LoL vraag je dat altijd aan je moederquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef FreeShooter het volgende:
Wat is het nut van gripkracht, behalve dat je niet meer aan je moeder hoeft te vragen om de mayonaise pot open te maken?![]()
Is (intensief) zwemmen goed to combineren met krachttraining? Ik vind zwemmen op zich heel relaxed en al ga je echt voluit is het heel zwaar. Alhoewel ik niet wil dat het een negatief effect heeft op m'n spiergroei.
Goed voor bv zwaardere gewichten te kunnen nemen, versteviging van de polsen (handig in het dagelijke leven en voor andere sporten).quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef FreeShooter het volgende:
Wat is het nut van gripkracht, behalve dat je niet meer aan je moeder hoeft te vragen om de mayonaise pot open te maken?![]()
Krachttraining =|= spiergroeiquote:Is (intensief) zwemmen goed to combineren met krachttraining? Ik vind zwemmen op zich heel relaxed en al ga je echt voluit is het heel zwaar. Alhoewel ik niet wil dat het een negatief effect heeft op m'n spiergroei.
Het hele leven op zich heeft geen nut.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het heeft geen nut. Maar bodybuilding heeft ook geen nut. Sporten heeft sowieso geen nut.
Het gaat hard achteruit. Maar ik heb een remedie, we pakken dé hardcorebodybuildingbeer er weer eens bij:quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Mr.J het volgende:
Damn, en dit zooitje huilebalken moeten een stel stoere bodybuilders (of in LZ's geval; stoere zandzak sjouwende hardlopende 100reps squater) voorstellen?
Veel plezier met je kapotte schouderquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Calyptus het volgende:
Ik zit persoonlijk in een rust en vreetweek, volgende week maandag me inschrijven bij een nieuwe gym. Ondertussen de 105kg gehaald, nu zal ik met thuistraining verder niet veel meer bereiken en moet ik de rest van mn spiergeheugen terug in de gym verder ophalen.
Terug op de 112 tegen maart en dan op naar de 160kg non-retracted-schoulders BP
LIGHTWEIGHT BABY!
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
merci ledquote:Op zondag 10 december 2006 00:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Veel plezier met je kapotte huge schouder![]()
Die loopt tenminste niet het halve topic vol te janken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het gaat hard achteruit. Maar ik heb een remedie, we pakken dé hardcorebodybuildingbeer er weer eens bij:
http://www.muscletotaal.n(...)23%20(Small)_JPG.jpg
Check die shredded AAS-kaak![]()
![]()
Goh, ken je hem ?quote:Op zondag 10 december 2006 12:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Die loopt tenminste niet het halve topic vol te janken.![]()
hey dat is die supadudequote:
Die van powersupplements is iets zuiverder (isolaat). Goede shizzle, en lost ook prima op.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Vossel het volgende:
Ik wil voor het eerst whey gaan proberen omdat ik daal wel aan toe ben. Ik zit nu te twijfelen tussen de whey van Power Supplements en die van XXL nutrition.
Heeft iemand een tip of ervaringen?
Dat dacht ik ook al ja, ik vroeg het hier maar na omdat ik liever wat ervaringen hoor dan een verkooppraatje.quote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Die van powersupplements is iets zuiverder (isolaat). Goede shizzle, en lost ook prima op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |