Sja, misschien hadden ze het volk wel aan gratis dagelijkse borrel moeten beloven, nog meer stemmen. Kortom, naar het volk moet je niet luisteren, het volk is dom.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:18 schreef rutger05 het volgende:
In elk geval is wel duidelijk dat het kiezen voor Rutte en niet voor Verdonk de VVD stemmen heeft gekost. Net als bepaalde mensen van te voren al hadden voorspeld.
Dat wel maar dat heeft weinig met dit topic te maken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:18 schreef rutger05 het volgende:
In elk geval is wel duidelijk dat het kiezen voor Rutte en niet voor Verdonk de VVD stemmen heeft gekost. Net als bepaalde mensen van te voren al hadden voorspeld.
Zullen we de democratie dan maar aanschaffen of bepaalde eisen gaan stellen om te mogen stemmen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, misschien hadden ze het volk wel aan gratis dagelijkse borrel moeten beloven, nog meer stemmen. Kortom, naar het volk moet je niet luisteren, het volk is dom.
Als we nu beginnen met iedereen onder de grote rivieren het stemrecht te ontnemen, dan zijn we al een stuk verder.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zullen we de democratie dan maar aanschaffen of bepaalde eisen gaan stellen om te mogen stemmen?
nou drenthe mag van zijn stemrecht anders ook wel ontnomen wordenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Als we nu beginnen met iedereen onder de grote rivieren het stemrecht te ontnemen, dan zijn we al een stuk verder.
Het gaat om het niet luisteren naar de achterban en het voor de vrij kleurloze Rutte kiezen als lijsttrekker. Een dergelijke commissie instellen is een goed idee van Verdonk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat wel maar dat heeft weinig met dit topic te maken.
Oh, ik dacht dat het om de inhoud ging. Ze hebben naar de achterban geluisterd en juist niet naar de opportunistische Rita Verdonk stemmer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat om het niet luisteren naar de achterban en het voor de vrij kleurloze Rutte kiezen als lijsttrekker. Een dergelijke commissie instellen is een goed idee van Verdonk.
Dat maak jij ervan. Veel mensen zijjn erg te spreken over de kwaliteiten van mevrouw Verdonk (ook als minister) en de koers die zij wil uitzetten binnen de VVD. Zij vinden haar inhoudelijk beter dan Rutte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om de inhoud ging. Ze hebben naar de achterban geluisterd en juist niet naar de opportunistische Rita Verdonk stemmer.
Jammer alleen dat dat geen VVD'ers zijn, die hebben namelijk voor Rutte gekozen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Veel mensen zijjn erg te spreken over de kwaliteiten van mevrouw Verdonk (ook als minister) en de koers die zij wil uitzetten binnen de VVD. Zij vinden haar inhoudelijk beter dan Rutte.
ik weet dat zo net nog niet, misschien had je dan wat Wilders stemmers kunnen behouden maar ik ben er wel van overtuigd dat Verdonk als lijsttrekker ze ook stemmen gekost had hoor ... dan was heel de campagne over uitgebrandde detentiecentra, uitgeprocedeerde kinderen en Somalische leugenaars gegaan want reken er maar op dat dit in elk debat naar dr hoofd zou worden geslingerd!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:18 schreef rutger05 het volgende:
Dat maak jij ervan. Veel mensen zijjn erg te spreken over de kwaliteiten van mevrouw Verdonk (ook als minister) en de koers die zij wil uitzetten binnen de VVD. Ook de leden van de VVD. Zij vinden haar inhoudelijk beter dan Rutte. Als ik het goed heb begrepen staan Bolkestein en Wiegel achter haar idee (en andere ideeën).quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om de inhoud ging. Ze hebben naar de achterban geluisterd en juist niet naar de opportunistische Rita Verdonk stemmer.
'Links' is er op uit geweest om Verdonk (als persoon) af te branden. Daar is geen middel bij geschuwd tot en met de misselijk makende posters van 'Verdonk moordenaar' en het belachelijk maken van 'ijzeren Rita'. De meidia heeft er ook voor gekozen om haar op een bepaalde wijze neer te zetten en doet dat nog steeds.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet dat zo net nog niet, misschien had je dan wat Wilders stemmers kunnen behouden maar ik ben er wel van overtuigd dat Verdonk als lijsttrekker ze ook stemmen gekost had hoor ... dan was heel de campagne over uitgebrandde detentiecentra, uitgeprocedeerde kinderen en Somalische leugenaars gegaan want reken er maar op dat dit in elk debat naar dr hoofd zou worden geslingerd!
imo hadden ze Henk Kamp moeten nemen ... dat vind ik nou een leuk vrolijk manneke die ook best heel serieus kan doen
ik heb op Henk gestemd
ze heeft het 'links' wel heel erg gemakkelijk gemaakt ... sterker nog wmb heeft ze een potje gemaakt van een wmb totaal nutteloos ministerie door om de week wel de headlines te halen om het een of het ander, dan zegt ze in de kamer nee, dan blijkt van wel, en zegt ze nog steeds neequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
'Links' is er op uit geweest om Verdonk (als persoon) af te branden. Daar is geen middel bij geschuwd tot en met de misselijk makende posters van 'Verdonk moordenaar' en het belachelijk maken van 'ijzeren Rita'.
Wacht even hoor, Verdonk zet zichzelf zo neer en daar heeft ze haar populariteit ook aan te danken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De meidia heeft er ook voor gekozen om haar op een bepaalde wijze neer te zetten en doet dat nog steeds.
Ik wacht. Wacht nog even. Verdonk kiest er voor om zich op een bepaalde manier te profileren. Media kiest ervoor om haar ook op een bepaalde manier te profileren. (Taida en Kalouquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Wacht even hoor, Verdonk zet zichzelf zo neer en daar heeft ze haar populariteit ook aan te danken.
Maar dat geldt ook of nog meer voor Wouter Bos.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:51 schreef sp3c het volgende:
imo heeft de media heer idd wat steken laten vallen ja ... normaal gesproken zijn die wat feller als het om falende politici gaat
Tja, met Bos is de PvdA de klos (met alle respect voor de inzet van de man).quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook of nog meer voor Wouter Bos.
zeker weten, maar wat die ermee te maken heeft weet ik verder nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook of nog meer voor Wouter Bos.
Wat jouw mening betreft mag dat van mij zeker. Mensen die het verschil niet weten tussen Tweede Kamer Verkiezingen en het kiezen door leden van een voorzitter van hun partij ontberen het inzicht mede de toekomst voor dit land te bepalen. Zielig als Verdonk een eerdere verkiezingsnederlaag op een ander moment meent te moeten aanvechten. Riekt naar machtswellust en de waan van de dag. Als dat democratie zou zijn zou het politieke landschap maandelijks een verschuiving meemaken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zullen we de democratie dan maar aanschaffen of bepaalde eisen gaan stellen om te mogen stemmen?
Liberaal zou een beter woord zijn. Dat een goede economie een verzorgingsstaat moet betalen staat buiten kijf. Daarom staat de economie bij de liberalen hoog op de agenda.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:02 schreef jogy het volgende:
Het is altijd een economisch gerichte partij geweest en niets meer.
Als ik de strekking van de openingspost mag geloven was die persconferentie vast ook georganiseerd door stemmingmakers van Fok!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:06 schreef jogy het volgende:
En Jezus cristus op een bakfiets wat was dat wijf geflipt bezig zeg.
Aan de ene kant wilde ze een commissie en aan de andere kant gaf ze aan dat ze verder niets wilde qua partijeliderschap. En dan ook nog beweren dat ze niet zoveel journalisten verwacht had. Ik zou lachen als ik niet met walging naar de buis aan het kijken was, zoveel tegenstellingen in één gesprek.
Aan dit gesprek ga ik niet beginnen, sorrie.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:05 schreef Soople het volgende:
[..]
Liberaal zou een beter woord zijn. Dat een goede economie een verzorgingsstaat moet betalen staat buiten kijf. Daarom staat de economie bij de liberalen hoog op de agenda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |