Gewoon een prima logische redenatie, toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg vast spijt van deze vraag, maar toch: wat bedoel je in hemelsnaam?
Ja, een beetje. Laatste toevluchtsoord voor mijn tere kunstenaarszielquote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht ook al: wat doe jij in hemelsnaam in TTK-LPT?
Maar je moest je "the-show-must-go-on"smilie promoten.
Ik vind hem wel grappig hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon een prima logische redenatie, toch?![]()
[..]
Ja, een beetje. Laatste toevluchtsoord voor mijn tere kunstenaarsziel[afbeelding].
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
Gewoon een prima logische redenatie, toch?![]()
Nee, ik wilde mensen natuurlijk wel gewoon de vrijheid geven het ding zelf te interpreteren en in te zetten naar eigen inschatting.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig hoor!
En die gebruik je dus wanneer je zeggen wil: The show must go on? We hebben er eigenlijk geen zin meer in, maar vooruit met de geit?
Ja, maar het minder leuke aan het voorbeeld is dat mijn muismat nu in twee stukken ligt.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:31 schreef broer het volgende:
O, nu je hem zó gebruikt, blijkt opeens hoe toepasselijk hij wel kan zijn.
Je hebt gelijk... PonyLover probeerd het trouwens wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar jouw username is niet "The show must go on" of "Huilend cheerleadermeisje".
O, PonyLover gebruikt al geruime tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 00:47 schreef broer het volgende:
Ik ben te lui om te zoeken. Wat probeert hij wel?
Dat is ook waarom ik het voorbeeld aanhaalde.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar.... dat is toch helemaal geen pony.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
Huh, welk voorbeeld? Ik snap het niet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar jouw username is niet "The show must go on" of "Huilend cheerleadermeisje".
Het is dus een voorbeeld van iemand wiens "signature" ook niet direct verwijst naar zijn/haar naam.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar.... dat is toch helemaal geen pony.![]()
Ik heb zelfs Van Dale erbij gepakt. En dan nog heb ik geen idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:00 schreef bofneger het volgende:
Maar wat ik me afvraag, nu ik hier toch aangeschoven ben. Waarom wordt kabeljauw uitgesproken als kabbeljauw en niet als ká-beljauw? Je zegt toch ook niet dat je internet via de kabbel?
Misschien omdat de Surinamers het bakkeljauw noemen? Dan werkt de regel namelijk wel. Dubbel 'k' in plaats van enkel 'b'.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef broer het volgende:
Verder vind ik het overigens volstrekt oninteressant, net als de vis zelf.
Tenzij ze het schrijven als 'bakeljauw', natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:12 schreef bofneger het volgende:
Misschien omdat de Surinamers het bakkeljauw noemen? Dan werkt de regel namelijk wel. Dubbel 'k' in plaats van enkel 'b'.
De volle drie delen, meneer.quote:De Dikke Dikke overigens?
Bedoelde u: backeljau, vraagt Google dan weer.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Tenzij ze het schrijven als 'bakeljauw', natuurlijk.
Cruciale vraag: bedoelde je dat dan ook?quote:Op donderdag 30 november 2006 01:18 schreef bofneger het volgende:
Bedoelde u: backeljau, vraagt Google dan weer.
Ja, sorry. Maar die gimmicks houden nu eenmaal niet zo lang stand.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Broer, je bent dat ding al een paar keer vergeten.
Cruciaal antwoord: neequote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Cruciale vraag: bedoelde je dat dan ook?
Dan was het vast schijndorst.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Wat is dat nou toch? Ik had dorst en heb een pak drinken gepakt. Vervolgens ben ik het vergeten op te drinken. Nu is mijn dorst over. Hebben jullie dat ook wel eens, of is dat iets geks?
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Ik heb dat nooit. Niet met roken en niet met drinken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kon kiezen tussenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Niet huilen. 't Komt allemaal goed.
quote:Op donderdag 30 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Nee, het was wel echt dorst. De mijne is geen verslaving, hè.
Ik drink echt te weinig op een dag. Vandaag: 1 koffie, 1 ijsthee en 1 soep.
Het is wel de meest verstandige. Maar dat is geen antwoord op de vraag of ik er blij mee ben.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
En wat vind je nu zelf van je keus? Ben je er, achteraf, blij mee?
Slinger Kazaa aan. Of ik moet even een mp3'tje op Yousendit zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Ja. Leuk. Ik heb geen StuBru. Ik heb wel Nick Cave. Maar niet die.
Moet ik hem nou wel of niet op Yousendit zetten?quote:
O, die lijkt wel wat op Jolene van... (Kut, bandnaam vergeten.)quote:Ik heb wel Black Betty op cd![]()
O. Dan snap ik de smiley niet. Maar toch, als kleine bonus: Henry Lee. Maak ik jou er niet blij mee, dan vast wel iemand anders.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Roses zelf ook op mp3.
quote:Queen Adreena of White Stripes? Jij hoort wel heel veel in dat liedje wat ik niet hoor.![]()
Ik heb een te kleine harde schijf. Ik brand alles wat ik download. Maar ik heb altijd al goed door slechte geluidskwaliteit heen kunnen luisteren. Ik had altijd de meest crappy versterkers en dat interesseerde me niets, als het melodietje maar goed was.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Een mp3 op cd is niet het echte ding. Ik ben niet zo van het branden.
Ik doe een dag of twee, drie met een pakje shag. Dus een sigaret of twintig, ongeveer?quote:Mag ik misschien vragen hoeveel jij per dag rookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |