quote:Op zondag 26 november 2006 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi jah![]()
maar waarom sta je te p00pen tijdens je wh00lie
En de FamilieK sluit de nacht toch weer afquote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef TataK het volgende:
Ik ga zelf ook maar eens mijn bedje opzoeken.![]()
Rib-i waarom hebben we jou trouwens nog niet bij Idols of de X-factor gezien?![]()
Truste![]()
Goeie tipquote:Op maandag 27 november 2006 08:43 schreef Makster het volgende:
Baas![]()
![]()
Werkgever / leidinggevende of manager
Honden hebben een baas![]()
Zo praten tegen je vader ...quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef BazzieK het volgende:Dit is dus een grote fout, vannacht slaap jij eerder
Sleep with one eye open old man
![]()
![]()
Gebeurt wel vaker tot de bedtijden uiteindelijk weer naar tijden worden verlegd die voor normale mensen werktijden zijnquote:Op maandag 27 november 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK vroeg naar bed ... misschien heeft ie toch naar wijze raad geluisterd![]()
Even langs het strand zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef Makster het volgende:
Eej,
Net weer 180 km gereden en gelijk de motor gewassen. Zo rij je 5 weken niet en zo ga je ineens weer los
Ik zou je bijna gelijk gevenquote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK zit oude topics door te lurken
[afbeelding]
Toen waren ze nog mooi en vooral die van hiesjam nog glimmend
quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou je bijna gelijk geven![]()
Check spiegels + knipperbonken + + + etc.etc. cq bledderp0b
Ik had ook pech vandaag.![]()
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gore viesnek dat je er bentquote:
Doe je netjesquote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overduidelijke niet teruglezertquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef dribbel79 het volgende:
spijt, spijt, spijt, gister was het te mooi om te rijden, alleen die fucking kater (klote tequila)...ik mocht er niet opstappen van mezelf...zonde.
hier nog peoples die er op uit geweest zijn??
quote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ze zeggen dat je geen passagiers in je laadruimte mag meenemen omdat dat gevaarlijk zou zijn, maar het waarom daarvan begrijp ik niet helemaal..
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04
Sjahquote:
Eeh...quote:Waar gebeurde het?![]()
quote:Gewoon laten liggen als niemand je had gezien![]()
Echt zonde vind ik dat altijd joh ... daarmee wil ik niet suggereren dat het vaker gebeurdquote:
Anders ben je ff plat na een ongelukquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ze zeggen dat je geen passagiers in je laadruimte mag meenemen omdat dat gevaarlijk zou zijn, maar het waarom daarvan begrijp ik niet helemaal..
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04
Jaman, was lachuhquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef dribbel79 het volgende:
spijt, spijt, spijt, gister was het te mooi om te rijden, alleen die fucking kater (klote tequila)...ik mocht er niet opstappen van mezelf...zonde.
hier nog peoples die er op uit geweest zijn??
Motorrijden is toch niet zo heel gevaarlijk als je het in perspectief plaatstquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders ben je ff plat na een ongeluk
quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaman, was lachuh
Worldbeater ging rijden en toen gingen we... en BazzieK ging ook nog tegen... samen met Hicham later kwam Worldpimber en toen ging Makster weg en toen en toen...
Je had er bij moeten zijn![]()
![]()
Je hebt wel gelijk. Behalve in het geval van Groeten uit de rimboe waar ze voor het eerst poffertjes gingen eten. Ze prefereerden toch echt hun eigen baksel met koeiepisquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zonde vind ik dat altijd joh ... daarmee wil ik niet suggereren dat het vaker gebeurdMaar je ziet ook weleens bijvoorbeeld dat een supermarkt 5 grote containers vult met allemaal heerlijk voedsel
terwijl [schijnheilig] men in de derde wereld niets te eten heeft
[/schijnheilig], alleen omdat de temperatuur 1 malig boven de 7 graden is gekomen bijvoorbeeld.
Klopt, maar een ander bedrijf wil me geloof ik erg graag hebben .. Dus ik ga ff uitzoeken hoe graag dat is ..quote:
Welneequote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
Niet normaal, het is eind November en het is gewoon lekker motorrijweer
Als dat zo doorgaat met de broeikasgassen heb ik voor jan doedel winterkleding gekocht.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WelneeOp mars is de temperatuur ook lekker fris
![]()
Mja, half maart zal er wel een dik pak sneeuw liggen danquote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
Niet normaal, het is eind November en het is gewoon lekker motorrijweer
Als dat zo doorgaat met de broeikasgassen heb ik voor jan doedel winterkleding gekocht.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WelneeOp mars is de temperatuur ook lekker fris
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, half maart zal er wel een dik pak sneeuw liggen dan
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De japanners, met hun drijfgas voedselquote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Wie kunnen we hiervan de schuld geven![]()
Weten ze trouwens al dat je weg gaatquote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef kratjuh het volgende:
Zum hause
En dan nog maar 3 daagjes werken bij deze popsicle stand ..
Ja duh .. Kzit nog een maand betaald thuis omdat ze geen opdracht voor me hebben waarschijnlijk ..quote:Op maandag 27 november 2006 15:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Weten ze trouwens al dat je weg gaat
Das lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja duh .. Kzit nog een maand betaald thuis omdat ze geen opdracht voor me hebben waarschijnlijk ..
Je gaat spijbelenquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja duh .. Kzit nog een maand betaald thuis omdat ze geen opdracht voor me hebben waarschijnlijk ..
Denk dat ook hij ff naar het strand isquote:
Ik ben iets meer dan een plakjequote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet door mij, wel een plakje rib-i gehadmaar zo te zien leef je nog
quote:Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk dat ook hij ff naar het strand is![]()
Hmm, zeker deze website nog niet gezienquote:Op maandag 27 november 2006 14:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Motorrijden is toch niet zo heel gevaarlijk als je het in perspectief plaatst
Pittig filmpjequote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, zeker deze website nog niet gezien
http://www.heaven666.org/male-booty-1139.phpquote:Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou hij weer in het midden staan met zijn rug in de richting van de....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal van die gozerts zonder goede protectie, dan vraag je er ook omquote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 november 2006 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.heaven666.org/male-booty-1139.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die reclame ook aan de zijkant
Fuck buddy finder![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
En die reclame ook aan de zijkant
Fuck buddy finder![]()
Geen ramp, ze kent genoeg mannen die haar rijden tochquote:Op maandag 27 november 2006 16:37 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb aardig gedaan tegen Sylvana
nou ja.. eigenlijk denk ik dat ze gewoon zakt![]()
Ik hoop dat ze zaktquote:Op maandag 27 november 2006 16:37 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb aardig gedaan tegen Sylvana
nou ja.. eigenlijk denk ik dat ze gewoon zakt![]()
Nou in de we-vorm en je klinkt echt als een agentquote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zaktHeel zielig voor haar natuurlijk maar dat soort mensen wil ik gewoon niet op de weg hebben
misschien geeft een voorbinddildo haar het gevoel dat ze zelf rijdtquote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen ramp, ze kent genoeg mannen die haar rijden toch![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou in de we-vorm en je klinkt echt als een agent
Had zomaar gekund dat je vandaag de tandpasta onder je neus wreef en bedacht: "WTF? ik ben een centimeter kleinerquote:Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een plakje![]()
[..]
Sylvana:quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
misschien geeft een voorbinddildo haar het gevoel dat ze zelf rijdt![]()
ah joh, daar hoef jij niet bang voor te zijn. Met je 25KW kom je alleen met wind mee in de buurt van de maximum snelheidquote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En wat deden we daar in die eenrichtingsweg?
![]()
Ze stonden trouwens gisteren op de A16 Breda - Rotterdam te flitsen, hopelijk niet ook onze / jouw kant op
quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sylvana:
Hai, ik ben Sylvana, de Gangbang goddes
Examinator:
Ja, weet ik. Ik was afgelopen weekend nummer 423
quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sylvana:
Hai, ik ben Sylvana, de Gangbang goddes
Examinator:
Ja, weet ik. Ik was afgelopen weekend nummer 423
quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ah joh, daar hoef jij niet bang voor te zijn. Met je 25KW kom je alleen met wind mee in de buurt van de maximum snelheid
We zien ze wel op de deurmat vallen is het nietquote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En wat deden we daar in die eenrichtingsweg?
![]()
Ze stonden trouwens gisteren op de A16 Breda - Rotterdam te flitsen, hopelijk niet ook onze / jouw kant op
quote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had zomaar gekund dat je vandaag de tandpasta onder je neus wreef en bedacht: "WTF? ik ben een centimeter kleiner![]()
"
Das niet zo best allemaalquote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Jouw deurmat is al overbelast de laatste tijd is het niet?quote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We zien ze wel op de deurmat vallen is het niet
Beter is dat nog homofieler dan jouw strandavontuurtjesquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet zo best allemaal![]()
Blijft toch link dat motorrijden, beter verkoop ik de Raptor en ga ik voor een Alfa GTV 3.0 V6 26V
Examinator:quote:
Zolang je je grenzen weet is het goedquote:Op maandag 27 november 2006 16:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kon gisteren nog redelijk meekomen, alleen op de snelweg moest ik af en toe even bijhalen
Toch?![]()
Worldbeater liet zich gisteren trouwens ook aardig uitdagen door FOK! MCquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet zo best allemaal![]()
Blijft toch link dat motorrijden, beter verkoop ik de Raptor en ga ik voor een Alfa GTV 3.0 V6 26V
De brieven bevatten steeds hogere bedragenquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw deurmat is al overbelast de laatste tijd is het niet?
Maar jij bent de directeur niet en het is de laatste maand van m'n opzegtermijn .. What are they gonna do, fire me?quote:Op maandag 27 november 2006 15:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Das lekker
Aan de andere kant als ik de directeur was zou je fijn de plee's mogen schrobben als er geen "normale" klussen te doen zijn. Beetje de Wilders tactiek erin gooien. Thuis zitten en geld vangen, tssss, je bent zeker ambtenaar ofzo![]()
![]()
Tot dat ik je 4 keer de rondte in boekquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter is dat nog homofieler dan jouw strandavontuurtjes
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater liet zich gisteren trouwens ook aardig uitdagen door FOK! MC
Waar hij voorheen postte over rustig rijden, niet boven de toeren etc... heeft hij toch nog de wijzer uit zijn teller gereden
Ik kwam er trouwens achter dat de helpdesk van orange bij mij een paar verdiepingen lager zit.quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar jij bent de directeur niet en het is de laatste maand van m'n opzegtermijn .. What are they gonna do, fire me?
Da's detachering he ..
Zo heb ik vroegâh al 's 2 maanden betaald thuis mogen zitten
Ik verwacht nog niet veel van dat andere bedrijf, volgens mij lult die gast gewoon ..![]()
Maar ja een potentieel dik salaris wil ik wel ff zeker tjekken .. Eerst zien, dan geloven ofzo
Kan best, maar daar zit ik niet ..quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik kwam er trouwens achter dat de helpdesk van orange bij mij een paar verdiepingen lager zit.
Jij was de enige die bij de bochten en rechte stukken telkens achter me bleef hangenquote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Tot dat ik je 4 keer de rondte in boek![]()
Dat jij ergens in noordholland werkte wist ikquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan best, maar daar zit ik niet ..
Jij werkt toch niet in A'dam of Z'meer of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat zeg ik netquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij was de enige die bij de bochten en rechte stukken telkens achter me bleef hangen
Ik kan volgende keer mijn kleine broertje op de trapfiets meenemen, misschien boek je hem nog netquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat jij ergens in noordholland werkte wist ik
[afbeelding]Wist niet eens dat ze daar ook een HD hebben ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja is dat niet de Mobile HD ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat van Bosch weet ik ..![]()
Wie weet, als ik ook zijwielen mag installen wordt het misschien nog watquote:Op maandag 27 november 2006 17:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kan volgende keer mijn kleine broertje op de trapfiets meenemen, misschien boek je hem nog net
Ik ook, zodra het asfalt gaat glinsteren of er ligt zand net als gisteren toen Worldbeater ons naar dat afgelegen stuk strand nam...quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Tot dat ik je 4 keer de rondte in boek![]()
[..]
Idd![]()
Ik heb echt uber rustig gereden, bleef zelfs netjes achter Bassie hangen op de maasvlakte![]()
Feit blijft ook dat ik hem poep als het ruk weer is, op een of andere manier heb ik dan 0 vertrouwen in mijn banden. Rijdt echt niet relaxed, elke natte plek, elke korrel zand is een potentieel gevaar voor me. Gaat natuurlijk nergens over maarja wat doe je eraan heh![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Wie weet, als ik ook zijwielen mag installen wordt het misschien nog wat
Beter gaan we volgende keer (als de zon weer schijnt) richting de Utrechtse Heuvelrug
Of de bosweg (wie kent hem niet), daar is het ook zo chill rijden die korte bochten. Probleem van de bosweg isd at er met goed weer 45.000 tering fietsers rond rijden![]()
Onsquote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, zodra het asfalt gaat glinsteren of er ligt zand net als gisteren toen Worldbeater ons naar dat afgelegen stuk strand nam...![]()
Neem ook de Cagiva als optie als je voor eeen andere motor gaat kijkenquote:
Die hoge kuip van mij had veel nut bedoel jequote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Ons
Ik weet niks van strand gisteren![]()
![]()
Zonder dollenIdd daar bijvoorbeeld, maar dat was meer een een of andere kademuur met zand, geen idee waarom daar zoveel auto;s naar toe gingen
![]()
MAar heel de maasvlakte is kut voor een naked. Heel de tijd volop in de wind. Terugweg ook, dacht dat ik doof werd van die tering herrie. Geloof dat ik ook mijn oordoppen maar weer ga zoeken. Daar had ik emt ijn gekuipte vrienden geen last van![]()
Pleur er wel zo een windschermpie op, dat scheelt je veel in allesquote:Op maandag 27 november 2006 17:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neem ook de Cagiva als optie als je voor eeen andere motor gaat kijken![]()
Echt mooie motor en die brul he![]()
Bestaat jouw model ook met een halve kuip of windschermpjequote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Ons
Ik weet niks van strand gisteren![]()
![]()
Zonder dollenIdd daar bijvoorbeeld, maar dat was meer een een of andere kademuur met zand, geen idee waarom daar zoveel auto;s naar toe gingen
![]()
MAar heel de maasvlakte is kut voor een naked. Heel de tijd volop in de wind. Terugweg ook, dacht dat ik doof werd van die tering herrie. Geloof dat ik ook mijn oordoppen maar weer ga zoeken. Daar had ik emt ijn gekuipte vrienden geen last van![]()
Geloof mij dat dat VEEEEL scheeltquote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die hoge kuip van mij had veel nut bedoel jeMijn geslachtsdeel flapperde nog net niet in de wind maar voor de rest houd het ook geen drol over
quote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die hoge kuip van mij had veel nut bedoel jeMijn geslachtsdeel flapperde nog net niet in de wind maar voor de rest houd het ook geen drol over
Smakelijkquote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Pleur er wel zo een windschermpie op, dat scheelt je veel in allesWel lelijk maarja
eten maken, anders krijg ik pikstraf![]()
Nieuwe model wordt geleverd met mini windschermpje ala Moto Morini, zo eentje die net boven de koplamp zit. Logisch uiteraard anders zou je je koplamp neit meer zienquote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bestaat jouw model ook met een halve kuip of windschermpje
Die gozert op het laatst heeft ook een kutbaantje johquote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Geloof mij dat dat VEEEEL scheelt
En ook maar gelijk mijn history wissen anders krijg ik 3 jaar pikstraf
Klik voor pikstraf
!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat stukje dat je ons allemaal inhaalde op de Maasvlakte, toen een bocht verscheen, en aan het einde van de bocht ineens weer achteraan reed?quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb echt uber rustig gereden, bleef zelfs netjes achter Bassie hangen op de maasvlakte![]()
Lag dat aan de grootte van je geslachtsdeel, of aan de wind?quote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer kom jij?quote:
NeiH.. maar zo'n pakketje van ¤ 7,50 is effectiever en goedkoper dan iedereen ¤100,00 geven.quote:Op maandag 27 november 2006 09:19 schreef hicham het volgende:
Lief my ass, heeft ie ongetwijfeld geld voor gekregen zodat 'Rituals' reclame kon maken bij zijn werknemers
Wisselgeld dat hij foto's mocht maken.quote:Op maandag 27 november 2006 08:20 schreef hicham het volgende:
Je was al zo dichtbij... je had wel een kopje koffie mogen drinken
Beetje zonde van de vierkante banden om tot de voordeur mee te rijden en dan weer terug te gaan
quote:Op maandag 27 november 2006 11:04 schreef Rib-i het volgende:
Motor staat er weer 80 % bij. Morgen olie + filter vervangen en in de was zetten![]()
Zou Worldbeater dat al gedaan hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 09:09 schreef Rib-i het volgende:
Je bent er nog niet dus je mocht blijven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zeer beperkte Fok! tijd over.![]()
Dat was slechts omdat ik niet wist of ik de afslag moest hebben of de flypover moest nemenquote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat stukje dat je ons allemaal inhaalde op de Maasvlakte, toen een bocht verscheen, en aan het einde van de bocht ineens weer achteraan reed?
[..]
Lag dat aan de grootte van je geslachtsdeel, of aan de wind?
p00p
dat stukje waar we opeens bij een park waren ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Makster het volgende:
![]()
tering herriequote:MAar heel de maasvlakte is kut voor een naked. Heel de tijd volop in de wind. Terugweg ook, dacht dat ik doof werd van die tering herrie. Geloof dat ik ook mijn oordoppen maar weer ga zoeken. Daar had ik emt ijn gekuipte vrienden geen last van![]()
De afslag duurde nog 0,5 kilometer ofzo.quote:Op maandag 27 november 2006 18:03 schreef Makster het volgende:
Dat was slechts omdat ik niet wist of ik de afslag moest hebben of de flypover moest nemen![]()
Die spoorvorming was trouwens ook p0rn daar
Ik had een afslag eerder of later moeten hebben, zocht even een paar dijkjes voor directe consumptie tussendoor.quote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat stukje waar we opeens bij een park waren ofzovia stukje parkeerplaats gedraaid, daar ging mijn achterwiel een stukje opzij
blijft oppassen op die modderwegen
quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat stukje dat je ons allemaal inhaalde op de Maasvlakte, toen een bocht verscheen, en aan het einde van de bocht ineens weer achteraan reed?
quote:[..]
Lag dat aan de grootte van je geslachtsdeel, of aan de wind?
p00p
Ging helemaal prettig met mij daar heurquote:Op maandag 27 november 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De afslag duurde nog 0,5 kilometer ofzo.![]()
De XC is king of spoorvorming met die dunnen bandjes 90/90 en 110/90. Past precies.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik had een afslag eerder of later moeten hebben, zocht even een paar dijkjes voor directe consumptie tussendoor.Maakte mij daar wel serieus druk over derden, met name Bazziek.. glad enzo.
![]()
Meer last van mijn oren dan van mijn poten, maar ook dat is idd wel wennen na een volle kuipquote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat stukje waar we opeens bij een park waren ofzovia stukje parkeerplaats gedraaid, daar ging mijn achterwiel een stukje opzij
blijft oppassen op die modderwegen
[..]
tering herrie![]()
na 120 min vanuit arnhem waren mijn armen na de maasvlakte weer 5 cm langer
zo'n volle kuip - ook al is het een 400tjuh - scheelt echt enorm
quote:Op maandag 27 november 2006 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteravond nog een politiewagen een rad voor de ogen gedraaid dat ik wel een remlicht heb.![]()
Zag ze al links voor de kruising staan, dus dacht dat ze wel achter mij aan zouden rijden later.
Dus snel de schakelaar gepakt en ingedrukt zodat het licht uitging. Heel irritant ook zo fel in het donker.
Rib-i vond het in de schemering al.. laat staan om 22.00.![]()
Een paar bochten zaten ze achter mij, en ik maar met 1 hand sturen, en de andere hand het schakelaartje ingedrukt houden.![]()
![]()
![]()
Bij het stoplicht de boel los, en met optrekken weer z.s.m indrukken die handel.![]()
Alleen schakelen kèn niet.![]()
Gelukkig ging ik snel linksaf, en deed dat langzaam genoeg zodat ze snel rechtdoor zouden gaan, en niets konden merken. Fok! MC meet scheelde mij 50 euro met erover praten, saving a bill later.![]()
Anders had het ding nog diep weggefrommeld achter het stuur gelegen..
KEn zijn, maar ik heb ook geen spiegels. Achterom kijken naar wat jullie gaan doen is ook niet cool met een bocht up ahead. Dit was trouwens ook die bocht waar je met die Beemer met 170 overheen ging met -6 graden celcius / vocht en van die verbindingsstukken in het midden van de weg.quote:Op maandag 27 november 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De afslag duurde nog 0,5 kilometer ofzo.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest [DL2]
Wowquote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door ikookhier op 27-11-2006 19:04:12 ]Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Dit neem ik aan voor waar ik ga er van uit dat er niet geshopt is in de foto'squote:Op maandag 27 november 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gisteren was echt 1 van de betere ongeorganiseerde meets ooit
Hoe zo...................quote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef -XX- het volgende:
STOUT
Welneeeeeee,quote:
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welneeeeeee,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trence trent!
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verveel me, iemand leuke muziek?
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee laat maar staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef -XX- het volgende:
Roze...Dus dat ben jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verveel me, iemand leuke muziek?![]()
If so, dan valt het best mee hoor die dikke kont![]()
![]()
Ik zal eens een stevig woordje met ze pratenquote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is terug van Stannah![]()
Het geluid is goed, nu het voorwiel nog de lucht in![]()
![]()
@ Ikookhier
De volgende meet moet jij of een van de andere gehuisveste persoonlijkheden in jouw brain ook aanwezig zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zal eens een stevig woordje met ze praten![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik vind het humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het dit weer blijft komt er vast nog wel binnen een korte tijd een meet waar jij en koffiekoekje bij moeten zijn![]()
Nouja... moeten....![]()
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind het humor
Als het dit weer blijft komt er vast nog wel binnen een korte tijd een meet waar jij en koffiekoekje bij moeten zijn![]()
Nouja... moeten....![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
![]()
@ Makster
Of je nu wel of geen spiegels hebt, niet iedereen maakt er gebruik van![]()
Stukje op de snelweg waar Worldbeater naar links ging terwijl er 2 auto's aan het inhalen waren![]()
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb je e-mail niet om de foto's naartoe te sturen![]()
Was op de snelweg richting Maasvlaktequote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens achter aan gereden hebben ofzo![]()
Met die geniale spoorvormingquote:Op maandag 27 november 2006 21:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was op de snelweg richting Maasvlakte
thxquote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Het zijn er 4, ik probeer ze in een *.zip te versturen
quote:
The Raptor 650 is powered by the Suzuki engine with digital SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) injection and PAIR (Pulsed secondary air injection).quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Baard + ondeugend gister gepostquote:
Hebbie nog wat nuttigs gedaan vandaag? Iets met kast ofzo?quote:
wanneer komen jullie photo's op se ftpquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tot de categorie behoor die het nooit zal lerenquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]Over twee weken kom ik de resultaten evalueren
Dat was diezelfde gas die zo parra werd omdat hicham hem sneed op de rotondequote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
Kweenie, daar ga ik niet over, ik ben tegenwoordig een passieve beeldmateriaalkijkerquote:Op maandag 27 november 2006 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer komen jullie photo's op se ftp
quote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tot de categorie behoor die het nooit zal leren
Ik kan al wel stoer kijken![]()
Dus z'n dag kon niet meer stuk?quote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat was diezelfde gas die zo parra werd omdat hicham hem sneed op de rotonde![]()
Klopt ja, hij liet ook een reukspoor van verbrande olie achter. Ik dacht al dat Worldbeater of BazzieK zijn motor had opgeblazenquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat was diezelfde gas die zo parra werd omdat hicham hem sneed op de rotonde![]()
Gaat ie hem de begrenzer in jengelen
Nurdquote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Computer nerd vraag tussendoor
[afbeelding]
Supercase ATX midi-tower met 300 watt voeding
MSI K8mmV, Socket 754, onboard VGA, Sound and Lan
AMD Sempron 3000, Socket 754, boxed incl. cooler
512 mb PC3200 DDR geheugen
35 in 1 cardreader
Hitachi 80 gb, 7200 rpm harddisk
Lite-On DVD schrijver met software
Prijs: 299,-- euro incl. BTW
+ 99,-- euro voor WXP Home OEM
Doen?
Indien er scherpere aanbiedingen gaarne vermelden voor morgen 10:00
Pc wordt alleen gebruikt om CD's en DVD's te branden
Ik moet niet zoveel denken en gewoon kopuhquote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nurd
CD's / DVD's branden gebeurd bij Gawaine en nergen anders jah
Die hangt bij mijn collega op het buroquote:
oh ?quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nurd
CD's / DVD's branden gebeurd bij Gawaine en nergen anders jah
quote:Op maandag 27 november 2006 18:16 schreef BazzieK het volgende:
p00pen, aankleden, oppassen, werken, sporten, douchen, bij de Fok! MC melden![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet niet zoveel denken en gewoon kopuhik zou wel een dubbel layer brander nemen, das niet eens extra duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bv Pioneer DVR 111D kost ca. 37 euri
quote:
Nu je het zegt, ik twijfel ja... nog steeds niks binnengekregen van jouquote:
You bet yaquote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Edit: Toch maar mutikwooten dalijk voordat hiesjam boos word![]()
Is het je nog geluktquote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zou wel een dubbel layer brander nemen, das niet eens extra duur
bv Pioneer DVR 111D kost ca. 37 euri
quote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
35 in 1 cardreader
Doen?
quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
Specs van PC's zeggen mij verder niks, wacht even tot de helpdesk bvvt langs komt hoppen
quote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet niet zoveel denken en gewoon kopuhHij zei het zelf al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn taak is volbracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij zei het zelf al..![]()
Mijn taak is volbracht
Ik was er eerst ingetrapt door te denken dat het een systeem met OS wasMaar nu is het goed, heb wat gekeken op ineternet en is een redelijk goed systeem
![]()
Thanks voor de moeite in ieder geval![]()
It's all about the cojones compadrequote:Op maandag 27 november 2006 18:43 schreef Makster het volgende:
[..]
KEn zijn, maar ik heb ook geen spiegels. Achterom kijken naar wat jullie gaan doen is ook niet cool met een bocht up ahead. Dit was trouwens ook die bocht waar je met die Beemer met 170 overheen ging met -6 graden celcius / vocht en van die verbindingsstukken in het midden van de weg.![]()
quote:
Ik was er bij, lijkt me duidelijk!quote:Op maandag 27 november 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gisteren was echt 1 van de betere ongeorganiseerde meets ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of tegenvallenquote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef -XX- het volgende:
Ongeorganiseerd is goedKan het altijd meevallen
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef -XX- het volgende:
HaaOwnage he
it works!
![]()
[afbeelding]
Het hapert![]()
[afbeelding]
SMOOTH!![]()
Sloomste gifje ooit
quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Wishing welllllll, yeahhh! wishing welll, kiss and telll
Quicklyyyy, quicklyyyy, ! softyyyyyy Muaap
......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trence trent!![]()
Humanity is doomed![]()
@ Maksterquote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
![]()
[quote]
Een goed begin is het halve werk
Stukje op de snelweg waar Worldbeater naar links ging terwijl er 2 auto's aan het inhalen waren![]()
[/quote]Dat viel me idd ook al op toen
quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee laat maar staan![]()
Hierbij sla ik u tot Ridder RichardGie de tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel verdere bewijsvoering die ik kan postenquote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus dat ben jij wel
If so, dan valt het best mee hoor die dikke kont![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas 20 keer gepost hierquote:
Zo ver reed je ook niet achter mequote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Je zat met je gedachten alweer op het strand zeker
![]()
Gewoon doorbanjeren joh, niet zo zeurenquote:Dan ziet die van Makster er toch 20x beter uitquote:Op maandag 27 november 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
The Raptor 650 is powered by the Suzuki engine with digital SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) injection and PAIR (Pulsed secondary air injection).
[afbeelding]
Alleen maar lof over de Raptor![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tot de categorie behoor die het nooit zal leren
Ik kan al wel stoer kijken![]()
Diep van binnen blijf je toch een goede Ogre
Begrenzer jengelen met de auto heeft ook 0,0 resultaatquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond al bijna op het punt hem te smashen met de gang, maar werd weer rustig ..Ik heb knallen uit jouw motor horen komen waar Rambo nog bang van zou worden manquote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klopt ja, hij liet ook een reukspoor van verbrande olie achter. Ik dacht al dat Worldbeater of BazzieK zijn motor had opgeblazen
Doen alleen uiteraard niet betalen voor Windeuwsquote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
35 in 1 cardreader
Doen?
Jammer dat ze kenkerlelijk zijn en waarschijnlijk kut zitten na 2 wekenquote:quote:
Ze moeten echt kappen met dat nummer nuquote:Hou je bloed maar in je mossel het komt al goedquote:quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef bvvt het volgende:De mijne is langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamd![]()
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kansloos topique
![]()
[..]
It's all about the cojones compadre![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik was er bij, lijkt me duidelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Of tegenvallen
[..]
Sloomste gifje ooit
[..]
......
Humanity is doomed![]()
![]()
[..]
@ Makster
Dat viel me idd ook al op toen![]()
[..]
Hierbij sla ik u tot Ridder RichardGie de tweede
[..]
Heb nog wel verdere bewijsvoering die ik kan posten![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het maakt nogal een verschil als je in 1 keer niks zegt of dat je er 10 keer over moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Pas 20 keer gepost hier![]()
[..]
Zo ver reed je ook niet achter meJe zat met je gedachten alweer op het strand zeker
![]()
![]()
[..]
Gewoon doorbanjeren joh, niet zo zeuren
[..]
Dan ziet die van Makster er toch 20x beter uit![]()
[..]
Diep van binnen blijf je toch een goede Ogre
![]()
[..]
Begrenzer jengelen met de auto heeft ook 0,0 resultaat
[..]
Ik heb knallen uit jouw motor horen komen waar Rambo nog bang van zou worden man![]()
[..]
Doen alleen uiteraard niet betalen voor Windeuws![]()
[..]
Jammer dat ze kenkerlelijk zijn en waarschijnlijk kut zitten na 2 weken
[..]
![]()
[..]
Ze moeten echt kappen met dat nummer nu
[..]
Hou je bloed maar in je mossel het komt al goed
[..]
De mijne is langer![]()
![]()
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamd![]()
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne is langer![]()
![]()
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb de achtertuin en poort geveegd. Lag een groene container vol aan dode bladeren. Heb me de tering geveegd. Daarna ben ik gaan motorrijden. Daarna motor gewassen, spullen gepakt om te trainen en vervolgens gaan Fokken enzo....quote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
Hebbie nog wat nuttigs gedaan vandaag? Iets met kast ofzo?![]()
Eten gemaakt, opgeruimd, gefokt, een tekenfilm gekeken en nu zit ik hier....
Te druk vandaag voor een meterkast
Idd, TE kansloos in zijn kut civicquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond al bijna op het punt hem te smashen met de gang, maar werd weer rustig ..
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
![]()
Jij had het me ook verteldquote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog wel verdere bewijsvoering die ik kan posten![]()
Alsof jij meneer John J. Rambo kentquote:[..]
Ik heb knallen uit jouw motor horen komen waar Rambo nog bang van zou worden man![]()
Als jij voor minder een officiele Windows versie hebt kunnen we wel wat regelenquote:[..]
Doen alleen uiteraard niet betalen voor Windeuws![]()
Voor 25 euri wil ik die kans wel nemenquote:[..]
Jammer dat ze kenkerlelijk zijn en waarschijnlijk kut zitten na 2 weken
Op het strand geweestquote:[..]
De mijne is langer![]()
Valt wel mee dusquote:En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamd![]()
Heb vrede met het beeld dat je onzin uitkraamt![]()
![]()
Jij bent een typisch gevalletje van kwantiteitquote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamdkwaliteit
![]()
![]()
Will it blendquote:Op maandag 27 november 2006 23:39 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UU_AJfZVnYA![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
* bvvt gaat ook platOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Wie kent em niet?quote:[..]
Alsof jij meneer John J. Rambo kent![]()
Officieelquote:[..]
Als jij voor minder een officiele Windows versie hebt kunnen we wel wat regelen![]()
1/3 van mijn maandloonquote:[..]
Voor 25 euri wil ik die kans wel nemen
quote:[..]
Op het strand geweest
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent een typisch gevalletje van kwantiteitkwaliteit [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik vandaag uit de metrostation Eendrachtsplein in Rotterdam, zie ik allemaal zwaailichten.
Auto heeft een motor aangereden. Volgens mij heeft hij enkele dingen gebroken
Maar dat stukje op die kruising is een vage stukje verkeersituatie.
http://rapidshare.com/files/5102583/27-11-06_1822.mp4.html
http://rapidshare.com/files/5102656/27-11-06_1823.mp4.htmlなんだっけ![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:06 schreef Crashcat het volgende:
Kom ik vandaag uit de metrostation Eendrachtsplein in Rotterdam, zie ik allemaal zwaailichten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://i63.photobucket.com/albums/h131/Crashup/th_27-11-06_1822.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i63.photobucket.com/albums/h131/Crashup/th_27-11-06_1823.jpg]afbeelding][/URL]Ziet er niet fraai uit
![]()
![]()
![]()
JoaH.. mooie tijden.quote:Op maandag 27 november 2006 18:43 schreef Makster het volgende:
KEn zijn, maar ik heb ook geen spiegels. Achterom kijken naar wat jullie gaan doen is ook niet cool met een bocht up ahead. Dit was trouwens ook die bocht waar je met die Beemer met 170 overheen ging met -6 graden celcius / vocht en van die verbindingsstukken in het midden van de weg.![]()
![]()
Hoorde later op de sportschool dat er iemand daar de vangrail in was gegaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook geen spiegels.. maar wel een vervelend ventje die inhaalde, en dan voor de bocht zijn gas dicht doet.quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
@ Makster
Motorrijden is wel een beetje bochten maken toch.. zelfs op een XJ.
![]()
Ik wilde er snel langs.. te snel..kwamen een paar sjonnies in een CRX aan die het ook een leuk bochie vonden.![]()
![]()
Net even naar pokerpro's zitten kijken die online spelen, echt niet leuk dat daar per hand gewoon een nieuwe (dikke) motor over de tafel gaat![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:24 schreef BazzieK het volgende:
Net even naar pokerpro's zitten kijken die online spelen, echt niet leuk dat daar per hand gewoon een nieuwe (dikke) motor over de tafel gaat![]()
![]()
Links onderin de chat met de combi hi + low pot, 15 duizend dollar, koop je een nieuwe 1000 voorEn een andere gozer die wat problemen had met zijn verbinding verloor 8000 dollar aan blinds voor ie weer een stabiele connectie had
Heeft niks met motoren te maken maarja wie zegt er wat van op dit tijdstip![]()
![]()
![]()
Morgen
En wat heeft zij ermee te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:06 schreef Crashcat het volgende:
Maar dat stukje op die kruising is een vage stukje verkeersituatie.![]()
Of is het de lichtgevende dildo die je aandacht trekt
Met lichten beveiligd en dan van rechts aangereden worden
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had ook geen spiegels.. maar wel een vervelend ventje die inhaalde, en dan voor de bocht zijn gas dicht doet.Motorrijden is wel een beetje bochten maken toch.. zelfs op een XJ.
![]()
Ik wilde er snel langs.. te snel..kwamen een paar sjonnies in een CRX aan die het ook een leuk bochie vonden.![]()
![]()
![]()
Leuk dat radioactiviteit en luminiscentie altijd met elkaar in verband gebracht worden ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zo zag die Rus er ook uit in het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
Ik mis alleen het groene gloed effectquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Leuk dat radioactiviteit en luminiscentie altijd met elkaar in verband gebracht worden ..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik mis alleen het groene gloed effect![]()
![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:47 schreef hicham het volgende:
Mogguh
UPC lag er thuis uit dus ben 'm maar snel naar school geboekt
Vandaar ..![]()
![]()
Laat me raden, er werd geen voorrang verleendquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:06 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://rapidshare.com/files/5102583/27-11-06_1822.mp4.html
http://rapidshare.com/files/5102656/27-11-06_1823.mp4.html![]()
![]()
en dan de hamvraag
gaat Sylvana vandaag slagen voor haar autorijbewijs of niet![]()
![]()
![]()
Fragile like a rose on the snow...![]()
Wie is Sylvana? Ik krijg haast de indruk dat het een boeiend persoon isquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef Knuffelslet het volgende:
en dan de hamvraag
gaat Sylvana vandaag slagen voor haar autorijbewijs of niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wie is Sylvana? Ik krijg haast de indruk dat het een boeiend persoon isgevonden
![]()
En daar hebben serieus veel mensen mee gereden
Ps. Bazziek staat niet tussen de geslaagden![]()
![]()
Klinkt als blond, grote tieten, etc.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie is Sylvana? Ik krijg haast de indruk dat het een boeiend persoon is![]()
ze schijnen in de rij voor haar te staan op gang-bangs....quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]gevonden
![]()
En daar hebben serieus veel mensen mee gereden
wrsch de mannen die dan het idee hebben dat ze legaal aan kinderporno doen dan
eej
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:31 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ze schijnen in de rij voor haar te staan op gang-bangs....
wrsch de mannen die dan het idee hebben dat ze legaal aan kinderporno doen dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etc ..
Edit: Grote kans dat ze slaagt omdat haar examinator haar 'herkent' ..![]()
![]()
Ow diequote:Op dinsdag 28 november 2006 11:31 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ze schijnen in de rij voor haar te staan op gang-bangs....
wrsch de mannen die dan het idee hebben dat ze legaal aan kinderporno doen danIk vroeg me al af waarom het zo druk was op de hcc dagen
![]()
![]()
argh... maar serieus, zoiets in het verkeer, dat wordt toch nooit watquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etc ..
Edit: Grote kans dat ze slaagt omdat haar examinator haar 'herkent' ..![]()
Nee, maar er zijn toch allang meer van die kansloze automobilisten toch ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:43 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
argh... maar serieus, zoiets in het verkeer, dat wordt toch nooit wat![]()
1tje meer of minder merk je niet ..![]()
![]()
Ach die rijdt zich ws toch wel tegen een lantaarnpaal omdat ze de versnellingspook voor wat anders aanzag dan waar ie voor bedoeld is ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:53 schreef Knuffelslet het volgende:
voorkomen is beter dan genezen of negeren
Natuurlijke selectie heet dat geloof ik ..![]()
![]()
Wilde me toch enigzins distancieren van dat volkquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Ps. Bazziek staat niet tussen de geslaagden![]()
Moggah![]()
![]()
<insert: waah.gif> hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef Rib-i het volgende:
oh en het volgende
* Rib-i is vanaf heden motorloos![]()
![]()
Moest je 'm verkopen om je bonnenregen te financieren ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef Rib-i het volgende:
oh en het volgende
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef Rib-i het volgende:
oh en het volgende
Vertel
![]()
![]()
Hangt er vanaf hoe snel ze een auto heeft kunnen regelen bij d'r Gangbangsponsors ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Wanneer zou Silvana trouwens een ongeluk krijgenBinnen een dag of binnen een week?
Vanavond nog?![]()
![]()
Wtf .. En je hebt zelf niks neem ik aan ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Zeer plat door de bocht gegaan, ongeveer 6 meter doorgegleden. Ik voorop, de motor achter mij aan
Wrom moet je ook altijd weer zo opscheppen ..
Pics!![]()
![]()
Fok lijkt een beetje traaaaagOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
klote Rib-i
ik vraag me af wanneer we de eerste schademeldingen krijgen ja![]()
Ja zegtiequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Zeer plat door de bocht gegaan, ongeveer 6 meter doorgegleden. Ik voorop, de motor achter mij aan
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:53 schreef Rib-i het volgende:
oh en het volgende
* Rib-i is vanaf heden motorloos
Dat dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Zeer plat door de bocht gegaan, ongeveer 6 meter doorgegleden. Ik voorop, de motor achter mij aanOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe snel ze een auto heeft kunnen regelen bij d'r Gangbangsponsors ..
Vanavond nog?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Zeer plat door de bocht gegaan, ongeveer 6 meter doorgegleden. Ik voorop, de motor achter mij aanwie
wat
waar
hoe
![]()
Die Rib-i.... maakt ie er een garpje van![]()
![]()
Klote manquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Zeer plat door de bocht gegaan, ongeveer 6 meter doorgegleden. Ik voorop, de motor achter mij aanIs ie echt goed kapot of wat?
![]()
![]()
Kan het begrijpenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilde me toch enigzins distancieren van dat volk![]()
Moggah![]()
![]()
![]()
Snelheid
40 Km/uur
Toedracht
In een bocht uitgegleden over een badtegel die op het asfalt lag
Schade
Veel kapot, alleen kuipdeel linksonder is heel
[ Bericht 4% gewijzigd door Rib-i op 28-11-2006 14:38:59 ]![]()
idd, wat is het schade overzicht?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klote manIs ie echt goed kapot of wat?
![]()
WE NEED INFO![]()
![]()
![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Hoe heeft je pak het gehouden?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ziet er niet prettig uit maar voornamelijk kuipschade toch? Of zijn er ook dingen krom?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Snelheid
40 Km/uur
Toedracht
Schade
Veel kapot, alleen kuipdeel linksonder is heel![]()
:^quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er niet prettig uit maar voornamelijk kuipschade toch? Of zijn er ook dingen krom?![]()
![]()
Mijn pak heeft het goed gedaan, gelukkig. Ik ben toch een heel stuk over het asfalt gegleden. Dat zou je niet verwachten bij een lage snelheid maar ik klapte gewoon om.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:15 schreef bvvt het volgende:
Hoe heeft je pak het gehouden?
Voorwiel gleed weg terwijl ik een voorwaartse snelheid had. De motor klapte dus om, ik vloog eraf en klapte tegen de stoeprand aan net als de motor.
De rest was glijden en wachten tot je stil staat ligt
Mischien is het frame nog recht maar de linkernok tegen het te ver uitslaan van het stuur is gebroken, de vorkpoten staan schuin etc... flinke schade dus....![]()
Mooi dat je zelf weinig/niets hebt dan, stoep kan ook hele andere afloop geven ..quote:
Dus nu is het eindelijk tijd voor die Aprilia waar je al zo'n tijd op geilt ?![]()
![]()
Of Cagivaquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf weinig/niets hebt dan, stoep kan ook hele andere afloop geven ..
Dus nu is het eindelijk tijd voor die Aprilia waar je al zo'n tijd op geilt ?
Stoep heeft ervoor gezorgd dat ik niet aan de andere kant van de weg terechtkwam waar op dat moment zwaar verkeer reed *insert lucky*![]()
Sjah .. Kan ook ..quote:
Als mijn sollicitatie onderhandelingen voorspoedig verlopen koop ik eind volgend jaar misschien een Apriliaatje erbij ..![]()
![]()
Maar hij gaat er dus definitief uit nu?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of Cagiva
Stoep heeft ervoor gezorgd dat ik niet aan de andere kant van de weg terechtkwam waar op dat moment zwaar verkeer reed *insert lucky*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar het is dus definitief uit nu?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
Snelheid
40 Km/uur
Toedracht
Schade
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn pak heeft het goed gedaan, gelukkig. Ik ben toch een heel stuk over het asfalt gegleden. Dat zou je niet verwachten bij een lage snelheid maar ik klapte gewoon om.
Voorwiel gleed weg terwijl ik een voorwaartse snelheid had. De motor klapte dus om, ik vloog eraf en klapte tegen de stoeprand aan net als de motor.
De rest was glijden en wachten tot je stil staat ligt
Mischien is het frame nog recht maar de linkernok tegen het te ver uitslaan van het stuur is gebroken, de vorkpoten staan schuin etc... flinke schade dus....![]()
![]()
balen van de schade, beter dat je zelf niks hebt![]()
Moeilijke keuze hoor. Cagiva heeft een zeer betrouwbaar blok, Aprilia ook, maar kostentechnisch ben je met het bewezen Suzuki SV blok goedkoper uitquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sjah .. Kan ook ..
Als mijn sollicitatie onderhandelingen voorspoedig verlopen koop ik eind volgend jaar misschien een Apriliaatje erbij ..![]()
Je had Makster afgelopen zondag moeten horen, in een woord: Bruut![]()
![]()
Hij wordt altijd zo luidruchtig als ie over zijn strandavontuurtjes vertelt. Zijn motor klonk trouwens ook best mooi.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:32 schreef Rib-i het volgende:
![]()
![]()
I know, daarom issie voor erbij, dan rijd ik er niet al teveel op en zullen de kosten nog enigzins meevallen ..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moeilijke keuze hoor. Cagiva heeft een zeer betrouwbaar blok, Aprilia ook, maar kostentechnisch ben je met het bewezen Suzuki SV blok goedkoper uit![]()
Maar eerst zien hoe de sollicitatie gaat, waarschijnlijk is het toch vals alarm ..![]()
![]()
Opknappen is mischien een optie met tweede hands onderdelen... Maar ik weet niet of er zoveel onderdelen zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar hij gaat er dus definitief uit nu?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Opknappen is mischien een optie met tweede hands onderdelen... Maar ik weet niet of er zoveel onderdelen zijn![]()
Net als met die versnellingsbak zeker
Blijf je zo rondrijden tot ie onder je reet implodeert en dan ga je naar iets nieuws kijken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij wordt altijd zo luidruchtig als ie over zijn strandavontuurtjes vertelt. Zijn motor klonk trouwens ook best mooi.Aprilia Tuonoquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
I know, daarom issie voor erbij, dan rijd ik er niet al teveel op en zullen de kosten nog enigzins meevallen ..
Maar eerst zien hoe de sollicitatie gaat, waarschijnlijk is het toch vals alarm ..
Als ze je niet aannemen kunnen we nog altijd met FOK! MC langs gaan. OPM en Makster voorop, BazzieK ergens helemaal achteraan![]()
![]()
Zet dan wat langere mensen vooraan anders steek ik er nog boven uitquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Aprilia Tuono
Als ze je niet aannemen kunnen we nog altijd met FOK! MC langs gaan. OPM en Makster voorop, BazzieK ergens helemaal achteraan![]()
![]()
![]()
Uhmmm... Koffiekoekje en RBquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zet dan wat langere mensen vooraan anders steek ik er nog boven uit![]()
![]()
Roderick is ook wel lang maarruhhhh...
* Rib-i is even wat dingen regelen![]()
![]()
@ Rib![]()
Minder, maar goed dat je zelf ok bent. Wat ik dus al zei gisteren over natwegdek enzo, helemaal kut die winter
En geluk bij een ongeluk, kan je idd ook een Cagive kopen. Worden we Cagiva bro'squote:Op dinsdag 28 november 2006 14:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moeilijke keuze hoor. Cagiva heeft een zeer betrouwbaar blok, Aprilia ook, maar kostentechnisch ben je met het bewezen Suzuki SV blok goedkoper uit![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij wordt altijd zo luidruchtig als ie over zijn strandavontuurtjes vertelt. Zijn motor klonk trouwens ook best mooi.
waar wat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmm... Koffiekoekje en RB![]()
Roderick is ook wel lang maarruhhhh...
* Rib-i is even wat dingen regelen![]()
met m'n motorjas lijk ik toch ook wel breed![]()
![]()
![]()
NoOOohHhhh das pas k.tquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Zeer plat door de bocht gegaan, ongeveer 6 meter doorgegleden. Ik voorop, de motor achter mij aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Snelheid
40 Km/uur
Toedracht
Schade
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef Rib-i het volgende:
なんだっけ![]()
Die wil rijdend gaan gangbangenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Wanneer zou Silvana trouwens een ongeluk krijgenBinnen een dag of binnen een week?
Stop
Blitse motor man!![]()
@Rib:gelukkig 'alleen' materiele schade, en ja emo natuurlijk
--> maarja, nu maakt het ook niet meer uit of je klapt als je probeert te whooliën
dus ik zou zeggen: houden, rijdbaar maken voorzover dat nodig is en oefenen maar
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Rib:gelukkig 'alleen' materiele schade, en ja emo natuurlijk
--> maarja, nu maakt het ook niet meer uit of je klapt als je probeert te whooliën
dus ik zou zeggen: houden, rijdbaar maken voorzover dat nodig is en oefenen maar
Doet wonderen
Stop
Blitse motor man!![]()
Issie dr wel in zwart dan?quote:
Das alleen pattex toch
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Issie dr wel in zwart dan?
Das alleen pattex toch![]()
なんだっけ![]()
Nieeeeeeeeeeuw topic!!!!!!!!
-edit-![]()
-edit 2-![]()
[ Bericht 48% gewijzigd door Crashcat op 28-11-2006 15:58:00 ]なんだっけ![]()
Je durfde niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:47 schreef Crashcat het volgende:
Nieeeeeeeeeeuw topic!!!!!!!!
-edit-![]()
-edit 2-![]()
Jaaa, VOL
O ja,,,,,
hier verder: Fok! Motorclub [SC Deel 612] Motor speelgoed
[ Bericht 75% gewijzigd door bvvt op 28-11-2006 17:11:28 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: