Thankies... Nog wat moois van gemaakt gister?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:21 schreef Joene het volgende:
Jij ook les ! jij ook !
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:26 schreef Joene het volgende:
Jahoor , we zijn even naar tuincentroem ook nog geweest want ik verzamel kerstdorpje van lemax en mijn vriendinnetje heeft mij even mn verjaardagscadeautje laten uitzoeken.
Verder amsterdam en een etentje bij rancho's.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekker uitgslapen, ik ben klaar voor de komende nacht.
Dat was gister beebquote:
Ik zal al het mogelijke doen om je wakker te houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:21 schreef Ripley het volgende:
Ik niet
Ik heb tot 1 uur gewerkt en ben vanmorgen om 8 uur weer begonnen
Geef me maar een tree red bull lightquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal al het mogelijke doen om je wakker te houden.
*paast een tree redbull*quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef me maar een tree red bull light
Doe maar een playstation 3quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:27 schreef just me het volgende:
goeiemorgen allemaal
arma je moet nog een verlanglijstje maken! erwin heeft dinsdagavond geen training dus hij is er ook bij! nog meer kadootjes kopen (en krijgen)
ik zou voor de nintendox wII gaan ouwe.quote:
wat krijg ik dan van jouquote:
Eensch!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou voor de nintendox wII gaan ouwe.
Ja, maar die controllers zijn zo vernieuwend!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:27 schreef Joene het volgende:
Das wel een hebbeding.
ik zou ze eerder zeer apart noemen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, maar die controllers zijn zo vernieuwend!
Ben echt zwaar benieuwd hoe die spelen.quote:
Het lijkt me eerlijk gezegd behoorlijk baggere gameplay geven maar het is wel revolutionair hequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben echt zwaar benieuwd hoe die spelen.
Volgens mij wel ontzettend bruut met FPS games.
Zie je je zelf al Metroid Spelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef n00cL30n het volgende:
Mwah.. lijkt me wel grappig om dan voorbij zo'n huisje te lopen, waar zo'n gast dan staat te zwaaien als een dirigent met zijn nunchuka controller.
Ik ben zelf niet zo'n metroid fan.. .solly.... Meer andere FPS-en en Mario games.quote:
Tja... ik niet... Ik denk dat ik dan eerder zoiets als Gears of War zou spelen, of UT of Quake..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
Metroid Prime of iets dergelijks speelde ik nog wel is.
Dat zijn pc games dat soort bagger speel je niet op een console ! men ! men ! men ! .quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... ik niet... Ik denk dat ik dan eerder zoiets als Gears of War zou spelen, of UT of Quake..
Opzich is de enige echt toffe nintendo game gewoon Zelda natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Hehehehehehehehe
Misschien wel ja.
Daarom zei ik ook, ik ben meer voor de "mario party"en dat soort.
Tja.. er zijn wel wat gave RPGs indeed... Maar ik ben meer een multiplayer freak.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich is de enige echt toffe nintendo game gewoon Zelda natuurlijk.
Mwahquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. er zijn wel wat gave RPGs indeed... Maar ik ben meer een multiplayer freak.
Zolang het maar met meerdere mensen te spelen is, ben ik al vaak van de partij.
Och.. kan ook wel eens leuke taferelen opleveren he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwahmultiplayer online ok, Splitscreen sucked.
Maar het kijkt zo verrot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. kan ook wel eens leuke taferelen opleveren he?
Dat heeft op dat moment toch wel zijn charme.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... ik niet... Ik denk dat ik dan eerder zoiets als Gears of War zou spelen, of UT of Quake..
Ik speel nogsteeds UT(99)!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
UT
oooh wat heb ik dat veel gespeeld!!
ZELDA
![]()
*een dag te laat, maar toch gefeliciteerd!*quote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef Joene het volgende:
*jarig*
Dank uquote:Op maandag 4 december 2006 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
*een dag te laat, maar toch gefeliciteerd!*
Dank je hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Ja gefeliciteerd!
quote:Op maandag 4 december 2006 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal even de Merel en Arma zwarte pieten feauteau uploaden
Nikes zijn okayquote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Tjek m'n kekke nieuwe nikes!
Lieve foto en kekke schoentjes!quote:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
WTF !![]()
![]()
Whehhee Eerst Djeez en Nu herald ! Waar leest je dat ? is het al dinsdagmorgen ?
Wat is er mis met die zwemfoto?quote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef Joene het volgende:
Knappe jesters wel, naja op die zwemfoto dan.
Daar zijn die jesters wel op te doen.. geloof ik.quote:
herald is tof jaquote:Op maandag 4 december 2006 12:41 schreef Armageddon het volgende:
WTF? Hoe krijgt ie dat voor elkaar? Die moet wel een enorme lul hebben of veul geld.
quote:Op maandag 4 december 2006 12:59 schreef Joene het volgende:
Waarom heb jij hem dan niet ff ontknaapt Rip ?
Je gaat liever voor de ervaren vent ?quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben geen ontknapingsservice of zo
Nee, ik ben dan wel weer van de jonkiesquote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Je gaat liever voor de ervaren vent ?![]()
Dus eigenlijk wil je gewoon een jonkie die net ontknaapt is.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan wel weer van de jonkies![]()
Dat zou leuk zijn, bleu!quote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
gallo allemaal
Zow dagje vrij, ga maar eens naar het gemeentehuis rennen om mijn paspoort te verlengen.
Heb mij namelijk opgegeven voor de bouwreis naar Kenia
En nu maar hopen dat ik uitgeloot wordt *bibber*
????? Doe es vertellen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
Heb mij namelijk opgegeven voor de bouwreis naar Kenia
En nu maar hopen dat ik uitgeloot wordt *bibber*
Mijn lieve baas heeft 4 kinderweeshuizen in kenia die ze sponsoren en 1 keer per kwartaal gaan medewerkers daar naartoe om te helpen met bouwen en onderhouden van die weeshuizen.quote:
Erg leuk initiatiefquote:Op maandag 4 december 2006 13:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijn lieve baas heeft 4 kinderweeshuizen in kenia die ze sponsoren en 1 keer per kwartaal gaan medewerkers daar naartoe om te helpen met bouwen en onderhouden van die weeshuizen.
Welnee, dat wil ze helemaal niet.quote:Op maandag 4 december 2006 13:12 schreef Joene het volgende:
Dus eigenlijk wil je gewoon een jonkie die net ontknaapt is.![]()
Was de man naast wie je vrijdagnacht lag te slapen jonger of ouder?quote:
En wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was de man naast wie je vrijdagnacht lag te slapen jonger of ouder?
Helemaal niets natuurlijk.quote:
Wie er sliep er de vrijdag ervoor ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken?
Vraag me liever over de vrijdag er vvoor
Deze vrijdag heb ik helemaal niet geslapen.quote:
De smaak was niet anders ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
En vorige week was er inderdaad sprake van een jonkie, ik heb niet gevraagd of ie al ontknaapt was
Ik heb alleen gekust he, Joene. Het was geen dinsdagochtend. Maar het smaakte primaquote:
Vers vlees, gezond.quote:Op maandag 4 december 2006 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze vrijdag heb ik helemaal niet geslapen.
En vorige week was er inderdaad sprake van een jonkie, ik heb niet gevraagd of ie al ontknaapt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |