En hier weer verder. Wat gaat Verdonk strak zeggen in de persconferentie ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:47 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Telegraaf
Hoe zit dat met die voorkeurstemmen? Als de partij 10 zetels haald en iemand op plaats 11 krijgt meer voorkeurstemmen dan de nummer 10, dan komt nummer 11 in de kamer en niet nummer 10. (toch?) Maar nu Verdonk en Rutte, hoe zit dat? Wordt Verdonk nu nummer 1?
Verdonk meeste voorkeurstemmenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Vervolg van......
Dat duur mij veel te lang...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef venomsnake het volgende:
Om 17.00 geeft Verdonk een persconferentie.![]()
Ik waag te betwijfelen dat Rita zoveel stemmen meeneemt, zeker als ze geen minister meer is en zich ook niet laat horen in de kamer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:16 schreef Haaglander het volgende:
4. De PVV zal stijgen tot ongeveer 25 zetels of meer.
Dus gewoon uittreden, de kiezer gaat met haar mee en we zien op rechts één zeer grote partij ontstaan.
17.00h d8 ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:24 schreef Chewie het volgende:
Het zou de ondergang van Rutte kunnen zijn maar daar gaat Verdonk zelf niet van "profiteren" denk ik.
Hoe laat is de persconferentie?
Want?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:24 schreef Chewie het volgende:
Het zou de ondergang van Rutte kunnen zijn maar daar gaat Verdonk zelf niet van "profiteren" denk ik.
Natuurlijk niet. Het zou toch gek zijn als ze Rita zouden lozen?? Want stemmen kanon...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:24 schreef Chewie het volgende:
Zou denk ik ook niet slecht zijn om beide hoofdrolspelers van de afgelopen verkiezingen (voor de VVD
2? welke meer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
Rutte kan toch niet ongestrafd 2 verkiezingen verliezen?
Ik vind het maar raar. Een hele persconferentie, echt waar? Rutte zei gisteren dat ze gewoon wat tegen wat journalisten zou zeggen die ze tegen zou komen. Is er wel regie binnen de VVD, of loopt Verdonk als een olifant door de porseleinkast? En waarom een persconferentie? Ze kan toch gewoon zeggen: 'Nou, ik ben blij dat ik zoveel stemmen heb, dat waardeer ik, ik bedank degenen die op mij gestemd hebben, maar dit verandert niets: we hebben vorige week gestemd in de fractie en Rutte is gewoon onze leider. Punt'? Maar dat doet ze kennelijk niet. Ik vind het maar raar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef venomsnake het volgende:
Om 17.00 geeft Verdonk een persconferentie.![]()
Yep, in een cafe in Den Haagquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Een hele persconferentie, echt waar?
hij was de campange strateeg tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Hij bepaalde dat de PvdA vol aangevallen moest worden..... nou we weten hoe dat geeindigd is, dik verlies en van Aartsen die opstapte......quote:
Oja, da's waar ook.....hij begon al beschadigd......quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
h9ij was de campange strateeg tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Hij bepaalde dat de PvdA vol aangevallen moest worden..... nou we weten hoe dat geeindigd is, dik verlies en van Aartsen die opstapte......
Zeggen dat iemand geen leiderschap vertoont, te studentikoos oogt of klinkt, motoriek houterig is, zinnen inslikt: dat zijn allemaal uiterlijke (oppervlakkige) observaties.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Aangezien een lijstrekker/patijleider succes heeft bij de gratie van goede en overtuigende communicatie kan ik stellen dat rutte hierin gewoon te kort schiet. Kennlijk ben ik niet de enige die met bezwaren komt als het gaat om het te immature zijn van Rutte. Frans Weisglas noemde Rutte niet voor niets het broertje van Wouter Bos.....
als Rita zich niet wil houden aan het partijprogramma zullen ze haar wel moeten lozen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Want?
Jij denkt dat ze op rechts niets meer te halen heeft?
[..]
Natuurlijk niet. Het zou toch gek zijn als ze Rita zouden lozen?? Want stemmen kanon...![]()
Waarschijnlijk omdat ze nog steeds stiekem het leiderschap wil. Binnen de partij mag er gestemd zijn dan Rutte de leiding krijgt, maar met een zeer kleine minderheid, en met een partij die onzeker is of er nou een liberale (Rutte) of rechtse (Verdonk) nadruk op de partij moet komen blijft het chaos. Ik heb zo'n vermoeden dat het aangerommel blijft to of Rutte of Verdonk er genoeg van krijgt en vertrekt, onder wat voor voorwendsel dan ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Een hele persconferentie, echt waar? Rutte zei gisteren dat ze gewoon wat tegen wat journalisten zou zeggen die ze tegen zou komen. Is er wel regie binnen de VVD, of loopt Verdonk als een olifant door de porseleinkast? En waarom een persconferentie? Ze kan toch gewoon zeggen: 'Nou, ik ben blij dat ik zoveel stemmen heb, dat waardeer ik, ik bedank degenen die op mij gestemd hebben, maar dit verandert niets: we hebben vorige week gestemd in de fractie en Rutte is gewoon onze leider. Punt'? Maar dat doet ze kennelijk niet. Ik vind het maar raar.
Op rechts mischien wel maar niet via de VVD denk ik aangezien de VVD niet erg veel verloren heeft aan de rechtse partijtjes. Ook denk ik dat de VVD "het gat op rechts" makkelijk op kan vullen door een sterke fractievoorzitter zoals Bolkestein of Wiegel, wellicht zou Kamp dat kunnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Want?
Jij denkt dat ze op rechts niets meer te halen heeft?
Dat komt omdat het een egotrippende xenofobe domme dikke koe is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Een hele persconferentie, echt waar? Rutte zei gisteren dat ze gewoon wat tegen wat journalisten zou zeggen die ze tegen zou komen. Is er wel regie binnen de VVD, of loopt Verdonk als een olifant door de porseleinkast? En waarom een persconferentie? Ze kan toch gewoon zeggen: 'Nou, ik ben blij dat ik zoveel stemmen heb, dat waardeer ik, ik bedank degenen die op mij gestemd hebben, maar dit verandert niets: we hebben vorige week gestemd in de fractie en Rutte is gewoon onze leider. Punt'? Maar dat doet ze kennelijk niet. Ik vind het maar raar.
andere boeg: vind jij Rutte "volwassen", "volwaardig", "rijp"overkomen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand geen leiderschap vertoont, te studentikoos oogt of klinkt, motoriek houterig is, zinnen inslikt: dat zijn allemaal uiterlijke (oppervlakkige) observaties.
Communicatie, hoe iemand overkomt kan ik niet oppervlakkig noemen. Het bepaald goeddeels je succes en kansen... Een eerste indruk kan al dodelijk zijn. Vraag het werkgevers maar, de eerste indruk wordt in de eerste minuut al gemaakt. De beslissing vaak ook........quote:Oppervlakkige observaties hebben wel waarde, maar worden daarmee niet minder oppervlakkig.
Het onverwacht succes van Balkenende kan je niet loszien van het feit dat er naast Balkenende helaas weinig persooblijkheden waren die het hem echt moeilijk konden maken. Bos komt ook tekort. En in het land der blinden is een oog koning....quote:Zoals Balkenende eerst oppervlakkig werd afgebrand op niet-inhoudelijkheden, zo blijkt de oppervlakkigheid van de waarde van die kritiek enige tijd later, wanneer het publiek, nog even oppervlakkig, er geen waarde meer aan hecht.
....aquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:39 schreef du_ke het volgende:
Op naar de staatsgreep van ijzeren rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |