abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43978412
[update] Verdonk slikt alle eisen in

Dit hele stuk is gelul want vroeg in de avond was al op de radio dat Verdonk het partijleiderschap helemaal niet op wilde eisen. Achterlijke stemmingmakerij op Fok... en het domme gepeupel hier trapt er ook nog met open ogen in.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_43978425
Ergens met open ogen intrappen. Cool.
pi_43978475
In elk geval is wel duidelijk dat het kiezen voor Rutte en niet voor Verdonk de VVD stemmen heeft gekost. Net als bepaalde mensen van te voren al hadden voorspeld.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_43978533
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:18 schreef rutger05 het volgende:
In elk geval is wel duidelijk dat het kiezen voor Rutte en niet voor Verdonk de VVD stemmen heeft gekost. Net als bepaalde mensen van te voren al hadden voorspeld.
Sja, misschien hadden ze het volk wel aan gratis dagelijkse borrel moeten beloven, nog meer stemmen. Kortom, naar het volk moet je niet luisteren, het volk is dom.
pi_43978537
quote:
Dat wel maar dat heeft weinig met dit topic te maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_43978553
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, misschien hadden ze het volk wel aan gratis dagelijkse borrel moeten beloven, nog meer stemmen. Kortom, naar het volk moet je niet luisteren, het volk is dom.
Zullen we de democratie dan maar aanschaffen of bepaalde eisen gaan stellen om te mogen stemmen?
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_43978615
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zullen we de democratie dan maar aanschaffen of bepaalde eisen gaan stellen om te mogen stemmen?
Als we nu beginnen met iedereen onder de grote rivieren het stemrecht te ontnemen, dan zijn we al een stuk verder.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:24:35 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43978646
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Als we nu beginnen met iedereen onder de grote rivieren het stemrecht te ontnemen, dan zijn we al een stuk verder.
nou drenthe mag van zijn stemrecht anders ook wel ontnomen worden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43978687

Nee hoor, er is helemaal niets aan de hand in de VVD. Het is allemaal achterlijke stemmingmakerij op FOK!
pi_43978725
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat wel maar dat heeft weinig met dit topic te maken.
Het gaat om het niet luisteren naar de achterban en het voor de vrij kleurloze Rutte kiezen als lijsttrekker. Een dergelijke commissie instellen is een goed idee van Verdonk.
pi_43978739
Ik denk al, waar is die man gebleven.
pi_43978774
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het gaat om het niet luisteren naar de achterban en het voor de vrij kleurloze Rutte kiezen als lijsttrekker. Een dergelijke commissie instellen is een goed idee van Verdonk.
Oh, ik dacht dat het om de inhoud ging. Ze hebben naar de achterban geluisterd en juist niet naar de opportunistische Rita Verdonk stemmer.
pi_43978842
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het om de inhoud ging. Ze hebben naar de achterban geluisterd en juist niet naar de opportunistische Rita Verdonk stemmer.
Dat maak jij ervan. Veel mensen zijjn erg te spreken over de kwaliteiten van mevrouw Verdonk (ook als minister) en de koers die zij wil uitzetten binnen de VVD. Zij vinden haar inhoudelijk beter dan Rutte.
pi_43978882
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Veel mensen zijjn erg te spreken over de kwaliteiten van mevrouw Verdonk (ook als minister) en de koers die zij wil uitzetten binnen de VVD. Zij vinden haar inhoudelijk beter dan Rutte.
Jammer alleen dat dat geen VVD'ers zijn, die hebben namelijk voor Rutte gekozen.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 23:34:29 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43978924
quote:
ik weet dat zo net nog niet, misschien had je dan wat Wilders stemmers kunnen behouden maar ik ben er wel van overtuigd dat Verdonk als lijsttrekker ze ook stemmen gekost had hoor ... dan was heel de campagne over uitgebrandde detentiecentra, uitgeprocedeerde kinderen en Somalische leugenaars gegaan want reken er maar op dat dit in elk debat naar dr hoofd zou worden geslingerd!

imo hadden ze Henk Kamp moeten nemen ... dat vind ik nou een leuk vrolijk manneke die ook best heel serieus kan doen

ik heb op Henk gestemd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_43978996
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Veel mensen zijjn erg te spreken over de kwaliteiten van mevrouw Verdonk (ook als minister) en de koers die zij wil uitzetten binnen de VVD. Ook de leden van de VVD. Zij vinden haar inhoudelijk beter dan Rutte. Als ik het goed heb begrepen staan Bolkestein en Wiegel achter haar idee (en andere ideeën).
pi_43979060
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik weet dat zo net nog niet, misschien had je dan wat Wilders stemmers kunnen behouden maar ik ben er wel van overtuigd dat Verdonk als lijsttrekker ze ook stemmen gekost had hoor ... dan was heel de campagne over uitgebrandde detentiecentra, uitgeprocedeerde kinderen en Somalische leugenaars gegaan want reken er maar op dat dit in elk debat naar dr hoofd zou worden geslingerd!

imo hadden ze Henk Kamp moeten nemen ... dat vind ik nou een leuk vrolijk manneke die ook best heel serieus kan doen

ik heb op Henk gestemd
'Links' is er op uit geweest om Verdonk (als persoon) af te branden. Daar is geen middel bij geschuwd tot en met de misselijk makende posters van 'Verdonk moordenaar' en het belachelijk maken van 'ijzeren Rita'. De meidia heeft er ook voor gekozen om haar op een bepaalde wijze neer te zetten en doet dat nog steeds.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 23:45:59 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43979174
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]

'Links' is er op uit geweest om Verdonk (als persoon) af te branden. Daar is geen middel bij geschuwd tot en met de misselijk makende posters van 'Verdonk moordenaar' en het belachelijk maken van 'ijzeren Rita'.
ze heeft het 'links' wel heel erg gemakkelijk gemaakt ... sterker nog wmb heeft ze een potje gemaakt van een wmb totaal nutteloos ministerie door om de week wel de headlines te halen om het een of het ander, dan zegt ze in de kamer nee, dan blijkt van wel, en zegt ze nog steeds nee

ik weet niet of ik uberhaupt op de VVD had gestemd als Verdonk lijsttrekker was geweest
pi_43979215
quote:

[..]

De meidia heeft er ook voor gekozen om haar op een bepaalde wijze neer te zetten en doet dat nog steeds.
Wacht even hoor, Verdonk zet zichzelf zo neer en daar heeft ze haar populariteit ook aan te danken.
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 23:51:09 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43979298
imo heeft de media heer idd wat steken laten vallen ja ... normaal gesproken zijn die wat feller als het om falende politici gaat
pi_43979382
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Wacht even hoor, Verdonk zet zichzelf zo neer en daar heeft ze haar populariteit ook aan te danken.
Ik wacht. Wacht nog even. Verdonk kiest er voor om zich op een bepaalde manier te profileren. Media kiest ervoor om haar ook op een bepaalde manier te profileren. (Taida en Kalou ). Ondanks de gekleurde berichtgeving blijft een groot deel van haar achterban toch achter haar staan.
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2006 @ 23:55:57 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43979397
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:51 schreef sp3c het volgende:
imo heeft de media heer idd wat steken laten vallen ja ... normaal gesproken zijn die wat feller als het om falende politici gaat
Maar dat geldt ook of nog meer voor Wouter Bos.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_43979441
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tja, met Bos is de PvdA de klos (met alle respect voor de inzet van de man).
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 00:01:48 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43979491
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

zeker weten, maar wat die ermee te maken heeft weet ik verder niet
  woensdag 29 november 2006 @ 00:02:52 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43979513
Ik vind het een goede zaak dat de VVD hun eigen lijn trekt eigenlijk. Het is altijd een economisch gerichte partij geweest en niets meer. Daar is niets mis mee, met rita als boegbeeld zou de partij een ruk naar echts maken, goed voor de stemmen misschien maar niet voor de ideologie van de partij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 november 2006 @ 00:03:28 #26
84723 Soople
...krijgt 't heen en weer
pi_43979523
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wat jouw mening betreft mag dat van mij zeker. Mensen die het verschil niet weten tussen Tweede Kamer Verkiezingen en het kiezen door leden van een voorzitter van hun partij ontberen het inzicht mede de toekomst voor dit land te bepalen. Zielig als Verdonk een eerdere verkiezingsnederlaag op een ander moment meent te moeten aanvechten. Riekt naar machtswellust en de waan van de dag. Als dat democratie zou zijn zou het politieke landschap maandelijks een verschuiving meemaken.

Verdonk heeft een positie gehad waardoor ze veel stemmen kon trekken (door het uitvoeren van niet háár, maar kabinetsbeleid). Een ambt dat ze niet eens erg goed heeft bekleed gezien haar politiek en juridisch weinig intelligente opmerkingen. Ze heeft zelfs hulp nodig gehad om eenvoudige one-liners te leren. Werkt goed bij sommige stemmers, zeker. Blij dat ze veel voorkeurstemmen heeft binnengehaald die anders niet naar de VVD waren gegaan. Maar ik ben nog véél blijer dat ze de afgelopen verkiezingen geen lijsttrekker was en de debatten had mogen voeren.
Vega's let op: recent is ontdekt dat planten bewustzijn en gevoel hebben!
  woensdag 29 november 2006 @ 00:05:27 #27
84723 Soople
pi_43979551
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:02 schreef jogy het volgende:
Het is altijd een economisch gerichte partij geweest en niets meer.
Liberaal zou een beter woord zijn. Dat een goede economie een verzorgingsstaat moet betalen staat buiten kijf. Daarom staat de economie bij de liberalen hoog op de agenda.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:06:25 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43979570
En Jezus christus op een bakfiets wat was dat wijf geflipt bezig zeg.

Aan de ene kant wilde ze een commissie en aan de andere kant gaf ze aan dat ze verder niets wilde qua partijeliderschap. En dan ook nog beweren dat ze niet zoveel journalisten verwacht had. Ik zou lachen als ik niet met walging naar de buis aan het kijken was, zoveel tegenstellingen in één gesprek.
Vrijheid
pi_43979586
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:06 schreef jogy het volgende:
En Jezus cristus op een bakfiets wat was dat wijf geflipt bezig zeg.

Aan de ene kant wilde ze een commissie en aan de andere kant gaf ze aan dat ze verder niets wilde qua partijeliderschap. En dan ook nog beweren dat ze niet zoveel journalisten verwacht had. Ik zou lachen als ik niet met walging naar de buis aan het kijken was, zoveel tegenstellingen in één gesprek.
Als ik de strekking van de openingspost mag geloven was die persconferentie vast ook georganiseerd door stemmingmakers van Fok! .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 29 november 2006 @ 00:08:27 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43979610
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:05 schreef Soople het volgende:

[..]

Liberaal zou een beter woord zijn. Dat een goede economie een verzorgingsstaat moet betalen staat buiten kijf. Daarom staat de economie bij de liberalen hoog op de agenda.
Aan dit gesprek ga ik niet beginnen, sorrie.
Vrijheid
  woensdag 29 november 2006 @ 00:08:42 #31
3185 Adelante
To let it go now
pi_43979614
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als ik de strekking van de openingspost mag geloven was die persconferentie vast ook georganiseerd door stemmingmakers van Fok! .
sunchaser had al die pers geregeld zeker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43979691
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:03 schreef Soople het volgende:

[..]

Wat jouw mening betreft mag dat van mij zeker. Mensen die het verschil niet weten tussen Tweede Kamer Verkiezingen en het kiezen door leden van een voorzitter van hun partij ontberen het inzicht mede de toekomst voor dit land te bepalen. Zielig als Verdonk een eerdere verkiezingsnederlaag op een ander moment meent te moeten aanvechten. Riekt naar machtswellust en de waan van de dag. Als dat democratie zou zijn zou het politieke landschap maandelijks een verschuiving meemaken.

Verdonk heeft een positie gehad waardoor ze veel stemmen kon trekken (door het uitvoeren van niet háár, maar kabinetsbeleid). Een ambt dat ze niet eens erg goed heeft bekleed gezien haar politiek en juridisch weinig intelligente opmerkingen. Ze heeft zelfs hulp nodig gehad om eenvoudige one-liners te leren. Werkt goed bij sommige stemmers, zeker. Blij dat ze veel voorkeurstemmen heeft binnengehaald die anders niet naar de VVD waren gegaan. Maar ik ben nog véél blijer dat ze de afgelopen verkiezingen geen lijsttrekker was en de debatten had mogen voeren.
Wie zegt dat ik dat niet weet. Jij bent wel behoorlijk arrogant en irritant. Triest en erg goedkoop dat jij andere mensen probeert het recht op stemmen wil ontzeggen met je blaaskakerige gezwets. De kans is zeer groot dat ik meer weet van staatsrecht en politiek dan jij. Anders wil wel graag weten waarom jij denkt meer recht van spreken te hebben dan andere mensen.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:15:48 #33
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_43979739
Ja hoor.... de VVD komt negatief in het nieuws, en het is meteen "stemmingsmakerij" van Fok!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_43979801
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[update] Verdonk slikt alle eisen in

Dit hele stuk is gelul want vroeg in de avond was al op de radio dat Verdonk het partijleiderschap helemaal niet op wilde eisen. Achterlijke stemmingmakerij op Fok... en het domme gepeupel hier trapt er ook nog met open ogen in.
Eigenlijk bedoel je te zeggen dat Verdonk de ruim 600.000 kiezers die de "koers verdonk" wilden en niet de 'koers Rute' die volgens Verdonk heel anders is dan har koers-Verdonk, gewoon in de kou liet staan ...

immers, ze blijft gewoon Rutte als partijleider steunen en weigert haar eigen plan te trekken, ook al heeft ze zelf al aangegeven dat er een groot verschil is tussen Rutte en haar en ze tegenovergestelde koersen varen, en dat ze eigenlijk iets zou moeten doen voor 'haar' kiezers .... dat zijn nota bene haar eigen woorden, dat ze 'eigenlijk iets zou moeten doen voor haar kiezers die een andere koers van de VVD willen'...

Nee sorry, maar Verdonk heeft nu bewezen ook nog eens een verdomd slecht politiek gevoel te hebben en laf terug te komen op haar eigen uitlatingen, binnen een paar uur nadat ze die gedaan heeft...
Maar onderwijl wel haar partij fikse schade aangedaan te hebben, de interne twisten weer eens breeduit over de pers gestrooid te hebben.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:32:51 #35
84723 Soople
pi_43980038
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:12 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet weet. Jij bent wel behoorlijk arrogant en irritant. Triest en erg goedkoop dat jij andere mensen probeert het recht op stemmen wil ontzeggen met je blaaskakerige gezwets. De kans is zeer groot dat ik meer weet van staatsrecht en politiek dan jij. Anders wil wel graag weten waarom jij denkt meer recht van spreken te hebben dan andere mensen.
Zo, jij hebt nogal een mening gevormd zeg! Ik zal maar niet ingaan op je ongefundeerde aantijgingen, hè? Je hele posting riekt naar geschreeuw van een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

Graag had ik meer inhoudelijke argumenten. Ik stel iets op basis van je geplaatste berichten (niet op 1 reactie). Die stelling is duidelijk gechargeerd, maar laat ik het voor de volledigheid maar even vermelden.

Was je niet zelf de persoon die aangaf dat de ideeën geopperd door Verdonk zelf goed zijn? Als je wakker in de collegebanken (of zijn het schoolbanken?) had gezeten, had je ook geleerd wat democratie inhoudt.
pi_43980075
nou nou, ik heb wat gemist zo te zien .. was dit nou het voorlopig laatste epistel van de rita-soap die we al sinds maart mogen volgen ?
of gaan we na mislukte formatiepogingen in het voorjaar herverkiezingen krijgen met een afgeslankte VVD en een nieuwe partij erbij .. RDZ, RzR oid ?
pleased to meet you
pi_43980222
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:32 schreef Soople het volgende:

[..]

Zo, jij hebt nogal een mening gevormd zeg! Ik zal maar niet ingaan op je ongefundeerde aantijgingen, hè? Je hele posting riekt naar geschreeuw van een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

Graag had ik meer inhoudelijke argumenten. Ik stel iets op basis van je geplaatste berichten (niet op 1 reactie). Die stelling is duidelijk gechargeerd, maar laat ik het voor de volledigheid maar even vermelden.

Was je niet zelf de persoon die aangaf dat de ideeën geopperd door Verdonk zelf goed zijn? Als je wakker in de collegebanken (of zijn het schoolbanken?) had gezeten, had je ook geleerd wat democratie inhoudt.
Waar haal je het lef vandaan? Met jouw vergelijking van schoolbanken en collegebanken. Triest figuur. Het is in elk geval duidelijk dat jij weinig hebt geleerd in welke banken jij precies hebt gezeten of nog zit. Jij bent de persoon die wil stellen dat ik (en andere mensen) niet gekwalificeerd zou(den) zijn om te stemmen. Ongefundeerde aantijgingen . Gecharcheerd en inhoudelijk? Ga liever bij je zelf te rade en schaam je diep. Graag zou ik alsnog willen weten waarom jij wel gekwalificeerd zou zijn om te mogen stemmen. Reageer de volgende keer liever inhoudelijk op hetgene waarop je wilt reageren. Jij bent degene die blijkbaar niet weet wat democratie inhoudt. Lees anders je eigen (stompzinnige en doorzichtige) post maar even terug... Ik begrijp nog altijd niet waar je het gore lef vandaan haalt. Kom op zeg.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:56:58 #38
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43980356
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef gelly het volgende:

[..]

En als je alleen Rotterdam het stemrecht ontneemt ben je van alles af.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43980366
@ rutger05 .. de partij zelf heeft Rutte gekozen als leider van de VVD .. dat is iets anders dan de tweede kamerverkiezingen waarin het volk zich uitspreekt .. in dit geval dus voor Verdonk
de enige conclusie die Verdonk hieruit zou kunnen trekken is dat een groot gedeelte van de VVD kiezers het niet meer eens is met de koers van de partij, dan kan zij dus een eigen partij oprichten en haar kiezers meenemen of weet ik veel .. maar zij mag niet de door de partijleden met een meerderheid gekozen leider gaan afvallen, een onderzoek vragen of whatever .. dat zou ondemocratisch zijn
pleased to meet you
pi_43980460
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:57 schreef moussie het volgende:
@ rutger05 .. de partij zelf heeft Rutte gekozen als leider van de VVD .. dat is iets anders dan de tweede kamerverkiezingen waarin het volk zich uitspreekt .. in dit geval dus voor Verdonk
de enige conclusie die Verdonk hieruit zou kunnen trekken is dat een groot gedeelte van de VVD kiezers het niet meer eens is met de koers van de partij, dan kan zij dus een eigen partij oprichten en haar kiezers meenemen of weet ik veel .. maar zij mag niet de door de partijleden met een meerderheid gekozen leider gaan afvallen, een onderzoek vragen of whatever .. dat zou ondemocratisch zijn
De leden van de VVD hebben gekozen voor Rutte en niet voor Verdonk met een kleine meerderheid. Andere peilingen onder potentiële VVD kiezers lieten een andere voorkeur zien. De VVD moet inderdaad conclusies trekken en zeker na de verkiezingen. Verdonk kan het misschien niet zijn, maar Rutte is niet de leider die de VVD nodig heeft.
pi_43981005
quote:
Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De leden van de VVD hebben gekozen voor Rutte en niet voor Verdonk met een kleine meerderheid. Andere peilingen onder potentiële VVD kiezers lieten een andere voorkeur zien. De VVD moet inderdaad conclusies trekken en zeker na de verkiezingen. Verdonk kan het misschien niet zijn, maar Rutte is niet de leider die de VVD nodig heeft.
nah, de partij is aan het scheuren in rechts-liberaal en rechts-populistisch .. denk dat het de partij zelf ten goede zou komen, met figuren als Verdonk is geen zaken doen ..
vandaag weer eens een keertje voor 180 graden gedraaid, en deze keer in een recordtempo, komt vast door al die oefening, die baart kunst toch ?
maar dat kan je toch met de beste wil van de wereld geen betrouwbare politicus noemen .. dat is meer LPF niveau, 3 maanden later vinden we de vorige afspraak ineens niet meer goed genoeg en to hell with consequences

Rutte als leider van de VVD is absoluut niet slecht hoor, hij heeft het charisma (nog) niet en hij bokst nu tegen een populiste als Verdonk op, maar inhoudelijk is die 10 keer beter dan Verdonk als het gaat om het behoud van het liberale gedachtengoed
pleased to meet you
pi_43981199
quote:
Op woensdag 29 november 2006 01:46 schreef moussie het volgende:

[..]

nah, de partij is aan het scheuren in rechts-liberaal en rechts-populistisch .. denk dat het de partij zelf ten goede zou komen, met figuren als Verdonk is geen zaken doen ..
vandaag weer eens een keertje voor 180 graden gedraaid, en deze keer in een recordtempo, komt vast door al die oefening, die baart kunst toch ?
maar dat kan je toch met de beste wil van de wereld geen betrouwbare politicus noemen .. dat is meer LPF niveau, 3 maanden later vinden we de vorige afspraak ineens niet meer goed genoeg en to hell with consequences

Rutte als leider van de VVD is absoluut niet slecht hoor, hij heeft het charisma (nog) niet en hij bokst nu tegen een populiste als Verdonk op, maar inhoudelijk is die 10 keer beter dan Verdonk als het gaat om het behoud van het liberale gedachtengoed
Rechts- liberaal en rechts - populistisch. Is mevrouw Verdonk rechts- populistisch en niet rechts- liberaal of beiden in 1? Is het juist om Verdonk populisme aan te wrijven? Is een populaire minister gelijk een populist?
pi_43983697
quote:
Ik denk niet dat het stemmen gekost heeft. Misschien heeft het ze juist wel opgelevert. Rutte is een stuk minder polariserend dan Verdonk. Ze zou als lijsttrekker een groot aantal gematigde liberalen weggejaagd hebben die nu op Rutte gestemd hebben.

De mensen die nu op Verdonk gestemd hebben hebben nog steeds hun steun aan de VVD (en dus ook Rutte) gegeven. Het lijkt er dus niet op dat het op de tweede plaats zetten van Verdonk voor een leegloop bij de VVD gezorgd heeft.

De mensen die op Rutte gestemd hebben hebben Verdonk er mee in koop genomen, erop vertrouwens dat hij haar wel een beetje in toom zou houden, denk ik.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_43983723
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:06 schreef jogy het volgende:
En Jezus christus op een bakfiets wat was dat wijf geflipt bezig zeg.
Dit, dus. Wat een heks! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 29 november 2006 @ 11:02:51 #45
3542 Gia
User under construction
pi_43985814
Wat als Rita nou eens uit de partij stapt en een partij begint samen met Wilders. Maar dan wel iets gematigder dan Wilders is. Misschien dat Pastors ook wel mee wil doen, als het programma iets gematigder wordt. Dus linkser dan Wilders, maar rechtser dan de VVD.

En dan hopen op nieuwe verkiezingen als de coalitie-vorming niet lukt.
pi_43986181
quote:

[..]

'Links' is er op uit geweest om Verdonk (als persoon) af te branden. Daar is geen middel bij geschuwd tot en met de misselijk makende posters van 'Verdonk moordenaar' en het belachelijk maken van 'ijzeren Rita'. De meidia heeft er ook voor gekozen om haar op een bepaalde wijze neer te zetten en doet dat nog steeds.
Volgens mij hoeft niemand Rita belachelijk te maken.......dat kan ze zelf veel beter !!! Rita speelt een rol en dat doet ze nog verdomd slecht ook. Zoals ze zich vertoonde in die Wilhelmina-jurk terwijl ze uit het hoofd geleerde zinnetjes opdreunde die ze enkele uren daarvoor nog met Kay van der Linde had geoefend. En dan heb jij het over inhoud?
pi_43986867
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef Gia het volgende:
Wat als Rita nou eens uit de partij stapt en een partij begint samen met Wilders. Maar dan wel iets gematigder dan Wilders is. Misschien dat Pastors ook wel mee wil doen, als het programma iets gematigder wordt. Dus linkser dan Wilders, maar rechtser dan de VVD.

En dan hopen op nieuwe verkiezingen als de coalitie-vorming niet lukt.
Drie ego's in één partij. Sure.

Zou je echt overwegen om op een dergelijke bende van opportunisten te stemmen?
pi_43986905
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Hey, 't is rechts en ze benne tegen buut'nlanders.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 29 november 2006 @ 11:51:09 #49
3542 Gia
User under construction
pi_43986962
quote:

[..]

Moet ik eerst het programma afwachten. Maar ik stem al jaren op Rita, dus ik denk dat ik dat dan ook doe. Tenzij er in het programma punten staan waar ik echt faliekant tegen ben.
pi_43987322
quote:

[..]

Dat dacht men ook vast over de LPF.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')