Van www.gorinchem.nl.quote:De gehele binnenstad van Gorinchem is aangewezen als een ‘parkeerverbodszone’. Dit betekent dat u uitsluitend mag parkeren op de plaatsen die daarvoor zijn aangewezen. U vindt deze plaatsen eenvoudig door het parkeerverwijssysteem te volgen dat langs alle belangrijke inkomende wegen van de gemeente staat. U komt dan automatisch op plaatsen waar een laag tarief van kracht is.
Dit is niet de binnenstad, en mss heb ik wel een bord over het hoofd gezien maar heb net m'n theorie boek gelezen, en nergens staat dat je in de vakken hoeft als er alleen een bord met de P erin staat.quote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Van www.gorinchem.nl.
Daar zou je probleem weleens kunnen liggen.
pas nog je rijbewijs gehaald?quote:Op maandag 27 november 2006 19:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dit is niet de binnenstad, en mss heb ik wel een bord over het hoofd gezien maar heb net m'n theorie boek gelezen...
Het zou kunnen dat het voor de hele gemeente geldt.quote:Op maandag 27 november 2006 19:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dit is niet de binnenstad, en mss heb ik wel een bord over het hoofd gezien maar heb net m'n theorie boek gelezen, en nergens staat dat je in de vakken hoeft als er alleen een bord met de P erin staat.
En zoals ik al zei er stonden meer mensen, dus er zal vast iets zijn waardoor het niet mag maar wat de helft van NL weet en dus een goudmijn voor de gemeente.
Morgen maar langs het bureau gaan
jepquote:
foto's maken en voor laten komen; het is aan het OM om aan te tonen dat het daadwerkelijk verboden was op die plaats, als uit niets dit blijkt naar jouw beste inzicht.quote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik moest vandaag met de trein, naast het station is een gratis parkeer haven waar ik hem dan ook geplaatst heb, echter waren alle vakken vol dus heb ik hem netjes tegen een stoeprand aangezet met daar bosjes tegen, de stoeprand was niet gekleurd, en het een bord dat zou moeten aangeven dat parkeren langs de rand verboden was was ook niet aanwezig.
Maar dus wel een bon van 50 euro... met als opgaaf van reden "Anders geparkeerd dan aangegeven" vreemd want ook het bordje "parkeren uitsluitend toegestaan in de vakken" ontbrak.. Zie ik iets over of het hoofd en is deze bon idd ontrerecht uitgeschreven, of heeft de Gemeente Gorinchem een goudmijn aan die plek aangezien ik lang niet de enige was die zo parkeerde...
Neej langs een stel bosjes waarvoor wel een stoeprandje lag, ik stond niemand in de weg hinderde niemand vreemd dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:32 schreef avotar het volgende:
Ehm.. dus je stond op de stoep?
0900-8844 bellen, dan kan je via het verballisantnummer de persoon aan de lijn krijgen die hem heeft uitgeschreven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe heb je hem aan de lijn gekregen dan?
Ik wil namelijk ook weleens de gene spreken die mij een boete heeft gegeven.
Oké maar ga er maar bijna vanuit dat ie gewoon terecht is, al lijkt die boete van jouw me idd wel echt vreemdquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Kijk, dat is handig, thanks.
Dat zal ik morgen gelijk eens even doen.
aan de andere kant...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zojuist contact gehad met de persoon die de bon heeft uitgeschreven.
Sinds 2002 schijnt je bij het bordje P verplicht in de vakken te moeten parkeren, zonder dat daar verdere aanwezingen voor gegeven staan. Ze kregen hier veek meer telefoontjes over en mijn theorie boek zegt hier overigens verder niks over.
Maw terecht, maar gewoon geldklopperij aangezien maar weinig mensen er van weten, een klein bordje met "Parkeren uitsluitend in de vakken" zal wat meer duidelijkheid scheppen
Die waren dus vol en ik ga niet op invalide parkeer plaats staanquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef avotar het volgende:
[..]
aan de andere kant...
[moraalridder-modus]
je kan ook gewoon zelf gewoon fatsoenljik parkeren, die vakken zijn er niet voor niets...
[/moraalridder-modus]
Gister zeiden ze aan de telefoon dat het bij Dhr van **** bleek het Mevr *** te zijn netquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ze zullen wel 1 of ander smoesje hebben idd dus dan kan ik nog betalen maar echt, ik heb een paar keer rondgereden en er staat gewoon echt geen Zone (parkeerverbod) bord.
We gaan het horen van die gast.
dat is waar... iemand ging daar actie tegen voeren ofzo...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:44 schreef YPPY het volgende:
Stond een tijdje terug in de krant. Worden veel bonnen uitgeschreven daar. Je bent gewaarschuwd voor de volgende keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |