Voor de goede orde: Sneijder kreeg direct rood. Anders kan hij natuurlijk nooit voor de tuchtcommissie komen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, en alle pupillen zien nu dat Sneijder waarschijnlijk geschorst wordt, in plaats van dat ie ermee weg komtBovendien kreeg Sneijder ook slechts geel voor die opmerking toch? Maar hij had al geel, dus werd het rood.
Volgens mij krijg hij in eerste instantie een gele kaart, maar nadat hij blinde tyfushond zei, kreeg hij daar direct rood bovenop. Tenminste, dat maak ik op uit de beelden en ook in de karakteristieken staat een gele en een rode kaart voor Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, en alle pupillen zien nu dat Sneijder waarschijnlijk geschorst wordt, in plaats van dat ie ermee weg komtBovendien kreeg Sneijder ook slechts geel voor die opmerking toch? Maar hij had al geel, dus werd het rood.
Klopt ook. Na twee keer geel had hij hoogstens één wedstrijd geschorst kunnen worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij krijg hij in eerste instantie een gele kaart, maar nadat hij blinde tyfushond zei, kreeg hij daar direct rood bovenop. Tenminste, dat maak ik op uit de beelden en ook in de karakteristieken staat een gele en een rode kaart voor Wesley Sneijder.
haha, ik was al aan het typen!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genoeg!
Laten we het over donderdag hebben.
Ah, ok. Ik dacht 2 keer geel.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voor de goede orde: Sneijder kreeg direct rood.
Weet niet of dat altijd zo is hoor.quote:Anders kan hij natuurlijk nooit voor de tuchtcommissie komen.
Maar het is wel tekenend dat een club als ajax met zoveel succesvolle negroide voetballers in het heden en verleden Perez onbestraft laat voor zijn uitlatingen die niet door de beugel kunnen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat? Dat zou toch debiel zijn? Ga dan vragen of Perez in godsnaam op de transferlijst geplaatst wordt? Maar gelijk weer zo'n zaakwaarnemer die geld ruikt en van zo'n zaak direct weer wil profiteren, daar heb ik echt een bloedhekel aan hoor. Dat is net zo fout als het niet ingrijpen van Ajax.
Zal je zien dat wanneer in de zomer Babel weg kan, Ajax hem niet laat gaan en dat ze Ajax dan op deze manier pakken; zou jij daar blij van worden?
Jawel toch? Na een gele kaart kan je niet voor de tuchtcommissie komen of zit ik fout?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht 2 keer geel.
[..]
Weet niet of dat altijd zo is hoor.
Goed ideequote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genoeg!
Laten we het over donderdag hebben.
En hem makenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ik hoop dat we een mooie kans kunnen creeeren.
Hoop het ook niet, maar ben er wel een beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop eerst eigenlijk dat het publiek zich niet gelijk tegen Ajax gaat keren.
Met die josti's in het stadion weet ik het wel zeker.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop eerst eigenlijk dat het publiek zich niet gelijk tegen Ajax gaat keren.
Ik blijf erbij dat je in de groepsfase beter 3e kan worden dan 2e. Als 2e krijg je de afvallers van de CL. En ik vind daar toch een aantal hele sterke ploegen tussen zitten. Geef mij dan de groepswinnaars maar. Maar goed, morgen winnen en in Gent winnen en we zijn gewoon eerstequote:Op woensdag 29 november 2006 10:33 schreef Sethje het volgende:
Donderdag moet er gewonnen worden, stel dat we 0-2 verliezen ofzo dan is de malaise wel compleet...
quote:Twee duels voor Sneijder
Wesley Sneijder moet twee wedstrijden van Ajax toekijken. De middenvelder van de Amsterdamse club is woensdagochtend door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk. De eis van de aanklager was dinsdagavond drie wedstrijden onvoorwaardelijk.
Sneijder was in eerste instantie niet akkoord gegaan met een schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan een voorwaardelijk. Hij krijgt de straf wegens zijn opmerking 'tyfushond' aan het adres van scheidsrechter Ruud Bossen in het verloren duel tegen Sparta.
Bossen toonde hem zondag de rode kaart. Sneijder mist nu de thuisduels tegen Willem II en AZ.
quote:Ajax-trainer Ten Cate vrijgesproken
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Ajax-trainer Henk ten Cate geen straf opgelegd naar aanleiding van zijn commentaar op de leiding zondag in het competitieduel tegen Sparta.
Scheidsrechter Ruud Bossen stuurde hem daarvoor naar de tribune.
Ten Cate noemde Bossen een aantal malen een moraalridder. De tuchtcommissie oordeelde woensdag dat het herhaaldelijk maken van aanmerkingen op de leiding onvoldoende is gebleken. De eis tegen Ten Cate was een boete van 500 euro en een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd. Bossen verklaarde dinsdag op de zitting dat het wegzenden van Ten Cate het gevolg was van een optelsom van gedragingen van de trainer.
quote:Ajax wil contracten Heitinga, Babel, Vermeer, Manucharyan en Vertonghen verlengen
Voetbal International meldt dat de clubleiding van Ajax met Heitinga, Babel, Vermeer, Manucharyan en Vertonghen om de tafel wil om hun contracten open te breken en te verlengen. Van deze jonge talenten loopt hun contract in 2008 af. Om niet weer in de positie te komen dat Ajax spelers gratis moet laten gaan, wil de club nu al duidelijkheid verschaffen.
AZ sowieso, die winnen haast nooit wedstrijden tegen de Klassieke top 3 en al helemaal niet als ze op bezoek moeten, Willem II moet in principe ook te doen zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
Willem II en AZ zonder Sneijder moet lukken toch?
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
Gelijk spelletje moet AZ toch wel uit het vuur kunnen slepen in de arena.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AZ sowieso, die winnen haast nooit wedstrijden tegen de Klassieke top 3 en al helemaal niet als ze op bezoek moeten, Willem II moet in principe ook te doen zijn.
kloptquote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef StarGazer het volgende:
AZ heeft meen ik sinds ze zijn gepromoveerd nog geen punt gehaald in Amsterdam.
What about Perez? Is daar al iets over bekend?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
Niet arrogant bedoeld maartegen wie zou PSV dan punten moeten morsen?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
al helemaal als PSV (eindelijk eens) punten laat liggen.
Kan beide, paar rotschoppen tegen Alex, Simons en Farfán en PSV is niet meer onverslaanbaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet arrogant bedoeld maartegen wie zou PSV dan punten moeten morsen?
Vitesse? Groningen?
Ajax, Feyenoord, AZ en Twente zijn denk ik de enige die een kansje maken.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vitesse? Groningen?
Wil je nooit meer zeggen, dat Ajacieden arrogant zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vitesse? Groningen?
Zou mooi zijn als ie er na dit seizoen toch nog een jaartje aanplaktquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. Die wipneus wordt er ook niet jonger op.
In de Efteling zeker met die wipneus van hem.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ie er na dit seizoen toch nog een jaartje aanplakt
Sparta uit schijnt ook altijd lastig te zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vitesse? Groningen?
quote:
Is het nog gelukt trouwens? (PM)quote:
Wat een bullshit, kankerneger en tyfushond vindt jij dus eigenlijk wel normaal?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo terecht vind ik het allemaal niet hoor. Op deze manier begint voetbal echt op hockey te lijken, niets mag meer.
Het was niet netjes nee, maar die scheidsen moeten ook zelf de hand eens in eigen boezem steken en zich realiseren dat elke wedstrijd falen de spelers ook begint te irriteren, zachtjes gezegd.
Lachend denk ikquote:Op woensdag 29 november 2006 12:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat een bullshit, kankerneger en tyfushond vindt jij dus eigenlijk wel normaal?
Zeg het vanavond eens tegen je vader, eens kijken hoe hij reageerd.
Uiteraard, maar het was ook gewoon een tyfushond, net als 99% van alle scheidsrechters.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand ooit iemand voor witte tyfushond oid uit horen maken terwijl hij dan ook nog richting de scheidsrechter kijkt. Hij zei gewoon blinde tyfus hond komop. Voetballers dekken elkaar logischerwijs
Dan is alleen urby geschorst.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:49 schreef Cordoba32 het volgende:
maargoed, opstelling donderdag? Roger voor Sneijder? Of zou die met Lindenbergh aankomen?
Zodra ze 'm een bal geven denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:53 schreef zjroentje het volgende:
Wanneer kan Babel weer eens voetballen?
Lindenbergh is gewoon een nuttige speler. Geen basis materiaal maar wel een goede aanvulling op de selectie.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef -Wolf- het volgende:
Lindenbergh...![]()
![]()
![]()
, welke zot heeft het ooit verzonnen om die te halen. Hadden ze soms stiekem rum in de AJAX-koffie gegooid?
![]()
![]()
![]()
.
Das waar ja, Vermaelen op links.... Roger., Sneijder, Gabri op middenveld.... Of beter nog 3-4-3 met perez op 10quote:
ik ben zeker echt een links-extremist dat ik daar nu pas achter komquote:Op woensdag 29 november 2006 12:54 schreef PLAE@ het volgende:
ja seth dat heb je goed begrepenmet dat envelopje rechtsboven.
Er stond geen Sparta-speler meer in de buurt, dus dat lijkt me logisch dat die niets gehoord hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lachend denk ik.
Nee, kankerneger gaat ff te ver, maar tyfushond was niet eens tegen de scheids, iedereen bevestigt dat, ook sparta spelers, maar toch straffen, dapper hoor!
PSV-style, als het spel niet om aan te zien is, dan in elk geval wél de volle winst.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Nega het volgende:
Als we maar winnen morgen, ben ik tevreden.
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
Er stond geen Sparta-speler meer in de buurt, dus dat lijkt me logisch dat die niets gehoord hebben.
Overigens even heel technisch: hij zei weldegelijk tyfushond tégen de scheids maar dat ging óver een Sparta-speler.
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?quote:Advocaat: 'Donkere spelers Ajax transfervrij na uitblijven straf Perez'
De 'voetbaladvocaat' Jan Kabalt liet in De Telegraaf weten dat Ajax hoog spel speelt door Kenneth Perez niet te straffen voor zijn uitlatingen. "De Surinaamse jongens zijn volgens mij transfervrij." Door het uitblijven van een straf zou Ajax de uitlatingen gedogen en als het ware zelf de donkere spelers beledigen. De club zou zich daarmee tegenover de donkere spelers ook niet als een goede werkgever gedragen.
De zaakwaarnemer van Vermeer en Babel liet weten op de hoogte te zijn. "Er zijn zeker mogelijkheden om de contracten te laten ontbinden. Ajax zal ons in de toekomst – als ze die spelers verkopen – denk ik wel dankbaar zijn dat we daar nu waarschijnlijk geen gebruik van maken."
Je ligt hopeloos achterquote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
Sorry jongens, de soap is nog niet voorbij:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Ach ja, schelden vind ik ook minder erg dan iemand onder halen, maar die verrekte regels he? Schijnen ook zowaar van toepassing te zijn op pseudo-vedette Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..
Beetje schelden is verboden, maar als je een aanvaller keihard onderuit haalt is geel ook wel prima vinden ze.
Ajax heeft hem een boete gegeven, wat moeten ze nog meer doen danquote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Of lig ik nu hopeloos achter en is dit al aan de orde geweest in het vorige topic?
Wat belachelijk dit.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Morgen: Gabri, Lindenbergh, Sneijder.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef Black-Death het volgende:
Ja wat zal het middenveld worden de komende wedstrijden...
Emanuelson, Maduro, Gabri?
Geschorst (toch?)quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Morgen: Gabri, Lindenbergh, Sneijder.
Zondag: Gabri, Maduro, Emanuelson.
Gabri is zondag één wedstrijd geschorst.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Willem II moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef Radegast het volgende:
Verrek, dat was ik vergeten, dus nu twee keer achter elkaar Lindenbergh in de basis!![]()
Roger zal nog wel te goed zijn voor de basis...
Doe maar andersomquote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jep en tegen AZ is Babel wellicht terug en kan die weer op linksvoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef Jasza het volgende:
Zondag speelt Perez gewoon op het middenveld denk ik, die heeft nog geen schorsing dan waarschijnlijk.
"Witte tyfuslijder" zei Wesley zelf, Bossen hoorde "blinde tyfushond" en Urby hoorde "witte tyfushond". Wie van de 3?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets was het ja, iets van "je moet die tyfushond geel geven". Zie het probleem niet echt..
Beetje schelden is verboden, maar als je een aanvaller keihard onderuit haalt is geel ook wel prima vinden ze.
Nou ja, de waarheid zal in het midden liggen. Het is weer eens niet anders, kon er ook nog wel bij dit..quote:Op woensdag 29 november 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Witte tyfuslijder" zei Wesley zelf, Bossen hoorde "blinde tyfushond" en Urby hoorde "witte tyfushond". Wie van de 3?
Na de winterstop met Leonardo?
Bier is de oplossingquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Weer 442!!! En Maduro en Roger op het middenveld! En Rosales naast Huntelaar!
Daar kom ik nou voor naar het stadion morgen!
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januariquote:Op woensdag 29 november 2006 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Weer 442!!! En Maduro en Roger op het middenveld! En Rosales naast Huntelaar!
Daar kom ik nou voor naar het stadion morgen!
Manucharyanquote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januari
Hoezo pas na 15 januari?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Gast, in de winterstop komt Leonardo en dan hebben we uitstekende vleugels met Leonardo/Manucharyan/Babel/Mitea... nu is het even lastig, want de helft is daarvan geblesseerd en Leonardo komt pas na 15 januari
Omdat Manucharyan moet concureren met Rosenberg. En wat Huntelaar voor Babbadingea is is Rosenberg voor Jasza.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb Manu nog niet zo veel zien spelen, maar hoor van velen hele goede en positieve verhalen over hem. Hij is nog jong, dus de reactie van Jasza begrijp ik niet helemaal...
Die gast is meer geblesseerd, en dat mensen hem nu al zo ophypen slaat nergens opquote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb Manu nog niet zo veel zien spelen, maar hoor van velen hele goede en positieve verhalen over hem. Hij is nog jong, dus de reactie van Jasza begrijp ik niet helemaal...
Hoe vaak heb jij hem zien spelen????quote:Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die gast is meer geblesseerd, en dat mensen hem nu al zo ophypen slaat nergens op![]()
Genoeg, ik vind het niets bijzondersquote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen????
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen hem ophypen terwijl hij nog niks heeft laten zienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Omdat Manucharyan moet concureren met Rosenberg. En wat Huntelaar voor Babbadingea is is Rosenberg voor Jasza.![]()
Nee Rosenberg heeft o zoveel laten zienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen hem ophypen terwijl hij nog niks heeft laten zien![]()
Rosenberg heeft vorig jaar veel meer laten zien dat Manu ooitquote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee Rosenberg heeft o zoveel laten zien.
ik zie hem ook liever op linksbuiten op dit moment dan Mitea hoor, maar hij heeft ook nog weinig gepresteerd
Ja, en dat zie ik Roger en Maduro dus niet doen. Wordt weer drama dat 4-4-2 morgen.quote:442 kan aanvallender zijn dan 433. Als de rechter en linker middenvelders maar genoeg rushes maken.
Vind je de teksten wel van kwaliteit dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
FF 2 doeken gemaakt vanmiddag, ff snel, gaat niet om de kwaliteit maar om de tekst, morgen waarschijnlijk op noord te zien
Nee, ik maak wel vaker teksten waar ik niet achter staquote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Vind je de teksten wel van kwaliteit dan?
Omdat ze daar ook strijd eisen, wat wij ook moeten eisen na de laatste weken!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:16 schreef jna het volgende:
Sorry hoor, maar dit soort doeken zie je normaal alleen bij feyenoord![]()
Hoelaat is die training dan afgelopen? En Ajax 1 alleen in de ochtend?quote:Vrijdag 1 december 2006
Ajax 11.30 uur training
Jong Ajax 10.30 uur training
14.30 uur training
Vrijdag zal wel heel kort zijn en alleen de wisselspelersquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Black-Death het volgende:
Ben vrijdag in Amsterdam, vlak bij de ArenA. In de hoop een traininkje te kunnen meepikken vond ik deze informatie op www.ajax.nl
[..]
Hoelaat is die training dan afgelopen? En Ajax 1 alleen in de ochtend?
Langs de mediamarkt en dergelijke lopen, loop je een rondje rond het stadion, en dan aan de andere kant loop je vanzelf tegen het trainingsveld aanquote:Op woensdag 29 november 2006 20:23 schreef Black-Death het volgende:
Naja ik kan altijd even kijken. Hoe kan ik daar het beste komen vanaf Bijlmer Arena station?
Ik heb het er ook niet zo op, haal edje maarquote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij heeft van Gaal het niet zo op het persoon Cziommer.
Misschien voor een gering bedrag kopen of huren?
Nee, overschatte voetballer. Liever idd Edgar Davids weer proberenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij heeft van Gaal het niet zo op het persoon Cziommer.
Misschien voor een gering bedrag kopen of huren?
Ajax Netwerkquote:Ten Cate: Huntelaar blijft in de basis
Henk ten Cate heeft in Voetbal International laten weten dat Klaas-Jan Huntelaar ondanks zijn mindere vorm niet hoeft te vrezen voor zijn basisplaats. 'We komen moeilijk tot scoren. Klaas-Jan Huntelaar heeft de grote vorm niet te pakken.We blijven hem helpen en steunen. Huntelaar zal ook de komende duels in de basis starten. Die jongen moet zichzelf even het laatste zetje geven. Een goal helpt daarbij beter dan het geven van tien assists.'
Ik zat al te wachten op de eerste die het zou postenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Waarom hebben we Jenner niet gekocht![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Waarom hebben we Jenner niet gekocht![]()
Ik bedoel, ik zie liever Jenner als De Mul OF Rosalesquote:
Kom op man, met de juiste training word hij de beste buitenspeler in nederland.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
Ach, Jenner, momentvoetballer met toevallig een mooi doelpuntje, geen optie.
Sorry hoor, maar ik kan wel 2 teams opstellen met spelers die een beter techniek dan Jenner hebben.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
En Jenner heeft de beste techniek uit de hele Eredivisie zo'n jonge hoort bij ons.
Ja, Rosales en De Mul ook, mits de juiste training.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kom op man, met de juiste training word hij de beste buitenspeler in nederland.
Kom maar op dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan wel 2 teams opstellen met spelers die een beter techniek dan Jenner hebben.
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden, en van De Mul hoef je niet veel meer van te verwachten als een versnelling en een matige voorzet.quote:Ja, Rosales en De Mul ook, mits de juiste training.
de Guzmanquote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kom maar op dan.
[..]
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden, en van De Mul hoef je niet veel meer van te verwachten als een versnelling en een matige voorzet.
Die zijn mischien wel iets beter ja, de rest is bagger.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
de Guzman
Affelay
Farfan
Koné
Aissati
quote:'Niet dat AZ nu tweede of derde keus is, totaal niet zelfs, maar Ajax is voor mij de absolute top. Dat heb ik altijd al gevonden. Ajax is voor de buitenwereld, zowel in Nederland als daarbuiten, een club uit de top 4. Van kinds af aan ben ik fan van Ajax geweest en dan wil je ooit in je leven in dát rood-witte shirt spelen.'
Sarcasme. Meneer Jenner speelt 1 goede wedstrijd en iedereen hemelt em op. Laat hem eerst maar eens een serie neerzetten van een stuk of 10 goede duels.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden, en van De Mul hoef je niet veel meer van te verwachten als een versnelling en een matige voorzet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sarcasme. Meneer Jenner speelt 1 goede wedstrijd en iedereen hemelt em op. Laat hem eerst maar eens een serie neerzetten van een stuk of 10 goede duels.
En Slory speelt ook niet als een echte buitenspeler maar speelt in een counterploug. In de Nederlandse competitie speelt eigenlijk geen enkele echte goeie buitenspeler.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:
De enige rechtsbuiten in de Eredivisie die de hele competitie constant goed speelt is Slory, maar die gaat zeer waarschijnlijk naar Feyenoord.
quote:700 fans van Espanyol mee naar Amsterdam [wijzig]
Espanyol neemt in totaal zo'n 700 fans mee naar Amsterdam voor het UEFA Cup duel tegen Ajax. Vanwege de enorme interesse de laatste dagen werd gisteren zelfs nog beken of het nog een vliegtuig kon charteren voor meer fans.
Als Jenner 4 wedstrijden goed speelt is dat nog altijd beter als de goede wedstrijden van De Mul en Rosales bij elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sarcasme. Meneer Jenner speelt 1 goede wedstrijd en iedereen hemelt em op. Laat hem eerst maar eens een serie neerzetten van een stuk of 10 goede duels.
Dat ziet iedereen wel, maar dit waren maar 15 minuutjesquote:Op woensdag 29 november 2006 23:46 schreef stefmans het volgende:
Eindelijk iemand die het ook ziet.
je leest niet goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen wel, maar dit waren maar 15 minuutjes![]()
Ik heb Mauro ook wel is 15 minuten goed zien spelen, dus wacht nou maar af![]()
De meeste reacties zijn hier omdat mensen Jenner nu 15 minuten goed zien spelen, en direct vinden dat hij naar Ajax moet. Ik heb hem zelf nog nooit echt zien spelen, dus kan niet echt een objectief oordeel vellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
je leest niet goed.
De basis van een speler als Jenner is bij voorbaat al beter dan Rosales. Rosales is gewoon een argentijnse dribbelaar die waarschijnlijk gewoon in een 4-4-2 aan de rechterkant heeft gezweefd daar.
Voor Jenner is alles wat ze bij Ajax verlangen én verwachten een tweede natuur, hij leeft voor die dubbele schaar en een strakke voorzet.
Klopt ook. Maar de spelers die we nu hebben, die moeten dat eigenlijk forceren, de manier om zo te spelen. Een vd Meyde deed het ook perfect in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Dat Jenner scharen eruit gooit als geen ander (op Quincy na dan) was al bekend. Maar het waren vooral zijn voorzetten die het hem deden.
Maar goed, ik hoor ook zo vaak dat hij dramatisch speelt dus het is niet altijd maar goed bij hem.
Ik zei dat Jenner vorig seizoen al gehaald moest worden, natuurlijk is hij niet iedere wedstrijd zo goed als vandaag. Maar als hij matig is is hij nog altijd veel en veel beter als Rosales en De Mul.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Dat Jenner scharen eruit gooit als geen ander (op Quincy na dan) was al bekend. Maar het waren vooral zijn voorzetten die het hem deden.
Maar goed, ik hoor ook zo vaak dat hij dramatisch speelt dus het is niet altijd maar goed bij hem.
Ja, echt een type John Veldmanquote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
De AZ-er die Ajax misschien nog wel het meest zou kunnen gebruiken op dit moment: Mendes da Silva.
Beetje hetzelfde type als Maduro alleen dan sneller, koppend sterker en een betere pass.
Zonde dat wij hem hebben laten gaan...
Veldman.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja, echt een type John Veldman![]()
[[url=
afbeelding]]http://www.voetbalfocus.nl/imgs/veldman-j1.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Babel op 10.quote:
Ik zou hem er wel eens willen zien, maar dan moet hij wel nog zijn aannamen een beetje verbeteren. Juist door zijn creativiteit en zijn schot zou ik hem er wel eens willen zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heeft 'ie daar ooit gestaan dan? Misschien het proberen waard.
Waarom niet? Aan zo'n post heb je namelijk weinig.quote:
Omdat je voor op de 10 positie een speler nodig hebt die van 16 naar 16 loopt ala Litmanen. Dat zie ik Babel nog niet doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Aan zo'n post heb je namelijk weinig.
Hij mist de geniale pass ervoor, daarnaast verdedigt hij helemaal niet mee en dat moet een 10 ook doen. Hij moet ook de bal opvragen, dat zie ik hem ook niet doenquote:Op donderdag 30 november 2006 00:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Aan zo'n post heb je namelijk weinig.
Aan zoiets heb je iets, tegen de kleinere ploegen zou je hem er IMO goed neer kunnen zetten dan is het mee verdedigen toch niet zo belangrijk, dat balopvragen ja dat is gewoon waar.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij mist de geniale pass ervoor, daarnaast verdedigt hij helemaal niet mee en dat moet een 10 ook doen. Hij moet ook de bal opvragen, dat zie ik hem ook niet doen![]()
Iig iemand die in de voorhoede moet staan imoquote:Op donderdag 30 november 2006 00:56 schreef -Wolf- het volgende:
Babel is gewoon een spits.
en hij kan een oscar winnen, wat een theater bij dat ventjequote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Het is gewoon geen vraag of Leonardo een meerwaarde kan zijn voor Ajax.Met die jongen op 11 heb je goud in handen imo.Hij heb alles wat je als linksbuiten moet hebben, techniek, actie, snelheid, goede voorzet.Echt waar hebben we na jaren eindelijk weer een linksbuiten.
En je punt is?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hij kan een oscar winnen, wat een theater bij dat ventje
dat doet Stam dan weer goed bij Ajaxquote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef Jasza het volgende:
Stam moet hem maar is voor ze hol trappen.
dat hij meer is dan die briljante speler zoals jij hem noemtquote:
En dat is een reden hem niet te halen?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij meer is dan die briljante speler zoals jij hem noemt
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat is een reden hem niet te halen?
Ik zou hem gewoon halen.HTC kan hem wel onder de uim houden denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen
Tuurlijk wel. Schwalbes in je nadeel zijn klote, maar als ze in je voordeel zijn dan is het all in the game.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn gedrag in en buiten het veld lijkt me een reden ja. Ik hoef hem bijvoorbeeld niet bij PSV! Als je klaagt over de schwalbe van Farfan dan kan je natuurlijk nooit Leonardo binnen halen
Julian Jenner: 28-02-1984quote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
Dat meen je zelf toch niet mag ik hopen, Rosales is veel te oud om nog beter te worden.
En hij is de grootste ego die ik ken op de Nederlandse veldenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Het is gewoon geen vraag of Leonardo een meerwaarde kan zijn voor Ajax.Met die jongen op 11 heb je goud in handen imo.Hij heb alles wat je als linksbuiten moet hebben, techniek, actie, snelheid, goede voorzet.Echt waar hebben we na jaren eindelijk weer een linksbuiten.
Ja, klopt allemaal, en als hij dan de eerste 2 man fe-no-me-naal voorbij is schiet hij de bal krachteloos achter de achterlijnquote:Op donderdag 30 november 2006 04:30 schreef twi het volgende:
Ik vind juist dat Rosales explosief is. Hij is heel snel op de eerste meters, en is best behendig in de kleine ruimte.
Jij hebt echt totaal geen verstand van voetbal, je bent gewoon Argentina-geil en dus is Mauro Rosales beter dan Julian Jenner of Tom de Mul. Doe die oogkleppen eens af, pannekoek.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rosales speelt al 4 jaar op een hoog niveau, Jenner pas net
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
.
Mauro Rosales is gewoon zwaar kut, daarom staat hij ook niet meer in OP.![]()
Stadionverbodquote:Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooral dat stadionverbod voor Perez is nog het meest lachwekkend.
Vanavond relatief laat naar Amsterdam, wel direct naar het home als ik daar nog aan toe kom. Tentamens
Mooizo, want met het oog op een 4-4-2 met Mauro Rosales naast KJH, is het wellicht verstandig mij vooraf goed vol te gieten, zodat ik het allemaal niet helemaal meekrijg.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef the_hunter het volgende:
Home is alleen voor de wedstrijd open, Montana. Tijdens en na de wedstrijd is het home gesloten.
quote:
quote:FIFA dreigt Perez
Van onze Telesportredactie
ZEIST, donderdag
Minimaal vijf wedstrijden schorsing, een boete van bijna 12.000 euro en een wereldwijd stadionverbod gedurende de schorsing. Deze straf hangt Ajacied Kenneth Perez boven het hoofd voor zijn opmerking ’kankerneger’ aan het adres van assistent-scheidsrechter Nicky Siebert.
De Deense aanvaller liet zich gaan tijdens de competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Twente op 19 november.
Sinds afgelopen zomer voert de wereldvoetbalbond FIFA een antidiscriminatiecampagne.
Wordt Perez door de KNVB schuldig bevonden aan discriminerend gedrag, dan is de voetbalbond reglementair gehouden om minimaal de door de FIFA vastgestelde straf uit te spreken. Het staat de nationale bonden vrij zwaardere sancties op te leggen bij discriminerend gedrag. Normaliter bepalen de nationale voetbalbonden de strafmaat bij wangedrag in de nationale competitie. In juni gingen de nationale federaties echter akkoord met de door de FIFA vastgestelde minimumstraf voor ernstig wangedrag, waaronder discriminatie.
Inmiddels heeft de aanklager van de KNVB alle rapporten binnengekregen en zal hij na bestudering ervan op korte termijn besluiten Perez wel of niet in staat van beschuldiging te stellen.
In feite is dat ook een 4-3-3 met tien, Tom de Mul en Edgar Manucharyan zijn de vleugelspitsen (de zeven en elf), Kenneth Perez is de tien en Klaas Jan Huntelaar is de negen. Niets mis mee!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
4-4-2 met de Mul Gabri Sneijder en Manucharian op het middenveld en Perez en huntelaar voorin (Perez om huntelaar heen), kunnen beide vleugelmiddenvelders opkomen en Urby als Links back (bij gebrek aan Stam)
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - Vermaelen - Emanuelson
De Mul - Gabri - Sneijder - Manucharian (of roger)
Huntelaar - Perez
het is een verkapte 433 jaquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In feite is dat ook een 4-3-3 met tien, Tom de Mul en Edgar Manucharyan zijn de vleugelspitsen (de zeven en elf), Kenneth Perez is de tien en Klaas Jan Huntelaar is de negen. Niets mis mee!
Dat zal het inderdaad worden. Ik verwacht een uitstekende Roger, Sneijder en Huntelaar...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In feite is dat ook een 4-3-3 met tien, Tom de Mul en Edgar Manucharyan zijn de vleugelspitsen (de zeven en elf), Kenneth Perez is de tien en Klaas Jan Huntelaar is de negen. Niets mis mee!
Overigens is Urby Emanuelson geschorst, dus Thomas Vermaelen linksback, George Ogararu rechtsback, Johnny Heitinga en Zdenek Grygera centraal?
zo aanvallend zal je Ajax voorlopig echt niet zien hoor.... Zeker niet in europa. Waar een thuiswedstrijd tegen de nummer 12 van spanje toch een makkie zou moeten zijn. Helaas is de realiteit anders........ Heeft Ajax dat onoverwinnelijke eigenlijk ooit wel is gehad in de Arena?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kut ja, Urby... hmm... Misschien zou ik dan Ogaragu - Heitinga - grygera - Vermaelen spelen, maar liever Heitinga - Grygera - Vermaelen en Maduro iets ervoor...
ligt aan de grasmatquote:Op donderdag 30 november 2006 09:32 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
zo aanvallend zal je Ajax voorlopig echt niet zien hoor.... Zeker niet in europa. Waar een thuiswedstrijd tegen de nummer 12 van spanje toch een makkie zou moeten zijn. Helaas is de realiteit anders........ Heeft Ajax dat onoverwinnelijke eigenlijk ooit wel is gehad in de Arena?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens is Urby Emanuelson geschorst, dus Thomas Vermaelen linksback, George Ogararu rechtsback, Johnny Heitinga en Zdenek Grygera centraal?
Kan me ook nog wel een 9-1 herrinneren in de Uefacup. Of Bochum thuis.... stonden we gewoon na een half uur met 0-2 achter. Uiteindelijk binnen een kwartier ofzo omgedraaid naar 3-2. Ben nog nooit zo gek geworden na een goalquote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja. In de CL jaren geleden.
9-1 tegen Branik Maribor ja. Geweldig was dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een 9-1 herrinneren in de Uefacup. Of Bochum thuis.... stonden we gewoon na een half uur met 0-2 achter. Uiteindelijk binnen een kwartier ofzo omgedraaid naar 3-2. Ben nog nooit zo gek geworden na een goal![]()
stond destijds de europacup en cl altijd op 128. Niet om dat ik me nou een ontzettende f-sider voel ofzo, maar daar was toen altijd een supersfeer. Die 3-2 viel nog voor rust dacht ik.... Geloof dat iedereen, iedereen in de armen viel. Had toen seizoenskaart in 423. Nou dat was wel wat anders.... vandaar dat ik bij beker, ed... altijd naar 128 gingquote:Op donderdag 30 november 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
9-1 tegen Branik Maribor ja. Geweldig was dat.
Bochum was trouwens 4-2. Met ik meen twee goals van Laudrup
Dit argument werkt ook andersom :als je consequent bent dan vind je ook dat PSV duikelaar Farfan niet had moeten kopen....quote:Op donderdag 30 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax - feyenoord 2004 de 1-0.quote:Op donderdag 30 november 2006 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Rosales nog nooit zo'n doelpunt als Jenner zien maken. Hij komt nooit voor de goal en heeft een slechte eindpass.
Het is bij hem idd puur doen alsof hij goed speeltquote:Op donderdag 30 november 2006 10:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tegen 010 was een lekkere goal ja.Maar ik vind rosales absoluut niet explosief, het lijkt misschien zon omdat hij keihard langs zn man probeert te sprinten.
5 wedstrijden is echt veel, maar het is wel een statement die gemaakt moet worden door de fifa.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef F1Bas het volgende:
5 wedstrijden? Mijn God, waar gaat het heen met de wereld.
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is bij hem idd puur doen alsof hij goed speelt.
Hard rennen, en dan niets produceren, keer op keer. Natuurlijk valt het wel eens per ongeluk goed, maar das dan echt toeval.
en steeds moet inzakken om te kaatsen. en mee te voetballen, de lijnen te kalken , het gras te maaien..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.
Idd, mede door het vasthouden aan buitenspelers, die dus helaas allemaal falen, creeren we nauwelijks kansen meer..quote:Op donderdag 30 november 2006 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Te laag rendement dus, terwijl het zo belangrijk is.We scoren gewoon te weinig, omdat Huntelaar amper bruikbare ballen krijgt.
Juist Ajax moet maar eens op zoek naar normale buitenspelers.Leonardo is daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, mede door het vasthouden aan buitenspelers, die dus helaas allemaal falen, creeren we nauwelijks kansen meer..
Babel en Stam doen beiden vanavond niet mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef Pjetr het volgende:
hoe is het met babel? en doet stam vanavond mee?
whats up met stam?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Babel en Stam doen beiden vanavond niet mee.
Leonardo zou het kunnen zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 10:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Juist Ajax moet maar eens op zoek naar normale buitenspelers.Leonardo is daar een goed voorbeeld van.
Ik denk dat hij bij Ajax weer op kan bloeien. Ik zie hem graag in de winterstop terugkomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leonardo zou het kunnen zijn.
van der Meyde is voor mij tegenwoordig echt een totale onbekende...
Precies, als we dat al wilden doen, hadden we het in de winter moeten doen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk laat Jenner wel voor een schijntje naar Ajax vertrekken ja.
tuurlijk en Cziommer ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk laat Jenner wel voor een schijntje naar Ajax vertrekken ja.
Ze schatten Ajax lekker hoog inquote:Roger en Gabri kijken uit naar UEFA Cup-wedstrijd
--------------------------------------------------------------------------------
30 november 2006
Voor de Ajacieden Gabri en Roger wordt het UEFA Cup-duel met Espanyol een weerzien met tal van oude bekenden. De spelers genoten hun opleiding bij FC Barcelona. Roger speelde zowel voor Barcelona als voor de kleinere stadsgenoot Espanyol. Gabri maakte afgelopen zomer de overstap van Barcelona naar Ajax. Beide middenvelders debuteerden dit seizoen als Ajacied.
"De wedstrijd tegen Espanyol gaat zeker mooie momenten opleveren", verzekert Roger op de officiële website van Ajax. "Vooral omdat ik oude bekenden weer eens de hand zal schudden." Gabri verwacht tegen de Spanjaarden een lastige wedstrijd. "Hoe ik Espanyol ken? De tegenstander kan compact spelen en beschikt over individueel sterke spelers. Ajax begint donderdag niet als favoriet aan de wedstrijd. Het zal een moeilijke wedstrijd worden."
Roger is daarentegen vol zelfvertrouwen. "We moeten niet speculeren of Espanyol donderdag zal spelen om het ene punt. Laten we het voor onszelf duidelijk houden. Ajax gaat voor de overwinning. Als wij een goede dag hebben, kunnen we ook van Espanyol winnen. Tegen Espanyol ben ik niet méér gemotiveerd als normaal. Ik doe altijd mijn best. Net zo goed als dat ik gemotiveerd ben voor de wedstrijd van zondag tegen Willem II. Uiteindelijk horen we vanzelf wel wie spelen."
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Julian Jenner zijn we te laat mee, heeft AZ goed ingeschat en als ze hem naar Ajax laten gaan, dan alleen voor de hoofdprijs. We hadden hem en David Mendes da Silva voor héél weinig kunnen overnemen van NAC, nu zijn ze haast het tienvoudige waard. Andy v/d Meyde staat er helaas niet meteen, maar zal nu al beter zijn dan Mauro Rosales. Leonardo mag van mij komen, maar daar is niet iedereen het mee eens.
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze schatten Ajax lekker hoog in![]()
kom op man, hun staan 12equote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..
Aan de andere kant vind ik het belachelijk dat iedereen zo bang is voor Espanyol. Ok, Ajax draait de laatste tijd kut, maar we moeten niet doen of Espanyol zo'n wereldteam heeft. Ik verwacht dan ook niets minder dan een overwinning vanavond. En dan worden we alsnog eerste in de groep.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je en? Groot gelijk, ga ff hoog van de toren blazen nadat je al weken zo kut speelt..
Maar Ajax is in de war en kan dus niks beters doen dan tegenstander hemel in prijzen en dan volle 100 procent knallen. Onderschatting mag niet en zal er ook niet zijn. Dit is de beste positie die je kan innemen als je twee weken uit vorm bent.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
kom op man, hun zij staan 12e![]()
In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??quote:
Mongool?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef stefmans het volgende:
Welke mongool heeft Rosales uit de OP gehaald, want als je dat doet haal dan meteen Manu en De Mul er ook even uit![]()
Echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:23 schreef stefmans het volgende:
Welke mongool heeft Rosales uit de OP gehaald, want als je dat doet haal dan meteen Manu en De Mul er ook even uit![]()
Tsja, dat is allemaal relatief.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??
Het is maar een grapje.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kun je niet maken,hij is wel één van onze spelers.
Als het een geintje is kan het natuurlijk wel.Kom op we zijn Ajax, de enige club met humorquote:Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is maar een grapje.
Of mogen we geen grappen maken over "onze" spelers?
Hoho, ik ben het er alleen mee eens, zie je een "gewijzigd door HeatWave" staan dan?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik ben het er alleen mee eens, zie je een "gewijzigd door HeatWave" staan dan?
Ik was het niet.
Ik denk dat ie er helemaal kapot van is en vanavond echt niet in staat zal zijn om te voetballen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kun je niet maken,hij is wel één van onze spelers.
Vergeet je vanavond je witte zakdoekje niet?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er helemaal kapot van is en vanavond echt niet in staat zal zijn om te voetballen.
Nee maar ik bedoel Rosales is slecht maar Mitea, Manu en de Mul ook dan mogen die er ook uit, want de potentie is bij hun ook ver te zoeken.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mongool?![]()
Maar goed, Tom de Mul en Edgar Manuchayran hebben in tegenstelling tot Mauro Rosales nog wél potentie.![]()
thuis in eigen stadion horen we gewoon favoriet te zijn..quote:Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In spanje, hoeveel stond Sparta ook alweer??
Voor mij is Espanyol ook de favoriet hoor. Ze staan niet voor niets bovenaan in de poule met alleen maar gemakkelijke overwinningen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
thuis in eigen stadion horen we gewoon favoriet te zijn..
Alleen is Roslaes gewoon slecht(wat toch het belangrijkste is).Roger en Rosenberg mogen om die reden ook vertrekken van mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Trouwens, wanneer Rosales dan weg is gewerkt, dan heb ik alvast een rijtje spelers om de fakkel van 'm over te nemen:
- Roger, omdat hij niet lacht
- Gabri of Stam, omdat ze teveel kaarten pakken
- Huntelaar, omdat hij dit seizoen pas 12 goals heeft gemaakt
- Sneijder, omdat hij een scheldende sleutelhanger is
- Rosenberg, omdat hij - ohja, we willen hem al weg hebben...
- Emanuelson, omdat hij een rare voornaam heeft
- Manucharyan, omdat hij een rare achternaam heeft
- Babel, omdat hij moet stoppen met rappen
- Perez, omdat hij een racist is
Ik ben benieuwd
Mauro Rosales uit OP weglaten omdat hij Ajax-onwaardig is, vind ik wél een goede reden, in tegenstelling tot die van jou. Maar goed, zo'n zonde is het toch ook weer niet, was meer ludiek bedoeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Trouwens, wanneer Rosales dan weg is gewerkt, dan heb ik alvast een rijtje spelers om de fakkel van 'm over te nemen:
- Roger, omdat hij niet lacht
- Gabri of Stam, omdat ze teveel kaarten pakken
- Huntelaar, omdat hij dit seizoen pas 12 goals heeft gemaakt
- Sneijder, omdat hij een scheldende sleutelhanger is
- Rosenberg, omdat hij - ohja, we willen hem al weg hebben...
- Emanuelson, omdat hij een rare voornaam heeft
- Manucharyan, omdat hij een rare achternaam heeft
- Babel, omdat hij moet stoppen met rappen
- Perez, omdat hij een racist is
Ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |