quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef Rib-i het volgende:
Hij had meer pech
[afbeelding]
Yamaha R1
EUR 1.900
Gebrauchtfahrzeug, 5.600 km
998 ccm, 126 kW (171 PS),
Erstzulassung: 06/05,
Ja johquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:41 schreef -XX- het volgende:
- X X - Lotte - X X - zegt:
ik heb nog nooit in me leve een breezah gedronken
Bas zegt:
wat dan, shirley temples?
Bas zegt:
ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je rijbewijs halen en met Ikookhier naar de MM '07 komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:41 schreef -XX- het volgende:
- X X - Lotte - X X - zegt:
ik heb nog nooit in me leve een breezah gedronken
Bas zegt:
wat dan, shirley temples?
Bas zegt:
ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neee nee!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja johZoals ik daarna vertelde, alles met alcohol is wel eens mijn slokdarm gepasseerd
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een fragment uit een gesprek kan killing zijn
Dat zeg ik toch, een fragmentquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog wel wat voorbeelden van jou liggen
Neuh, alleen met plus 160 en veel wind wordt het kut, maar op dijken enzo is het de man zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
Als je Makster hoort zou ik niet voor naked kiezen voor de afstanden die ik rij, Gawaine heb ik er nog niet over gehoord
renkerdekenker, tegen een baksteen aangeredenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag de dag moet een garp zijn, dit kan ik gewoon niet gelovenOk, ik kan wel kwaad worden, maar dat heeft ook gewoon geen zin... dit is gewoon dikke vette pech [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-I, ik ga zo de verhalen lezen ... maar wat is jouw eerste reactie hierop?
Terugbuigen![]()
? ...er loopt geen lucht uit
[afbeelding]
Ik ga proefrijdenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Neuh, alleen met plus 160 en veel wind wordt het kut, maar op dijken enzo is het de man zijn
Ik heb gevlogen als een vlinder, ben gevallen als een adelaar in duikvlucht en heb gegleden als een pinguin op verse sneeuwquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Rib-I, voor jou ook 36 kudo'sJe bent iig neergegaan als echte man
![]()
Kun je de foto's van de crash nog ff mailen + de foto's van de meet van eergister![]()
Donequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Rib-I, voor jou ook 36 kudo'sJe bent iig neergegaan als echte man
![]()
Kun je de foto's van de crash nog ff mailen + de foto's van de meet van eergister![]()
Er is ook veel moois te koopquote:Op woensdag 29 november 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je maar geen rausdauwer en mercy word die het na een jaar nog niet weten
Ja maar ooit moet je gewoon een knoop doorhakken hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is in afwachting van commentaar
[..]
Er is ook veel moois te koop![]()
Ik ben blij dat ik niks gebroken heb en beschermende kleding aanhad. Ik heb BazzieK net wat foto's gestuurd kan je de schade bekijken...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef TataK het volgende:
GVD Rib-i, wat zal jij je klote voelen. Zelfs mij bekruipt een rotgevoel als ik over je schuiver lees.![]()
Jij kan goed fotoshoppenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Best klote joh, van die stukken uit een conversatie getrokken
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Uwes heeft meel met foto's.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef TataK het volgende:
GVD Rib-i, wat zal jij je klote voelen. Zelfs mij bekruipt een rotgevoel als ik over je schuiver lees.![]()
Let me see, let me see!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niks gebroken heb en beschermende kleding aanhad. Ik heb BazzieK net wat foto's gestuurd kan je de schade bekijken...![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij kan goed fotoshoppen
Kan ook de volledige versie met je kupske erbij postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Best klote joh, van die stukken uit een conversatie getrokken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan ook de volledige versie met je kupske erbij posten![]()
![]()
Het lijkt wel een kraslot, krasse, krasse, krasse over de hele motor. Ziet er niet best uit Rib-i, maar het had natuurlijk altijd erger kunnen aflopen.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef TataK het volgende:
Ga trouwens zometeen maar eens nokken. Morgen vroeg weer op.Ben bezig om m'n badkamer opnieuw te betegelen. Moet terug naar winkel waar ik ze kocht, want ben er onderweg 1 verloren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee BazzieK, ik heb al weer spijt van mijn grapje. Ik heb echt met Rib-i te doen. Rib-i ssssssoooooorrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyy (ik kon 't effe niet laten).quote:
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 29 november 2006 01:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Nee BazzieK, ik heb al weer spijt van mijn grapje. Ik heb echt met Rib-i te doen. Rib-i ssssssoooooorrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyy (ik kon 't effe niet laten).![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef TataK het volgende:
Ga trouwens zometeen maar eens nokken. Morgen vroeg weer op.Ben bezig om m'n badkamer opnieuw te betegelen. Moet terug naar winkel waar ik ze kocht, want ben er onderweg 1 verloren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste, droom maar lekker van Bazziek, dan doet hij dat ook wel van jou hoor !quote:Op woensdag 29 november 2006 01:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Meedoen hoor!![]()
Nee ik ga slapen![]()
Goodnight All
![]()
![]()
Zoon probeert vader te vermoorden en eindigt onder de buddyseat van ZXRquote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef TataK het volgende:
[..]
Truste, droom maar lekker van Bazziek, dan doet hij dat ook wel van jou hoor !![]()
En nou moet ik vannacht gaan oppassen. Morgen koppen in de krant: Zoon vermoordt vader in zijn slaap
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef TataK het volgende:
[..]
Truste, droom maar lekker van Bazziek, dan doet hij dat ook wel van jou hoor !![]()
En nou moet ik vannacht gaan oppassen. Morgen koppen in de krant: Zoon vermoordt vader in zijn slaap
![]()
![]()
Donequote:Op woensdag 29 november 2006 08:38 schreef hicham het volgende:
Stuur die picca's ook eens hierheen Rib-iJabba
Damnquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:17 schreef Rib-i het volgende:
Mooi licht tegeltje met marmer motief. Zou niet slecht staan in een design badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
Heb je al op MF geinformeerd? Of beter bij een motorzaak/schadebedrijf.![]()
Volgens mij kan je dit wel "uitdeuken".![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga proefrijden![]()
[..]
Ik heb gevlogen als een vlinder, ben gevallen als een adelaar in duikvlucht en heb gegleden als een pinguin op verse sneeuw![]()
En nu doet alles pijn
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
Vandaag de dag moet een garp zijn, dit kan ik gewoon niet gelovenOk, ik kan wel kwaad worden, maar dat heeft ook gewoon geen zin... dit is gewoon dikke vette pech [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-I, ik ga zo de verhalen lezen ... maar wat is jouw eerste reactie hierop?
Terugbuigen![]()
? ...er loopt geen lucht uit
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |