Zo één sjouw je toch met genoegen elke keer naar 3 hoog achter?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat lijkt me verstandig om er zo een te kopen en die dan elke avond buiten te laten staan in de Pijp
Ze zijn wel mooi![]()
Buiten laten staan is inderdaad niet slim. Daar heb je een groot punt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me verstandig om er zo een te kopen en die dan elke avond buiten te laten staan in de Pijp
Ze zijn wel mooi![]()
Mennn... Ik zweet me al het apelazerus als ik mijn cruiser uit de berging moet halen of weer in moet zetten.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo één sjouw je toch met genoegen elke keer naar 3 hoog achter?
Was lekker!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:57 schreef Joene het volgende:
Lunsje !
Laatst hadden we hier de blote jesters van Angela Schijfquote:Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bröödjë Dönnër was ook weer puik.
Ook nog even de strand gecheckt, geen ontbl0te jesters.
Best erotisch hoor van die grote volle melk jestersquote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laatst hadden we hier de blote jesters van Angela Schijf![]()
Helaas was het weinig erotisch, want ze moest kolfen
O trouwens gaat jouw baas ook dat muziek programma met rob stenders maken ?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dat doet ze gewoon en plein publique?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:33 schreef Ripley het volgende:
Jaquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
O trouwens gaat jouw baas ook dat muziek programma met rob stenders maken ?![]()
kaartjesquote:
Donequote:
Geen kaartjes?quote:
R. wil ze niet persoonlijk aan je geven tijdens een ontspannen dineetje met zijn 2?quote:
Vooral dat superdeluxe hotel had ze weinig trek in JK.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
R. wil ze niet persoonlijk aan je geven tijdens een ontspannen dineetje met zijn 2?
Be-la-che-lijk!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:56 schreef Joene het volgende:
Vooral dat superdeluxe hotel had ze weinig trek in JK.![]()
Denk je ff een keer makkelijk te scoren JK , krijg je datquote:
Misschien is ze nog te porren voor een avondje privé-sauna?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef Joene het volgende:
Denk je ff een keer makkelijk te scoren JK , krijg je dat
Ze wil me al niet eens tegen komen in de reguliere sauna , dus ik denk dat prive er helemaal niet inzitquote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien is ze nog te porren voor een avondje privé-sauna?
Najaaa, dan vraag ik je!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef Joene het volgende:
Ze wil me al niet eens tegen komen in de reguliere sauna , dus ik denk dat prive er helemaal niet inzit
Morgen alweer he?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef Joene het volgende:
Ga ik wel weer Romantisch in ondertrouwmorgen en uiteten en slapen in zo een veel te dure kamer..
ik zeg het je Jk, een gevulde bankrekening doet de trick ook niet meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Najaaa, dan vraag ik je!
Als het morgen 30 november 2006 is , volgens mijn info is het dat ! is het dus morgen ja.quote:
d0h!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het morgen 30 november 2006 is , volgens mijn info is het dat ! is het dus morgen ja.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg het je Jk, een gevulde bankrekening doet de trick ook niet meer.![]()
ja je zal wel weer voor de gevulde broek gaan ipv gevulde rekeningquote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Groen Links/SP, he? Dan weet je het wel
Bah! Van die principiele vrouwen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef Joene het volgende:
ja je zal wel weer voor de gevulde broek gaan ipv gevulde rekening![]()
Zolang het geen oerwoud is JK, een streepje langs de lijn zo wat de wegwijst is niks mis mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah! Van die principiele vrouwen.
Die scheren hun oksels en flamouse niet.
Het is nou niet bepaald rocket science om uit te vinden waar je heen moet hoor, Jquote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
een streepje langs de lijn zo wat de wegwijst
Das dan ook weer zo , maar het misstaat ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald rocket science om uit te vinden waar je heen moet hoor, J
Het oog wil ook wat, R.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
Het is nou niet bepaald rocket science om uit te vinden waar je heen moet hoor, J
Naja kijk Jk, Kaal / Streepje is een lastige afweging zal ik maar zeggen.quote:
Dat laat ik aan de dame in questie over, sommigen vinden alles eraf ook weer lastig en zulks.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:23 schreef Joene het volgende:
Naja kijk Jk, Kaal / Streepje is een lastige afweging zal ik maar zeggen.
Oh dat mokkel heeft zo een lelijke vagina hequote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dacht britney kennelijk ook
Paris en Britney zetten de bloemetjes buiten.
Die heeft gewoon een designerkut gekocht ergens.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef Ripley het volgende:
Dat dacht britney kennelijk ook
Paris en Britney zetten de bloemetjes buiten.
het maakt ook niet uit he , geil moet ze zijn !quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de dame in questie over, sommigen vinden alles eraf ook weer lastig en zulks.
Vind jij de kut van Britney lelijk?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
Oh dat mokkel heeft zo een lelijke vagina he![]()
Dat zei ik met andere woorden ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind jij de kut van Britney lelijk?
O. Okay. Vond hem (haar?) zelf nog wel gaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Joene het volgende:
Dat zei ik met andere woorden ja.
Nah ik kon nou niet echt zeggen dat de plaatjes van een britney uit een auto stappend met loshangende schaamplipjes me deed opwinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O. Okay. Vond hem (haar?) zelf nog wel gaan.
hallo we bespreken hier de kut van Britney , niet will en grace.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef miss_bleu het volgende:
will & grace seizoen 5 is uit op dvd![]()
Jaaa, maar jouw mening telt niet, jij gaat aanstonds in ondertrouw.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef Joene het volgende:
Nah ik kon nou niet echt zeggen dat de plaatjes van een britney uit een auto stappend met loshangende schaamplipjes me deed opwinden.
Beter dan die van parisquote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O. Okay. Vond hem (haar?) zelf nog wel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |