Deze quote werkt nou precies hetzelfde als reverse psychologyquote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Poessie mauw heh niet die andere, viespeuk..
nog niet gezien.. Wou 'm pas wel opnemen, maar onze dvdrecorder neemt nog steeds alleen op in zwart/witquote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef PeRi het volgende:
Deze is ook echt zo leuk, een van mn favorietefilms.
[afbeelding]
Wat?quote:
logo's voor de FP en ff_light worden niet gebruikt?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Iets met crew en werk voor niks gedaan...
oh nu issie weer weg hoor ikquote:Op woensdag 29 november 2006 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg mn kat zit in een boom ergensZe zijn nu een reddingsactie aan het uitvoeren
Ik heb 'm echt al een paar keer erop aangesproken.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Iets met crew en werk voor niks gedaan...
Nou ja, tis iig nu alleen de FP-logo die er sowieso niet gaat komen..quote:Op woensdag 29 november 2006 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 'm echt al een paar keer erop aangesproken..
Ze zei slet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haaibaaike is weer lekker bezig in het RTL boulevard topic.
Dat mens is echt om moe van te worden.... Op den duur is het niet eens leuk meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haaibaaike is weer lekker bezig in het RTL boulevard topic.
En natuurlijk WIDM afgelopen week.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef BVO het volgende:
En natuurlijk WIDM afgelopen week.
Alsof het een klein kind is; ontkennen wat ze net erboven bevestigde.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij zo stom bent dat jij de AD gelooft is jammer voor jou !
Maar ik natuurlijk niet![]()
Hoezo eigenlijk nietquote:Op woensdag 29 november 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou ja, tis iig nu alleen de FP-logo die er sowieso niet gaat komen..
Ja, klopt. Wat ik ook meteen afgeleverd heb een week geleden. Sindsdien niks mee gedaan 'van hogerop'. En de reden dat ie er ook niet meer komt is nu te zien op de FP..quote:Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk nietDe FP had het je toch specifiek gevraagd?
Tijd van de maandquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Verdomme waarom haat iedereen mij?: Roosjeroosje1988 geilt op zwarte piet
Aaaah, op die fietsquote:Op donderdag 30 november 2006 11:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tijd van de maand.
Ik was binnen 20 minuten weer weg uit het reisbureau. They love it als je precies weet wat je wil.
Mannen lees dit niet en scroll even door!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Aaaah, op die fiets
Ik mag ook weer deze week. Joepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |