quote:Op woensdag 29 november 2006 18:26 schreef Falco het volgende:
Beetje flauw om Bert wel te bedanken, maar Ernie niet!
Die bestaat niet?? Mijn wereld stort in! Al die jaren dat hij me cadeautjes kwam brengen met zwarte piet samen, dat was iemand anders???quote:Theo Neman
Ben je niet in de war met Ron Nockvocht de man die op de nok van het dak zijn naam eer aan doet!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die bestaat niet?? Mijn wereld stort in! Al die jaren dat hij me cadeautjes kwam brengen met zwarte piet samen, dat was iemand anders???.
Of ben ik in de war?.
Is er ook een 'meet and gait' met greet ?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Binnenkort is er een 'Meet And Greet' met Gait
Damn zou heel goed kunnen. Ik ken deze mensen niet dus ik haal ze wel eens doorelkaarquote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Ron Nockvocht de man die op de nok van het dak zijn naam eer aan doet!
Die bestaat .. hij is immers op tvquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vergeet ook Oscar Putsel niet.
Ok... I.R. Weasel danquote:Op woensdag 29 november 2006 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die bestaat .. hij is immers op tv
Ben Er staat er niet tussen hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 18:30 schreef remlof het volgende:
Je vergeet Ben Er niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |