Kokende vrouwen, een lust voor het oog.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaa, leer mij die keukenmeiden kennen..
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kokende vrouwen, een lust voor het oog.
![]()
Mits louter voorzien van kookschortje.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Kokende vrouwen, een lust voor het oog.
![]()
Tweepits of vierpits, het is mij om het even.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mits louter voorzien van kookschortje..
Jij moet je hier nog melden met je kookkunsten: RAOK LEF: help UIO de winter doorquote:
in verschillende kleuren en maten:quote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, leer mij die keukenmeiden kennen..
Ah, vandaar dat ik geen reet bak van huishoudelijk werkquote:Op woensdag 29 november 2006 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen zijn toch wat geschikter voor huishoudelijk werk hè.
Komt door de wat fijnere bouw.
Je bent niet zo fijntjes ?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen reet bak van huishoudelijk werk
Nee, ik ben een hollandse boerentrien. Mijn grootste traumaquote:
Das juist leukquote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben een hollandse boerentrien. Mijn grootste trauma
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Foto drie heeft fiere tieten. En prominent ook. Uit welke serie heb je die geplukt?
Afkomstig uit een serie van Annuska Steixner.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, een zwangere-vrouwen-is-ook-kunst-serie.
Heel veel plezier en succes en zoquote:Op donderdag 30 november 2006 09:23 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Heerlijk geslapenonder
@ 14:00
Wat de beeb van dit draadje zegt!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes en zo![]()
Nog wel wat gewonnen dus?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen brossers! Ben me toch een partij brak
Gisteren aardig aan het pokeren geweest
Daarna moet je toch ook gaan presteren om het te vieren?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:48 schreef Joene het volgende:
Ja hoi , ff over dat suc6 zal wel lukken een handtekening zetten
Wheheheh , daarna gaan we eerst even "gezellig" doen en dan zal het wel weer moeten gebeuren rip idd.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarna moet je toch ook gaan presteren om het te vieren?
Whehehe is er iets les?quote:
Was deze quote vergeten mee te nemen.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheh , daarna gaan we eerst even "gezellig" doen en dan zal het wel weer moeten gebeuren rip idd.
Hey Goed man!quote:
Mogguhquote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
* wakker
Jups!quote:
Mogguh UIO_AMS!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
* wakker
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Goed man!
Gisteravond was voor mij ook wel een leuke avond. Tja... een cup wedstrijdje gespeeld tegen gasten die hoog gaan eindigen dit jaar.
Iedereen zag ons kansloos verliezen van te voren. We hebben wel verloren, maar ze hebben goed hun best moeten doen.
We gave'em a run for their money!
Thanks!quote:
Ook voor jouquote:Op donderdag 30 november 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
Joene heeft mij gisteren even bezig gezien. De flushes vlogen om z'n oren.
Doet mij er zo 1.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijn kerstkaarten al klaar voor dit jaar!
[afbeelding]
Zeker geen Ricoh machines?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh mafketels!
Zeau, alle printers staan geinstalleerd en er word gretig gerbuik van gemaakt. Als een tierelier gaan die dingen.
Dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |