Afhankelijk van de buurt waar je in woont.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:19 schreef ArendBarend het volgende:
Mensen zoeken om je bier te komen opzuipen is niet zo moelijk...
quote:Op woensdag 29 november 2006 03:52 schreef fs180 het volgende:
ik kan me lach nog maa net inhouden.. het kna ook niet anders.. bassie is er wel
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:18 schreef fs180 het volgende:
nou ik hebhet slapen ook al opgegevn.. ik ga wel muzeik luisteren ofzo en relatiescrisis van een vriendin aanhoren.. terwijl ik liever haar zou neuken![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 04:32 schreef fs180 het volgende:
volgens mij he.. weet ze (weten ze) het wel.. maar leven ze zeg maar dr omheen.. en vergeten ze het op een gegevn moment.. dus als een man dan zoiets zou zeggen zouden ze alsnof schrikken:'(:D
Maar voor een snaar en spanner alleenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
99 euro? Dat is voor een auto enorm goedkoop man
Ik heb maar 1 toets beetje verneukt.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Herkansing? Prutser..
kopen of krijgen van je ouders?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:32 schreef snopprinses het volgende:
woehoe ik ga een brommer krijgen
krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef Volvoman het volgende:
[..]
kopen of krijgen van je ouders?![]()
Een TZR?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, ik kreeg mn brommer ook van mn ouders, hoor
Hehe, cashflow, that explainsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geld om een brommer te kopen omdat al mijn geld al naar mijn ouders gaat.
quote:
Maar vind je dat geen bezwaar?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef ArendBarend het volgende:
[..]![]()
Althans, ik kreeg em in gebruik, hij was nooit officieel mijn bezit
Verkeerde topicquote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef mstr het volgende:
ArendBarend, ik heb je toegevoegd aan het lijste @ kartmeet.
Omdat 'ie dan niet 3 megapixels heeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
Mja, zelf betaal ik alles, en staat alles op mijn naam. Dan kan ik als het puntje bij het paaltje komt zeggen dat het van mij is, en dat ik niet op de brommer van mijn vader rondrij, of ik de gsm van mijn moeder gebruik.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
En nu voel je je groot zeker?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, zelf betaal ik alles, en staat alles op mijn naam. Dan kan ik als het puntje bij het paaltje komt zeggen dat het van mij is, en dat ik niet op de brommer van mijn vader rondrij, of ik de gsm van mijn moeder gebruik.
Ja, en waarom is dat dan prettiger? En iets concreter dan wanneer t puntje bij t paaltje komt, oke?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, zelf betaal ik alles, en staat alles op mijn naam. Dan kan ik als het puntje bij het paaltje komt zeggen dat het van mij is, en dat ik niet op de brommer van mijn vader rondrij, of ik de gsm van mijn moeder gebruik.
ik ook..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:01 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, ik kreeg mn brommer ook van mn ouders, hoor
Je hebt de hele tijd op de brommer van je vader gereden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, en waarom is dat dan prettiger? En iets concreter dan wanneer t puntje bij t paaltje komt, oke?
brommer die je zelf opknap en met bloed zwwet en tranen je engergie insteekt.. DAAR krijg je voldoening vanquote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd op de brommer van je vader gereden.
Ik koop liever een brommer van mijn eigen centen, waar voor gewerkt is, geeft veel meer voldoening
jups..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat nu slapen??
Maar je rijd wel op je moeders brommerquote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
brommer die je zelf opknap en met bloed zwwet en tranen je engergie insteekt.. DAAR krijg je voldoening van![]()
Is waarschijnlijk wel waar, maar ik kan toch moeilijk een tzr afstaanquote:Op woensdag 29 november 2006 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd op de brommer van je vader gereden.
Ik koop liever een brommer van mijn eigen centen, waar voor gewerkt is, geeft veel meer voldoening
mn pasquote:Op woensdag 29 november 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar je rijd wel op je moeders brommer
Jij snapt hetquote:Op woensdag 29 november 2006 15:03 schreef Ferrox het volgende:
hehe mn ouders roepen al 16 jaar dat ze geen cent aan mn brommer betalen
maar mn pa heeft toch 60 eurie mogen lappen voor mn nieuwe zuiger![]()
hij staat ook op naam van mn pa, maar verzekering enzo staat allemaal op mijn naam
en idd, zelfbetaalde dingen waar je voor gewerkt hebt geven veul voldoening![]()
Meer werken dan verwend kudtkind.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
ik heb geen geld om een brommer te kopen omdat al mijn geld al naar mijn ouders gaat.
Ah u bent ook een verwend kudtkindquote:Op woensdag 29 november 2006 14:35 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel waar, maar ik kan toch moeilijk een tzr afstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |