Ha! die gaat op het verlanglijstjequote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef miss_bleu het volgende:
will & grace seizoen 5 is uit op dvd![]()
Doe mij maar zo een poesje van een niet bekend persoonquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dan die van parishttp://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/phsnatch.jpg
uhuh dat zei ik hier ook alquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! die gaat op het verlanglijstje
Daar ga ik niet eens op klikken. Maar ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
Beter dan die van parishttp://www.idontlikeyouinthatway.com/blog/archives/phsnatch.jpg
Juist daarom kan ik mijn mening ventileren over de poesjes van sterren.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaa, maar jouw mening telt niet, jij gaat aanstonds in ondertrouw..
De tt zei het eigenlijk al dat het zo een topic zou worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een kuttopic dit.
Veel plezier vanavond en in het weekend.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Maar mensen ivm de morgen op hande zijne dingen , heb ik NU vrijen spreek ik jullie vrijdags weer ofzo !
Heel veel plezier! Niet te veel aan britney denkenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Maar mensen ivm de morgen op hande zijne dingen , heb ik NU vrijen spreek ik jullie vrijdags weer ofzo !
Dank jullie wel !quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Niet te veel aan britney denken
Concentreer je en denk aan iets anders, JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme R. Nu moet ik de hele tijd aan de flamouse van Britney denken.
Heel erg goed!quote:
Komt niet door.. Maar ik kan mij er helaas een te slappe voorstelling van maken..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme R, doe je het weer!
Ik heb een linkje van die tweede gemaakt... Eerst kan toch nog wel?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, ik zit op mijn werk, męn.
Joah, is wel op 't randje.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:22 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb een linkje van die tweede gemaakt... Eerst kan toch nog wel?
Tja, mocht het wat beter uitkomen, maak ik van die eerste ook wel een kliklinkje hoor... no proBLAMMO... Als we dan een paginaatje verder zijn, blaf ik ze er wel weer in.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Joah, is wel op 't randje.
Nu ja, alles fokgerelateerd is natuurlijk onzinnig.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Nu nog even mijn erectie redden hoor
[afbeelding]
Kruisje voor je kruisje.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Kut... Ik ben de "geile piraten knop" kwijt, anders had ik je nog even graag geholpen Rip.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Je zult hem nodig hebben de komende dagenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Joene het volgende:
Ja hoi even mn erectie peilen ja !
Daar ga ik vanuit Rip!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je zult hem nodig hebben de komende dagen
Ons een in het as-grijs graag!quote:
nee dat werd teveel gekut.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben het niet meer over automobielen begrijp ik.
We hebben het gehad over de flamoes van britney, schorseneren en nu zijn we bij honden, geloof ikquote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben het niet meer over automobielen begrijp ik.
Schorseneren, die groente zie je ook bijna nergens meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef Ripley het volgende:
We hebben het gehad over de flamoes van britney, schorseneren en nu zijn we bij honden, geloof ik
Ik verwacht zo een plaatje met lassiequote:Op woensdag 29 november 2006 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
We hebben het gehad over de flamoes van britney, schorseneren en nu zijn we bij honden, geloof ik
Ja, heel anders dan de flamoes van britney. Daar wordt je mee doodgegooidquote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schorseneren, die groente zie je ook bijna nergens meer.
Dat komt door de melkpap, UIO.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Schorseneren, die groente zie je ook bijna nergens meer.
Whehehehe , Scherp !quote:Op woensdag 29 november 2006 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heel anders dan de flamoes van britney. Daar wordt je mee doodgegooid
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een plaatje met lassie
Het welbekende verdriet der keukenmeiden, JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat komt door de melkpap, UIO.
Jaaaa, leer mij die keukenmeiden kennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Het welbekende verdriet der keukenmeiden, JK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |