Hé idioot hé kankerneger dat had je toch wel goed kunnen doen of nietquote:
Houdt je kop, blinde tyfushond.quote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef dndiek het volgende:
Hé idioot hé kankerneger dat had je toch wel goed kunnen doen of niet
Wie is er hier nou blind en moet nog leren tellenquote:
Da's Utregse straattaal voor 'ik waardeer de heer John Jaakke, preses van de Amsterdam Football Club Ajax, niet zo zeer'quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
John Jaakke is echt helemaal gek geworden
Die straattaal is nog wel een tandje erger schat ik.quote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's Utregse straattaal voor 'ik waardeer de heer John Jaakke, preses van de Amsterdam Football Club Ajax, niet zo zeer'
Achtelijke glaodiool, sins wanneer heppie vuhstant vaan de Utregse straottaol?quote:Op maandag 27 november 2006 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die straattaal is nog wel een tandje erger schat ik.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/492![]()
Ik had hem in no time uit, lees hem nu stukjesgewiijs voor het slapen gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Dat nieuwe boek van Mart Smeets leest lekker vlot weg.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/492![]()
Die had ook wel leuk geweest ja... "Hey idioot, hey... hey kankerhomo!" Had ie dan clinics bij de COC gegeven?quote:
Typisch gevalletje van net je rijbewijs gehaald hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 19:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bon voor foutief parkeren, maar is dat wel zo..
Hij zal vast terecht zijnmaar dan gaat er meteen een mooie brief naar de gem Gorinchem dat het duidelijker aangegeven moet worden
Niet grappig, ik zal vast wel verplicht geweest zijn om in de vakken te parkeren maar geef dat dan gewoon duidelijk aan, ik was overigens ook niks of niemand tot hinder maar jaquote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van net je rijbewijs gehaald hebben.![]()
wel zelf gekochtequote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond.
Iemand nog zelfgemaakte kruidnoten?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
PH en Rubber gefeli trouwens met jullie kampioenschap
Neej kijk als ik zeg "PSV wordt geen kampioen" of "Feyenoord wint de Uefa Cup echt nooit" dan doen die clubs het vaak wel.. Dus daarom zeg ik nu PSV wordt kampioen en dan worden ze het hopelijk nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]we zijn er nog lang niet, maar we hebben wel een belangrijke stap gezet
wil je ook vast voor voglend jaar feliciteren?
dus net zoals de afgelopen 2 jaar geroepen hebt dat je club wel kampioen zou worden?quote:Op maandag 27 november 2006 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej kijk als ik zeg "PSV wordt geen kampioen" of "Feyenoord wint de Uefa Cup echt nooit" dan doen die clubs het vaak wel.. Dus daarom zeg ik nu PSV wordt kampioen en dan worden ze het hopelijk niet
Whissfull thinking mag toch
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus net zoals de afgelopen 2 jaar geroepen hebt dat je club wel kampioen zou worden?
Stop jij maar een DVD ergens inquote:
okquote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stop jij maar een DVD ergens in.
quote:
En u ook natuurlijkquote:
quote:
Ik weet alleen dat ze de grootste tieten van Starmaker had, wat doet ze tegenwoordig?quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef pascalheister het volgende:
Anna Speller maakt ook al gestaagd carierre![]()
![]()
Zucht, jij en Cultheld dan ookquote:
Ahoy voor de volledigheid. MAar heel treurig jaquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef maril het volgende:
Allemaal een keeldrankje van Franske Bauer ,de ziel, zijn concerten(AHOI) gaan vw eeen poliep in zijn stembanden niet door.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef pascalheister het volgende:
Anna Speller maakt ook al gestaagd carierre![]()
![]()
en krullenquote:Op maandag 27 november 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze de grootste tieten van Starmaker had, wat doet ze tegenwoordig?
Die onzin? Nee sorry, ik hou het bij Holland Sport. Ik neem aan dat de video bij jou draait? Ik kan vast zeggen dat het de moeite waard is.quote:Op maandag 27 november 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. En kijken we de finale van BB ?
Ja.quote:Op maandag 27 november 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. En kijken we de finale van BB ?
Ontroerend/ emotioneel zelfsquote:Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die onzin? Nee sorry, ik hou het bij Holland Sport. Ik neem aan dat de video bij jou draait? Ik kan vast zeggen dat het de moeite waard is.
Tuurlijk neem ik het op.Alleen de eerste 5 minuten gemist.quote:Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die onzin? Nee sorry, ik hou het bij Holland Sport. Ik neem aan dat de video bij jou draait? Ik kan vast zeggen dat het de moeite waard is.
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=369&group=18quote:Op maandag 27 november 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze de grootste tieten van Starmaker had, wat doet ze tegenwoordig?
quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=369&group=18
Net finale van het Blok gekeken ... winnaars verdienden een aardig zakcentje voor een aantal weken klussenquote:
quote:
iddquote:Op maandag 27 november 2006 21:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Net finale van het Blok gekeken ... winnaars verdienden een aardig zakcentje voor een aantal weken klussen
Kijk maar uit, niet bukken hè.quote:
Maar die keeper van Telstar met zijn bitch haalden gewoon 68000 voor negen weken NIET klussenquote:
daar zou je wel een TVPtje willen plaatsen he gekkiequote:
idd maar dan in 11 wekenquote:Op maandag 27 november 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar die keeper van Telstar met zijn bitch haalden gewoon 68000 voor negen weken NIET klussen
quote:Op maandag 27 november 2006 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zou je wel een TVPtje willen plaatsen he gekkie
Ray is volgens mij een beetje homofoobquote:Op maandag 27 november 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn god, straks denkt men echt dat ik zoals SCH ben!
naar de buitenwereld probeert hij een stoer imago op te houden maar ondertussen in een roze kamer slapenquote:Op maandag 27 november 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ray is volgens mij een beetje homofoob
Iets over bruiloften toch?quote:Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Gefeliciteerd Jeroen, wat komt er nu elke dag om 19.00 bij John?
Staat vast leuk bij die roze polo van je.quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort in mijn brievenbus
Nee denk het niet, een kraag onder een voetbalshirt is kut.quote:Op maandag 27 november 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat vast leuk bij die roze polo van je.
Ik zou hem aandoen of ergens ophangen; in je brievenbus ook maar zoiets sufsquote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Sorryquote:
Ik heb een hele mooie brievenbusquote:Op maandag 27 november 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou hem aandoen of ergens ophangen; in je brievenbus ook maar zoiets sufs
quote:
Nice.quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Gewoon niet meer online gekomen toen ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:28 schreef tong80 het volgende:
Niks meer van Bos vernomen.Zou ie het overleefd hebben ?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:30 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gewoon niet meer online gekomen toen ik thuis kwam.
Maar het concert was geweldig![]()
UIteraard heb ik geheadbangedquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]mooi mooi .. de moeite waard dus.. .nog wezen headbangen?
![]()
Mooiquote:
GayMania is al zo gewend aan z'n nieuwe bijnaam.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon gm (goedemorgen), wat is je probleem
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
GayMania is al zo gewend aan z'n nieuwe bijnaam.
Ga eens werken manquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:45 schreef Againzender het volgende:
De ganzentrek is aardig op gang gekomen zo te zien, nu alweer het vierde koppel in een kwartier dat over komt
Zal het dan toch winter worden?
ik probeer inspiratie op te doen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga eens werken manin plaats van naar ganzen te kijken
![]()
Naar een ander land vertrekkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer inspiratie op te doen!
da's niet aardigquote:
ooooooo noem je dat zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer inspiratie op te doen!
Ai, dat is nooit fijn zoiets natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:46 schreef Beschouw het volgende:
Morgen Hools.
Thuis. Tand laten trekken, doet verdomde zeer![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, dat is nooit fijn zoiets natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
En dan 'mag' ik 8 januari nog naar de kaakchirurg. Leuk vooruizicht.
Jeet wat een eerquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
En dan 'mag' ik 8 januari nog naar de kaakchirurg. Leuk vooruizicht.
Tandartsen; een noodzakelijk kwaad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jeet wat een eerDan zal ik ongeveer mn wortelkanaalbehandeling aan twee voortanden hebben, ook leuk.
Hangt toch helemaal van het land af? Misschien doelt ie wel op de Malediven of zo?quote:
hij is een beetje de valse nicht aan het uithangen hierquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon gm (goedemorgen), wat is je probleem
dank uquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:43 schreef rubbereend het volgende:oi
veel plezier vanavond alvast Pascal, Muse
11 uur vroeg ??quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef VoreG het volgende:
Daar sta je dan zo ontzettend vroeg voor op.
"Laten we om 11 uur werken aan dat paper"
*Mwah is wel erg vroeg..*...
"Ja maar ik kan daarna niet meer"
*Oke vooruit dan maar, gvd vroeg opstaan...*
Komt hij niet opdagen
Ah net telefoon gehad, terwijl ik dus binnen zat te wachten en alvast zat te werken, stond hij buiten op me te wachten... Om 5 uur dan maar een nieuwe kans terwijl hij hoorcolleges volgt en ik verder werk
Wat flauwquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:50 schreef Eilanden het volgende:
GMRaymania neemt z'n jacht op TVP'jes erg serieusIk had in het feedback topic als grap op de tvp-discussie een TVP geplaatst en die is ook verwijderd
Straks wordt de TVP ook neergelegd door een kogel van linksquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef rubbereend het volgende:
de TVP wordt gedemoniseerdterwijl ze zo mooi zijn
We kunnen natuurlijk ook gewoon het hele FB-topic vol gaan TVP'enquote:
tsja die reeks wordt dan toch wel verwijderd.... want dan heb je GM en Bos81 achter je aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon het hele FB-topic vol gaan TVP'enMisschien haal ik dan wel meer dan 28-op-een-rij
ja want dat is niet grappig jongetje!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsja die reeks wordt dan toch wel verwijderd.... want dan heb je GM en Bos81 achter je aan
Bos maakte me na de keer dat ik 10-op-een-rij maakte een waarschuwende opmerking, maar dat was dan weer geen waarschuwingquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want dat is niet grappig jongetje!
daar was mijn post dan ook een persiflage op........quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos maakte me na de keer dat ik 10-op-een-rij maakte een waarschuwende opmerking, maar dat was dan weer geen waarschuwing
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos maakte me na de keer dat ik 10-op-een-rij maakte een waarschuwende opmerking, maar dat was dan weer geen waarschuwing
Ik begreep de cynische ondertoon heus wel rubberquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar was mijn post dan ook een persiflage op........
Ik had er 11quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik begreep de cynische ondertoon heus wel rubber
Die TVP heeft Ray niet verwijderdquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:50 schreef Eilanden het volgende:
GMRaymania neemt z'n jacht op TVP'jes erg serieusIk had in het feedback topic als grap op de tvp-discussie een TVP geplaatst en die is ook verwijderd
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef rubbereend het volgende:
de TVP wordt gedemoniseerdterwijl ze zo mooi zijn
en een ban als kadoquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsja die reeks wordt dan toch wel verwijderd.... want dan heb je GM en Bos81 achter je aan
cadeau!quote:
Maar jij was dronkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:17 schreef dndiek het volgende:
ikke 26
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Bos heeft gewoon perongeluk op de delete knop geheadbangd
quote:
en dan krijg je vanzelf een ban cadeauquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Bos heeft gewoon perongeluk op de delete knop geheadbangd
Nou ja, vooruit dan maarquote:
Die avond welquote:
quote:
Ik ben van de oude stempel, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zpelink ies neit sow buhlangreik bai Bossie
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben van den ouden schtempel, laten we het met elkander daar op houden.
en dan vooral die nieuwsposters, menen meer rechten te kunnen krijgen. Het enige wat ze doen is van een bestaand nieuwsbericht 1 of 2 zinnen anders formuleren en dan submitten.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan vooral die posters die nieuwsartikelen neerzetten, menen meer rechten te kunnen verkrijgen. Het enige wat die groep doet is van een reeds bestaand nieuwsartikel enige zinnen op een ietwat andere wijze formuleren en dan publiceren.![]()
jij bent gewoon jaloers dat je nooit gevraagd bentquote:
Bos heeft zich inderdaad op ongegeneerde wijze opgedrongen aan de crewquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat je nooit gevraagd bent![]()
Inderdaad.quote:
Wie heeft er gelektquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos heeft zich inderdaad op ongegeneerde wijze opgedrongen aan de crew![]()
wie nietquote:
daarom hebben wij geen helpdesk meer!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef VoreG het volgende:
helpdesken mogen dood!
Stop met dat doorverbinden, wachten, ontzettend kutte 'wachtnummers' en meer van dat soort gedoe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
En wie heeft verzonnen dat wcpapier naar bloemetjes moet ruiken?! Mijn kont ruikt nu naar lavendel.
Ik heb net gesoliciteerd voor een helpdesk functie, wel van een ander niveau.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef VoreG het volgende:
helpdesken mogen dood!
Stop met dat doorverbinden, wachten, ontzettend kutte 'wachtnummers' en meer van dat soort gedoe![]()
![]()
Knap dat je je eigen kont kan ruikenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
En wie heeft verzonnen dat wcpapier naar bloemetjes moet ruiken?! Mijn kont ruikt nu naar lavendel.
SCHnuif jij vaker de lucht van je egen kont op?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
Bobo Boezquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom dragen mensen stropdassen op zulke rottige plekken, ik stik verdorie bijna
Dan moet je hem niet zo strak doen, dan heb je daar waarschijnlijk geen last van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom dragen mensen stropdassen op zulke rottige plekken, ik stik verdorie bijna
Moet je een normaal overhemd en stropdas aandoen, dan stik je niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dacht ik ook toen ik mezelf wel in de spiegel zag ... misschien toch eens gaan opschieten met de studiequote:
Druk is zo'n groot woord, maar achquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:17 schreef Bos81 het volgende:
en BTW Boez je hebt zeker druk nu?
lang geleden dat je voor het laatst hier hebt gepost
Het is niet zo snel moeilijk om te druk bezig te zijn met iets anders dan FOK!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Druk is zo'n groot woord, maar ach
Ik zal proberen weer eens wat vaker langs te komen, beloofd![]()
Als je niet wil, moet je gewoon weg blijven hoor. Ik verplicht je tot niks.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Druk is zo'n groot woord, maar ach
Het heet niet voor niets een stropdas.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jijquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Het valt wel op. Het woordje Gay wordt genoemd en wie komt er binnen.....
Ik was er al, Zei ik dan iets van Hoi na de post van VoreGquote:
Begint ineens wel te stinken hier, oh, Eilanden komt binnenquote:
Wel de kleine lettertjes lezen appel, VoreG gebruikt jequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:36 schreef VoreG het volgende:
Sien! Jij bent een IT-er toch!
Wil jij graag werken bij het geweldige bedrijf VX company? Zo ja, mag ik je dan voordragen?!
Dan krijg ik een iPod![]()
Jij wil sientje wel misbruiken eh, GayManiaquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel de kleine lettertjes lezen appel, VoreG gebruikt je.
nee da's de kont van VoreGquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begint ineens wel te stinken hier, oh, Eilanden komt binnen.
Lavendel stinkt dus......quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn kont ruikt nu naar lavendeltjes
Kijk jij maar uit met je lekkere bloemetjeskontquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij wil sientje wel misbruiken eh, GayMania
Je haalt je vingers tussen je billen en ruikt er vervolgens aanquote:
Voregquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
VoreG in actie op het toilet
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Voreg![]()
Alles goed hoor Bos, met jou?
Je weet dat er een ban staat op het plaatsen van foto's van users zonder toestemming van de desbetreffende userquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Het mocht van mijn kloon.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat op het plaatsen van foto's van users zonder toestemming van de desbetreffende user
Ja en? VoreG moet toestemming geven, niet LoekBquote:
VoreG is mijn kloon, had je dat nog niet door?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en? VoreG moet toestemming geven, niet LoekB
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet dat er een ban staat op het plaatsen van foto's van users zonder toestemming van de desbetreffende user
Zijn Ajax sjaaltje aan het zoeken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Slijmbalquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik ben blij dat je Eilanden een beetje kort houdt....... die user gaat veel te ver
Ook een bruine arm aan het halen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:44 schreef rubbereend het volgende:![]()
ik ben blij dat je Eilanden een beetje kort houdt....... die user gaat veel te ver
Ik weet dat het niet zo is, omdat ik VoreG al een paar keer ontmoet heb.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
VoreG is mijn kloon, had je dat nog niet door?
En je herkende hem van de fotoquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo is, omdat ik VoreG al een paar keer ontmoet heb.
je hebt je eigen vervelende gedrag echt niet door he?quote:
ja, ik ben echt strontvervelendquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt je eigen vervelende gedrag echt niet door he?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Onder de foto staat dat het om VoreG gaat. Anders had ik het niet geweten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je herkende hem van de foto
lavendel is voor vrouwen en mannen die zich meer vrouw voelenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ja, ik ben echt strontvervelend(wel met lavendeltjes uiteraard
)
VoreG dus!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lavendel is voor vrouwen en mannen die zich meer vrouw voelen
quote:
Gevangenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gooit VoreG wat lavendel WC-papier toe
Leuke fotoquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Foto van gisteren. Niet door mij gekomen, link naar foto's staat in het concert topic in MUZ
[afbeelding]
Die tank was mooi
goed gecamoufleerde tankquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Foto van gisteren. Niet door mij gekomen, link naar foto's staat in het concert topic in MUZ
[afbeelding]
Die tank was mooi
Die tank moet echt het hoogtepunt van de show geweest zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[afbeelding]
Die tank was mooi. Die kwam op een gegeven moment even het podium op.
Die foto's is beter jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Dan maar zo, zie edit
zelfs dan mogen we hem nog niet zienquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
http://ironmaiden-trivium.fotopic.net/p36488906.html
Die tank was mooi. Die kwam op een gegeven moment even het podium op.
Raar, bij mij werkt ie nu wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfs dan mogen we hem nog niet zien
Ik zal het goed maken, door de volgende Hools te openen,quote:
iets met Carnaval graagquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal het goed maken, door de volgende Hools te openen,
OKee
Wat een taalfout zegquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Messenga het volgende:
Inleiding.
Hier volgt een rapport over een mogelijke route van Groningen naar Hamburg door middel van een magneet zweeftrein. In dit rapport wordt verteld dat de route van Groningen - Hamburg zowel financieel als planologisch goed mogelijk is. In de volgende pagina’s behandelen wij onze tracé keuze, daarnaast vermelden wij het aantal stations en er komt een uniek landmark naar voren. Veder verantwoorden wij onze financiële kosten.
5 Havo werk.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Messenga het volgende:
Inleiding.
Hier volgt een rapport over een mogelijke route van Groningen naar Hamburg door middel van een magneet zweeftrein. In dit rapport wordt verteld dat de route van Groningen - Hamburg zowel financieel als planologisch goed mogelijk is. In de volgende pagina’s behandelen wij onze tracé keuze, daarnaast vermelden wij het aantal stations en er komt een uniek landmark naar voren. Veder verantwoorden wij onze financiële kosten.
5 Havo werk.
Ja dat zeg je nu, omdat ik zeg dat ik er een ga openen zekerquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:52 schreef rubbereend het volgende:
ik heb al een leuke bedacht! zonder carnaval
Dan weet ie in het vervolg dat ie niet na jou moet luisterequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb et dan ook niet geschreven. Ik heb ongever gezegd wat ie moest typen.
ja ik heb er eentje voor VoreGquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, omdat ik zeg dat ik er een ga openen zeker![]()
rita doet al het werk zelfquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Of leest de AIVD mee?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik heb er eentje voor VoreG
Naam Hools zijn per direct verbodenquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik heb er eentje voor VoreG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |