SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef -XX- het volgende:
:w hoihhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja joh wanneer begin jij nou es ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsssquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja joh wanneer begin jij nou es ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsss!!!
Wat let je dan ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net Sylvana, nu iemand uit jouw familie. Nederland word met de minuut onveiligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch - eerst voor je A dan pas voor BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Das weiß ichquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je weet toch - eerst voor je A dan pas voor B
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:net de doos van britney gezien
![]()
arm kind
quote:
Gezien de tijd die hij er voor neemt doet hij de rest van de straat er gratis bijquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal rib-i nu een aversie hebben tegen tegeltjesen de badkamer van tegeltjes ontdoen
Het was kurkdroog, badtegeltje was spiegelgladquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:56 schreef Makster het volgende:
@ Rib![]()
Minder, maar goed dat je zelf ok bent. Wat ik dus al zei gisteren over natwegdek enzo, helemaal kut die winter![]()
Eerst even de verzekering afwachtenquote:[..]
En geluk bij een ongeluk, kan je idd ook een Cagive kopen. Worden we Cagiva bro's![]()
Niets op je verschijning aan te merken hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waar wat?![]()
met m'n motorjas lijk ik toch ook wel breed![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOOohHhhh das pas k.t![]()
Soo lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhmmm.. dankjequote:Mijn motor is ongeveer 6 cm korter geworden, er is teveel beschadigd om hem veilig rijdend te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Rib:gelukkig 'alleen' materiele schade, en ja emo natuurlijk
--> maarja, nu maakt het ook niet meer uit of je klapt als je probeert te whooliën
dus ik zou zeggen: houden, rijdbaar maken voorzover dat nodig is en oefenen maar
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef ikookhier het volgende:
@ Rib-i WAT DOE JE NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Gelukkig valt de schade aan je zelf mee
Tja... asfalt kussen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
Rib-i, wat doe je nou [afbeelding] Lijpo![]()
Net een voorlopige taxatie gehad, één A-viertje werd aan beide kanten volgeschreven met schade, ca. 3700 Euro![]()
Ik zal voor je waarnemenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I gecrashed?![]()
??
Damn, moet weg, kan niet bijlezen, nu kan ik me helemaal niet meer concentreren in de les![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I gecrashed?![]()
??
Damn, moet weg, kan niet bijlezen, nu kan ik me helemaal niet meer concentreren in de les![]()
Wel jammer dat door de val ook je versnellingsbak kapot is gegaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst even de verzekering afwachten
Valt mee of tegen?quote:Net een voorlopige taxatie gehad, één A-viertje werd aan beide kanten volgeschreven met schade, ca. 3700 Euro![]()
En vanwege jouw aanzet tot stunten is hij roekelozer gaan rijden en ten val gekomen, hiervoor zal je branden in de hel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I gecrashed?![]()
??
Daar is een baby uit gepoeptquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:net de doos van britney gezien
![]()
arm kind
Das economisch los, of nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Net een voorlopige taxatie gehad, één A-viertje werd aan beide kanten volgeschreven met schade, ca. 3700 Euro![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En vanwege jouw aanzet tot stunten is hij roekelozer gaan rijden en ten val gekomen, hiervoor zal je branden in de hel!
![]()
Waarom! ligt er in hemelsnaam, EEN GLAD KLEIN LIEF BADSPIEGELTJE! op dat robuuste wegdekquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was kurkdroog, badtegeltje was spiegelglad
[..]
Eerst even de verzekering afwachten
[..]
Niets op je verschijning aan te merken hoor![]()
[..]
Soo liev![]()
[..]
Uhhhmmm.. dankje
[..]
Mijn motor is ongeveer 6 cm korter geworden, er is teveel beschadigd om hem veilig rijdend te maken![]()
[..]
[..]
Tja... asfalt kussen...![]()
Yeah....quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder om te zien dat mensen gewoon nog dieper kunnen zinken.
You can take the White out of the Trash but u cant take the Trash out of the Whitequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder om te zien dat mensen gewoon nog dieper kunnen zinken.
Je moest is wetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ach ja voor jou is het een hele stap vooruit he, in ieder geval het goede geslacht
Das mooi kut om allemaal te lezen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[qoute]
De motor is ongeveer 6 cm korter geworden, er is teveel beschadigd om hem veilig rijdend te maken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Zo, de hele familie uit moeten leggen dat ik niet te hard heb gereden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Mijn motor is ongeveer 6 cm korter geworden
Truequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel jammer dat door de val ook je versnellingsbak kapot is gegaan![]()
quote:[..]
Valt mee of tegen?
quote:
Ja, ik heb nog mazzel gehad dat ik de motor gisteren gepoetst heb. In tegenstelling tot wat bij de auto's als dagwaarde geldt, wordt bij een motor ook naar onderhoud etc... gekeken.quote:
Ja, het is emotioneel nog niet het moment om de foto's te plaatsenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom! ligt er in hemelsnaam, EEN GLAD KLEIN LIEF BADSPIEGELTJE! op dat robuuste wegdek![]()
En precies jij! rijd met je motorover dat kleine badtegeltje!, die spekglad is!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Heb je foto's van de huidige status van je bike?
Mischien was ik wel op weg naar een stannah spotquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
@Rib-i, als je onderuit gegaan met stanna dan mag je dat best mailen hoor, ik zal het niet doorvertellen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Das mooi kut om allemaal te lezen,maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen
![]()
![]()
Ik ben trouwens een tegeltje kwijt. Iemand hier wat gevonden ?
[afbeelding]
Dat is echt zo, mischien dat ik er daarom zo luchtig over kan doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan heb je geluk dat je er heelhuids van af bent gekomen
![]()
Ik vind het echt sneu voor je!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
True
[..]
[..]
[..]
Ja, ik heb nog mazzel gehad dat ik de motor gisteren gepoetst heb. In tegenstelling tot wat bij de auto's als dagwaarde geldt, wordt bij een motor ook naar onderhoud etc... gekeken.
[..]
Ja, het is emotioneel nog niet het moment om de foto's te plaatsen![]()
[..]
Mischien was ik wel op weg naar een stannah spot![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is echt zo, mischien dat ik er daarom zo luchtig over kan doen
Nee, was ie wel maar begin dit jaar bericht gekregen dat de motor daarvoor te oud isquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
Ben je trouwens all-risk verzekerd ?
Als ik wat kan doen motte het mar zeggu![]()
Take it easy, take a lady!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, was ie wel maar begin dit jaar bericht gekregen dat de motor daarvoor te oud is
Dus je draait zelf voor de schade op, of kan je nog naar het waarborgfonds ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, was ie wel maar begin dit jaar bericht gekregen dat de motor daarvoor te oud is
Op dit moment draai ik zelf voor de schade op, rechtsbijstand gaat kijken welke mogelijkheden er zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dus je draait zelf voor de schade op, of kan je nog naar het waarborgfonds ?
Of misschien degene die verantwoordelijk voor dat gedeelte van de weg. Rijkswaterstaat ?
mischien een tegel-whisperer aan het tegeltje laten vragen hoe lang hij daar al lag en
waar zijn vader en moeder wonen![]()
Kan die brander van je complete nieuwe motoren branden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
Ben je trouwens all-risk verzekerd ?
Als ik wat kan doen motte het mar zeggu![]()
Als het ging stond er nu al een klaar voor hemquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan die brander van je complete nieuwe motoren branden?
Als het kon had je wel eens eerder voor de hele MC over de brug kunnen komenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het ging stond er nu al een klaar voor hem![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het ging stond er nu al een klaar voor hem![]()
Echt wel, ik heb nu die nieuwe Evolution jasquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i zweert trouwens voortaan bij kleding met protectie
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeeel stiekum ben ik al aan het denken over een andere motor![]()
Maar om nu van gekuipt naar naked te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Omdat Gawaine een vent is en Makster er alleen voor buktquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Als je Makster hoort zou ik niet voor naked kiezen voor de afstanden die ik rij, Gawaine heb ik er nog niet over gehoord
En ik een stuurkuipje met een verhoogd ruitje heb.(zie foto's in de OP)quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat Gawaine een vent is en Makster er alleen voor bukt
'kheb zo'n 400 kmquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Als je Makster hoort zou ik niet voor naked kiezen voor de afstanden die ik rij, Gawaine heb ik er nog niet over gehoord
Wij zijn nog <30quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
'kheb zo'n 400 kmafgelegd zondag, meeste waren snelweg..no prob
![]()
Dan hebbie twee motoren om over de snelweg mee te kunnen cruisen, toppiequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Was ook geen nare fiets moet ik zeggen ..
Misschien koop ik 'm volgend jaar alsnog voor erbij ..
Jah zelfde tijd dat ik op die kwaak proefritje maakte .. Maar hij kon niks aan de prijs doen dus is het de kwaak geworden ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan hebbie twee motoren om over de snelweg mee te kunnen cruisen, toppie
Hebbie een proefritje gedaan ofsjow
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Was ook geen nare fiets moet ik zeggen ..
Misschien koop ik 'm volgend jaar alsnog voor erbij ..
Wenne pennelikker ben je ook heHquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah zelfde tijd dat ik op die kwaak proefritje maakte .. Maar hij kon niks aan de prijs doen dus is het de kwaak geworden ..
En niks vervelends aan snelwegen hoor ..![]()
Wenne pennelikker ben je ook heHquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah zelfde tijd dat ik op die kwaak proefritje maakte .. Maar hij kon niks aan de prijs doen dus is het de kwaak geworden ..
En niks vervelends aan snelwegen hoor ..![]()
Vooral die rugprotector en schouderprotectors hebben me vandaag bijgestaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb nu die nieuwe Evolution jasen dat ding zit vol stevige protectors (schouders, elleboog,
onderarm zelfs op de rug zit een zeer stevige protector![]()
Ik mis nu al de Peekaasquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
Neer, trusten allen
@ Rib-i : Sterkte met de spierpijn, geen nachtmerries hoop ik
Oudere mensen hebben sneller last van spierpijnquote:
Ligt eraan hoe sportief ze zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben sneller last van spierpijn![]()
![]()
En met spierpijn cker de hele dagquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sportief ze zijn![]()
Ik kijk 3x per week sport![]()
Je mag gewoon langskomenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afspraakje over 2 weken wordt nu zeker ook niks he
Gaat ie bij jou achterop, hoef jij niet zo hard aan je stuurt te trekken en kan hij het wheelie gevoel belevenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afspraakje over 2 weken wordt nu zeker ook niks he
Vind em mooier zonder asseswaaares.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
4.799 km
645 ccm, 54 kW (73 PS)
09/01, HU: 05/07,
orange![]()
Beschreibung:
Verkaufe Cagiva Raptor 650 /mit Handprotektoren / Windschild / Federbein Technoflex / Gabelfedern Technoflex/ Sonderlack Orange/ Stahlflex/ 1A Zustand
Keej, zien we tegen die tijd wel hoe en watquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Keej, zien we tegen die tijd wel hoe en watAnders BazzieK ook uitnodigen, sluiten we hem op in een kamertje en ga jij op die ZXR400 mee. Is 25 KW dus ken je niks gebeuren
Tenzij er ook 25KW badkamertegeltjes bestaan
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Keej, zien we tegen die tijd wel hoe en watAnders BazzieK ook uitnodigen, sluiten we hem op in een kamertje en ga jij op die ZXR400 mee. Is 25 KW dus ken je niks gebeuren
Tenzij er ook 25KW badkamertegeltjes bestaan
![]()
Die kunnen erafquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind em mooier zonder asseswaaares.
Zolang je ze maar wat subtieler verwijdert dan je nu hebt gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die kunnen eraf
Even berekenen wat eventueel de BPM is
4300 euro incl. BPMquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je ze maar wat subtieler verwijdert dan je nu hebt gedaan
Echt niet duur zegquote:
JA IK BEN WEER TERUG NAAR MIJN HOK!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef Devolution het volgende:
Bazziek vertelde me daarnet dat ie vandaag een proefdag had bij de politie. Hij mocht zelfs even op een echte politiemotor rijden!
Foto van die dag
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:terug en tevens weer weg
@ Rib-i, gecondoleerd bij deze en sterkte
Ook succes met de spierpijn, wrijf het evt in met tijgerbalsem![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
JA IK BEN WEER TERUG NAAR MIJN HOK!![]()
Ja jij vooral.... dikkop !quote:
<30 tochquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:45 schreef ondeugend het volgende:
Pas op jullie tellen....
Ik lees mee.
Ja 28.quote:
Nah tien cm smaller dan.... maar das nog heel erg !quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang die de massa van jouw achterwerk nog niet overschreid valt het allemaal nog wel mee
ORLY?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nah tien cm smaller dan.... maar das nog heel erg !
Gaan we morgen halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
EUR 3.900
Daten:
17.500 km
996 ccm, 82 kW (111 PS)
Erstzulassung: 10/00
matt-schwarz
Beschreibung:
Raptor 1000, Farbe matt-schwarz, hochgelegter Sportauspuff mit ABE (kerniger Sound), kurze Kennzeichenhalterung mit ABE, F1-Spiegel-Carbon, kleines Windschild, kurze Blinker vorne und hinten, Vorderreifen neu, Kettensatz neu, Batterie neu, unfallfrei
Daar mag ik niet komen zonder Motorquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaan we morgen halenHoe laat ben je bij het PV?
Kom je wel halen, kan je achterop, halen we net de 130quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen zonder Motor
per dagquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je wel halen, kan je achterop, halen we net de 130
Wat een lekker dikkertjequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
EUR 3.900 (Excl. ca 500 euro BPM)
Daten:
17.500 km
996 ccm, 82 kW (111 PS)
Erstzulassung: 10/00
matt-schwarz
Beschreibung:
Raptor 1000, Farbe matt-schwarz, hochgelegter Sportauspuff mit ABE (kerniger Sound), kurze Kennzeichenhalterung mit ABE, F1-Spiegel-Carbon, kleines Windschild, kurze Blinker vorne und hinten, Vorderreifen neu, Kettensatz neu, Batterie neu, unfallfrei
NOoOhhhh wat flauw, wat flauwquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas kan ik nu niet naar je verjaardag toe![]()
![]()
![]()
O ja, ik zit die dag in leiderdorp (middag) en leiden (avond en nacht).quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas kan ik nu niet naar je verjaardag toe![]()
![]()
![]()
Dat is niet garpig man, bij het neerkomen gebeurt?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag de dag moet een garp zijn, dit kan ik gewoon niet gelovenOk, ik kan wel kwaad worden, maar dat heeft ook gewoon geen zin... dit is gewoon dikke vette pech [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-I, ik ga zo de verhalen lezen ... maar wat is jouw eerste reactie hierop?
Terugbuigen![]()
? ...er loopt geen lucht uit
[afbeelding]
Teringquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag de dag moet een garp zijn, dit kan ik gewoon niet gelovenOk, ik kan wel kwaad worden, maar dat heeft ook gewoon geen zin... dit is gewoon dikke vette pech [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-I, ik ga zo de verhalen lezen ... maar wat is jouw eerste reactie hierop? Terugbuigen![]()
Er loopt geen lucht uit
[afbeelding]
?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
Ik gok dat hij in het donker op weg was naar huis en die baksteen simpelweg niet heeft gezien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is niet garpig man, bij het neerkomen gebeurt?![]()
Dan nog mazzel dat ie niet is gevallenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik gok dat hij in het donker op weg was naar huis en die baksteen simpelweg niet heeft gezien.
nix met stunten van doen
Je kan mijn voorwiel krijgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik gok dat hij in het donker op weg was naar huis en die baksteen simpelweg niet heeft gezien.
nix met stunten van doen
Zou die passen?quote:
Afgesloten, maar hekken weggeschoven... desalniettemin was het wel aangegeven voor de rotonde. Ik ga het niet eens proberen volgens mijquote:Gelukkig waren er getuigen bij die gezien hadden dat er een baksteen lag toen je over de weg reed![]()
De kans dat je valt bij het rechtdoor rijden is klein, gyroscopische blabla. Als je het had proberen te ontwijken hadden we onderdelen kunnen uitwisselenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
Dat klinkt slecht bwt, maar een velg moet ik inderdaad sowieso maar eens voor rond gaan zoeken.
Dit bleek een afgesloten weg, ik reed op de rotonde en dacht, zal ik rechtdoor gaan of linksaf... ik ging voor linksaf om nog lekker even een rondje te rijden. En toen was het keihard klabam gewoon recht op die baksteen die daar dus ligt gereden. Zo duidelijk als die op de foto te zien is was het dus niet. Druppels op vizier + slecht verlichte weg...
Ik zag het de laatste seconde opdoemen maar toen klapte mijn motor dus al de lucht in, ik hing ergens boven de tank... en ja... die paar miliseconden dacht ik dus een miljard dingen tegelijkga ik op mijn bek of niet. Ik hing dus echt ergens in de lucht in foetus houding maar ondertussen het stuur vasthoudend
Teruggereden en ja hoorweg bleek afgesloten, aangegeven voor de rotonde (niet gezien) en hekken waren weggeschoven.
Mjah ... .... sjah ..... ik weet het niet hoor .....quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Fijn dat het verder goed is afgelopen zeg.
de ratquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh god moet ik dalijk jou alleen trotseren, dat kunnen mijn hersenen niet aan
Ehhhh....wat doet dat blok op de wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
Met jou natuurlijk kutto !quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah ... .... sjah ..... ik weet het niet hoor .....
Valbeugels zitten er toch wel op... maar na een kapotte tweede versnelling, een kneiterhard afgeragde ketting die gelukkig al was besteld, en vervolgens dit ook nog erbij![]()
![]()
Je bent nog wereldvreemder dan ik he?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhh....wat doet dat blok op de weg?
Enige wat ik dacht toen ik onderuit ging was:quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah ... .... sjah ..... ik weet het niet hoor .....
Valbeugels zitten er toch wel op... maar na een kapotte tweede versnelling, een kneiterhard afgeragde ketting die gelukkig al was besteld, en vervolgens dit ook nog erbij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
Hij had meer pech
[afbeelding]
Yamaha R1
EUR 1.900
Gebrauchtfahrzeug, 5.600 km
998 ccm, 126 kW (171 PS),
Erstzulassung: 06/05,
Ja johquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:41 schreef -XX- het volgende:
- X X - Lotte - X X - zegt:
ik heb nog nooit in me leve een breezah gedronken
Bas zegt:
wat dan, shirley temples?
Bas zegt:
ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je rijbewijs halen en met Ikookhier naar de MM '07 komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:41 schreef -XX- het volgende:
- X X - Lotte - X X - zegt:
ik heb nog nooit in me leve een breezah gedronken
Bas zegt:
wat dan, shirley temples?
Bas zegt:
ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neee nee!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja johZoals ik daarna vertelde, alles met alcohol is wel eens mijn slokdarm gepasseerd
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een fragment uit een gesprek kan killing zijn
Dat zeg ik toch, een fragmentquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog wel wat voorbeelden van jou liggen
Neuh, alleen met plus 160 en veel wind wordt het kut, maar op dijken enzo is het de man zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
renkerdekenker, tegen een baksteen aangeredenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
Ik ga proefrijdenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Neuh, alleen met plus 160 en veel wind wordt het kut, maar op dijken enzo is het de man zijn
Ik heb gevlogen als een vlinder, ben gevallen als een adelaar in duikvlucht en heb gegleden als een pinguin op verse sneeuwquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Rib-I, voor jou ook 36 kudo'sJe bent iig neergegaan als echte man
![]()
Kun je de foto's van de crash nog ff mailen + de foto's van de meet van eergister![]()
Donequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, voor jou ook 36 kudo'sJe bent iig neergegaan als echte man
![]()
Kun je de foto's van de crash nog ff mailen + de foto's van de meet van eergister![]()
Er is ook veel moois te koopquote:Op woensdag 29 november 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je maar geen rausdauwer en mercy word die het na een jaar nog niet weten
Ja maar ooit moet je gewoon een knoop doorhakken hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is in afwachting van commentaar
[..]
Er is ook veel moois te koop![]()
Ik ben blij dat ik niks gebroken heb en beschermende kleding aanhad. Ik heb BazzieK net wat foto's gestuurd kan je de schade bekijken...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef TataK het volgende:
GVD Rib-i, wat zal jij je klote voelen. Zelfs mij bekruipt een rotgevoel als ik over je schuiver lees.![]()
Jij kan goed fotoshoppenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Best klote joh, van die stukken uit een conversatie getrokken
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Uwes heeft meel met foto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef TataK het volgende:
GVD Rib-i, wat zal jij je klote voelen. Zelfs mij bekruipt een rotgevoel als ik over je schuiver lees.![]()
Let me see, let me see!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niks gebroken heb en beschermende kleding aanhad. Ik heb BazzieK net wat foto's gestuurd kan je de schade bekijken...![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij kan goed fotoshoppen
Kan ook de volledige versie met je kupske erbij postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Best klote joh, van die stukken uit een conversatie getrokken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan ook de volledige versie met je kupske erbij posten![]()
![]()
Het lijkt wel een kraslot, krasse, krasse, krasse over de hele motor. Ziet er niet best uit Rib-i, maar het had natuurlijk altijd erger kunnen aflopen.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef TataK het volgende:
Ga trouwens zometeen maar eens nokken. Morgen vroeg weer op.Ben bezig om m'n badkamer opnieuw te betegelen. Moet terug naar winkel waar ik ze kocht, want ben er onderweg 1 verloren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee BazzieK, ik heb al weer spijt van mijn grapje. Ik heb echt met Rib-i te doen. Rib-i ssssssoooooorrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyy (ik kon 't effe niet laten).quote:
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 29 november 2006 01:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Nee BazzieK, ik heb al weer spijt van mijn grapje. Ik heb echt met Rib-i te doen. Rib-i ssssssoooooorrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyy (ik kon 't effe niet laten).![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef TataK het volgende:
Ga trouwens zometeen maar eens nokken. Morgen vroeg weer op.Ben bezig om m'n badkamer opnieuw te betegelen. Moet terug naar winkel waar ik ze kocht, want ben er onderweg 1 verloren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste, droom maar lekker van Bazziek, dan doet hij dat ook wel van jou hoor !quote:Op woensdag 29 november 2006 01:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Meedoen hoor!![]()
Nee ik ga slapen![]()
Goodnight All
![]()
![]()
Zoon probeert vader te vermoorden en eindigt onder de buddyseat van ZXRquote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef TataK het volgende:
[..]
Truste, droom maar lekker van Bazziek, dan doet hij dat ook wel van jou hoor !![]()
En nou moet ik vannacht gaan oppassen. Morgen koppen in de krant: Zoon vermoordt vader in zijn slaap
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef TataK het volgende:
[..]
Truste, droom maar lekker van Bazziek, dan doet hij dat ook wel van jou hoor !![]()
En nou moet ik vannacht gaan oppassen. Morgen koppen in de krant: Zoon vermoordt vader in zijn slaap
![]()
![]()
Donequote:Op woensdag 29 november 2006 08:38 schreef hicham het volgende:
Stuur die picca's ook eens hierheen Rib-iJabba
Damnquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Rib-i het volgende:
Mooi licht tegeltje met marmer motief. Zou niet slecht staan in een design badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
Heb je al op MF geinformeerd? Of beter bij een motorzaak/schadebedrijf.![]()
Volgens mij kan je dit wel "uitdeuken".![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga proefrijden![]()
[..]
Ik heb gevlogen als een vlinder, ben gevallen als een adelaar in duikvlucht en heb gegleden als een pinguin op verse sneeuw![]()
En nu doet alles pijn
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
De oude zijn mooierquote:Op woensdag 29 november 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
De oude en nieuwe knippers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom werkt het hier niet !quote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De oude zijn mooierKan je tenmiste nog mee gourmetten
'telefonisch solliciatiegesprek' voor stagequote:Op woensdag 29 november 2006 11:40 schreef -XX- het volgende:
Telefoontje uit Engeland?? Vertel!
Wb, je 1ste plaatje werkt niet![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De oude zijn mooierKan je tenmiste nog mee gourmetten
Dus misschien een stage in Engeland?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
'telefonisch solliciatiegesprek' voor stage![]()
[..]valt ook wel op dat die nieuwe ineens knipperen
MUaaaPp ?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom werkt het hier niet !![]()
MUaaaPp!
voor mijn opleidingquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus misschien een stage in Engeland?Dat is wel heel tof
Waarvoor?
![]()
Een terugkerend ochtend ritueel!quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]XX door de bocht.... zolang ze nog geen motor heeft moet het dus maar zo
![]()
MwuaaapMUaaaPp!.. dat kwam dan door Photobucket.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MwuaaapMUaaaPp!.. dat kwam dan door Photobucket.![]()
Sorry, was even de huissloof aan het spelen. Lijkt wel de voorjaarsschoonmaak.
Hier doe ik normaal de hele week over.. elke dag een beetje.
Ahhh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whats happening!
Worldbeater aan de schoonmaak.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Sachs B805
Das Modell wird im Frühsommer 2002 als limited edition in einer durchnummerierten Stückzahl von 100 Einheiten auf den Markt kommen, ein Herstellerzertifikat dokumentiert die Einzigartigkeit eines jeden Fahrzeuges. Käufer einer b805 können ihr Traummotorrad direkt ab Werk in Besitz nehmen und auf Wunsch eine Firmenbesichtigung an die Fahrzeugabholung anschließen.
Vriendinnetje 2 dagen over de vloer, en die zei dat ik de ramen wel eens kon lappen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:30 schreef -XX- het volgende:
Ahhh zo
Whats happening!
Worldbeater aan de schoonmaak.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus 99% van het complete design.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef -XX- het volgende:
Ik vind em mooi!![]()
Ondanks de dikke kont en buik!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje 2 dagen over de vloer, en die zei dat ik de ramen wel eens kon lappen.
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is dus 99% van het complete design.![]()
![]()
![]()
Dan is die 1 procent iest speciaals wat dat andere allen overtreft, ik zie niet wat
Sowieso schrijf je zo.
donorblok!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja.. t'is wel helemaal voor mijzelf.![]()
[..]
Het donorblok.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jij wordt 'sochtends echt wakker als holbewonerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een terugkerend ochtend ritueel!
Ochtend kreet!, van het zetten van me blote voeten op de kachel die nog niet aan staat![]()
Wiens hol ?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij wordt 'sochtends echt wakker als holbewoner![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Pimberboy, geef maar gewoon toeje bent gewoon renkerdekenkerhard op een stoeprand terecht gekomen na een te lang volgehouden wh00lie
moet je ook maar niet p00pen
klote, maar goed..je kon tenminste nog naar huis rijden..en alleen velgschade valt nog mee denk ik
Goed bezig, afgezien dan het feit dat de achterbrug de ketting aan de verkeerde kant heeft zittenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
Avond.
Net de Aprilia voorvork definitief van zijn eigen omgeving verwijderd.![]()
Het achterwiel is trouwens megalicht.Voorwiel vast ook.
![]()
Mooie, bijna nagelnieuwe BT90pro ligt er om achter..
Dan ook maar gelijk de rest van het frame strippen, alleen de achterbrug die met nog maar 1 bout vast zat, wil niet verder los omdat de veer nog op 2 punten via "links" in het frame scharniert..
.. even time out met de lunch.![]()
Waarbij?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:51 schreef Makster het volgende:
Koop ik een Husky 450 ofzo voor erbij![]()
Welke maat is die BT90?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarbij?![]()
150 euro voor het setje zat ik ook aan te denken.Maja, nog geen haast.
VFR brug is wel wat looig voor deze motor denk ik trouwens.![]()
Eerst die voorvork shaffen.Straks even wat dromen met het ding naast de motor.
![]()
Heb voor nog een BT90quote:Op woensdag 29 november 2006 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt Powers toch.![]()
Deze is 140/70.
[afbeelding]
Velg + band wegen minder dan 10 kilo.![]()
![]()
![]()
Achter heb je ook 140 breed?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef BazzieK het volgende:
Heb voor nog een BT90Maar komt idd een MPP op als die op is
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Achter heb je ook 140 breed?![]()
quote:En twee verschillende banden.. dat is verkeerde bezuiniging met die circuitrijstijl van jou.![]()
Roken en slippen lukte iig goed met remmen laatstquote:De XJ heeft ook twee smaken. Voor Continental, achter een versleten Henet Shin Tyre.
![]()
Wie kent dat..![]()
quote:
Rook'et lekker dat Chinese rubbâh?quote:Roken en slippen lukte iig goed met remmen laatst
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij bas heet!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hij bas heet!![]()
Zieligquote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef -XX- het volgende:
Omg, wat sneu, wat lsd al niet met katten doet![]()
als het maar niet je piemel isquote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is hier geen nieuws ofzoEn nou opkankeren voordat ik een kogel in je anus jaag
![]()
Moet jij niet een Fort gaan ontruimen ofzo ?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is hier geen nieuws ofzoEn nou opkankeren voordat ik een kogel in je anus jaag
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Brommertuig moet hier wegblijven![]()
Je moeder hardcore slet.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:34 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
net alsof iemand hulp wil van iemand die net 16 is geworden![]()
Laat koffiekoekje het niet horenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:37 schreef Ipho het volgende:
Dan zeg ik wel gewoon wat ik mooie motoren vind....
Een Kawasaki ER-6N vind ik érg mooi of een KTM. [afbeelding]
Ik wil het niet eens wetenquote:
Tuurlijk nietquote:Heel onbekend tuig komt binnen stormen!![]()
Ga je weer naar school?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:37 schreef Ipho het volgende:
Dan zeg ik wel gewoon wat ik mooie motoren vind....
Een Kawasaki ER-6N vind ik érg mooi of een KTM. [afbeelding]
Ik denk dat El presidente vindt dat meneer agent zijn eigen problemen op moet lossenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef BazzieK het volgende:
Kan El Presidente niet even het leger inzetten om dat tuig hier te ruimen![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik denk dat El presidente vindt dat meneer agent zijn eigen problemen op moet lossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
Lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je rijbewijs halen en met Ikookhier naar de MM '07 komen![]()
Hoe gaat het nu man ???quote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
Optiefen brommerhoeren
JAWEL HOOR!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
Optiefen brommerhoeren
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
JAWEL HOOR!
Rib i komt goed gehumeurd binnen vallen!![]()
Maar jij hebt er een reden voor!![]()
Intressequote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je je motor niet voor die tijd verkopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Intresse![]()
De hele dag hoofdpijn gehad en een stijve nek. Kan niet goed rechtsom kijken enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik er morgen nog last van heb toch maar even na laten kijken.
De rest valt wel mee, al voelde ik vandaag wel alle plekken die het asfalt hebben geraakt![]()
En omdat je zelf geen auto hebt, heb je nu ook geen vervoer?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
De hele dag hoofdpijn gehad en een stijve nek. Kan niet goed rechtsom kijken enzoAls ik er morgen nog last van heb toch maar even na laten kijken.
De rest valt wel mee, al voelde ik vandaag wel alle plekken die het asfalt hebben geraakt
Als je last blijft houden zeker even naar laten kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hele dag hoofdpijn gehad en een stijve nek. Kan niet goed rechtsom kijken enzoAls ik er morgen nog last van heb toch maar even na laten kijken.
De rest valt wel mee, al voelde ik vandaag wel alle plekken die het asfalt hebben geraakt
W'rom post je de foto's niet gewoon hier? Doet het nog te pijn?quote:
Eerst even de verzkering alles af laten handelen als er daarna nog animo is dan post ik ze wel hierquote:Op woensdag 29 november 2006 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
W'rom post je de foto's niet gewoon hier? Doet het nog te pijn?
Het frame is krom, devorkpoten zijn krom, alles wat recht moet zijn is krom, en viagra in de tank is geen optiequote:Heb de foto's gezien en moet zeggen.. het lijkt niet onoverkoombaarMaar er zit nog jammer genoeg nog veel meer schade dan wat op het eerste gezicht te zien is
Mensen kozen spontaan een andere route toen ze mijn kwaadaardige blik zagenquote:Werd je nog wel geholpen op het kruispunt of werd er getoeterd dat je aan de kant moest?
Motor kopenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En omdat je zelf geen auto hebt, heb je nu ook geen vervoer?Wat is het plan..
ga je weer naar school? waha ben ouder dan jouquote:Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef -XX- het volgende:
Bazzie, whats happening![]()
Heel onbekend tuig komt binnen stormen!![]()
Ga je weer naar school?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst even de verzkering alles af laten handelen als er daarna nog animo is dan post ik ze wel hier
Zo te zien kun je anders nog wel een paar jaartjes gebruiken ..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ga je weer naar school? waha ik ben ouder dan jou jij![]()
Zit nu met een sjaal om en tijgerbalsem in mijn nekquote:Op woensdag 29 november 2006 19:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als je last blijft houden zeker even naar laten kijkenhopelijk trekt het weg man
![]()
Brabants lulquote:Op woensdag 29 november 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zo te zien kun je anders nog wel een paar jaartjes gebruiken ..
Animo meldquote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst even de verzkering alles af laten handelen als er daarna nog animo is dan post ik ze wel hier
[..]
Het frame is krom, devorkpoten zijn krom, alles wat recht moet zijn is krom, en viagra in de tank is geen optie
[..]
Mensen kozen spontaan een andere route toen ze mijn kwaadaardige blik zagen![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe moeilijk, ik ben je bitch niet ..
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hoe hard heb je ooit gehaald?
nou, wat heb jy voor opleiding gehad?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je nog een paar jaartjes kan gebruiken
Kawasaki FTW !quote:
Ik : 230 ..quote:hoe hard heb je ooit gehaald?
Volgens mij heb toen nog meer gevloekt dan alle topics van fok mc bij elkaarquote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Het frame is krom, devorkpoten zijn krom, alles wat recht moet zijn is krom, en viagra in de tank is geen optie
[..]
Mensen kozen spontaan een andere route toen ze mijn kwaadaardige blik zagen![]()
!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
wtf gewoon normale vraag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |