abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:42:40 #70
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44055742
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat introverte of extroverte even

Ik kan naar een huis kijken of het huis kijkt naar mij, ik kan naar mensen kijken of mensen kijken naar mij, ik kan naar een boom kijken of een boom kijkt naar mij, ik kan naar mijn spiegelbeeld kijken of mijn spiegelbeeld kijkt naar mij.

Als ik introvert ben dan kijkt alles naar mij dus. Ik word moe van die manier van leven. Alles kijkt dan naar mij als het ware. Ik loop rond in de realiteit en wordt dan aangekeken door alles en iedereen. Ik ben dan degeen die alles moet opvangen.

Zodra ik zelf ga kijken en naar buiten ga treden, ben ik de observant in het leven. En niet degeen die geobserveerd wordt. En ik wil dus liever observant zijn

Ik was even het verschil aan het opmerken tussen zelf observeren of geobserveerd worden, en zelf observeren is dus echt veel en veel beter. Het kost minder energie en je hebt niet het idee dat je opgesloten en omringd wordt door van alles en nog wat.

Daarom keer ik dus liever naar buiten. Het kan dan wel zijn dat het dominant kan overkomen als ik de observant ben. Maar goed, ik kies zelf voor een manier die het beste leefbaar is.

Naar buiten treden dus. Niet in mijn schulp gaan zitten want dan kijkt alles en iedereen je aan en dan heb jij alles op te vangen.

Ik kan het even niet uitgebreider uitleggen maar het heeft dus ook te maken met de realiteit meemaken. De realiteit kan zwaar zijn om op te vangen, maar als jij de realiteit laat opvangen is het een wereld van verschil.

Jezelf in het middelpunt zetten als observant, en alles opslurpen, en niet jezelf laten opslurpen door de omgeving en alles.

Is dit een beetje te volgen. Jogy noemt dit brain-farts

Zometeen even in zijn fotoboek zeggen dat dromenvanger weer tot leven aan het komen is
brainfarts?

Maar ik kan je verhaal wel volgen hoor. Het beschrijft in ieder geval hoe je op verschillende manieren in de realiteit kan staan, om wat voor reden dan ook
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:43:06 #71
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44055757
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
Wat een drama weer

Gemaskerde man steekt kind dood op school

Hoogerheide ligt op zes kilometer van de Belgische grens, niet ver van de Antwerpse gemeentes Zandvliet en Essen. Foto MichelinHLN UPDATE 14:20 In de basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in het Nederlandse Hoogerheide, vlakbij de Belgische grens, is vrijdagochtend omstreeks 11 uur een 8-jarige leerling gedood. De toedracht is onduidelijk, maar volgens een ooggetuige zou een gemaskerde man het kind in de klas de keel hebben doorgesneden. Mogelijk gaat het om de vader van het kind.

De politie opende direct een klopjacht op de dader. Daarbij werd onder andere een helikopter ingezet. Om 14 uur maakte een woordvoerder bekend dat de dader is aangehouden. Meer details wil de politie voorlopig niet verstrekken.

Op de school heerstte al snel chaos. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. "Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”, vertelt één van de leerlingen. Klasgenootjes van het vermoordde kind zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.

Volgens burgemeester Pim Meeuwisse zal in de loop van de middag een crisiscentrum worden ingericht in het gemeentehuis. (anp/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_314520.html?wt.bron=homeArt1
Ik las het net op NU.nl. Vreselijk
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:48:32 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44055951
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

brainfarts?

Maar ik kan je verhaal wel volgen hoor. Het beschrijft in ieder geval hoe je op verschillende manieren in de realiteit kan staan, om wat voor reden dan ook
Yep, observeren. Afzonderlijke eenheid zijn en niet 1 zijn met. Afzonderlijk kunnen denken ook. Klinkt misschien vreemd maar zo is het hier wel. Als ik geen afzonderlijke eenheid ben dan lijkt niets van mezelf te zijn.

Afzonderlijk kunnen spacen

Niet de realiteit die alle aandacht opeist

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-12-2006 14:54:04 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:49:41 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44055994
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ben je niet depressief dan wordt je wel depressief van zulke berichten
pi_44056045
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

De dader schijnt de vader van het jongentje te zijn.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:58:09 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44056224
Zolang de mensheid bestaat zullen zulke zaken gebeuren. Tenzij er ineens een grote verandering naar voren komt. 2012 beweren velen, ik weet het niet.

Hoe kan iemand die ziek is veranderen van het ene op het andere moment? Wakker worden en helemaal genezen zijn van agressie?

Hoe kan iemand zomaar veranderen van het ene op het andere moment?
pi_44056370
Jouw bewustzijn is op een hoger niveau ook met dat van mij verbonden, wij zijn allemaal met elkaar verbonden, ik denk zodra de meeste mensen de omslag hebben gemaakt dat je een grote daling zult zien in het aantal delicten dat plaatsvind. Maarja ik ben nog lang niet verlicht genoeg om daarvoor mijn hand in het vuur te steken.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:04:55 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44056453
Alles is aan elkaar verbonden inderdaad.

Ik ben ook nog niet zo verlicht, maar ik ga niet mijn best doen ook. Ik ga alleen proberen om los te komen van de realiteit. Dat is wat me te doen staat. Een afzonderlijk onderdeel blijven van de realiteit. Zodat ik ruimte voor mezelf heb dus. Heb vaak het idee dat ik te weinig ruimte heb en dat ik ruimte vrij moet maken. Velen hebben dat niet, maar ik dus wel. Genoeg mensen kunnen zich er ook niets bij voorstellen. Bewust ervan ben ik dus. Dat ik gewoon te erg in verbondenheid sta met alles, en dan krijg je van alles binnen.

Soms denk ik wel eens dat ik te erg verbonden ben aan alles, dat ik me moet loskoppelen. Heb daar vroeger vaker over geschreven. Dat ik juist te erg verbonden ben aan het geheel, en dat die sterke verbondenheid nadelig uitwerkt op mijn stemming en denken.
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:05:13 #78
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44056463
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ben je niet depressief dan wordt je wel depressief van zulke berichten
zeg dat wel. Er zou in het nieuws veel meer aandacht moeten komen voor goed nieuws, wie weet zouden sommigen daar positief door beinvloed worden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:05:48 #79
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44056486
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

De dader schijnt de vader van het jongentje te zijn.
Ik las het. Dat maakt het zo mogelijk nog gruwelijker
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:07:47 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44056560
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

zeg dat wel. Er zou in het nieuws veel meer aandacht moeten komen voor goed nieuws, wie weet zouden sommigen daar positief door beinvloed worden.
Ooit hoorde ik een nieuws-lezer zeggen dat nieuws gemaakt is om slecht nieuws te verkondigen. Dat is het hoofddoel van het nieuws. Mensen wijzen op het slechte nieuws. Maar wat heb je eraan om te weten dat er slecht nieuws is?

Dat je zelf moet oppassen voor daders van delicten?

Dat je op de hoede moet blijven?
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:08:22 #81
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44056582
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef TaLoN.NL het volgende:
Jouw bewustzijn is op een hoger niveau ook met dat van mij verbonden, wij zijn allemaal met elkaar verbonden, ik denk zodra de meeste mensen de omslag hebben gemaakt dat je een grote daling zult zien in het aantal delicten dat plaatsvind. Maarja ik ben nog lang niet verlicht genoeg om daarvoor mijn hand in het vuur te steken.
da's nou precies waar ik op hoop en wat ik ik graag wil geloven
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:10:38 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44056660
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

da's nou precies waar ik op hoop en wat ik ik graag wil geloven
Ik wil dat ook geloven. Maar worden we dan niet allemaal hetzelfde?

Allemaal peace zoals in the 60's. Allemaal een bewustzijn alsof we vol op de LSD of MDMA zitten

Gaan we met z'n allen naar San Francisco met flowers in our hair

Peace Marietje!!!!!

Hoe ziet het eruit als we allemaal hetzelfde bewustzijn hebben? Dan lijken we toch op elkaar allemaal of niet?

Als we allemaal verlicht zijn zoals het vaak genoemd wordt. Iedereen helemaal

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-12-2006 15:17:26 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:18:35 #83
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44056928
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ooit hoorde ik een nieuws-lezer zeggen dat nieuws gemaakt is om slecht nieuws te verkondigen. Dat is het hoofddoel van het nieuws. Mensen wijzen op het slechte nieuws. Maar wat heb je eraan om te weten dat er slecht nieuws is?

Dat je zelf moet oppassen voor daders van delicten?

Dat je op de hoede moet blijven?
ik weet het niet, maar soms lijkt het wel alsof er inderdaad alleen maar slecht nieuws gebracht wordt om mensen 'angstig' en/of depressief te maken en houden. Zolang mensen bang zijn, raken ze niet verlicht ofzo?

Wat voor mij wel zo is, is dat ik iedere keer als ik al die ellende zie op tv, dat wij maar een stelletje verwende mazzelpikken zijn. Ik kan me daar soms gewoon schuldig over voelen.

Ik denk in ieder geval dat het goed en inspirerend zou kunnen zijn als er meer aandacht zou zijn voor de mooie dingen die gebeuren, want dat zou je soms bijna vergeten in deze wereld, dat er ook goeie dingen gebeuren. Of gedaan worden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:26:07 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44057025
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik weet het niet, maar soms lijkt het wel alsof er inderdaad alleen maar slecht nieuws gebracht wordt om mensen 'angstig' en/of depressief te maken en houden. Zolang mensen bang zijn, raken ze niet verlicht ofzo?

Wat voor mij wel zo is, is dat ik iedere keer als ik al die ellende zie op tv, dat wij maar een stelletje verwende mazzelpikken zijn. Ik kan me daar soms gewoon schuldig over voelen.

Ik denk in ieder geval dat het goed en inspirerend zou kunnen zijn als er meer aandacht zou zijn voor de mooie dingen die gebeuren, want dat zou je soms bijna vergeten in deze wereld, dat er ook goeie dingen gebeuren. Of gedaan worden.
Inderdaad positieve stemming-makerij inplaats van negatieve stemming-makerij. Maar goed, dat kan ook overkomen als kop in het zand steken. Wie weet is bewust zijn van het negatieve nieuws wel nuttig Ik weet het ook niet.

Prince staat op nu, met het nummer kiss

Lekkere muziek

Je kunt natuurlijk geen nieuws kijken zoals ik vaker doe, ik hoef niet alles te weten. Als de bom valt kom ik daar snel genoeg achter en dan is het toch te laat

Ik ben voorstander van het principe...." Lang leve de lol".

Dus in principe kijk ik liever alleen maar naar komedies op tv Meeste ellende kan ik toch niets aandoen, dan moet iedereen de hoofden bij elkaar steken. Ik heb al genoeg ellende voor mezelf te dragen ook. Klinkt egoistisch maar ik kan niets doen. Heb wel 15 euro gestort op het goede doel van fok!, op die manier draag ik alsnog een steentje bij.

Prince - Peach

Lang leve de lol, zo was het hier in de lente en zomer, en die manier bevalt me het beste dus

Lang leve de lol
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:33:20 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44057084
Ik moet weer weg, zo iemand rondleiden hier

Ja, Prince is ok, was vroeger groot fan

En lang leve de lol is altijd goed natuurlijk

Misschien tot later, anders tot maandag, ben thuis afgesloten nml, rekening te laat betaald
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:41:15 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44057178
Dag

Prettig weekend
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:03:00 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44059851
Lijkt wel alsof fok! aan het uitsterven is, al zeker 1-2 weken is het erg dood op het hele forum.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:28:56 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_44061897
ey lieve mensen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_44062415
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey lieve mensen
Hey Barra
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:03:45 #90
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44062747
Omdat een paar in een wat minder positieve bui zitten vanwege het seizoen...

Immortal - The darkness that embraces me

Blackened earth before me
Creeping fog in my way
Lurking through the shadows
Of another day
My hearts the darkened one
My soul on ice
Into the world beneath me
I stalk the night

Blind me moons above me
But still I shall see
In my time of wandering
Winter it will be
I'm getting nearer
The higher mountains wait
It's getting colder
The snow blows in my face

In our great winters land
There's seldom sun in sight
In great king winters land
Hear clear voices of ice
Through the biting wind
At the cold
Northern mountains
Horizoned in
Wintery dreams
At the cold
Northern mountains

Cover the horizon
But still I shall reach
The unending darkness that
Embraces me

Blackened earth before me
Creeping fog in my way
Lurking through the shadows
Of another day
My hearts the darkened one my
Soul on ice
Into the world before me
I stalk the night
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 19:21:17 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44063209
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt wel alsof fok! aan het uitsterven is, al zeker 1-2 weken is het erg dood op het hele forum.
Zei ik dus ook al, maar na wat suggesties zeggen ze dat ik een stiekeme relgenieter ben
O, ja en ze zeggen ook dat ik te aardig ben om te rellen, en degene die beweren het wel te kunnen hebben andere dingen aan hun hoofd
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:03:13 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44064377
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:21 schreef senesta het volgende:

[..]

Zei ik dus ook al, maar na wat suggesties zeggen ze dat ik een stiekeme relgenieter ben
O, ja en ze zeggen ook dat ik te aardig ben om te rellen, en degene die beweren het wel te kunnen hebben andere dingen aan hun hoofd
Fok! draait niet alleen om het rellen, het gaat hier om discussies en die zijn er helemaal niet meer. Geen enkel gesprek dat meer gevoerd wordt.

Onzin wordt overspoeld door baggeraars en de rest van het forum ligt ook dood.

Er valt gewoon weinig te beleven, als het zo 1 jaar doorgaat blijft er niets meer over. En het is al zeker 2 tot 3 weken gaande op deze manier.

Is het einde in zicht van fok!?

Kan best zijn dat alles al eens geschreven is hier. En dat de nieuwe users alleen maar zoals die ene zijn zoals de rest is.

Ik log hier iedere dag in en het is iedere dag doder dan de dag ervoor.

Fok! draait ook niet om het rellen, het rellen op fok! is slechts een bijzaak. Het gaat hier om de discussies, daarom heet het een discussie-forum. Maar ik zie weinig discussies. En ik denk dus echt dat het komt omdat iedere discussie al eens gebeurt is hier.

Alles is al eens voorbij gekomen na al die miljoenen berichten. En wat nu verzonnen wordt dat slaat kant nog wal. Het verdient allemaal een slotje omdat het bagger is.

Wie weet is het verstandig dat fok! alles gaat wissen en opnieuw gaat beginnen.

Een compleet nieuw begin waarbij iedereen zich opnieuw moet regristeren.

Je hebt users hier met 100,000 berichten of meer die alleen maar na het aantal berichten kijken. Alsof dat een forum aantrekkelijker maakt

Zet dan alles weer op nul, zet iedere user op nul berichten, formateer de hele database en begin opnieuw.

Ik denk dus ook niet dat fok! op deze manier 20 jaar oud gaat worden. Nu is alles al eens gezegd, en in de toekomst is het al helemaal niet meer aantrekkelijk om eenzelfde topic voor een 100e keer te openen.

Het is allemaal al gezegd en geschreven en gedaan.

Daarom is het best mogelijk dat het ten einde komt.

Dan kun je dus beter alles wissen wat nu bestaat. Tong80 weer op 0 zetten met zijn 200,000 berichten en iedereen op 0 berichten zetten.

Misschien dat het op die manier weer leuk wordt.

Baggeraars meteen aanpakken want het loopt vaak de spui-gaten uit.

Ik zie constant hetzelfde terug komen hier op fok!. Er is weinig nieuws onder de zon meer.

Ik heb ook steeds minder zin om hier te schrijven, omdat het gewoon dood is allemaal. Verveling hier dus. Heb me niet vaak verveeld op fok! maar die verveling komt nu steeds vaker terug.

Omdat het nogmaals steeds hetzelfde is. Ik ben vanaf 2001 aanwezig geweest en ik zie amper nieuwe topics.

En dan is het al snel...

Users met een bepaalde manier van posten die steeds hetzelfde posten

Topics die al 100000 keer voorbij zijn gekomen

Ga zo door en ga zo door.

Ik denk soms echt dat ze beter vanaf punt 0 kunnen beginnen. Maar dan is iedereen zijn of haar naam kwijt en dat wilt niemand. Alle fotoboeken leeg, alle forums leeg en de frontpage ook leeg.

Iedereen mag regristreren opnieuw, wie het eerst komt die het eerst maalt. Geef van mijn part de crew een voorkeursbehandeling en de users met 50,000 berichten of meer ook.

Kan chaotisch zijn maar fok! leeft geen 10 jaar langer op deze manier. Het is nu al bezig met uitsterven.

Het forum trekt me dus ook steeds minder aan. Krijg je met Sinterklaas weer de gedichten van de crew die in het ban-meldtopic gaan rijmen over wie ze gebanned hebben. Dat doen ze al 4 jaar!!!!! Verzin wat nieuws!!!!!!

Lijkt wel alsof het dood bloedt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-12-2006 20:13:46 ]
pi_44064690
Neeee, Fok blijft nog even hoor

Net nu ik een stem gekregen bij de nominaties als meest impopulairste moderater zou Fok doodbloeden, denk het niet
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:17:07 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44064706
Dan heb je ook nog die banners die al eeuwen lang bovenaan staan. KinkFM. Die banner hangt me ondertussen de strot uit.

En zo heb je het symbool van fok. Die grote blauwe letters met Fok! erin. Ook al 6 jaar hetzelfde.

Een zender op TV gaat toch ook niet jaren lang hetzelfde doen?
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:17:45 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44064722
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Net nu ik een stem gekregen bij de nominaties als meest impopulairste moderater zou Fok doodbloeden, denk het niet
Wie weet wat gebeurt

Het wordt tijd voor een andere aanpak volgens mij. Als de trend van afgelopen weken/maanden doorzet dan zie ik het duister in.

Kan ook niet anders dan dat een forum tot 10 miljard berichten gaat die hetzelfde zijn. Als alles geschreven is dan is alles geschreven.

Je gaat toch niet 100 keer hetzelfde schrijven?

Daarbij is iedere nieuwe gebruiker een irritante gebruiker lijkt het wel.

Geen enkele nieuwe gebruiker gezien die okey is. Allemaal klonen van elkaar die elkaar napraten. 16 jarige jochies ook.

Ik ga weg

Of moet ik meer vertellen wat Fok! niet interessant meer maakt?

Of loop ik dan kans op een ban????

Heb ook vaker het idee dat je hier gebanned wordt als je kritiek uit.

Ik vind fok! niet meer interessant.

En nu zie ik mezelf al in het banmeld-topic staan met als tekst....

" Dromenvanger ziet fok! niet meer zitten....
Daar zijn wij blij mee ...

Dag dromenvanger

"

Zo gaat het eraan toe. Commentaar krijgt een ban.

Ik vind er geen bal meer aan. Ik zit hier nog omdat ik even niets anders weet. Waarom zit ik hier nog??? Waarom ben ik uberhaupt hierheen gekomen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-12-2006 20:23:04 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:26:16 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44064967
20 jaar langer zie ik echt niet zitten in de huidige vorm. Alles is gezegd op dit moment. De topics die nu geopend worden zijn herhalingen. Tel eens 6 jaar op bij de huidige 6 jaar en alles is 2 keer herhaald. Tel nog eens 6 jaar op en je hebt 3 keer een herhaling van de totale database.

Denk je echt dat alles zich tot in den treure blijft herhalen?

Of zal fok! in 2012 een opleving krijgen
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:27:37 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44065009
Ik ben weg.....

Te saai voor woorden dus.

Daarom even wat anders

Dag....

Morgen net zo saai waarschijnlijk. Dezelfde topics, dezelfde mensen en dezelfde teksten

Op een gegeven moment roep je om verandering. Maar dat is niet in de aanbieding.

Ik ga film kijken.

Geldt overigens ook voor mezelf na 50,000 berichten en 10 namen. Ik heb ook alles gezegd ondertussen.

Tot hoelang kun je het onderste uit de kan persen.

Kijk naar onzin. Hoe ziek dat forum is, niets te beleven daar. Alsnog blijft het bestaan.

Je kunt niet oneindig doorgaan als medium. Er komt ooit een einde aan.

Mensen herhalen zichzelf, mensen letten niet op de herhaling, maar na een X-aantal maanden of jaren begint het iedereen op de zenuwen te werken dat het niet veranderd.

En dan loopt het leeg. Dan loopt het helemaal leeg en blijft er niets meer over.

Zo zie ik de toekomst van fok! in.

Gezien de nieuwe stroom van nieuwe gebruikers die een voor een meer slechts toevoegen dan goeds, zie ik niets goeds in.

Ik verkoop al mijn aandelen.

Het is allemaal gezegd en gedaan.

En geef me maar een ban als ik te eerlijk ben.....

Ik ga alsnog tv kijken

[ Bericht 34% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-12-2006 20:34:52 ]
  Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 20:35:43 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44065212
Ik heb nog een vraagje voor Lillith_Wicca, als ze het niet erg vind tenminste.

Ik zat in de les dinsdag en toen vertelde karen dat het ziekenhuis ook onder het twaalfde huis valt, ik brak daar acuut mijn nek over.
Dus slikte ik een keer (ik durf nooit zo goed iets te vragen) en vroeg waarom dat in het twaalfde huis valt.

Ik vroeg: "Waarom dan Karen, gezondheid valt toch in het zesde huis?".
Haar antwoord: "Ja maar in het zesde huis loop je nog, in het twaalfde lig je lam."

Ik schreef het op en ondertussen ging de les snel weer over op een ander onderwerp.
Maar ik zit nu nog steeds met het gevoel dat ik niet weet waarom.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:39:42 #99
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44065315
Ik zou zeggen dat het afhankelijk van het individu is of het in het 6e of 12e huis valt en je kan er geen heel gebouw onder laten vallen...te generaliserend als je een accurate lezing wil doen.

6e is die van goede gezondheid waarbij de 12 het tegenovergestelde is.

Trouwens. Ik heb dit maal een vraagstelling. Wicca is het mogelijk om er eens een astrologisch licht op te werpen?
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_44065686
quote:

meeeen je niet!!!
linkje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44068441
flurrelurrelurre

ben ik weer heel eventjes

ben moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44069134
quote:

Tsssss....

ach....weet je... dat krijg je he..
we kunnen niet allemaal Godin zijn,

en dan wordt er wel eens iemand jalours.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44076418
*schopje*

wat is het hier dood zeg

*luidt doodsklokken*
Werewolf
pi_44079547
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:29 schreef sararaats het volgende:
*schopje*

wat is het hier dood zeg

*luidt doodsklokken*
Goedemiddag
pi_44079589
sommigen onder ons werken zelfs op zaterdag. Dan staat fok niet echt op het lijstje.
Maar nu ben ik vrij. Eens zien hoe ik weer enige orde in mijn huishouden kan creeeren. is er niet van gekomen de afgelopen tijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44079843
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
sommigen onder ons werken zelfs op zaterdag. Dan staat fok niet echt op het lijstje.
Maar nu ben ik vrij. Eens zien hoe ik weer enige orde in mijn huishouden kan creeeren. is er niet van gekomen de afgelopen tijd.
orde in jouw huishouden ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44081381
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

orde in jouw huishouden ?
Daarom heb ik de laatste tijd zo ontzettend geruimd... om eindelijk eens orde in de chaos te krijgen. Ik werd er zelf gek van. k heb nu trouwens een heleboel kasten in huis om uit te komen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44081399
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daarom heb ik de laatste tijd zo ontzettend geruimd... om eindelijk eens orde in de chaos te krijgen. Ik werd er zelf gek van. k heb nu trouwens een heleboel kasten in huis om uit te komen
Sir Winston Churchill
pi_44081634
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zijn zelfs de oude kasten van de Villa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44083471
ik kan wel janken !!

nee sterker nog.. ik heb het net zitten doen...
half dan... want het ging gepaard met een lachbui....

Sir Winston Churchill
pi_44083589
Mijn regenboog trap... die trap waar ik zveel moeite in heb gestoken...

*er was eens een jongetje van 3 jaar oud,
er was eens een pot knal oranje verf dat verdwaald op de overloop stond,

ow en er was natuurlijk een regenboog trap waar zijn moeder zeer recent nog een boel werk in heeft gestopt om hem af te schuren, en in alle kleuren van de regenboog te verfen....

inmiddels is de regenboog trap niet meer.

Het oranje in de pot heeft zich enigins verspreid....

*

dag trap, dag mooie regenboog trap.....
Sir Winston Churchill
pi_44083607
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:57 schreef Mirage het volgende:
ik kan wel janken !!

nee sterker nog.. ik heb het net zitten doen...
half dan... want het ging gepaard met een lachbui....

en dan nog zo sip kijken?
do tell
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44083626
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en dan nog zo sip kijken?
do tell

zie hierboven..
Sir Winston Churchill
pi_44083682
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

zie hierboven..
En het kontje van het 3-jarig jongetje is nu vuurrood?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44084638
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef Mirage het volgende:
Mijn regenboog trap... die trap waar ik zveel moeite in heb gestoken...

*er was eens een jongetje van 3 jaar oud,
er was eens een pot knal oranje verf dat verdwaald op de overloop stond,

ow en er was natuurlijk een regenboog trap waar zijn moeder zeer recent nog een boel werk in heeft gestopt om hem af te schuren, en in alle kleuren van de regenboog te verfen....

inmiddels is de regenboog trap niet meer.

Het oranje in de pot heeft zich enigins verspreid....

*

dag trap, dag mooie regenboog trap.....
Zo ken ik een jongetje van toen 2 jaar.....
En een pas geverfde muur en een balpen....

Maar jou veroranjede regenboogtrap wint...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44084693
en is het jongetje ooit ouder dan twee jaar geworden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44084841
Iedereen pest mij vandaan...
mijn vent,
mijn kind,
en nu zit nokwanda mij belachelijk te maken in het golden movement topic ..
Sir Winston Churchill
pi_44085021
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:47 schreef Mirage het volgende:
Iedereen pest mij vandaan...
mijn vent,
mijn kind,
en nu zit nokwanda mij belachelijk te maken in het golden movement topic ..
Wie men liefheeft kastijdt men.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:42:20 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44087898
You sexy Motherfucker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry

Ik ben gekker dan idioot, gestoorder dan gek.

En nu weer weg

Ik ben gekker dan gek, gestoorder dan gestoord en een sexy motherfucker!!!!!!!!!!!!!!

Sexy Mirage, shaking that ass, shaking that ass

Sexy Mirage shaking that ass, shaking that ass!!!!!!!!!!!

Shaking that ass, shaking that ass!!!!!

You sexy mother-fucker!!!!!!!!!!!

Mirage is een sexy motherfucker!!!!!!

pi_44088070
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:11:31 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44088813
Lekker lekker

Mirage is een lekkere sexy mother-fucker.

Over en uit...

Contact????

Ik wil geen contact meer

Ik wil wel even knijpen in haar lekkere billen......1 malig maar. Een keer knijpen in haar billen. En dan bijten in haar nek

Ik wil Mirage van achter pakken en knijpen in haar billen vervolgens bruut nemen en dan bijt ik in haar nek en dan zuig ik al haar bloed weg..

Oversight

Oversight moet ermee leren leven dat ik Vampier ben

Sorry oversight.

Mirage vraagt om een beurt.!!!!!!

Grapje!!!!

Of niet?????
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:16:39 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44088976
Grapje.!!!!!

I am the egg man!!!!
pi_44089079
ben ribbedebie

m'n verbinding is traag (het is niet mijn verbinding en niet mijn schuld)

edit by sararaats: ik blijf nog effe tot ik de foto's van Los Angeles kan zien (hihi)
Werewolf
pi_44089419
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44089651
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Grapje.!!!!!

I am the egg man!!!!

Dromenvanger heeft Angel ambities ?

Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:44:45 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44089801
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dromenvanger heeft Angel ambities ?

[afbeelding]

Geloof maar dat ik jou in je nek bijt

Ik druk je op bed en bijt jou in je nek
pi_44090063
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Geloof maar dat ik jou in je nek bijt

Ik druk je op bed en bijt jou in je nek
En dan zie je heel veel bloed en dan val je flauw....

Mannen en bloed...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:01:26 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44090176
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mannen en bloed...
Ik kan goed tegen bloed hoor

Ik drink bloed bij het ontbijt.

Bloed smaakt lekker zoet
pi_44090296
I've got poison running through my veins.

Sir Winston Churchill
pi_44090307
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik kan goed tegen bloed hoor

Ik drink bloed bij het ontbijt.

Bloed smaakt lekker zoet
Geloof er niks van!
pi_44090376
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mannen en bloed...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44090450
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat ik in Truth zit...
Krijg je als je aan het cruisen over fok bent....
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:15:36 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44090505
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Geloof er niks van!
Vraag je om een beet in je nek?????

Ik bijt je zomaar op een onverwacht moment.

Geloof me maar. Ik drink bloed

Ik zoek niet snel een slachtoffer uit, maar op straat zoek ik ze wel uit al.

Even buiten en zuigen van bloed.

Je weet niet welk risico je loopt door met mij in contact te komen.

Ik snak naar bloed, vers bloed.

Mirage is mijn volgende doel.....ik snak naar Mirage......ik wil al het bloed van Mirage hebben.

Jij hoeft je geen zorgen te maken nu.

Mirage moet zich zorgen maken nu.
pi_44090568
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Vraag je om een beet in je nek?????

Ik bijt je zomaar op een onverwacht moment.

Geloof me maar. Ik drink bloed
Wijn? Als in het bloed van Jezus?
En nee, ik vraag niet om een beet ik mijn nek, sterker nog diegene die aan mijn nek komt is nog niet jarig!
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:19:10 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44090596
Mirage wil ik dus.......ik wil al haar bloed proeven.......
pi_44090606
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat ik in Truth zit...
Krijg je als je aan het cruisen over fok bent....
Ja en? Je leest hier nog eens wat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44090620
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage wil ik dus.......ik wil al haar bloed proeven.......
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
I've got poison running through my veins.

Nou, ik zie je dan wel aan de overkant...
pi_44090639
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:

Ja en? Je leest hier nog eens wat
Niks, leek me een gezellig topic, maakt niet uit waar het dan staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')