Idd...enge papa heeft dat enge knuppeltjequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een bekentenis van pa, die zich onbespied waande en de verborgen camera niet in de gaten had dus, die toegeeft dat hij zijn zoon toch maar mooi heeft helpen wegkomen met moord
die papa is 100.000 keer slimmer dan die Joran, die waant zich niet onbespied om dan te gaan pochenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Idd...enge papa heeft dat enge knuppeltje
Zou die slimme papa zich zèlfs niet onbespied wanen in... let's say... zijn eigen huis, om maar eens wat te noemen? Omdat Peter zegt dat ze er al maanden mee bezig waren en dat het heel moeilijk en bloedstollend spannend was met die verborgen camera's? Misschien hingen ze wel bij zijn ouders thuis?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef henkway het volgende:
[..]
die papa is 100.000 keer slimmer dan die Joran, die waant zich niet onbespied om dan te gaan pochen
conclusie: Joran is niet de dader.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:51 schreef Nielsch het volgende:
De bewijzen schijnen al bij het OM van Aruba te liggen. Het lijkt me toch dat die dan direct actie ondernemen en Van der Sloot (of wellicht iemand anders) laten oppakken. Lijkt me niet dat zij ook tot zondag gaan wachten.
Verslaggever MadMaster, vertel eens, wat is de reactie van de gewone man op straat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster houd de Arubaanse TV in de gaten...
Oh jij zit daar natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster houd de Arubaanse TV in de gaten...
Ik ga vanavond naar de hotels waar Natte Alie heeft verbleven om een hapje te eten en zal dan eens mijn oren te luister leggen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef djenneke het volgende:
Verslaggever MadMaster, vertel eens, wat is de reactie van de gewone man op straat?
Holiday Inn!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar de hotels waar Natte Alie heeft verbleven om een hapje te eten en zal dan eens mijn oren te luister leggen...
En in Nova riepen ze weer wat andersquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef Xebrozius het volgende:
Joran heeft volgens de laatste geruchten Peter R. de Vries geholpen. Het schijnt dat de twee broers schuldig blijken...
Oh? Die is nieuw, die heb ik nog niet gehoord... bron?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef Xebrozius het volgende:
Joran heeft volgens de laatste geruchten Peter R. de Vries geholpen. Het schijnt dat de twee broers schuldig blijken...
Journalisten databank... Zelf geen idee hoe het zit, wat me wel opvalt is dat Peter R. de Vries De naam Joran v/d Sloot niet in de mond neemt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Nova riepen ze weer wat anders
Maar waar vond je die geruchten dan? Of bedoel je dat wat we hier allemaal zitten te doen, speculeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |