De zaak was gesloten, mits er nieuw bewijs zou zijn, en Peter r de Vries claimt nu waterdicht bewijs te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Van der Sloot kan toch niet weer opnieuw vervolgd worden?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:02 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat een bekende Joran, eentje van die twee broers wellicht, hem er met een verborgen camera in heeft geluisd. Wellicht voor een hoop poen van De Vries, maar dat heeft onze narcistische Peter er wel voor over met al die mediaaandacht.
Nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:20 schreef StephanL het volgende:
Mag je wel iemand opnemen met een verborgen camera en indienen als bewijs?
Hij heeft idd aannemelijk gemaakt dat die twee lui niet de daders waren. Maar dat alleen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Laat Peter R. eerst de Puttense moordzaak maar eens oplossen.
Zit ik me ook al de hele tijd af te vragen.quote:Mag je wel iemand opnemen met een verborgen camera en indienen als bewijs?
Dat geldt ook voor jou Sun.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Misschien leeft Nat nog en is ze ongebouwd tot man
ja of ze is een klooster ingegaan en daar naar de heer gegaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Misschien leeft Nat nog en is ze ongebouwd tot man
Nou ja, iig niet op Aruba, dus waar Petertje die camera heeft gelaten weet ik niet, maar een bekentenis van Joran lijkt me sterk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:25 schreef schatje het volgende:
Joran studeert nu toch in A'dam en niet meer in Arnhem?
De zaak was niet gesloten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Van der Sloot kan toch niet weer opnieuw vervolgd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |