Ik quotte dan ook Dimi.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn ongeluk?
Mijn TZR staat nog altijd schade-vrij in de garage, pikkie.
'T was net zo goed gebeurt als hij 40 reed, alleen had hij dan minder schade.
Jep & No Problem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:59 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Oh, doel je op zijn klapper in het donker?
Beschouw mijn post dan als niet gepost
"Stel je voor, jij rijd lekker rustig 40. waar dat mag.."quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef Zuen het volgende:
40 buiten de bebouwde kom, 30 binnen bebouwde kom, 15 erf. Ik kan me aan alle 3 de snelheden moeilijk houden.
Ik vind het gewoon een mongolenstreek om mensen in gevaar te brengen puur omdat jij 40 te langzaam vind.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef Devolution het volgende:
Dat Geq ineens pro-40km/h is heeft zeker niks te maken met de agent-in-wording hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:16 schreef Zuen het volgende:
Mannen rijden 65+
Goede keuze, heb 'm zelf ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:29 schreef no1uknow het volgende:
Ah ik ga dus maar voor de SE W800i.
aangezien meer geheugen+betere oordopjes (ga toch koptelefoon halen ach ja)
en boeie dat het 2 MP is.
3 zuigt![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, hier zit het vol met stoners schijnt het
Dan ga ik m'n tanden poetsenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zin in tucs, ma ze zijn op.
Dan ma ff brommer binnen zetten.![]()
Die heb je gemaakt met die telefoon?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
Niet slecht voor 2 megapixel
En megapixels zeggen helemaal niets.
Camera Make: Sony Ericssonquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die heb je gemaakt met die telefoon?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef Devolution het volgende:
Bazziek vertelde me daarnet dat ie vandaag een proefdag had bij de politie. Hij mocht zelfs even op een echte politiemotor rijden.
Foto van die dag
Alle foto's die ik post zijn met dezelfde telefoon gemaakt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die heb je gemaakt met die telefoon?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef Devolution het volgende:
Bazziek vertelde me daarnet dat ie vandaag een proefdag had bij de politie. Hij mocht zelfs even op een echte politiemotor rijden!
Foto van die dag
Ah ok dankjequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Camera Make: Sony Ericsson
Camera Model: W800i
Image Date: 2006:07:26 19:38:38
Flash Used: No
Exposure Time: 0.0063 s (1/160)
Aperture: f/2.8
ISO equiv: 100
White Balance: Auto
Ja dus
Doe jij maar, ik ben er vandoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Devo, die moet je ff posten in de fok! MC ( motorclub SC in PTA).![]()
blok los halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:29 schreef mstr het volgende:
Hij doet het toch niet meer
Dus kunnen ze moeilijk lollerbanken?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan naai ik je wel ergens anders op in![]()
![]()
Tot vrijdag kan je me pakken op rijden zonder certificaatquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan naai ik je wel ergens anders op![]()
![]()
Met drie megapixels zal het net lijken alsof het brommertje uit je scherm rijd!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
Niet slecht voor 2 megapixel
En megapixels zeggen helemaal niets.
meer met dat hij niet harder durft en auto gaat rijdenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef Devolution het volgende:
Dat Geq ineens pro-40km/h is heeft zeker niks te maken met de agent-in-wording hier?
Neem dan gewoon een digicamquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met drie megapixels zal het net lijken alsof het brommertje uit je scherm rijd!
Nee joh, jij bent scooterrijder, jij krijgt zowiezo de kogelquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot vrijdag kan je me pakken op rijden zonder certificaat
een corrupte woutquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent scooterrijder, jij krijgt zowiezo de kogel
op de keukertuifel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan naai ik je wel ergens anders op![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan toch wel branden en andere dingen tegelijk doen?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee.![]()
Nog een cd'je branden.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi geile motormuis.. lang niet gezien![]()
![]()
Wouten zijn pas kudt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
Wie gaat er trouwens een W800i kopen? Niet doen, dat ding is kudt![]()
Ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
Wie gaat er trouwens een W800i kopen? Niet doen, dat ding is kudt![]()
Ik ben met mijn brommer al eens 60 gegaan, maar dat was op een volkomen lege weg, zonder zijwegen, zonder andere verkeersdeelnemersquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
meer met dat hij niet harder durft en auto gaat rijden![]()
Meid toch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben met mijn brommer al eens 60 gegaan, maar dat was op een volkomen lege weg, zonder zijwegen, zonder andere verkeersdeelnemers
Ga GVD 'ns dood met je 3 megapixelquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 megapixels maar!
Je moet echt drie hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Leuk ding.
Zijn leuke dingen, alleen dat geluid dat ze produceren is om tequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef ArendBarend het volgende:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=26799![]()
Zonder proppen wordt het beterquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn leuke dingen, alleen dat geluid dat ze produceren is om te
Je ziet zo'n sportief motorachtig voertuig aan komen rijden en dan hoor je zo'n scootergeluid
Was je geflitst ofzo dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik moet trouwens voorkomen omdat ik 14 november 2005 te hard gereden heb... jaar niets van gehoord en nu opeens moet ik voorkomen
Soms is het geen voordeel dat ie zo lekker hard rijdt
Ja, maar nog geen fantastisch geluidquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Zonder proppen wordt het beter![]()
Op m'n verjaardagquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik moet trouwens voorkomen omdat ik 14 november 2005 te hard gereden heb... jaar niets van gehoord en nu opeens moet ik voorkomen
Soms is het geen voordeel dat ie zo lekker hard rijdt
Gelaserd, ik had wel zon geel briefje, maar na een jaar begon ik stiekem een beetje te hopen dat t ergens onderweg kwijt geraakt was ofzoquote:
Moet je even vragen of het wel een 3 megapixel laser was, anders kan de boete nietig verklaard wordenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Gelaserd, ik had wel zon geel briefje, maar na een jaar begon ik stiekem een beetje te hopen dat t ergens onderweg kwijt geraakt was ofzo
Welk nr? Last.fm?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet nu echt weg. Maar het nummer dat ik luister is verslavend
Downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldt voor bijna alles wel dat je er een ander uitlaatje op moet doen voor ie echt tof klinkt, hequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen fantastisch geluid
3 uurquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef ArendBarend het volgende:
Slapen is voor mietjes
Echte mannen bikkelen tot 3 uur
Krijg je met dat (toekomstige) kutwerk van jequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meestal rond 6 of 7 uur. In het weekend nog wat later
puch klinkt tof met ori uitlaat.. hoeveel gaten erin door doorgerot metaal hoe beter!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Geldt voor bijna alles wel dat je er een ander uitlaatje op moet doen voor ie echt tof klinkt, heNiet iets speciaal van schakels (/tzr)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg je met dat (toekomstige) kutwerk van je
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Kijkend naar je taalgebruik heb je dat met 50 man gedeeld
Afhankelijk van de buurt waar je in woont.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:19 schreef ArendBarend het volgende:
Mensen zoeken om je bier te komen opzuipen is niet zo moelijk...
quote:Op woensdag 29 november 2006 03:52 schreef fs180 het volgende:
ik kan me lach nog maa net inhouden.. het kna ook niet anders.. bassie is er wel
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:18 schreef fs180 het volgende:
nou ik hebhet slapen ook al opgegevn.. ik ga wel muzeik luisteren ofzo en relatiescrisis van een vriendin aanhoren.. terwijl ik liever haar zou neuken![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:32 schreef fs180 het volgende:
volgens mij he.. weet ze (weten ze) het wel.. maar leven ze zeg maar dr omheen.. en vergeten ze het op een gegevn moment.. dus als een man dan zoiets zou zeggen zouden ze alsnof schrikken:'(:D
Maar voor een snaar en spanner alleenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
99 euro? Dat is voor een auto enorm goedkoop man
Ik heb maar 1 toets beetje verneukt.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Herkansing? Prutser..
kopen of krijgen van je ouders?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:32 schreef snopprinses het volgende:
woehoe ik ga een brommer krijgen
krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef Volvoman het volgende:
[..]
kopen of krijgen van je ouders?![]()
Een TZR?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, ik kreeg mn brommer ook van mn ouders, hoor
Hehe, cashflow, that explainsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geld om een brommer te kopen omdat al mijn geld al naar mijn ouders gaat.
quote:
Maar vind je dat geen bezwaar?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef ArendBarend het volgende:
[..]![]()
Althans, ik kreeg em in gebruik, hij was nooit officieel mijn bezit
Verkeerde topicquote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef mstr het volgende:
ArendBarend, ik heb je toegevoegd aan het lijste @ kartmeet.
Omdat 'ie dan niet 3 megapixels heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
Mja, zelf betaal ik alles, en staat alles op mijn naam. Dan kan ik als het puntje bij het paaltje komt zeggen dat het van mij is, en dat ik niet op de brommer van mijn vader rondrij, of ik de gsm van mijn moeder gebruik.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
En nu voel je je groot zeker?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, zelf betaal ik alles, en staat alles op mijn naam. Dan kan ik als het puntje bij het paaltje komt zeggen dat het van mij is, en dat ik niet op de brommer van mijn vader rondrij, of ik de gsm van mijn moeder gebruik.
Ja, en waarom is dat dan prettiger? En iets concreter dan wanneer t puntje bij t paaltje komt, oke?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, zelf betaal ik alles, en staat alles op mijn naam. Dan kan ik als het puntje bij het paaltje komt zeggen dat het van mij is, en dat ik niet op de brommer van mijn vader rondrij, of ik de gsm van mijn moeder gebruik.
ik ook..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, ik kreeg mn brommer ook van mn ouders, hoor
Je hebt de hele tijd op de brommer van je vader gereden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, en waarom is dat dan prettiger? En iets concreter dan wanneer t puntje bij t paaltje komt, oke?
brommer die je zelf opknap en met bloed zwwet en tranen je engergie insteekt.. DAAR krijg je voldoening vanquote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd op de brommer van je vader gereden.
Ik koop liever een brommer van mijn eigen centen, waar voor gewerkt is, geeft veel meer voldoening
jups..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat nu slapen??
Maar je rijd wel op je moeders brommerquote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
brommer die je zelf opknap en met bloed zwwet en tranen je engergie insteekt.. DAAR krijg je voldoening van![]()
Is waarschijnlijk wel waar, maar ik kan toch moeilijk een tzr afstaanquote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd op de brommer van je vader gereden.
Ik koop liever een brommer van mijn eigen centen, waar voor gewerkt is, geeft veel meer voldoening
mn pasquote:Op woensdag 29 november 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar je rijd wel op je moeders brommer
Jij snapt hetquote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Ferrox het volgende:
hehe mn ouders roepen al 16 jaar dat ze geen cent aan mn brommer betalen
maar mn pa heeft toch 60 eurie mogen lappen voor mn nieuwe zuiger![]()
hij staat ook op naam van mn pa, maar verzekering enzo staat allemaal op mijn naam
en idd, zelfbetaalde dingen waar je voor gewerkt hebt geven veul voldoening![]()
Meer werken dan verwend kudtkind.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geld om een brommer te kopen omdat al mijn geld al naar mijn ouders gaat.
Ah u bent ook een verwend kudtkindquote:Op woensdag 29 november 2006 14:35 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel waar, maar ik kan toch moeilijk een tzr afstaan
Dat is dus een nadeel van niet zelfstandig zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 15:36 schreef Ipho het volgende:verdomme.
Kan ik me Derbi op halen vanavond mag het niet van me vader: Nee jij gaat naar de voetbal vanavond we halen hem volgende week wel een keer op.
Als je em nou zelf had betaald had je em de dikke vinger kunnen gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:36 schreef Ipho het volgende:verdomme.
Kan ik me Derbi op halen vanavond mag het niet van me vader: Nee jij gaat naar de voetbal vanavond we halen hem volgende week wel een keer op.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:36 schreef Ferrox het volgende:
![]()
tsja, ik ken jongens bij mij op school die KRIJGEN een fokking nieuwe GPR van hun ouders. En patsen dat ze er mee doen, gaan proberen een burn-out te maken ed. En dan rijden ze weg, 100 meter verder "whiehiehieheiheihehieie" 45kmhomdat ze em niet mogen opvoeren van papa en mama
Basje moet nog kuddo's krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:37 schreef Ferrox het volgende:
mijn post was niet voor jou Ipho, was naar onze plietsie-wannabe
maar wel fokked voor je....
Ik kan geen busje rijden anders deed ik het.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is dus een nadeel van niet zelfstandig zijn
Ik heb hem zelf betaaldquote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je em nou zelf had betaald had je em de dikke vinger kunnen geven![]()
geqxon jood, je bent jaloers omdat hun het wel krijgen? meer voldoening is bullshitquote:Op woensdag 29 november 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar je rijd wel op je moeders brommer
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
geqxon jood, je bent jaloers omdat hun het wel krijgen? meer voldoening is bullshit
Het enige wat ik niet zelf heb betaald is mijn eten en kleren. Voor de rest heb ik voor alles wat ik heb en doe gewerktquote:Op woensdag 29 november 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
jy hebt al voldoening als je een WoW card zelf hebt betaald
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef no1uknow het volgende:
Blub.
Ze hadden de W800i niet meer
Nu kan ik ook de K750i voor dezelfde prijs (129) meenemen.
Maar ze heeft een order geplaatst voor meer van die W800i's en ik ga zaterdag weer langs want dan weet ze meer
En als ze de W800i niet meer kan krijgen dan koop ik die K750i wel.
Ja maar kijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Het is trouwens slim op de w800i te wachten, die is beter
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben ook wakker.
Ik heb mijn brommertje ook gekregen btw heur.Mijn zus kreeg haar scooter ook dus ik wou er ook 1 krijgen.
Tov.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef mstr het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat m'n voorrem aanloopt
Nope.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stopt ze bij jou ook altijd die beugeltjes voor je in je mond?
Speedfight 1 LC (als 'tussenstop' na een schakelquote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Tov.
Maar wat voor scooter () heb je nu dan?
-> Andere winkel?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef no1uknow het volgende:
Blub.
Ze hadden de W800i niet meer
Nu kan ik ook de K750i voor dezelfde prijs (129) meenemen.
Maar ze heeft een order geplaatst voor meer van die W800i's en ik ga zaterdag weer langs want dan weet ze meer
En als ze de W800i niet meer kan krijgen dan koop ik die K750i wel.
hij heeft dat ding pas netquote:Op woensdag 29 november 2006 16:51 schreef no1uknow het volgende:
Wat een kudtding.
Maar ga je schakel kopen?
Welke?
Gamen
Of hij neemt mijn abbo over voor 3 euro per maand voor 10 maanden nog en mag ie mijn w800i hebbenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef mstr het volgende:
Ga dan afdingen ofzo daar in de winkel, dan neem je de K750i en probeer je er geheugenstick (die standaard bij de W800i zit) of de betere oortjes (die standaard bij de W800i zit) erbij te krijgen.
Hé , zo ene heb ik ook. Precies hetzelfdequote:Op woensdag 29 november 2006 16:54 schreef mstr het volgende:
Zoiets wss (ff foto uit de OP gejat)
[afbeelding]
Gohquote:Op woensdag 29 november 2006 17:00 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Hé , zo ene heb ik ook. Precies hetzelfde![]()
Ja, maar ik heb er heel weinig voor betaald.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hij heeft dat ding pas netdus zal ngo wel jaar duren, na een jaar vind ik het altyd zonde om dan geld bij te gaan leggen om een andere te gaan kopen, gelukkig heb ik de mijne dan ook gerolen want na een jaartje kun je al met je autorijbewijs of motorrijbewijs beginnen
Ja spamz0rs skilszz!111!!11Ein1!1111bbq!111wtf!1111!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef Devolution het volgende:
Godverdomme, nu alweer bijna het hele topic vol![]()
ja ik vind 600 euro voor zoon ding behoorlyk veelquote:Op woensdag 29 november 2006 17:44 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe uitlaat komt naar de winter.
Maar heb ik er niet voor betaaldquote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja ik vind 600 euro voor zoon ding behoorlyk veel
300quote:Op woensdag 29 november 2006 18:08 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
omdat je dat eerst zei?hoeveel dan als ik vragen mag
ja das nog wel redelyk vind ik, beetje opknappen en doorverkopen voor 600 en dan 1000 bijleggen en een derbi of andere schakel kopenquote:
Juistquote:Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja das nog wel redelyk vind ik, beetje opknappen en doorverkopen voor 600 en dan 1000 bijleggen en een derbi of andere schakel kopenGSM OF ZULU FAPFAPFAP
Dude.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef mstr het volgende:
Ga dan afdingen ofzo daar in de winkel, dan neem je de K750i en probeer je er geheugenstick (die standaard bij de W800i zit) of de betere oortjes (die standaard bij de W800i zit) erbij te krijgen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef dikkekaas het volgende:
bah scooters stinken. brommers ruiken veel lekkerder. puch ftw![]()
k750i voor 150 overal hoor.. prepaidquote:Op woensdag 29 november 2006 18:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dude.
Die W800i kost sowieso al 300+ euro oid.
En die K750i vind je ook maar overal voor 200+
Dus 129 is een schijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |