Vergeving vragen volgens Apropos.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:43 schreef Monidique het volgende:
Roken is een teken van zwakte, aldus Rock_de_Braziliaan.
Ik vatte het op als ''gemeenschappelijke taal'', in dit geval het Frans.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Praten we nu langs elkaar heen of vat jij lingua franca veel letterlijker op dan gebruikelijk?
Ok, zo bedoelde ik het ook. Maar dan is het verschijnen van meesterwerken in de Franse taal toch geen teken van het nog gemeenschappelijk zijn van het Frans? Of is er iets met Flaubert en die ander (slecht geheugen voor namen, verbluffend slecht) wat mij ontgaat?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vatte het op als ''gemeenschappelijke taal'', in dit geval het Frans.
Nou ja, ik bedoelde dat Flaubert en Baudelaire, die met hun boeken (Madame Bovary en De bloemen van het kwaad, respectievelijk) veel opzien baarden, aan de wieg hebben gestaan van nieuwe stijlen in de kunst, bij gratie van het feit dat het Frans nog door iedereen begrepen werd en hun invloed zich dus niet via de omweg van een vertalng hoefde te doen gelden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, zo bedoelde ik het ook. Maar dan is het verschijnen van meesterwerken in de Franse taal toch geen teken van het nog gemeenschappelijk zijn van het Frans? Of is er iets met Flaubert en die ander (slecht geheugen voor namen, verbluffend slecht) wat mij ontgaat?
Maar niks menselijks is mij vreemd. Ik geef het toe. Ik ben ook verslaafd.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:43 schreef Monidique het volgende:
Roken is een teken van zwakte, aldus Rock_de_Braziliaan.
Gristus. Dat dat timeboxgewijs mogelijk is.quote:De Britse Carr stopte 23 jaar geleden zelf met roken. Jarenlang rookte hij 100 sigaretten per dag.
Damn, ik dacht dat ik een stevige roker was met 15-20 sigaretten per dag. Bij 100 per dag rook je volgens mij zelfs in je slaap.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gristus. Dat dat timeboxgewijs mogelijk is.
nu snap ik het pasquote:Op woensdag 29 november 2006 13:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://img77.photobucket.com/albums/v235/hiwamy/gaddafi.jpg]afbeelding][/url]
any last wishes?
b) Hij overdrijft schromelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stel, de man slaapt 7 uur per dag. Daarnaast is het 60 minuten onmogelijk om te roken, denk dan aan douchen en eten. De stoelgang is hierbij niet meegerekend; poepen en roken gaan best samen. Je houdt dus 16 uur over om te roken. 100/16= 6,25 sigaret per uur. Dat is iets minder dan 10 minuten per sigaret.
Hoe lang doe je over het roken van een sigaret? Stel dat is 5 minuten, dan rookte de man dus de helft van de tijd niet.
ja, aanvankelijk hoopte ik nog dat men het bericht in de foto zou lezen om de opmerking beter te snappen, maar dan toch maar een betere foto gezocht, dat was dus toch idd. nodigquote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef problematiQue het volgende:
[..]
nu snap ik het pas
eerst was de foto te klein om te zien dat het vrouwen waren.
Toen was het oosten van het land ook op die regio gericht.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe zat dat voor de Duitse eenwording?
Ah, wacht maar tot de vaderschapstest!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef Napalm het volgende:
Nrt een zwangere ex ontmoet.
Ptffff, net op tijd ontsnapt.![]()
Jij ziet echt alles he..quote:Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef Floripas het volgende:
Had ons het over Frans?
ik ben lui, maar mijn zwemmertjes zijn niet zo langzaam.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, wacht maar tot de vaderschapstest!
Ah, maar ik ben er juist voor jou!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij ziet echt alles he..
![]()
Ik ga er van tussen, en thuis is internetaanwezigheid twijfelachtig.
Zwangere vrouwen worden meestal toch mooier? Voller haar, gloedvolle teint?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef Napalm het volgende:
Ze was trouwens ook erg lelijk geworden (tsja, vrouwen boven de 30)...Maar wellicht lag dat aan de zwangerschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |