Na het Fulvia debacle heb ik mij gericht op een Renault Dauphine. Met de verkoper kwam ik tot een overeenkomst, alleen verkocht hij drie uur later alsnog de dauphine aan iemand anders. Op dat moment was ik bezig verzekering en dergelijke te regelen. Deze zomer was ik in Zweden en daar zag ik een schitterende Saab 96 uit 1964 te koop staan. De beste man gebeld en uitgelegd dat ik uit NL kom en geïnteresseerd ben in oude rally-modellen. Vervolgens gevraagd of de auto nog te koop stond. Zijn antwoord was ja, maar hij verkocht hem niet aan een buitenlander. Een Zweedse vriend van me wilde hem wel voor me kopen, maar van zulke gastvrijheid kon ik geen gebruik maken. Momenteel ligt de zoektocht een beetje stil.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij trouwens al een Fulvia, UIO?
Ah, sund mên.quote:UIO schreef het volgende:
Na het Fulvia debacle heb ik mij gericht op een Renault Dauphine. Met de verkoper kwam ik tot een overeenkomst, alleen verkocht hij drie uur later alsnog de dauphine aan iemand anders. Op dat moment was ik bezig verzekering en dergelijke te regelen. Deze zomer was ik in Zweden en daar zag ik een schitterende Saab 96 uit 1964 te koop staan. De beste man gebeld en uitgelegd dat ik uit NL kom en geïnteresseerd ben in oude rally-modellen. Vervolgens gevraagd of de auto nog te koop stond. Zijn antwoord was ja, maar hij verkocht hem niet aan een buitenlander. Een Zweedse vriend van me wilde hem wel voor me kopen, maar van zulke gastvrijheid kon ik geen gebruik maken. Momenteel ligt de zoektocht een beetje stil.
Ies nijs autootquote:
Nou jij komt ook een eind met die hendig sjiek geslipte bx van je.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is nou pas echt pimpen, U.
Mooi karretje.
RESPECT Je weet toch!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vet lauwe rap-shizzle, A.
Ooit zal ik cruisen! Ooit!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, sund mên.
Het is fijn om je eigen ride te hebben, jeweet.
Het is qua layout af en toe een beetje zoeken naar quote-knopjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Iedereen is plotseling sprakeloos?
Vetquote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Als ik ooit geld heb en niet meer Pijp koop ik een alfa spider![]()
[afbeelding]
Netjes heur!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Als ik ooit geld heb en niet meer in de Pijp woon koop ik een alfa spider![]()
[afbeelding]
Ik las heel wat anders.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Ripley het volgende:
Als ik ooit geld heb en niet meer in de Pijp woon koop ik een alfa spider![]()
[afbeelding]
Jij las mijn kwootquote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik las heel wat anders..
ik denk dat het gewoon de naam Ripley + het woordje pijp is.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of het is die dirty mind van je weer
Joeneeee....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon de naam Ripley + het woordje pijp is.
Ergens in december i guessquote:Op woensdag 29 november 2006 11:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wanneer doen we eens lunsj trouwens?
Benzine-slurpers die alleen maar rechtdoor kunnen.quote:
Hij is ook hoekig maar zo een '68 convertible zo een rode met witlederen bekleding zo een johnie bakquote:
En te groot voor Amsterdam.quote:
Die had ik in 2004 ook gehuurdquote:Op woensdag 29 november 2006 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de VS reden we in een 2005 Chrysler Sebring convertible. Wat een badkuip was dat.
Van Denver naar Las Vegas mee gereden. Over de Rocky Mountains met open dak. IJs- en ijskoud.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
Die had ik in 2004 ook gehuurdleuk wagentje
Ik heb gewoon rustig Miami Beach gecruised en de florida keys met de kap open , en een drivers arm ervan gekregenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van Denver naar Las Vegas mee gereden. Over de Rocky Mountains met open dak. IJs- en ijskoud.
Overigens wilden we de nieuwe Mustang convertible huren, maar die hadden ze nog niet bij het verhuurbedrijf binnen.
Morgenavond 20 uur , koningsplein toch ? of is dat niet meerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik moet trouwens eerst nog eens een fiets scoren
Niks mis met hoekige auto's.quote:
Dat zal het wel worden jaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgenavond 20 uur , koningsplein toch ? of is dat niet meer
Toen ik nog op de kabelweg werkte , kocht ik daar elke 2 maanden ofzo een fietsquote:
Is koel hoor!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Ergens in december i guess
Deze week zijn mijn lunsj / afscheids afspraken al vol
Die hoort inderdaad ook in het lange lijstje van Ome Les thuis jah.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
Zo 1 en dan met wit lederen bekleding
[afbeelding]
*~kuch~* klik hier *~kuch~*quote:Op woensdag 29 november 2006 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik moet trouwens eerst nog eens een fiets scoren
ze zei niet kopen , ze zei scoren.quote:
Ja, dat lijkt me verstandig om er zo een te kopen en die dan elke avond buiten te laten staan in de Pijpquote:
Zo één sjouw je toch met genoegen elke keer naar 3 hoog achter?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat lijkt me verstandig om er zo een te kopen en die dan elke avond buiten te laten staan in de Pijp
Ze zijn wel mooi![]()
Buiten laten staan is inderdaad niet slim. Daar heb je een groot punt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me verstandig om er zo een te kopen en die dan elke avond buiten te laten staan in de Pijp
Ze zijn wel mooi![]()
Mennn... Ik zweet me al het apelazerus als ik mijn cruiser uit de berging moet halen of weer in moet zetten.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo één sjouw je toch met genoegen elke keer naar 3 hoog achter?
Was lekker!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef Joene het volgende:
Lunsje !
Laatst hadden we hier de blote jesters van Angela Schijfquote:Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bröödjë Dönnër was ook weer puik.
Ook nog even de strand gecheckt, geen ontbl0te jesters.
Best erotisch hoor van die grote volle melk jestersquote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laatst hadden we hier de blote jesters van Angela Schijf![]()
Helaas was het weinig erotisch, want ze moest kolfen
O trouwens gaat jouw baas ook dat muziek programma met rob stenders maken ?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dat doet ze gewoon en plein publique?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef Ripley het volgende:
Jaquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
O trouwens gaat jouw baas ook dat muziek programma met rob stenders maken ?![]()
kaartjesquote:
Donequote:
Geen kaartjes?quote:
R. wil ze niet persoonlijk aan je geven tijdens een ontspannen dineetje met zijn 2?quote:
Vooral dat superdeluxe hotel had ze weinig trek in JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
R. wil ze niet persoonlijk aan je geven tijdens een ontspannen dineetje met zijn 2?
Be-la-che-lijk!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:56 schreef Joene het volgende:
Vooral dat superdeluxe hotel had ze weinig trek in JK.![]()
Denk je ff een keer makkelijk te scoren JK , krijg je datquote:
Misschien is ze nog te porren voor een avondje privé-sauna?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef Joene het volgende:
Denk je ff een keer makkelijk te scoren JK , krijg je dat
Ze wil me al niet eens tegen komen in de reguliere sauna , dus ik denk dat prive er helemaal niet inzitquote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien is ze nog te porren voor een avondje privé-sauna?
Najaaa, dan vraag ik je!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef Joene het volgende:
Ze wil me al niet eens tegen komen in de reguliere sauna , dus ik denk dat prive er helemaal niet inzit
Morgen alweer he?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef Joene het volgende:
Ga ik wel weer Romantisch in ondertrouwmorgen en uiteten en slapen in zo een veel te dure kamer..
ik zeg het je Jk, een gevulde bankrekening doet de trick ook niet meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Najaaa, dan vraag ik je!
Als het morgen 30 november 2006 is , volgens mijn info is het dat ! is het dus morgen ja.quote:
d0h!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het morgen 30 november 2006 is , volgens mijn info is het dat ! is het dus morgen ja.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg het je Jk, een gevulde bankrekening doet de trick ook niet meer.![]()
ja je zal wel weer voor de gevulde broek gaan ipv gevulde rekeningquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Groen Links/SP, he? Dan weet je het wel
Bah! Van die principiele vrouwen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef Joene het volgende:
ja je zal wel weer voor de gevulde broek gaan ipv gevulde rekening![]()
Zolang het geen oerwoud is JK, een streepje langs de lijn zo wat de wegwijst is niks mis mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah! Van die principiele vrouwen.
Die scheren hun oksels en flamouse niet.
Het is nou niet bepaald rocket science om uit te vinden waar je heen moet hoor, Jquote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
een streepje langs de lijn zo wat de wegwijst
Das dan ook weer zo , maar het misstaat ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald rocket science om uit te vinden waar je heen moet hoor, J
Het oog wil ook wat, R.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
Het is nou niet bepaald rocket science om uit te vinden waar je heen moet hoor, J
Naja kijk Jk, Kaal / Streepje is een lastige afweging zal ik maar zeggen.quote:
Dat laat ik aan de dame in questie over, sommigen vinden alles eraf ook weer lastig en zulks.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:23 schreef Joene het volgende:
Naja kijk Jk, Kaal / Streepje is een lastige afweging zal ik maar zeggen.
Oh dat mokkel heeft zo een lelijke vagina hequote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dacht britney kennelijk ook
Paris en Britney zetten de bloemetjes buiten.
Die heeft gewoon een designerkut gekocht ergens.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef Ripley het volgende:
Dat dacht britney kennelijk ook
Paris en Britney zetten de bloemetjes buiten.
het maakt ook niet uit he , geil moet ze zijn !quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de dame in questie over, sommigen vinden alles eraf ook weer lastig en zulks.
Vind jij de kut van Britney lelijk?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
Oh dat mokkel heeft zo een lelijke vagina he![]()
Dat zei ik met andere woorden ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind jij de kut van Britney lelijk?
O. Okay. Vond hem (haar?) zelf nog wel gaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Joene het volgende:
Dat zei ik met andere woorden ja.
Nah ik kon nou niet echt zeggen dat de plaatjes van een britney uit een auto stappend met loshangende schaamplipjes me deed opwinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O. Okay. Vond hem (haar?) zelf nog wel gaan.
hallo we bespreken hier de kut van Britney , niet will en grace.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef miss_bleu het volgende:
will & grace seizoen 5 is uit op dvd![]()
Jaaa, maar jouw mening telt niet, jij gaat aanstonds in ondertrouw.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef Joene het volgende:
Nah ik kon nou niet echt zeggen dat de plaatjes van een britney uit een auto stappend met loshangende schaamplipjes me deed opwinden.
Beter dan die van parisquote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O. Okay. Vond hem (haar?) zelf nog wel gaan.
Ha! die gaat op het verlanglijstjequote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef miss_bleu het volgende:
will & grace seizoen 5 is uit op dvd![]()
Doe mij maar zo een poesje van een niet bekend persoonquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dan die van parishttp://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/phsnatch.jpg
uhuh dat zei ik hier ook alquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! die gaat op het verlanglijstje
Daar ga ik niet eens op klikken. Maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
Beter dan die van parishttp://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/phsnatch.jpg
Juist daarom kan ik mijn mening ventileren over de poesjes van sterren.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaa, maar jouw mening telt niet, jij gaat aanstonds in ondertrouw..
De tt zei het eigenlijk al dat het zo een topic zou worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een kuttopic dit.
Veel plezier vanavond en in het weekend.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Maar mensen ivm de morgen op hande zijne dingen , heb ik NU vrijen spreek ik jullie vrijdags weer ofzo !
Heel veel plezier! Niet te veel aan britney denkenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Maar mensen ivm de morgen op hande zijne dingen , heb ik NU vrijen spreek ik jullie vrijdags weer ofzo !
Dank jullie wel !quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Niet te veel aan britney denken
Concentreer je en denk aan iets anders, JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme R. Nu moet ik de hele tijd aan de flamouse van Britney denken.
Heel erg goed!quote:
Komt niet door.. Maar ik kan mij er helaas een te slappe voorstelling van maken..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme R, doe je het weer!
Ik heb een linkje van die tweede gemaakt... Eerst kan toch nog wel?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, ik zit op mijn werk, mên.
Joah, is wel op 't randje.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:22 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb een linkje van die tweede gemaakt... Eerst kan toch nog wel?
Tja, mocht het wat beter uitkomen, maak ik van die eerste ook wel een kliklinkje hoor... no proBLAMMO... Als we dan een paginaatje verder zijn, blaf ik ze er wel weer in.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Joah, is wel op 't randje.
Nu ja, alles fokgerelateerd is natuurlijk onzinnig.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Nu nog even mijn erectie redden hoor
[afbeelding]
Kruisje voor je kruisje.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Kut... Ik ben de "geile piraten knop" kwijt, anders had ik je nog even graag geholpen Rip.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Je zult hem nodig hebben de komende dagenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Joene het volgende:
Ja hoi even mn erectie peilen ja !
Daar ga ik vanuit Rip!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je zult hem nodig hebben de komende dagen
Ons een in het as-grijs graag!quote:
nee dat werd teveel gekut.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben het niet meer over automobielen begrijp ik.
We hebben het gehad over de flamoes van britney, schorseneren en nu zijn we bij honden, geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben het niet meer over automobielen begrijp ik.
Schorseneren, die groente zie je ook bijna nergens meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef Ripley het volgende:
We hebben het gehad over de flamoes van britney, schorseneren en nu zijn we bij honden, geloof ik
Ik verwacht zo een plaatje met lassiequote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben het gehad over de flamoes van britney, schorseneren en nu zijn we bij honden, geloof ik
Ja, heel anders dan de flamoes van britney. Daar wordt je mee doodgegooidquote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schorseneren, die groente zie je ook bijna nergens meer.
Dat komt door de melkpap, UIO.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Schorseneren, die groente zie je ook bijna nergens meer.
Whehehehe , Scherp !quote:Op woensdag 29 november 2006 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heel anders dan de flamoes van britney. Daar wordt je mee doodgegooid
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een plaatje met lassie
Het welbekende verdriet der keukenmeiden, JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat komt door de melkpap, UIO.
Jaaaa, leer mij die keukenmeiden kennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Het welbekende verdriet der keukenmeiden, JK.
Kokende vrouwen, een lust voor het oog.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaa, leer mij die keukenmeiden kennen..
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kokende vrouwen, een lust voor het oog.
![]()
Mits louter voorzien van kookschortje.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Kokende vrouwen, een lust voor het oog.
![]()
Tweepits of vierpits, het is mij om het even.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mits louter voorzien van kookschortje..
Jij moet je hier nog melden met je kookkunsten: RAOK LEF: help UIO de winter doorquote:
in verschillende kleuren en maten:quote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, leer mij die keukenmeiden kennen..
Ah, vandaar dat ik geen reet bak van huishoudelijk werkquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen zijn toch wat geschikter voor huishoudelijk werk hè.
Komt door de wat fijnere bouw.
Je bent niet zo fijntjes ?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen reet bak van huishoudelijk werk
Nee, ik ben een hollandse boerentrien. Mijn grootste traumaquote:
Das juist leukquote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben een hollandse boerentrien. Mijn grootste trauma
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Foto drie heeft fiere tieten. En prominent ook. Uit welke serie heb je die geplukt?
Afkomstig uit een serie van Annuska Steixner.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, een zwangere-vrouwen-is-ook-kunst-serie.
Heel veel plezier en succes en zoquote:Op donderdag 30 november 2006 09:23 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Heerlijk geslapenonder
@ 14:00
Wat de beeb van dit draadje zegt!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes en zo![]()
Nog wel wat gewonnen dus?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen brossers! Ben me toch een partij brak
Gisteren aardig aan het pokeren geweest
Daarna moet je toch ook gaan presteren om het te vieren?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef Joene het volgende:
Ja hoi , ff over dat suc6 zal wel lukken een handtekening zetten
Wheheheh , daarna gaan we eerst even "gezellig" doen en dan zal het wel weer moeten gebeuren rip idd.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarna moet je toch ook gaan presteren om het te vieren?
Whehehe is er iets les?quote:
Was deze quote vergeten mee te nemen.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheh , daarna gaan we eerst even "gezellig" doen en dan zal het wel weer moeten gebeuren rip idd.
Hey Goed man!quote:
Mogguhquote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
* wakker
Jups!quote:
Mogguh UIO_AMS!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
* wakker
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Goed man!
Gisteravond was voor mij ook wel een leuke avond. Tja... een cup wedstrijdje gespeeld tegen gasten die hoog gaan eindigen dit jaar.
Iedereen zag ons kansloos verliezen van te voren. We hebben wel verloren, maar ze hebben goed hun best moeten doen.
We gave'em a run for their money!
Thanks!quote:
Ook voor jouquote:Op donderdag 30 november 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Joene heeft mij gisteren even bezig gezien. De flushes vlogen om z'n oren.
Doet mij er zo 1.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijn kerstkaarten al klaar voor dit jaar!
[afbeelding]
Zeker geen Ricoh machines?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh mafketels!
Zeau, alle printers staan geinstalleerd en er word gretig gerbuik van gemaakt. Als een tierelier gaan die dingen.
Dank!quote:
Thankies... Nog wat moois van gemaakt gister?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:21 schreef Joene het volgende:
Jij ook les ! jij ook !
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:26 schreef Joene het volgende:
Jahoor , we zijn even naar tuincentroem ook nog geweest want ik verzamel kerstdorpje van lemax en mijn vriendinnetje heeft mij even mn verjaardagscadeautje laten uitzoeken.
Verder amsterdam en een etentje bij rancho's.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekker uitgslapen, ik ben klaar voor de komende nacht.
Dat was gister beebquote:
Ik zal al het mogelijke doen om je wakker te houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef Ripley het volgende:
Ik niet
Ik heb tot 1 uur gewerkt en ben vanmorgen om 8 uur weer begonnen
Geef me maar een tree red bull lightquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal al het mogelijke doen om je wakker te houden.
*paast een tree redbull*quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef me maar een tree red bull light
Doe maar een playstation 3quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:27 schreef just me het volgende:
goeiemorgen allemaal
arma je moet nog een verlanglijstje maken! erwin heeft dinsdagavond geen training dus hij is er ook bij! nog meer kadootjes kopen (en krijgen)
ik zou voor de nintendox wII gaan ouwe.quote:
wat krijg ik dan van jouquote:
Eensch!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou voor de nintendox wII gaan ouwe.
Ja, maar die controllers zijn zo vernieuwend!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef Joene het volgende:
Das wel een hebbeding.
ik zou ze eerder zeer apart noemen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, maar die controllers zijn zo vernieuwend!
Ben echt zwaar benieuwd hoe die spelen.quote:
Het lijkt me eerlijk gezegd behoorlijk baggere gameplay geven maar het is wel revolutionair hequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben echt zwaar benieuwd hoe die spelen.
Volgens mij wel ontzettend bruut met FPS games.
Zie je je zelf al Metroid Spelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef n00cL30n het volgende:
Mwah.. lijkt me wel grappig om dan voorbij zo'n huisje te lopen, waar zo'n gast dan staat te zwaaien als een dirigent met zijn nunchuka controller.
Ik ben zelf niet zo'n metroid fan.. .solly.... Meer andere FPS-en en Mario games.quote:
Tja... ik niet... Ik denk dat ik dan eerder zoiets als Gears of War zou spelen, of UT of Quake..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
Metroid Prime of iets dergelijks speelde ik nog wel is.
Dat zijn pc games dat soort bagger speel je niet op een console ! men ! men ! men ! .quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... ik niet... Ik denk dat ik dan eerder zoiets als Gears of War zou spelen, of UT of Quake..
Opzich is de enige echt toffe nintendo game gewoon Zelda natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Hehehehehehehehe
Misschien wel ja.
Daarom zei ik ook, ik ben meer voor de "mario party"en dat soort.
Tja.. er zijn wel wat gave RPGs indeed... Maar ik ben meer een multiplayer freak.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich is de enige echt toffe nintendo game gewoon Zelda natuurlijk.
Mwahquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. er zijn wel wat gave RPGs indeed... Maar ik ben meer een multiplayer freak.
Zolang het maar met meerdere mensen te spelen is, ben ik al vaak van de partij.
Och.. kan ook wel eens leuke taferelen opleveren he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwahmultiplayer online ok, Splitscreen sucked.
Maar het kijkt zo verrot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. kan ook wel eens leuke taferelen opleveren he?
Dat heeft op dat moment toch wel zijn charme.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... ik niet... Ik denk dat ik dan eerder zoiets als Gears of War zou spelen, of UT of Quake..
Ik speel nogsteeds UT(99)!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
UT
oooh wat heb ik dat veel gespeeld!!
ZELDA
![]()
*een dag te laat, maar toch gefeliciteerd!*quote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef Joene het volgende:
*jarig*
Dank uquote:Op maandag 4 december 2006 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
*een dag te laat, maar toch gefeliciteerd!*
Dank je hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Ja gefeliciteerd!
quote:Op maandag 4 december 2006 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal even de Merel en Arma zwarte pieten feauteau uploaden
Nikes zijn okayquote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Tjek m'n kekke nieuwe nikes!
Lieve foto en kekke schoentjes!quote:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
WTF !![]()
![]()
Whehhee Eerst Djeez en Nu herald ! Waar leest je dat ? is het al dinsdagmorgen ?
Wat is er mis met die zwemfoto?quote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef Joene het volgende:
Knappe jesters wel, naja op die zwemfoto dan.
Daar zijn die jesters wel op te doen.. geloof ik.quote:
herald is tof jaquote:Op maandag 4 december 2006 12:41 schreef Armageddon het volgende:
WTF? Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Die moet wel een enorme lul hebben of veul geld.
quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Joene het volgende:
Waarom heb jij hem dan niet ff ontknaapt Rip ?
Je gaat liever voor de ervaren vent ?quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben geen ontknapingsservice of zo
Nee, ik ben dan wel weer van de jonkiesquote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Je gaat liever voor de ervaren vent ?![]()
Dus eigenlijk wil je gewoon een jonkie die net ontknaapt is.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan wel weer van de jonkies![]()
Dat zou leuk zijn, bleu!quote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
gallo allemaal
Zow dagje vrij, ga maar eens naar het gemeentehuis rennen om mijn paspoort te verlengen.
Heb mij namelijk opgegeven voor de bouwreis naar Kenia
En nu maar hopen dat ik uitgeloot wordt *bibber*
????? Doe es vertellen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
Heb mij namelijk opgegeven voor de bouwreis naar Kenia
En nu maar hopen dat ik uitgeloot wordt *bibber*
Mijn lieve baas heeft 4 kinderweeshuizen in kenia die ze sponsoren en 1 keer per kwartaal gaan medewerkers daar naartoe om te helpen met bouwen en onderhouden van die weeshuizen.quote:
Erg leuk initiatiefquote:Op maandag 4 december 2006 13:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijn lieve baas heeft 4 kinderweeshuizen in kenia die ze sponsoren en 1 keer per kwartaal gaan medewerkers daar naartoe om te helpen met bouwen en onderhouden van die weeshuizen.
Welnee, dat wil ze helemaal niet.quote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Joene het volgende:
Dus eigenlijk wil je gewoon een jonkie die net ontknaapt is.![]()
Was de man naast wie je vrijdagnacht lag te slapen jonger of ouder?quote:
En wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was de man naast wie je vrijdagnacht lag te slapen jonger of ouder?
Helemaal niets natuurlijk.quote:
Wie er sliep er de vrijdag ervoor ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken?
Vraag me liever over de vrijdag er vvoor
Deze vrijdag heb ik helemaal niet geslapen.quote:
De smaak was niet anders ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En vorige week was er inderdaad sprake van een jonkie, ik heb niet gevraagd of ie al ontknaapt was
Ik heb alleen gekust he, Joene. Het was geen dinsdagochtend. Maar het smaakte primaquote:
Vers vlees, gezond.quote:Op maandag 4 december 2006 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze vrijdag heb ik helemaal niet geslapen.
En vorige week was er inderdaad sprake van een jonkie, ik heb niet gevraagd of ie al ontknaapt was
Alleen gekust , tuurlijkquote:Op maandag 4 december 2006 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb alleen gekust he, Joene. Het was geen dinsdagochtend. Maar het smaakte prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |