quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.
Die Alex en Gomes zinnen me totaal niet daarquote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd grappig, zo'n belgische vlag
[..]
Denk je niet dat er nu wat telefoontjes gepleegd gaan worden tussen Ten Cate en Van Geel op 't moment? Als PSV er voor gaat, gaat Ajax dat natuurlijk ook. Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.
Alex is in de winterstop of in de zomer weg. Gomes, tsja. Wij hebben straks Leonardo als potentieel maatjequote:Op maandag 27 november 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die Alex en Gomes zinnen me totaal niet daar![]()
![]()
Laat Stam hem op de eerste training maar flink door midden schoppen, dan jankt ie niet meer hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef BigFire het volgende:
ik hou m'n hard vast met Leonardo. Wellicht als Seedorf en Davids erbij komen.. dan heeft hij 3 spelers om tegen op te kijken. dat hielp bij v. persie bij arsenal in ieder geval en het is denk ik een vergelijkbare situatie.
en ook hij heeft geen voorzet..
jullie hebben hem laten lopen, denk dat Koeman hem er nu maar al te graag zou bij willenquote:Op maandag 27 november 2006 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst leo allemaal uitlachen en uitschelden toen die zn alles brak in zijn lijf en nu willen jullie hem bijna allemaal![]()
![]()
ik ken meer feyenoorders die jankenquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat speelt straks in ons mooie shirt![]()
Ik haat dat mannetje zo erg.... Ik kan wel janken.
Ik kan ookk janken hoe Ajax nu speeltquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat speelt straks in ons mooie shirt![]()
Ik haat dat mannetje zo erg.... Ik kan wel janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |