Na wat gegoogle vond ik dit:quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:08 schreef thatsme het volgende:
[..]
heb geen foto maar wel dit:
[afbeelding]
Het is in het kader van de opknapbeurt van het industrieterrein Schenkenschans. De rails worden niet meer gebruikt. Bij mijn weten kunnen sommige bedrijven een stukje gemeentelijke grond kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Update mbt It Dockumer Lokaeltsje
Het spoor weghalen gaat door in Leeuwarden, vandaag zag ik dat er vlak bij het station en Vitens een heel deel weg was gehaald...
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft iemand een idee van de achtergrond hiervan? Heeft de gemeente wellicht wilde plannen met de grond?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
Vorige week zei ik dat er nu 4 bakken DH2 in het zuiden zijn, maar dat klopt niet. Het zijn er nog steeds maar 2
volgende keer als symbolische een autowasmuntje geven aan het personeelquote:Op maandag 4 december 2006 16:18 schreef Klonk het volgende:
hij is echt ontzettend, maar dan ook echt heeeeeeeeeel erg smerig
heb je ook 1 waar op het stationsnaambord ook leesbaar is?quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Klonk het volgende:
ik betwijfel of de klanten er zo blij mee zijn, het personeel lijkt in ieder geval wel in zijn nopjes
[afbeelding]
Mochten er mensen zijn die de foto's op origineel formaat willen hebben die melden zich maar even, ik heb ongeveer 20 foto's gemaakt en die zijn uiteraard zo in een zipje of zo te zetten
aw ja dat is zo hatelijkquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef Asile het volgende:
Heeft iemand hier misschien een plattegrond van station Amersfoort met perronnummers? Ik krijg die op de NS site niet werkend en ik ben benieuwd of mijn overstappen (soms 2 minuten) een beetje haalbaar zijn vanaf 10 december.
Inderdaad, want geef maar toe, 23 bak DH is ook gewoon overdreven wat ze willen hebben. Zoveel kunnen wij in het noorden gewoon niet eens missenquote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vrees dat je dan weinig te zien krijgt. Het lijkt me namelijk niet dat er veel bakken DH materieel beschikbaar zijn.
Kan ik me hiervoor aanmelden? Ben benieuwd!quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Klonk het volgende:
Mochten er mensen zijn die de foto's op origineel formaat willen hebben die melden zich maar even, ik heb ongeveer 20 foto's gemaakt en die zijn uiteraard zo in een zipje of zo te zetten
Dank je, ik heb het gevonden! Het resultaat is wat minder... dat wordt veel trappen op en af rennen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
http://www.sporenplan.nl is een site waar plattegronden staan. Voor een leek is dit niet geheel te begrijpen, maar er staat wel nuttige informatie op. Klik op de site op sporenplannen, dan NS, vervolgens actuele tekeningen uitgebreid en tenslotte Amersfoort. Een beetje meer onderaan en rechts van het midden is het station te zien. Het is niet geheel op schaal, maar kan je wel een beeld schetsen.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Klonk het volgende:
even gekeken en ik heb met mijn suffe kop geen foto gemaakt waar zowel trein als plaatsnaambord op staan![]()
ik wel nog een van uit de verte foto, maar daar staat ook geen naam op![]()
[afbeelding]
Van dat soort treinstellen word ik niet echt blijquote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Klonk het volgende:
ik betwijfel of de klanten er zo blij mee zijn, het personeel lijkt in ieder geval wel in zijn nopjes
[afbeelding]
Mochten er mensen zijn die de foto's op origineel formaat willen hebben die melden zich maar even, ik heb ongeveer 20 foto's gemaakt en die zijn uiteraard zo in een zipje of zo te zetten
quote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Klonk het volgende:
ik wil hierbij even de groeten doen aan mijn neefje die na 3 jaar mijn geheime identiteit heeft ondekt aan de hand van de foto's hierboven
Ik mag hopen dat ze wel wat meer treinstellen dan dat inzettenquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva heeft bewust dit stel naar het zuiden gestuurd. Het is het enige qua kleurstelling afwijkende stel. Tuurlijk zijn er wel kleine variaties bij de verschillende stellen, maar dat mag geen naam hebben vergeleken hierbij.
Wel leuk dat NN nu in het zuiden des lands rijdt
Van de week heb ik toevallig een paar fotos van de binnenkant vn een ns 1600 kunnen maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef -chefke- het volgende:
heeft er iemand foto`s van het interieur van een ns 1600 / 1700 en dan niet de cabine maar het stuk dat tussen de cabine`s zit zeg maar. ben wel benieuwd wat daar zit eigenlijk.
Die foto's kwamen me erg bekend voor dus dat kon niet missenquote:Op maandag 4 december 2006 20:00 schreef Klonk het volgende:
ik wil hierbij even de groeten doen aan mijn neefje die na 3 jaar mijn geheime identiteit heeft ondekt aan de hand van de foto's hierboven
Bussen zijn zowiezo trager dan treinenquote:Op maandag 4 december 2006 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Dat halen ze niet. Gewoon tussen Venlo en Nijmegen bussen. Dan kunnen ze nog iets van de dienstregeling redden.
quote:10 december tot nader order
Nijmegen - Venray
Vanwege materieel tekort rijden er
vanaf 10 december 2006 voor onbepaalde
tijd minder treinen tussen Venray en
Nijmegen.
De volgende treinen rijden niet:
Venray vertrek:6.45,7.15,7.45,8.15 en
8.45 uur.
Nijmegen vertrek:14.45,15.15,15.45,
16.15,16.45,17.15,17.45,18.15 en 18.45u
Veolia zet voor de uitgevallen treinen
bussen in.
Extra reistijd: 15-30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |