Vandaar dat je vroeg hoe laat het hier was.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk weet ik hoe ik die dingen moet verzetten! Ze lopen gewoon niet gelijk.
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:08 schreef broer het volgende:
Volgens mij kon ik dat vroeger ook. Tegenwoordig zou ik er vrijwel zeker aan overlijden.
Turnen? Nee, dat is bij mij nooit verder gekomen dan leuk gymmen bij een vereniging. Maar wat oefeningen betreft ben ik nooit veel verder gekomen dan een arabier.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
En jij dan?
Ik zag zaterdag nog een stukje op tv, over en sportinternaat in China. Daar was een jongetje aan het woord en hij vond het dus niet leuk, hij wilde liever naar school en later wetenschapper worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Gedwongen zou ook wel erg zijn. Dat je op je veertiende meedoet aan wereldkampioenschappen terwijl je er eigenlijk niets aan vindt. (En dan ben ik dus inderdaad zo'n softie die dat zielig vindt...)
Sport je nu ook nog?
Nee, dat nam ik ook niet aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef broer het volgende:
Oké.
(Ik was trouwens niet sarcastisch.)
Ja, och. Laat mij maar gaan, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
En ik weet nooit zo goed hoe ik op jouw spinsels moet reageren.
Maar je negeren vind ik ook weer zo wat.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, och. Laat mij maar gaan, dat komt wel goed.
Morgen om 10h00 naar de Sociale Dienst, of zoals WIJ, HAAGSCHE PAUPERS zeggen; de bank. Dan krijg ik een envelop en dan mag ik naar het postkantoor, of zoals WIJ, HAAGSCHE PAUPERS zeggen; 't poskutoah, om die dan om te wisselen voor 50 euro. Woei! 475 euro per maand voor op m'n luie reet liggen. Héérlijk. Laat Ghandi maar hongeren!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je negeren vind ik ook weer zo wat.
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou zeg ik toch weer wat.
Heb ik iets gemist? Ik ben niet zo'n teruglezer...quote:
De spruitjes zijn verorberd.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:22 schreef JAM het volgende:
Och, de spruitjes. Nou ja; bel een pizza.
Geen gekke gedachte.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Rest mij te zeggen: 'winterpeen'.
Ah gezellig heb jij Ron Nockvocht de laatste tijd nog gesproken?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Teruglezen heeft geen zin. En het is waar: met mij is geen leuk gesprek te voeren.
Escusses jullie kijken nooit in ONZ hè...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, daar heb ik alvast geen zinnig woord op terug.
Als je mij bedoelt met jullie, dan ja. Ik kijk nooit in ONZ.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Escusses jullie kijken nooit in ONZ hè...
Nee ik bedoel jullie met de inwoners van deze slowchat topic.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt met jullie, dan ja. Ik kijk nooit in ONZ.
Oh, anderen vast wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ik bedoel jullie met de inwoners van deze slowchat topic.
Het lijkt mij sterk.quote:
Ochja vrijheid van forumbeweging hè. Ik zelf vind alles behalve ONZ eng.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij niet. Van een paar weet ik het zeker.
In ONZ kijkt men niet op een punt meer of minder. Laat staan hoofdletters en andere interpunctie. Met andere woorden ik word er gedoogd.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind ONZ juist eng.
Word jij hier niet gedoogd, dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In ONZ kijkt men niet op een punt meer of minder. Laat staan hoofdletters en andere interpunctie. Met andere woorden ik word er gedoogd.
Neen ik word hier gecorrigeerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Word jij hier niet gedoogd, dan?
Als dat ergens niet erg is, dan zou dat hier moeten zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neen ik word hier gecorrigeerd.
Inderdaad maar daarom nog wel eng, vooral het feit dat je altijd op je hoede moet zijn om foutjes te maken. In ONZ is niets fout per definitie.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dat ergens niet erg is, dan zou dat hier moeten zijn.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Ok.
Eng hè?quote:
Nietus!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef JAM het volgende:
Zo, ik heb mijn biefstuk op.
Het was erg lekker, zo van hmmm - jammie, a-hum, kuch kuch.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nietus!
Was het lekker, zo van JAMMIE.
Ah 3 sterren waard dus. Mits juiste garnering.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Het was erg lekker, zo van hmmm - jammie, a-hum, kuch kuch.
quote:andijvie
andijvie, inspirerend is ze niet
geen rijmwoord heeft men ooit op haar ontdekt
ook heeft ze zelfs door fraai gekleurde ruiten
een vies en uiterst burgerlijk aspect
wij mogen er de ogen niet voor sluiten
at zij het lichaam wel tot voeding strekt
maar dat is dan ook alles wat ze biedt
andijvie is voor mij geen lustobject
misschien doet dit betoog u wat verdriet
maar ja, ook deze vogel is gebekt
en als zij zijn opinie vrij mag fluiten
dan leidt dat wel eens tot een schokeffect
ik mag nochtans de waarheidsdrang niet stuiten
u hoort dus nu het koele intellect
in plaats van een romantisch twiet, twiet, twiet
ze heeft de kleur van stoffig malachiet
is slijmerig en week en langgerekt
ik moet me scherp en realistisch uiten
gezien de weerzin die ze bij me wekt
toch kunnen vele mensen er niet buiten
jawel, ik heb dit feit met zorg gecheckt
wat mij betreft, ik zeg het expliciet
het spijt me dat zo'n pessimistisch lied
vanavond aan m'n keelgat moest ontspruiten
hoe droevig kan het lot zijn dat men trekt
cha cha cha
Zeg, Bosbeetle, vertel jij eens iets leuks. Doe dat nu eens even.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Inderdaad zolang er geen andijvie bij zat
[..]drs. P
Ik heb ook al lekker gegeten.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook erg lekker gegeten.
Het vier gangen verrassingsmenu.
Heel ONZ is fout per definitie. Op één topic na. Per bijna-definitie, dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
In ONZ is niets fout per definitie.
Nee, toen bestond ik nog niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef broer het volgende:
Heb je op 29 november 1971 ook lekker gegeten dan, k_man?
Toch heb ik de beste dingen op FOK! op onzin gelezen. De meest creatieve ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:37 schreef broer het volgende:
[..]
Heel ONZ is fout per definitie. Op één topic na. Per bijna-definitie, dus.
Ik hoopte zó dat niemand dat ging zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:40 schreef LXIV het volgende:
Toch heb ik de beste dingen op FOK! op onzin gelezen. De meest creatieve ook.
Het is alleen wat zoeken tussen alle bagger.
Ja, dat klopt. Volstrekt ongetalenteerden denken ook maar even een topicje te kunnen openen. Het is héél veel bagger.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoopte zó dat niemand dat ging zeggen.
Want het is wel waar. Alleen is de spoeling tegenwoordig wel erg dun, vind ik.
Waarom?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook lekker gegeten.
Intxaugarra maakt (of maakte?) nog wel eens leuke topics. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed...quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
Ik selecteer op TS-naam. Zo valt snel nog wel iets goeds te vinden.
Het is maar net van wat voor soort humor je houdt. Braun, Pony-lover, SiemeN et al vind ik toch wel vaak grappig.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:57 schreef broer het volgende:
[..]
Intxaugarra maakt (of maakte?) nog wel eens leuke topics. Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed...
Omdat ik gauw tevreden ben.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef k_man het volgende:
Waarom?
De spoeling is zo dun omdat de spoeling zo dun is. Mijn topic werd vandaag nog al bij voorbaat als bagger gezien.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoopte zó dat niemand dat ging zeggen.
Want het is wel waar. Alleen is de spoeling tegenwoordig wel erg dun, vind ik.
Ik krijg vast spijt van deze vraag, maar toch: wat bedoel je in hemelsnaam?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
De spoeling is zo dun omdat de spoeling zo dun is.
Ik dacht ook al: wat doe jij in hemelsnaam in TTK-LPT?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De spoeling is zo dun omdat de spoeling zo dun is. Mijn topic werd vandaag nog al bij voorbaat als bagger gezien.![]()
Gewoon een prima logische redenatie, toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg vast spijt van deze vraag, maar toch: wat bedoel je in hemelsnaam?
Ja, een beetje. Laatste toevluchtsoord voor mijn tere kunstenaarszielquote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht ook al: wat doe jij in hemelsnaam in TTK-LPT?
Maar je moest je "the-show-must-go-on"smilie promoten.
Ik vind hem wel grappig hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon een prima logische redenatie, toch?![]()
[..]
Ja, een beetje. Laatste toevluchtsoord voor mijn tere kunstenaarsziel[afbeelding].
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
Gewoon een prima logische redenatie, toch?![]()
Nee, ik wilde mensen natuurlijk wel gewoon de vrijheid geven het ding zelf te interpreteren en in te zetten naar eigen inschatting.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig hoor!
En die gebruik je dus wanneer je zeggen wil: The show must go on? We hebben er eigenlijk geen zin meer in, maar vooruit met de geit?
Ja, maar het minder leuke aan het voorbeeld is dat mijn muismat nu in twee stukken ligt.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:31 schreef broer het volgende:
O, nu je hem zó gebruikt, blijkt opeens hoe toepasselijk hij wel kan zijn.
Je hebt gelijk... PonyLover probeerd het trouwens wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar jouw username is niet "The show must go on" of "Huilend cheerleadermeisje".
O, PonyLover gebruikt al geruime tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 00:47 schreef broer het volgende:
Ik ben te lui om te zoeken. Wat probeert hij wel?
Dat is ook waarom ik het voorbeeld aanhaalde.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar.... dat is toch helemaal geen pony.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
Huh, welk voorbeeld? Ik snap het niet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar jouw username is niet "The show must go on" of "Huilend cheerleadermeisje".
Het is dus een voorbeeld van iemand wiens "signature" ook niet direct verwijst naar zijn/haar naam.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar.... dat is toch helemaal geen pony.![]()
Ik heb zelfs Van Dale erbij gepakt. En dan nog heb ik geen idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef bofneger het volgende:
Maar wat ik me afvraag, nu ik hier toch aangeschoven ben. Waarom wordt kabeljauw uitgesproken als kabbeljauw en niet als ká-beljauw? Je zegt toch ook niet dat je internet via de kabbel?
Misschien omdat de Surinamers het bakkeljauw noemen? Dan werkt de regel namelijk wel. Dubbel 'k' in plaats van enkel 'b'.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Verder vind ik het overigens volstrekt oninteressant, net als de vis zelf.
Tenzij ze het schrijven als 'bakeljauw', natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:12 schreef bofneger het volgende:
Misschien omdat de Surinamers het bakkeljauw noemen? Dan werkt de regel namelijk wel. Dubbel 'k' in plaats van enkel 'b'.
De volle drie delen, meneer.quote:De Dikke Dikke overigens?
Bedoelde u: backeljau, vraagt Google dan weer.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Tenzij ze het schrijven als 'bakeljauw', natuurlijk.
Cruciale vraag: bedoelde je dat dan ook?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:18 schreef bofneger het volgende:
Bedoelde u: backeljau, vraagt Google dan weer.
Ja, sorry. Maar die gimmicks houden nu eenmaal niet zo lang stand.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Broer, je bent dat ding al een paar keer vergeten.
Cruciaal antwoord: neequote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Cruciale vraag: bedoelde je dat dan ook?
Dan was het vast schijndorst.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Wat is dat nou toch? Ik had dorst en heb een pak drinken gepakt. Vervolgens ben ik het vergeten op te drinken. Nu is mijn dorst over. Hebben jullie dat ook wel eens, of is dat iets geks?
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Ik heb dat nooit. Niet met roken en niet met drinken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kon kiezen tussenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Niet huilen. 't Komt allemaal goed.
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Nee, het was wel echt dorst. De mijne is geen verslaving, hè.
Ik drink echt te weinig op een dag. Vandaag: 1 koffie, 1 ijsthee en 1 soep.
Het is wel de meest verstandige. Maar dat is geen antwoord op de vraag of ik er blij mee ben.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
En wat vind je nu zelf van je keus? Ben je er, achteraf, blij mee?
Slinger Kazaa aan. Of ik moet even een mp3'tje op Yousendit zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Ja. Leuk. Ik heb geen StuBru. Ik heb wel Nick Cave. Maar niet die.
Moet ik hem nou wel of niet op Yousendit zetten?quote:
O, die lijkt wel wat op Jolene van... (Kut, bandnaam vergeten.)quote:Ik heb wel Black Betty op cd![]()
O. Dan snap ik de smiley niet. Maar toch, als kleine bonus: Henry Lee. Maak ik jou er niet blij mee, dan vast wel iemand anders.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Roses zelf ook op mp3.
quote:Queen Adreena of White Stripes? Jij hoort wel heel veel in dat liedje wat ik niet hoor.![]()
Ik heb een te kleine harde schijf. Ik brand alles wat ik download. Maar ik heb altijd al goed door slechte geluidskwaliteit heen kunnen luisteren. Ik had altijd de meest crappy versterkers en dat interesseerde me niets, als het melodietje maar goed was.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Een mp3 op cd is niet het echte ding. Ik ben niet zo van het branden.
Ik doe een dag of twee, drie met een pakje shag. Dus een sigaret of twintig, ongeveer?quote:Mag ik misschien vragen hoeveel jij per dag rookt?
quote:Op donderdag 30 november 2006 02:12 schreef broer het volgende:
als ze allemaal gestolen worden zou ik ze geen van alle missen.
Je moet er zeker niet lijnrecht tegenover staan. Of bewondering noodzakelijk is weet ik niet. Misschien is het gewoon deel van de verliefdheid.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Zou dat een voorwaarde voor echte liefde zijn? Dat je je partner bewondert in hetgeen hij of zij doet?
Maar meneer en mevrouw De Jonge zijn al 37 jaar samen. Dan kan er toch amper nog sprake zijn van 'verliefdheid'.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
Of bewondering noodzakelijk is weet ik niet. Misschien is het gewoon deel van de verliefdheid.
Nee, nee, ik zal je zeggen Erik, het betreft een bijzonder mooie functie bij het Europees Patentbureau. JAM wordt yup.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je in een keuken werken?
Daar heb ik alle vertrouwen in, Erik. Dat gesprek morgen is met een vrouw dus dan gooi ik mijn CHARMES in de strijd. Mijn charmes, dat wil zeggen; mijn krijtgestreepte donkerbruine Paul Smith broek die ietwat te strak zit in het kruis en het ietwat naar voren kantelen van het bekken. Dat komt helemaal goed.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Áls je wordt aangenomen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in, Erik. Dat gesprek morgen is met een vrouw dus dan gooi ik mijn CHARMES in de strijd. Mijn charmes, dat wil zeggen; mijn krijtgestreepte donkerbruine Paul Smith broek die ietwat te strak zit in het kruis en het ietwat naar voren kantelen van het bekken. Dat komt helemaal goed.
Nee, 't schertste enkel mijn verbazing. Daarmee is de kous af.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer ben jij daar gevoelig voor? Zit je broek veel te strak ofzo?
Die nemen we mee naar het taalfoutentopic.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, 't schertste enkel mijn verbazing. Daarmee is de kous af.
Ligt het aan mij, of loopt deze zin stroef.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM heeft natuurlijk veel te weinig bloed naar zijn hersenen stromen.
Puike zin.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of loopt deze zin stroef.
Ik vind dit heel erg suggestief.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Hé, JAM. Wie schetste mijn verbazing toen ik vanochtend ineens met een blote poes zat!
Ik ben al een nieuw halsbandje wezen kopen, maar voorlopig loopt ze nog even bloot rond.quote:
Oh, zo noemde ik mijn ex-vriendin ook altijd. Poezevriendinnetje. Die was helemaal niet zo lief, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Lienekien het volgende:
Ze is zooooo lief, mijn poezevriendinnetje.
Erik, ik had geen idee!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van poezen. In elke betekenis van het woord.
Hoe kom je erbij! Wat word er mij nu weer in de schoenen geschoven?!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
Je misbruikt mijn lofuitingen voor jouw rans, JAM.
Snoepgoed! Door de goede sint!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij! Wat word er mij nu weer in de schoenen geschoven?!
*steekt vinger op .. niks mis met lekker kotsenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Nog iemand die zin heeft om eens lekker te kotsen op katten?
Jij had je beurt al gehad.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*steekt vinger op .. niks mis met lekker kotsen
Ik bedoel zo, hè:quote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikkots er niet op. Kotsen is vies. Ik wordt er alleen bang van. Van poezen dan he.
Zal ik doen alsof ik weet waarover je 't nu hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:59 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje uit de toon vallen, dat 'undefined' rechts boven je post.
Ah. Ok.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef broer het volgende:
Ik zie net dat het in de andere layout er niet staat inderdaad.
Momentje.
In opdracht van wie? En waarom is dat leuk?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik werk momenteel in opdracht, trouwens...Haha.
Ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gebruik jij nog de oude layout, broer?
Die ontzettend lelijke kleur geel, broer.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:06 schreef broer het volgende:
Maar vertel eens, wat vind je er storend aan? Dat er 'undefined' rechts boven elke post staat?
Wat maak je zoal eigenlijk?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
In opdracht van de grijsaard waaraan ik ( mede ) mijn leven te danken heb.
Het is 'leuk' omdat ik helemaal niet in opdracht kan werken...En hij weet dat dondersgoed, die ouwe.
Maar wel leuk dat-ie dat doet.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
In opdracht van de grijsaard waaraan ik ( mede ) mijn leven te danken heb.
Het is 'leuk' omdat ik helemaal niet in opdracht kan werken...En hij weet dat dondersgoed, die ouwe.
Ja, maar als ik op Fok! kwam voor het design, was ik een paar jaar geleden alweer vertrokken.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die ontzettend lelijke kleur geel, broer.
Niets past erbij, bij die kleur. Beter gezegd; alles vloekt erbij.
Ik dacht misschien heb je een linkje voor een indruk.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's een lastige vraag, he...Dat realiseer je je vast wel.
Ja, goed...Maar het kan beter. De huidige layout, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op Fok! kwam voor het design, was ik een paar jaar geleden alweer vertrokken.
Nee, helaas. Dat linkje staat nog op de 'to do' lijst.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je een linkje voor een indruk.![]()
Tja, in welke traditie zou een volgende vraag zijn. Of ben je een beetje allround bezig?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dat linkje staat nog op de 'to do' lijst.
Het is figuratief...Daar ontkom ik niet aan.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, in welke traditie zou een volgende vraag zijn. Of ben je een beetje allround bezig?
Aha, nou ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is figuratief...Daar ontkom ik niet aan.
Aha, broer jij maakt dus ook dingen. Wat voor iets als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:56 schreef broer het volgende:
Nou, dat ging sneller dan verwacht.
Mijn psycholoog zegt dat ik dit maar positief moet opvatten.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind jullie bijna allemaal lief, hoor.
Ordinaire reclame.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat voor iets als ik vragen mag?![]()
Ja, dat zie je juist.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn psycholoog zegt dat ik dit maar positief moet opvatten.
Aha, waarom dan een nadruk leggen op dat je iets in opdracht doet? Doet namelijk vermoeden dat je ook eigen werk maakt.quote:
Welterusten, voor als je gaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet nodig gaan slapen.
Dat was niet meer dan een reactie op Do2.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, waarom dan een nadruk leggen op dat je iets in opdracht doet?
Oke, ach ja. Op Fok! vergeet ik vaak gemakshalve afscheid te nemen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was niet meer dan een reactie op Do2.
En verder ben ik slecht in fatsoenlijk afscheid nemen. Dus dan doe ik het maar zo.
Tja, dat is Fok! bij uitstek.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:41 schreef broer het volgende:
(Ik was zo onhandig om een Sévèke-topic te openen. Nu ben ik verdrietig om het bij tijd en wijle ontzettend domme volk dat hier rondhangt.)
Ja, ik heb dat bij POL heel erg. Soms is het wel interesand en dan plots, als vanuit het niets, allemaal mensen die maar zomaar wat zeggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Ja, dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar soms vergis ik me en dan klik ik tóch.
Dat 'vanuit het niets' was ook een beetje cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef broer het volgende:
Ik vind het niet eens 'vanuit het niets'. Ik lees maar weinig echte, goede discussies, waarin mensen ook daadwerkelijk bereid zijn zich te laten overtuigen.
Maar misschien komt dat wel omdat ik topics open met titels als: "Is een links kabinet goed voor Nederland?", en: "Moslims!", en: "Wilders negen zetels!!!!1!" Dat moet ik ook niet doen.
Fok! is wel redelijk groot, breed en er is relatief veel toegestaan... dat zie je niet overal. Op andere fora heb je een permban vaak al te pakken als je met een mod spot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:49 schreef broer het volgende:
Gelukkig kan ik redelijk spellen.
Maar je hebt wel gelijk. En als ik me alleen maar ergerde zou ik wel een ander forum zoeken. (Al vermoed ik dat het elders niet veel beter is.)
O ja, dat krijg je dan. Mensen die iets hebben met 'status'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Op adere fora heb je een permban vaak al te pakken als je met een mod spot.![]()
Dat gebeurt wel vaker 's nachts.quote:Valt me trouwens wel op dat het best rustig is in TT&K.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |