Gevraagd.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adriaanse naar Metallurg Donetsk. -> Het grote Co Adriaanse fantopic #5 ***CO=KAMPIOEN!!!***
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
jongens niet alles voorkauwen, de mods moeten zelf ook nog een beetje speuren
Is al een subsidie voorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slotjes zijn duur deze tijd.
Inderdaad, dan is enige draad die er nog in een topic was helemaal zoek.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef VoreG het volgende:
En dat mergen is ronduit kut. Kappen daarmee.
Sluit gewoon het topic en ga verder in het andere topic.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
In Pub was mergen doodnormaal want daar zit toch geen lijn in het verhaal.
sinds ik weg ben wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
In Pub was mergen doodnormaal want daar zit toch geen lijn in het verhaal.
Daar staat het ook al, knul.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
dronken Danny Blind veroorzaakt ernstig autoongeluk
Wat doet dat ONZ-magneet topic in VBL? Omdat het toevallig een ex voetballer en trainer is? Gewoon naar NWS ermee.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef BiMeWet het volgende:
Weg met al die kankerjoden die ons het slechtste wensten voor non-feyenoord supporters
Feyenoord![]()
![]()
We love you!
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef Keltie het volgende:
"Singin' Danny Blind.. Danny Blind is zat, in amsterdam rijd hij alle hoeren plat"
Kun je even wat topics aangeven?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en kan het getroll van terrorobbie ook weer eens aangepakt worden?
Hij roept anderen op tot geweld. Dan mag ik toch wel vragen waarom hij het zelf niet gewoon doet?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je even wat topics aangeven?
EDIT Ajax topic dus.
Zelf constant bagger aangeven, maar zelf ook gewoon meedoen. Waarschuwing dus. En dus de laatste waarschuwing. Want de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is echt van toepassing.
Je was gewoon aan het uitlokken. Natuurlijk gaan de anderen ook niet vrijuit. In het vervolg gewoon niet op reageren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij roept anderen op tot geweld. Dan mag ik toch wel vragen waarom hij het zelf niet gewoon doet?
En wat is er mis met een shirt support your local football club op de reactie dat ik beter voor ajax had kunnen blijven zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
En terecht.
quote:
En dit is trouwens niet zoeken ofzo naar bepaalde posts maar deze voorbeelden zijn op dit moment gewoon uit de 10 bovenste MyAT van Sandman gehaald. Wilde het eerst achterwege laten maar als we zo gaan beginnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
ah, je was op tijd met je edit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |