quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Leuk ding.
Zijn leuke dingen, alleen dat geluid dat ze produceren is om tequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef ArendBarend het volgende:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=26799![]()
Zonder proppen wordt het beterquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn leuke dingen, alleen dat geluid dat ze produceren is om te
Je ziet zo'n sportief motorachtig voertuig aan komen rijden en dan hoor je zo'n scootergeluid
Was je geflitst ofzo dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik moet trouwens voorkomen omdat ik 14 november 2005 te hard gereden heb... jaar niets van gehoord en nu opeens moet ik voorkomen
Soms is het geen voordeel dat ie zo lekker hard rijdt
Ja, maar nog geen fantastisch geluidquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Zonder proppen wordt het beter![]()
Op m'n verjaardagquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef ArendBarend het volgende:
Ik moet trouwens voorkomen omdat ik 14 november 2005 te hard gereden heb... jaar niets van gehoord en nu opeens moet ik voorkomen
Soms is het geen voordeel dat ie zo lekker hard rijdt
Gelaserd, ik had wel zon geel briefje, maar na een jaar begon ik stiekem een beetje te hopen dat t ergens onderweg kwijt geraakt was ofzoquote:
Moet je even vragen of het wel een 3 megapixel laser was, anders kan de boete nietig verklaard wordenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Gelaserd, ik had wel zon geel briefje, maar na een jaar begon ik stiekem een beetje te hopen dat t ergens onderweg kwijt geraakt was ofzo
Welk nr? Last.fm?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet nu echt weg. Maar het nummer dat ik luister is verslavend
Downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldt voor bijna alles wel dat je er een ander uitlaatje op moet doen voor ie echt tof klinkt, hequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen fantastisch geluid
3 uurquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:23 schreef ArendBarend het volgende:
Slapen is voor mietjes
Echte mannen bikkelen tot 3 uur
Krijg je met dat (toekomstige) kutwerk van jequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meestal rond 6 of 7 uur. In het weekend nog wat later
puch klinkt tof met ori uitlaat.. hoeveel gaten erin door doorgerot metaal hoe beter!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:33 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Geldt voor bijna alles wel dat je er een ander uitlaatje op moet doen voor ie echt tof klinkt, heNiet iets speciaal van schakels (/tzr)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg je met dat (toekomstige) kutwerk van je
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Kijkend naar je taalgebruik heb je dat met 50 man gedeeld
Afhankelijk van de buurt waar je in woont.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:19 schreef ArendBarend het volgende:
Mensen zoeken om je bier te komen opzuipen is niet zo moelijk...
quote:Op woensdag 29 november 2006 03:52 schreef fs180 het volgende:
ik kan me lach nog maa net inhouden.. het kna ook niet anders.. bassie is er wel
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:18 schreef fs180 het volgende:
nou ik hebhet slapen ook al opgegevn.. ik ga wel muzeik luisteren ofzo en relatiescrisis van een vriendin aanhoren.. terwijl ik liever haar zou neuken![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:32 schreef fs180 het volgende:
volgens mij he.. weet ze (weten ze) het wel.. maar leven ze zeg maar dr omheen.. en vergeten ze het op een gegevn moment.. dus als een man dan zoiets zou zeggen zouden ze alsnof schrikken:'(:D
Maar voor een snaar en spanner alleenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
99 euro? Dat is voor een auto enorm goedkoop man
Ik heb maar 1 toets beetje verneukt.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Herkansing? Prutser..
kopen of krijgen van je ouders?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:32 schreef snopprinses het volgende:
woehoe ik ga een brommer krijgen
krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef Volvoman het volgende:
[..]
kopen of krijgen van je ouders?![]()
Een TZR?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, ik kreeg mn brommer ook van mn ouders, hoor
Hehe, cashflow, that explainsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geld om een brommer te kopen omdat al mijn geld al naar mijn ouders gaat.
quote:
Maar vind je dat geen bezwaar?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef ArendBarend het volgende:
[..]![]()
Althans, ik kreeg em in gebruik, hij was nooit officieel mijn bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |