Echt niet duur zegquote:
JA IK BEN WEER TERUG NAAR MIJN HOK!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef Devolution het volgende:
Bazziek vertelde me daarnet dat ie vandaag een proefdag had bij de politie. Hij mocht zelfs even op een echte politiemotor rijden!
Foto van die dag
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:terug en tevens weer weg
@ Rib-i, gecondoleerd bij deze en sterkte
Ook succes met de spierpijn, wrijf het evt in met tijgerbalsem![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
JA IK BEN WEER TERUG NAAR MIJN HOK!![]()
Ja jij vooral.... dikkop !quote:
<30 tochquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:45 schreef ondeugend het volgende:
Pas op jullie tellen....
Ik lees mee.
Ja 28.quote:
Nah tien cm smaller dan.... maar das nog heel erg !quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang die de massa van jouw achterwerk nog niet overschreid valt het allemaal nog wel mee
ORLY?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nah tien cm smaller dan.... maar das nog heel erg !
Gaan we morgen halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
EUR 3.900
Daten:
17.500 km
996 ccm, 82 kW (111 PS)
Erstzulassung: 10/00
matt-schwarz
Beschreibung:
Raptor 1000, Farbe matt-schwarz, hochgelegter Sportauspuff mit ABE (kerniger Sound), kurze Kennzeichenhalterung mit ABE, F1-Spiegel-Carbon, kleines Windschild, kurze Blinker vorne und hinten, Vorderreifen neu, Kettensatz neu, Batterie neu, unfallfrei
Daar mag ik niet komen zonder Motorquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaan we morgen halenHoe laat ben je bij het PV?
Kom je wel halen, kan je achterop, halen we net de 130quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen zonder Motor
per dagquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je wel halen, kan je achterop, halen we net de 130
Wat een lekker dikkertjequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
EUR 3.900 (Excl. ca 500 euro BPM)
Daten:
17.500 km
996 ccm, 82 kW (111 PS)
Erstzulassung: 10/00
matt-schwarz
Beschreibung:
Raptor 1000, Farbe matt-schwarz, hochgelegter Sportauspuff mit ABE (kerniger Sound), kurze Kennzeichenhalterung mit ABE, F1-Spiegel-Carbon, kleines Windschild, kurze Blinker vorne und hinten, Vorderreifen neu, Kettensatz neu, Batterie neu, unfallfrei
NOoOhhhh wat flauw, wat flauwquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas kan ik nu niet naar je verjaardag toe![]()
![]()
![]()
O ja, ik zit die dag in leiderdorp (middag) en leiden (avond en nacht).quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas kan ik nu niet naar je verjaardag toe![]()
![]()
![]()
Dat is niet garpig man, bij het neerkomen gebeurt?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag de dag moet een garp zijn, dit kan ik gewoon niet gelovenOk, ik kan wel kwaad worden, maar dat heeft ook gewoon geen zin... dit is gewoon dikke vette pech [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-I, ik ga zo de verhalen lezen ... maar wat is jouw eerste reactie hierop?
Terugbuigen![]()
? ...er loopt geen lucht uit
[afbeelding]
Teringquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag de dag moet een garp zijn, dit kan ik gewoon niet gelovenOk, ik kan wel kwaad worden, maar dat heeft ook gewoon geen zin... dit is gewoon dikke vette pech [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-I, ik ga zo de verhalen lezen ... maar wat is jouw eerste reactie hierop? Terugbuigen![]()
Er loopt geen lucht uit
[afbeelding]
?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
Ik gok dat hij in het donker op weg was naar huis en die baksteen simpelweg niet heeft gezien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is niet garpig man, bij het neerkomen gebeurt?![]()
Dan nog mazzel dat ie niet is gevallenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik gok dat hij in het donker op weg was naar huis en die baksteen simpelweg niet heeft gezien.
nix met stunten van doen
Je kan mijn voorwiel krijgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik gok dat hij in het donker op weg was naar huis en die baksteen simpelweg niet heeft gezien.
nix met stunten van doen
Zou die passen?quote:
Afgesloten, maar hekken weggeschoven... desalniettemin was het wel aangegeven voor de rotonde. Ik ga het niet eens proberen volgens mijquote:Gelukkig waren er getuigen bij die gezien hadden dat er een baksteen lag toen je over de weg reed![]()
De kans dat je valt bij het rechtdoor rijden is klein, gyroscopische blabla. Als je het had proberen te ontwijken hadden we onderdelen kunnen uitwisselenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
Dat klinkt slecht bwt, maar een velg moet ik inderdaad sowieso maar eens voor rond gaan zoeken.
Dit bleek een afgesloten weg, ik reed op de rotonde en dacht, zal ik rechtdoor gaan of linksaf... ik ging voor linksaf om nog lekker even een rondje te rijden. En toen was het keihard klabam gewoon recht op die baksteen die daar dus ligt gereden. Zo duidelijk als die op de foto te zien is was het dus niet. Druppels op vizier + slecht verlichte weg...
Ik zag het de laatste seconde opdoemen maar toen klapte mijn motor dus al de lucht in, ik hing ergens boven de tank... en ja... die paar miliseconden dacht ik dus een miljard dingen tegelijkga ik op mijn bek of niet. Ik hing dus echt ergens in de lucht in foetus houding maar ondertussen het stuur vasthoudend
Teruggereden en ja hoorweg bleek afgesloten, aangegeven voor de rotonde (niet gezien) en hekken waren weggeschoven.
Mjah ... .... sjah ..... ik weet het niet hoor .....quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef ondeugend het volgende:
Fijn dat het verder goed is afgelopen zeg.
de ratquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh god moet ik dalijk jou alleen trotseren, dat kunnen mijn hersenen niet aan
Ehhhh....wat doet dat blok op de wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terugbuigen![]()
[afbeelding]
Met jou natuurlijk kutto !quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah ... .... sjah ..... ik weet het niet hoor .....
Valbeugels zitten er toch wel op... maar na een kapotte tweede versnelling, een kneiterhard afgeragde ketting die gelukkig al was besteld, en vervolgens dit ook nog erbij![]()
![]()
Je bent nog wereldvreemder dan ik he?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhh....wat doet dat blok op de weg?
Enige wat ik dacht toen ik onderuit ging was:quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah ... .... sjah ..... ik weet het niet hoor .....
Valbeugels zitten er toch wel op... maar na een kapotte tweede versnelling, een kneiterhard afgeragde ketting die gelukkig al was besteld, en vervolgens dit ook nog erbij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |