Krijg je dan niet weer de helft voor Verdonk vs de helft voor de ander? Volgens mij is dit het moment om haar voor eens en altijd de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
noch Rutte noch Rita is een goed leider voor een stabiele VVD. Beide hebben maar de steun van een helft van de achterban en dat kan nooit lang goed gaan. Een compleet nieuwe leider is mijns inziens de enige lange termijn oplossing.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef Kozzmic het volgende:
RTL Nieuws: Rita zou de hele fractie over haar heen gekregen hebben vanavond.
Gangrape!
Rechtdoorzee hequote:
quote:Rutte: geen discussie leiderschap
De VVD stelt geen commissie in die onderzoek naar het leiderschap binnen de partij gaat doen. Zo'n onderzoek was gevraagd door minister Verdonk. Ze zei dat de 620.000 stemmen die ze heeft gekregen, zo'n onderzoek rechtvaardigen.
De fractie denkt daar heel anders over, bleek na urenlang spoedberaad. Na afloop zei fractieleider Rute dat binnen de VVD de discussie over het leiderschap definitief voorbij is. Ik leid de VVD en Verdonk is tweede, zei hij.
www.nos.nl
Dat heb ik me eerder ook al afgevraagd, maar het is nogal druk hierquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waar deze LPF-vertoning nu toe zou moeten leiden volgens Rita.
Dat suggereerde Wester idd. Maar het lijkt me toch dat men hier meer mee moet. Ik bedoel, het lijkt toch een beetje een tijdbom te zijn. Je weet maar nooit wanneer ze weer begint te tikken...quote:
Wiegelquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien dat Wiegel zich wel weer beschikbaar stelt. Ik durf niks meer uit te sluiten.
Ik denk dat het tegendeel waar is. Ten minste, als het klopt dat heel de fractie Verdonk flink heeft teruggefloten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
En is de positie van Rutte nu ineens niet meer "ernstig verzwakt"?
Dat begrepen wij ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:35 schreef Jane het volgende:
Commissie Bolkestein/Wiegel is van de baan, begrijp ik.
mevrouw Ali is zojuist van haar stoel gevallen van het lachen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef problematiQue het volgende:
en Hirsi Ali lacht zich vanuit haar denktank ergens in de VS hééélemaal het schompes.
Hoe zou dat klinken in Wesley Sneijder-taal?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef Jane het volgende:
Rutte blijft heel netjes ten opzichte van Verdonk. Knap van hem.
"Er zijn geen inhoudelijke verschillen, alleen stijlverschillen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |