Moet ik hem nou wel of niet op Yousendit zetten?quote:
O, die lijkt wel wat op Jolene van... (Kut, bandnaam vergeten.)quote:Ik heb wel Black Betty op cd![]()
O. Dan snap ik de smiley niet. Maar toch, als kleine bonus: Henry Lee. Maak ik jou er niet blij mee, dan vast wel iemand anders.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Roses zelf ook op mp3.
quote:Queen Adreena of White Stripes? Jij hoort wel heel veel in dat liedje wat ik niet hoor.![]()
Ik heb een te kleine harde schijf. Ik brand alles wat ik download. Maar ik heb altijd al goed door slechte geluidskwaliteit heen kunnen luisteren. Ik had altijd de meest crappy versterkers en dat interesseerde me niets, als het melodietje maar goed was.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Een mp3 op cd is niet het echte ding. Ik ben niet zo van het branden.
Ik doe een dag of twee, drie met een pakje shag. Dus een sigaret of twintig, ongeveer?quote:Mag ik misschien vragen hoeveel jij per dag rookt?
quote:Op donderdag 30 november 2006 02:12 schreef broer het volgende:
als ze allemaal gestolen worden zou ik ze geen van alle missen.
Je moet er zeker niet lijnrecht tegenover staan. Of bewondering noodzakelijk is weet ik niet. Misschien is het gewoon deel van de verliefdheid.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Zou dat een voorwaarde voor echte liefde zijn? Dat je je partner bewondert in hetgeen hij of zij doet?
Maar meneer en mevrouw De Jonge zijn al 37 jaar samen. Dan kan er toch amper nog sprake zijn van 'verliefdheid'.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
Of bewondering noodzakelijk is weet ik niet. Misschien is het gewoon deel van de verliefdheid.
Nee, nee, ik zal je zeggen Erik, het betreft een bijzonder mooie functie bij het Europees Patentbureau. JAM wordt yup.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je in een keuken werken?
Daar heb ik alle vertrouwen in, Erik. Dat gesprek morgen is met een vrouw dus dan gooi ik mijn CHARMES in de strijd. Mijn charmes, dat wil zeggen; mijn krijtgestreepte donkerbruine Paul Smith broek die ietwat te strak zit in het kruis en het ietwat naar voren kantelen van het bekken. Dat komt helemaal goed.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Áls je wordt aangenomen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in, Erik. Dat gesprek morgen is met een vrouw dus dan gooi ik mijn CHARMES in de strijd. Mijn charmes, dat wil zeggen; mijn krijtgestreepte donkerbruine Paul Smith broek die ietwat te strak zit in het kruis en het ietwat naar voren kantelen van het bekken. Dat komt helemaal goed.
Nee, 't schertste enkel mijn verbazing. Daarmee is de kous af.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer ben jij daar gevoelig voor? Zit je broek veel te strak ofzo?
Die nemen we mee naar het taalfoutentopic.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, 't schertste enkel mijn verbazing. Daarmee is de kous af.
Ligt het aan mij, of loopt deze zin stroef.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
JAM heeft natuurlijk veel te weinig bloed naar zijn hersenen stromen.
Puike zin.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of loopt deze zin stroef.
Ik vind dit heel erg suggestief.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Hé, JAM. Wie schetste mijn verbazing toen ik vanochtend ineens met een blote poes zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |