op een hoger niveau ook met dat van mij verbonden, wij zijn allemaal met elkaar verbonden, ik denk zodra de meeste mensen de omslag hebben gemaakt dat je een grote daling zult zien in het aantal delicten dat plaatsvind. Maarja ik ben nog lang niet verlicht genoeg om daarvoor mijn hand in het vuur te steken.![]()
Ik wil dat ook geloven. Maar worden we dan niet allemaal hetzelfde?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's nou precies waar ik op hoop en wat ik ik graag wil geloven![]()
ik weet het niet, maar soms lijkt het wel alsof er inderdaad alleen maar slecht nieuws gebracht wordt om mensen 'angstig' en/of depressief te maken en houden. Zolang mensen bang zijn, raken ze niet verlicht ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ooit hoorde ik een nieuws-lezer zeggen dat nieuws gemaakt is om slecht nieuws te verkondigen. Dat is het hoofddoel van het nieuws. Mensen wijzen op het slechte nieuws. Maar wat heb je eraan om te weten dat er slecht nieuws is?
Dat je zelf moet oppassen voor daders van delicten?
Dat je op de hoede moet blijven?
Inderdaad positieve stemming-makerij inplaats van negatieve stemming-makerij. Maar goed, dat kan ook overkomen als kop in het zand steken. Wie weet is bewust zijn van het negatieve nieuws wel nuttigquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar soms lijkt het wel alsof er inderdaad alleen maar slecht nieuws gebracht wordt om mensen 'angstig' en/of depressief te maken en houden. Zolang mensen bang zijn, raken ze niet verlicht ofzo?
Wat voor mij wel zo is, is dat ik iedere keer als ik al die ellende zie op tv, dat wij maar een stelletje verwende mazzelpikken zijn. Ik kan me daar soms gewoon schuldig over voelen.
Ik denk in ieder geval dat het goed en inspirerend zou kunnen zijn als er meer aandacht zou zijn voor de mooie dingen die gebeuren, want dat zou je soms bijna vergeten in deze wereld, dat er ook goeie dingen gebeuren. Of gedaan worden.
Hey Barraquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey lieve mensen
Zei ik dus ook al, maar na wat suggesties zeggen ze dat ik een stiekeme relgenieter benquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt wel alsof fok! aan het uitsterven is, al zeker 1-2 weken is het erg dood op het hele forum.
Fok! draait niet alleen om het rellen, het gaat hier om discussies en die zijn er helemaal niet meer. Geen enkel gesprek dat meer gevoerd wordt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Zei ik dus ook al, maar na wat suggesties zeggen ze dat ik een stiekeme relgenieter ben![]()
O, ja en ze zeggen ook dat ik te aardig ben om te rellen, en degene die beweren het wel te kunnen hebben andere dingen aan hun hoofd![]()
Wie weet wat gebeurtquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Neeee, Fok blijft nog even hoor![]()
Net nu ik een stem gekregen bij de nominaties als meest impopulairste moderater zou Fok doodbloeden, denk het niet![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Net nu ik een stem gekregen bij de nominaties als meest impopulairste moderater zou Fok doodbloeden, denk het niet![]()
Tsssss....quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:29 schreef sararaats het volgende:
*schopje*
wat is het hier dood zeg
*luidt doodsklokken*
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
sommigen onder ons werken zelfs op zaterdag. Dan staat fok niet echt op het lijstje.
Maar nu ben ik vrij. Eens zien hoe ik weer enige orde in mijn huishouden kan creeeren. is er niet van gekomen de afgelopen tijd.
Daarom heb ik de laatste tijd zo ontzettend geruimd... om eindelijk eens orde in de chaos te krijgen. Ik werd er zelf gek van. k heb nu trouwens een heleboel kasten in huis om uit te komenquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik de laatste tijd zo ontzettend geruimd... om eindelijk eens orde in de chaos te krijgen. Ik werd er zelf gek van. k heb nu trouwens een heleboel kasten in huis om uit te komen
Zijn zelfs de oude kasten van de Villaquote:
en dan nog zo sip kijken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:57 schreef Mirage het volgende:
ik kan wel janken !!
nee sterker nog.. ik heb het net zitten doen...
half dan... want het ging gepaard met een lachbui....
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en dan nog zo sip kijken?
do tell
En het kontje van het 3-jarig jongetje is nu vuurrood?quote:
Zo ken ik een jongetje van toen 2 jaar.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef Mirage het volgende:
Mijn regenboog trap... die trap waar ik zveel moeite in heb gestoken...
*er was eens een jongetje van 3 jaar oud,
er was eens een pot knal oranje verf dat verdwaald op de overloop stond,
ow en er was natuurlijk een regenboog trap waar zijn moeder zeer recent nog een boel werk in heeft gestopt om hem af te schuren, en in alle kleuren van de regenboog te verfen....
inmiddels is de regenboog trap niet meer.
Het oranje in de pot heeft zich enigins verspreid....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*
dag trap, dag mooie regenboog trap.....
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:47 schreef Mirage het volgende:
Iedereen pest mij vandaan...
mijn vent,
mijn kind,
en nu zit nokwanda mij belachelijk te maken in het golden movement topic..
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Grapje.!!!!!
I am the egg man!!!!
Geloof maar dat ik jou in je nek bijtquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dromenvanger heeft Angel ambities ?
[afbeelding]
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geloof maar dat ik jou in je nek bijt
Ik druk je op bed en bijt jou in je nek
Ik kan goed tegen bloed hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....![]()
Mannen en bloed...![]()
Geloof er niks van!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kan goed tegen bloed hoor
Ik drink bloed bij het ontbijt.
Bloed smaakt lekker zoet
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....![]()
Mannen en bloed...![]()
Ik zie nu pas dat ik in Truth zit...quote:
Vraag je om een beet in je nek?????quote:
Wijn? Als in het bloed van Jezus?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vraag je om een beet in je nek?????
Ik bijt je zomaar op een onverwacht moment.
Geloof me maar. Ik drink bloed
Ja en? Je leest hier nog eens watquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik in Truth zit...![]()
Krijg je als je aan het cruisen over fok bent....![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage wil ik dus.......ik wil al haar bloed proeven.......
Nou, ik zie je dan wel aan de overkant...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
I've got poison running through my veins.
Niks, leek me een gezellig topic, maakt niet uit waar het dan staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |