quote:Op zondag 26 november 2006 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi jah![]()
maar waarom sta je te p00pen tijdens je wh00lie
En de FamilieK sluit de nacht toch weer afquote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef TataK het volgende:
Ik ga zelf ook maar eens mijn bedje opzoeken.![]()
Rib-i waarom hebben we jou trouwens nog niet bij Idols of de X-factor gezien?![]()
Truste![]()
Goeie tipquote:Op maandag 27 november 2006 08:43 schreef Makster het volgende:
Baas![]()
![]()
Werkgever / leidinggevende of manager
Honden hebben een baas![]()
Zo praten tegen je vader ...quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef BazzieK het volgende:Dit is dus een grote fout, vannacht slaap jij eerder
Sleep with one eye open old man
![]()
![]()
Gebeurt wel vaker tot de bedtijden uiteindelijk weer naar tijden worden verlegd die voor normale mensen werktijden zijnquote:Op maandag 27 november 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK vroeg naar bed ... misschien heeft ie toch naar wijze raad geluisterd![]()
Even langs het strand zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef Makster het volgende:
Eej,
Net weer 180 km gereden en gelijk de motor gewassen. Zo rij je 5 weken niet en zo ga je ineens weer los
Ik zou je bijna gelijk gevenquote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK zit oude topics door te lurken
[afbeelding]
Toen waren ze nog mooi en vooral die van hiesjam nog glimmend
quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou je bijna gelijk geven![]()
Check spiegels + knipperbonken + + + etc.etc. cq bledderp0b
Ik had ook pech vandaag.![]()
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gore viesnek dat je er bentquote:
Doe je netjesquote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overduidelijke niet teruglezertquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef dribbel79 het volgende:
spijt, spijt, spijt, gister was het te mooi om te rijden, alleen die fucking kater (klote tequila)...ik mocht er niet opstappen van mezelf...zonde.
hier nog peoples die er op uit geweest zijn??
quote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ze zeggen dat je geen passagiers in je laadruimte mag meenemen omdat dat gevaarlijk zou zijn, maar het waarom daarvan begrijp ik niet helemaal..
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04
Sjahquote:
Eeh...quote:Waar gebeurde het?![]()
quote:Gewoon laten liggen als niemand je had gezien![]()
Echt zonde vind ik dat altijd joh ... daarmee wil ik niet suggereren dat het vaker gebeurdquote:
Anders ben je ff plat na een ongelukquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ze zeggen dat je geen passagiers in je laadruimte mag meenemen omdat dat gevaarlijk zou zijn, maar het waarom daarvan begrijp ik niet helemaal..
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04
Jaman, was lachuhquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef dribbel79 het volgende:
spijt, spijt, spijt, gister was het te mooi om te rijden, alleen die fucking kater (klote tequila)...ik mocht er niet opstappen van mezelf...zonde.
hier nog peoples die er op uit geweest zijn??
Motorrijden is toch niet zo heel gevaarlijk als je het in perspectief plaatstquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders ben je ff plat na een ongeluk
quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaman, was lachuh
Worldbeater ging rijden en toen gingen we... en BazzieK ging ook nog tegen... samen met Hicham later kwam Worldpimber en toen ging Makster weg en toen en toen...
Je had er bij moeten zijn![]()
![]()
Je hebt wel gelijk. Behalve in het geval van Groeten uit de rimboe waar ze voor het eerst poffertjes gingen eten. Ze prefereerden toch echt hun eigen baksel met koeiepisquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zonde vind ik dat altijd joh ... daarmee wil ik niet suggereren dat het vaker gebeurdMaar je ziet ook weleens bijvoorbeeld dat een supermarkt 5 grote containers vult met allemaal heerlijk voedsel
terwijl [schijnheilig] men in de derde wereld niets te eten heeft
[/schijnheilig], alleen omdat de temperatuur 1 malig boven de 7 graden is gekomen bijvoorbeeld.
Klopt, maar een ander bedrijf wil me geloof ik erg graag hebben .. Dus ik ga ff uitzoeken hoe graag dat is ..quote:
Welneequote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
Niet normaal, het is eind November en het is gewoon lekker motorrijweer
Als dat zo doorgaat met de broeikasgassen heb ik voor jan doedel winterkleding gekocht.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WelneeOp mars is de temperatuur ook lekker fris
![]()
Mja, half maart zal er wel een dik pak sneeuw liggen danquote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
Niet normaal, het is eind November en het is gewoon lekker motorrijweer
Als dat zo doorgaat met de broeikasgassen heb ik voor jan doedel winterkleding gekocht.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WelneeOp mars is de temperatuur ook lekker fris
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, half maart zal er wel een dik pak sneeuw liggen dan
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De japanners, met hun drijfgas voedselquote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Wie kunnen we hiervan de schuld geven![]()
Weten ze trouwens al dat je weg gaatquote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef kratjuh het volgende:
Zum hause
En dan nog maar 3 daagjes werken bij deze popsicle stand ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |