SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:26 schreef -XX- het volgende:
:w hoihhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja joh wanneer begin jij nou es ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsssquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja joh wanneer begin jij nou es ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsss!!!
Wat let je dan ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net Sylvana, nu iemand uit jouw familie. Nederland word met de minuut onveiligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch - eerst voor je A dan pas voor BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Das weiß ichquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je weet toch - eerst voor je A dan pas voor B
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:net de doos van britney gezien
![]()
arm kind
quote:
Gezien de tijd die hij er voor neemt doet hij de rest van de straat er gratis bijquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal rib-i nu een aversie hebben tegen tegeltjesen de badkamer van tegeltjes ontdoen
Het was kurkdroog, badtegeltje was spiegelgladquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:56 schreef Makster het volgende:
@ Rib![]()
Minder, maar goed dat je zelf ok bent. Wat ik dus al zei gisteren over natwegdek enzo, helemaal kut die winter![]()
Eerst even de verzekering afwachtenquote:[..]
En geluk bij een ongeluk, kan je idd ook een Cagive kopen. Worden we Cagiva bro's![]()
Niets op je verschijning aan te merken hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waar wat?![]()
met m'n motorjas lijk ik toch ook wel breed![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOOohHhhh das pas k.t![]()
Soo lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhhhmmm.. dankjequote:Mijn motor is ongeveer 6 cm korter geworden, er is teveel beschadigd om hem veilig rijdend te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Rib:gelukkig 'alleen' materiele schade, en ja emo natuurlijk
--> maarja, nu maakt het ook niet meer uit of je klapt als je probeert te whooliën
dus ik zou zeggen: houden, rijdbaar maken voorzover dat nodig is en oefenen maar
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef ikookhier het volgende:
@ Rib-i WAT DOE JE NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Gelukkig valt de schade aan je zelf mee
Tja... asfalt kussen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
Rib-i, wat doe je nou [afbeelding] Lijpo![]()
Net een voorlopige taxatie gehad, één A-viertje werd aan beide kanten volgeschreven met schade, ca. 3700 Euro![]()
Ik zal voor je waarnemenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I gecrashed?![]()
??
Damn, moet weg, kan niet bijlezen, nu kan ik me helemaal niet meer concentreren in de les![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I gecrashed?![]()
??
Damn, moet weg, kan niet bijlezen, nu kan ik me helemaal niet meer concentreren in de les![]()
Wel jammer dat door de val ook je versnellingsbak kapot is gegaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst even de verzekering afwachten
Valt mee of tegen?quote:Net een voorlopige taxatie gehad, één A-viertje werd aan beide kanten volgeschreven met schade, ca. 3700 Euro![]()
En vanwege jouw aanzet tot stunten is hij roekelozer gaan rijden en ten val gekomen, hiervoor zal je branden in de hel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I gecrashed?![]()
??
Daar is een baby uit gepoeptquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:net de doos van britney gezien
![]()
arm kind
Das economisch los, of nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Net een voorlopige taxatie gehad, één A-viertje werd aan beide kanten volgeschreven met schade, ca. 3700 Euro![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En vanwege jouw aanzet tot stunten is hij roekelozer gaan rijden en ten val gekomen, hiervoor zal je branden in de hel!
![]()
Waarom! ligt er in hemelsnaam, EEN GLAD KLEIN LIEF BADSPIEGELTJE! op dat robuuste wegdekquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was kurkdroog, badtegeltje was spiegelglad
[..]
Eerst even de verzekering afwachten
[..]
Niets op je verschijning aan te merken hoor![]()
[..]
Soo liev![]()
[..]
Uhhhmmm.. dankje
[..]
Mijn motor is ongeveer 6 cm korter geworden, er is teveel beschadigd om hem veilig rijdend te maken![]()
[..]
[..]
Tja... asfalt kussen...![]()
Yeah....quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder om te zien dat mensen gewoon nog dieper kunnen zinken.
You can take the White out of the Trash but u cant take the Trash out of the Whitequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder om te zien dat mensen gewoon nog dieper kunnen zinken.
Je moest is wetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ach ja voor jou is het een hele stap vooruit he, in ieder geval het goede geslacht
Das mooi kut om allemaal te lezen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[qoute]
De motor is ongeveer 6 cm korter geworden, er is teveel beschadigd om hem veilig rijdend te maken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Zo, de hele familie uit moeten leggen dat ik niet te hard heb gereden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Mijn motor is ongeveer 6 cm korter geworden
Truequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel jammer dat door de val ook je versnellingsbak kapot is gegaan![]()
quote:[..]
Valt mee of tegen?
quote:
Ja, ik heb nog mazzel gehad dat ik de motor gisteren gepoetst heb. In tegenstelling tot wat bij de auto's als dagwaarde geldt, wordt bij een motor ook naar onderhoud etc... gekeken.quote:
Ja, het is emotioneel nog niet het moment om de foto's te plaatsenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom! ligt er in hemelsnaam, EEN GLAD KLEIN LIEF BADSPIEGELTJE! op dat robuuste wegdek![]()
En precies jij! rijd met je motorover dat kleine badtegeltje!, die spekglad is!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Heb je foto's van de huidige status van je bike?
Mischien was ik wel op weg naar een stannah spotquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:52 schreef hicham het volgende:
@Rib-i, als je onderuit gegaan met stanna dan mag je dat best mailen hoor, ik zal het niet doorvertellen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Das mooi kut om allemaal te lezen,maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen
![]()
![]()
Ik ben trouwens een tegeltje kwijt. Iemand hier wat gevonden ?
[afbeelding]
Dat is echt zo, mischien dat ik er daarom zo luchtig over kan doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan heb je geluk dat je er heelhuids van af bent gekomen
![]()
Ik vind het echt sneu voor je!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
True
[..]
[..]
[..]
Ja, ik heb nog mazzel gehad dat ik de motor gisteren gepoetst heb. In tegenstelling tot wat bij de auto's als dagwaarde geldt, wordt bij een motor ook naar onderhoud etc... gekeken.
[..]
Ja, het is emotioneel nog niet het moment om de foto's te plaatsen![]()
[..]
Mischien was ik wel op weg naar een stannah spot![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is echt zo, mischien dat ik er daarom zo luchtig over kan doen
Nee, was ie wel maar begin dit jaar bericht gekregen dat de motor daarvoor te oud isquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
Ben je trouwens all-risk verzekerd ?
Als ik wat kan doen motte het mar zeggu![]()
Take it easy, take a lady!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, was ie wel maar begin dit jaar bericht gekregen dat de motor daarvoor te oud is
Dus je draait zelf voor de schade op, of kan je nog naar het waarborgfonds ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, was ie wel maar begin dit jaar bericht gekregen dat de motor daarvoor te oud is
Op dit moment draai ik zelf voor de schade op, rechtsbijstand gaat kijken welke mogelijkheden er zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dus je draait zelf voor de schade op, of kan je nog naar het waarborgfonds ?
Of misschien degene die verantwoordelijk voor dat gedeelte van de weg. Rijkswaterstaat ?
mischien een tegel-whisperer aan het tegeltje laten vragen hoe lang hij daar al lag en
waar zijn vader en moeder wonen![]()
Kan die brander van je complete nieuwe motoren branden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
Ben je trouwens all-risk verzekerd ?
Als ik wat kan doen motte het mar zeggu![]()
Als het ging stond er nu al een klaar voor hemquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan die brander van je complete nieuwe motoren branden?
Als het kon had je wel eens eerder voor de hele MC over de brug kunnen komenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het ging stond er nu al een klaar voor hem![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het ging stond er nu al een klaar voor hem![]()
Echt wel, ik heb nu die nieuwe Evolution jasquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i zweert trouwens voortaan bij kleding met protectie
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeeel stiekum ben ik al aan het denken over een andere motor![]()
Maar om nu van gekuipt naar naked te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Omdat Gawaine een vent is en Makster er alleen voor buktquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Als je Makster hoort zou ik niet voor naked kiezen voor de afstanden die ik rij, Gawaine heb ik er nog niet over gehoord
En ik een stuurkuipje met een verhoogd ruitje heb.(zie foto's in de OP)quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat Gawaine een vent is en Makster er alleen voor bukt
'kheb zo'n 400 kmquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Als je Makster hoort zou ik niet voor naked kiezen voor de afstanden die ik rij, Gawaine heb ik er nog niet over gehoord
Wij zijn nog <30quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
'kheb zo'n 400 kmafgelegd zondag, meeste waren snelweg..no prob
![]()
Dan hebbie twee motoren om over de snelweg mee te kunnen cruisen, toppiequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Was ook geen nare fiets moet ik zeggen ..
Misschien koop ik 'm volgend jaar alsnog voor erbij ..
Jah zelfde tijd dat ik op die kwaak proefritje maakte .. Maar hij kon niks aan de prijs doen dus is het de kwaak geworden ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan hebbie twee motoren om over de snelweg mee te kunnen cruisen, toppie
Hebbie een proefritje gedaan ofsjow
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Was ook geen nare fiets moet ik zeggen ..
Misschien koop ik 'm volgend jaar alsnog voor erbij ..
Wenne pennelikker ben je ook heHquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah zelfde tijd dat ik op die kwaak proefritje maakte .. Maar hij kon niks aan de prijs doen dus is het de kwaak geworden ..
En niks vervelends aan snelwegen hoor ..![]()
Wenne pennelikker ben je ook heHquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah zelfde tijd dat ik op die kwaak proefritje maakte .. Maar hij kon niks aan de prijs doen dus is het de kwaak geworden ..
En niks vervelends aan snelwegen hoor ..![]()
Vooral die rugprotector en schouderprotectors hebben me vandaag bijgestaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb nu die nieuwe Evolution jasen dat ding zit vol stevige protectors (schouders, elleboog,
onderarm zelfs op de rug zit een zeer stevige protector![]()
Ik mis nu al de Peekaasquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
Neer, trusten allen
@ Rib-i : Sterkte met de spierpijn, geen nachtmerries hoop ik
Oudere mensen hebben sneller last van spierpijnquote:
Ligt eraan hoe sportief ze zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben sneller last van spierpijn![]()
![]()
En met spierpijn cker de hele dagquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sportief ze zijn![]()
Ik kijk 3x per week sport![]()
Je mag gewoon langskomenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afspraakje over 2 weken wordt nu zeker ook niks he
Gaat ie bij jou achterop, hoef jij niet zo hard aan je stuurt te trekken en kan hij het wheelie gevoel belevenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afspraakje over 2 weken wordt nu zeker ook niks he
Vind em mooier zonder asseswaaares.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
4.799 km
645 ccm, 54 kW (73 PS)
09/01, HU: 05/07,
orange![]()
Beschreibung:
Verkaufe Cagiva Raptor 650 /mit Handprotektoren / Windschild / Federbein Technoflex / Gabelfedern Technoflex/ Sonderlack Orange/ Stahlflex/ 1A Zustand
Keej, zien we tegen die tijd wel hoe en watquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Keej, zien we tegen die tijd wel hoe en watAnders BazzieK ook uitnodigen, sluiten we hem op in een kamertje en ga jij op die ZXR400 mee. Is 25 KW dus ken je niks gebeuren
Tenzij er ook 25KW badkamertegeltjes bestaan
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Keej, zien we tegen die tijd wel hoe en watAnders BazzieK ook uitnodigen, sluiten we hem op in een kamertje en ga jij op die ZXR400 mee. Is 25 KW dus ken je niks gebeuren
Tenzij er ook 25KW badkamertegeltjes bestaan
![]()
Die kunnen erafquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind em mooier zonder asseswaaares.
Zolang je ze maar wat subtieler verwijdert dan je nu hebt gedaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die kunnen eraf
Even berekenen wat eventueel de BPM is
4300 euro incl. BPMquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je ze maar wat subtieler verwijdert dan je nu hebt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |