Het gaat hard achteruit. Maar ik heb een remedie, we pakken dé hardcorebodybuildingbeer er weer eens bij:quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Mr.J het volgende:
Damn, en dit zooitje huilebalken moeten een stel stoere bodybuilders (of in LZ's geval; stoere zandzak sjouwende hardlopende 100reps squater) voorstellen?
Veel plezier met je kapotte schouderquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Calyptus het volgende:
Ik zit persoonlijk in een rust en vreetweek, volgende week maandag me inschrijven bij een nieuwe gym. Ondertussen de 105kg gehaald, nu zal ik met thuistraining verder niet veel meer bereiken en moet ik de rest van mn spiergeheugen terug in de gym verder ophalen.
Terug op de 112 tegen maart en dan op naar de 160kg non-retracted-schoulders BP
LIGHTWEIGHT BABY!
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
merci ledquote:Op zondag 10 december 2006 00:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Veel plezier met je kapotte huge schouder![]()
Die loopt tenminste niet het halve topic vol te janken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het gaat hard achteruit. Maar ik heb een remedie, we pakken dé hardcorebodybuildingbeer er weer eens bij:
http://www.muscletotaal.n(...)23%20(Small)_JPG.jpg
Check die shredded AAS-kaak![]()
![]()
Goh, ken je hem ?quote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Die loopt tenminste niet het halve topic vol te janken.![]()
hey dat is die supadudequote:
Die van powersupplements is iets zuiverder (isolaat). Goede shizzle, en lost ook prima op.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Vossel het volgende:
Ik wil voor het eerst whey gaan proberen omdat ik daal wel aan toe ben. Ik zit nu te twijfelen tussen de whey van Power Supplements en die van XXL nutrition.
Heeft iemand een tip of ervaringen?
Dat dacht ik ook al ja, ik vroeg het hier maar na omdat ik liever wat ervaringen hoor dan een verkooppraatje.quote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Die van powersupplements is iets zuiverder (isolaat). Goede shizzle, en lost ook prima op.
Dat voorover buigen tijdens fullsquatten is zeer belastend voor je onderrug, als je zwaar gaat squatten en je gaat ver voorover buigen kan je aardig last krijgen van je onderrug.quote:Op maandag 11 december 2006 17:32 schreef J-Will het volgende:
Nee, bij mij niet. Bij mij blijft de rug volledig recht, behalve als ik echt zwaar ga (1RM enzo) dan gaat de vorm achteruit en buig ik wat voorover.
Ik kom er net achter dat ik chins fout uitvoer. Ik ga altijd helemaal zakken, ik ontspan ook mijn schouders als ik onderaan hang. Dat schijnt dus fout te zijn ivm. de enorme druk op de schouders. Het verklaart misschien waarom ik af en toe wat pijntjes heb
Ik laat een mooi verhaaltje hierover wel aan iemand anders over. Maar zelf eet ik zo'n 8 boterhammen op een dag en een leuke avondmaaltijd, maar niet overdreven veel, zeker niet op niet-trainingsdagen en in het weekend eet ik best weinig eigenlijk en ik blijf mooi op gewicht (106kg op het moment)quote:Op maandag 11 december 2006 18:34 schreef Skazminko het volgende:
MIsschien is het een domme vraag:
Waarom heeft een bodybuilder zoveel complexe koolhydraten nodig (16 boterhammen per dag). Als je hard moet trainen kan ik het me voorstellen, je lichaam heeft veel energie nodig, maar op rustdagen zie ik er niet heel veel logica in eigenlijk.
En waar ook veel koolhydrayen in zitten zijn snoep en twixen, waarom moet je veel complexe koolhydraten eten en niet al teveel eenvoudige koolhydraten? Wat is het verschil tussen die 2?
Ik hoop dat ik duidelijk ben.![]()
maar maar maar....quote:Op maandag 11 december 2006 17:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat voorover buigen tijdens fullsquatten is zeer belastend voor je onderrug, als je zwaar gaat squatten en je gaat ver voorover buigen kan je aardig last krijgen van je onderrug.
squatten op aphex twin... Niet echt iets wat opjutquote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
maar maar maar....
Het niet zo dat mijn bovenlijf parralel aan de vloer komt, tis meer dat de beweging omhoog echt vanuit mijn kont schijnt te komen. Al blijkt dus mijn rug wel altijd recht te blijven...
En wat zou ik eraan kunnen doen om echt mooi recht omhoog te komen? waarschijnlijk is er 'n spier die niet even sterk is als de rest oid? bizar.
Ik geloof dat dit mijn vorm aardig weergeeft, al is die van mij iets minder extreem in de meest extreme gevallen van 't filmpie... http://www.youtube.com/watch?v=Vx0rjlNQEIk
Ik kan geen filmpjes hier bekijken vanaf werk maar wat ik heb begrepen zijn je quads niet sterk genoeg als je een beweging naar voren maakt.quote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
maar maar maar....
Het niet zo dat mijn bovenlijf parralel aan de vloer komt, tis meer dat de beweging omhoog echt vanuit mijn kont schijnt te komen. Al blijkt dus mijn rug wel altijd recht te blijven...
En wat zou ik eraan kunnen doen om echt mooi recht omhoog te komen? waarschijnlijk is er 'n spier die niet even sterk is als de rest oid? bizar.
Ik geloof dat dit mijn vorm aardig weergeeft, al is die van mij iets minder extreem in de meest extreme gevallen van 't filmpie... http://www.youtube.com/watch?v=Vx0rjlNQEIk
Zwakke quadriceps. Quad-dominant front squat (rechtop blijven en knieën zo ver mogelijk naar voren) moet je doen, desnoods opbouwen vanaf een heel laag gewicht om de techniek goed te krijgen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
maar maar maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |