Ik vond dat feest BUITENGEWOON GEWELDIG!!!!! Ik als groot Ernst & Bobbie fan vond het weer geniaal.quote:Op maandag 27 november 2006 09:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat feest was trouwens RUK!
Ja ik vond ook dat er te weinig met de pieten gedaan werd.quote:Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vond in vergelijk met vorig jaar dat er te weinig met de Pieten gedaan werd en er weinig artiesten waren. E&B deden het leuk!
Kleur herkende ik niet meteen, Prof al voordat ie in beeld was, en Test wel volgens mij.quote:Op maandag 27 november 2006 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Kleur heeft dubbelrol gehad
Prof ook
Test 2 zelfs
en verder waren er geen dubbelrollen dacht ik!
Zou ik ook zeggen als ik jouw wasquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had hem niet gezet maar hij zat er gewoon ineens in.![]()
Het was ook echt zo hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jouw was![]()
Ja ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af of Mo zich op het laatste moment bij de goeieriken gaat voegen![]()
Hij is wel goed ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef Frey het volgende:
Snipper: "Wat zijn wij van plan?"![]()
Ik vind Hidde Maas de beste schurk tot nu toe![]()
Whaha.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:41 schreef Frey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9aqk9asJnBg&eurl=
Heb nog steeds niks.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
17 november had ik me lid gemaakt, is het normaal dat je dan nu nog niets hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |