Vandaar dat je vroeg hoe laat het hier was.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk weet ik hoe ik die dingen moet verzetten! Ze lopen gewoon niet gelijk.
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:08 schreef broer het volgende:
Volgens mij kon ik dat vroeger ook. Tegenwoordig zou ik er vrijwel zeker aan overlijden.
Turnen? Nee, dat is bij mij nooit verder gekomen dan leuk gymmen bij een vereniging. Maar wat oefeningen betreft ben ik nooit veel verder gekomen dan een arabier.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
En jij dan?
Ik zag zaterdag nog een stukje op tv, over en sportinternaat in China. Daar was een jongetje aan het woord en hij vond het dus niet leuk, hij wilde liever naar school en later wetenschapper worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Gedwongen zou ook wel erg zijn. Dat je op je veertiende meedoet aan wereldkampioenschappen terwijl je er eigenlijk niets aan vindt. (En dan ben ik dus inderdaad zo'n softie die dat zielig vindt...)
Sport je nu ook nog?
Nee, dat nam ik ook niet aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef broer het volgende:
Oké.
(Ik was trouwens niet sarcastisch.)
Ja, och. Laat mij maar gaan, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
En ik weet nooit zo goed hoe ik op jouw spinsels moet reageren.
Maar je negeren vind ik ook weer zo wat.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, och. Laat mij maar gaan, dat komt wel goed.
Morgen om 10h00 naar de Sociale Dienst, of zoals WIJ, HAAGSCHE PAUPERS zeggen; de bank. Dan krijg ik een envelop en dan mag ik naar het postkantoor, of zoals WIJ, HAAGSCHE PAUPERS zeggen; 't poskutoah, om die dan om te wisselen voor 50 euro. Woei! 475 euro per maand voor op m'n luie reet liggen. Héérlijk. Laat Ghandi maar hongeren!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je negeren vind ik ook weer zo wat.
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou zeg ik toch weer wat.
Heb ik iets gemist? Ik ben niet zo'n teruglezer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |