quote:ik voel dat jij hier ergens bent
maar telkens uit het zicht
waarom ben jij zo bezig
met dat leventje van mij
je wilt als in een sprookje
een prinsesje aan mn zij
toch is er nog niet één
die jouw mn liefdesvuren blust
oh cupido laat me toch met rust
De juiste voelt zich aangesprokken yes!!!!quote:
Onze lieve Bas is denk ik bezig om Politie agent te worden. Zijn nieuwe baan!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heeft BazzieK weer een nieuwe WOW prepaid kaart ofzo? Of hoe dat ook werkt.![]()
Woonplaats 's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Onze lieve Bas is denk ik bezig om Politie agent te worden. Zijn nieuwe baan!!![]()
![]()
ik ga echt lachen als die een van ons op de lollerbank zet.
?quote:HAHAHAHHAHAHAHA DIE DUNNE ANOREXIA OPA ECHT HELEMAAL BOTTEN ECHTZO HELEMAAL TRILLEN MET ZIJN HANDJE VAN OHOHOHOH FF KOTSEN AAAAHAHAHA die mensen die dit lezen denken ook van ehhh iel!! HAHAHAHAHAHAHA!! en JUR is echt zo kankerflash ik dacht yess eindelijk die man ontmOeten en dan komt ie weer niet, hij durft echt niet ofzo.. ging die echtzo bellen.. HAHA die stem
Zozo wordt er al over ons geroddeld?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, hier zit het vol met stoners schijnt het
En jij bent de pot op de dekselquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, hier zit het vol met stoners schijnt het
Zijn hetzelfde, op een andere cover en menu's na.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef no1uknow het volgende:
Ja K800i is duuuuur.
En het is een sinterklaas kado.
En hoezo heeftie een gare camera?
En ik wou eerst de K750i kopen, welke is beter? W800i of K750i
De W800i heeft standaard betere oordopjes en meer geheugen. Maar ja, niet kopen dus, hij heeft geen 3 megapixels.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn hetzelfde, op een andere cover en menu's na.
Ga lekker in het geyl-topic op 3 megapixels hangen in DIG ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De W800i heeft standaard betere oordopjes en meer geheugen. Maar ja, niet kopen dus, hij heeft geen 3 megapixels.
Volgens mij missen er een paar kappen en zit er hier en daar wat scheefquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
..Oeps[afbeelding]
is dat die van jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
..Oeps[afbeelding]
Klopt het was polo's zijn TZRquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij missen er een paar kappen en zit er hier en daar wat scheef
Amai! Dat kan heul niet!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Zelfs mijn piemel heeft drie megapixels.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Zelfs mijn piemel heeft drie megapixelsmilimeter.
Hebbie gedaan?!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
..Oeps[afbeelding]
Geen betere foto?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi.
[afbeelding]
Ben ik nu een pimp?
Dat is beterquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
FILMPJEEE!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=InIWcWUAlog
Dat is een oude fotoquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee hoor, die's niet van mij
Die stond vanmiddag lekker voor de deur en nu in de garage
[afbeelding]
De moodlights aan de zijkant ervan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Navigatie op je brommer, jezus wtf is daar pimp aan
Het is wel verdomd handig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Navigatie op je brommer, jezus wtf is daar pimp aan
Die is van hem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat was er dan met die TZR?
Die is goed verrot, ik heb de klapper gezienquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat was er dan met die TZR?
Wij allebei cruisen op een nogal hoge snelheid, ik reed 90 en hij 85 schat ikquote:
Hij dan: Godverquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja dat klopt wel..
Hij had ook geen snelle uitlaat ofzo, maar ik weet niet hoe dat precies zit
Als ze de uitlaat gedemonteerd hadden zagen ze natuurlijk geen prop zitten, hé.
Hij rijd inmiddels op een tzr uit 05.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja en de verzekering dan van die gozer z'n auto? Die eist wel schadeformulieren neem ik aan?
Lees je in muppet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Geqxon het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
Gelukkig is dat op jouw machine wel te doen, op een schakel echter niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Als jullie allebei 30 - 40 reden was er geen enkel probleem geweest.
30-40quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Als jullie allebei 30 - 40 reden was er geen enkel probleem geweest.
Ja dat weet ik, maar als hij zich aan de wet had gehouden was zijn brommer nog heel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
30-40
Standaard scooters/brommers rijden nog harder met alles erop
Had hij natuurlijk wel op tijd moeten remmen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als hij zich aan de wet had gehouden was zijn brommer nog heel.
Even goed was hij dan niet heel, want het gebeurde in een fractie van een seconde hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Had hij natuurlijk wel op tijd moeten remmen,
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:36 schreef mstr het volgende:
En 30 a 40 rijden met een brommer/scooter is niet fijn.
Tsja, dan heb je gewoon dikke pech.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Even goed was hij dan niet heel, want het gebeurde in een fractie van een seconde hoor
Ik heb het geluk gehad dat ik kon ontwijken
Ook al reden we 40 was hij er nog op gereden, hij koos helaas de verkeerde uitwijk kant
Heb je uberhaupt wel eens op een TZR of eigenlijk elke willekeurige schakelbrommer gereden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.
Het ging over 30 a 40.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.
Ook met prop in de uitlaat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens op een TZR of eigenlijk elke willekeurige schakelbrommer gereden?
Ik rijd 60 in de 3, en ik heb 6 versnellingen
Nuff said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |